Dank je wel, nee ik ben nog even aan het surfen over welke ik nou moet nemen, ik zie door de bomen het bos niet meer. Wel of geen harde schijf blabdiebladiebla nou ik zie het morgen wel allemaal
Ff geleden waren er nog zo veel mankementen met de camera met harde schijf. Ik weet niet of dat al verbeterd is, maar wij hebben daarom vorig jaar een digi gekocht met die kleine bandjes (mini DV) en dat bevalt erg goed.
heeej.... wat stom het buddy bericht over neia is helemaal langs me heen gegaan lees ook veel te snel als ik geen tijd heb. wat schrikken zeg! hopelijk gaan de weeen nog even een tijdje weg! veel sterkte meid! en rustig aan doen he! ik lag ook al een tijdje in bed.. maar kan niet slapen! veel te gestressd bah! morgen maar lekker rustig aan doen! heb morgen toch geen afspraken e.d. dus ga denk ik helemaal niks uitvoeren! mannetje slaapt al dus wel saai zo alleen in de woonkamer.. hoewel er genoeg beesten om mij heen lopen ik hoop dat ik zo wat rustiger word en lekker kan slapen! jullie allemaal in ieder geval een fijne nachtrust!
Hoi deentje, hoop dat je zo ook nog even lekker kan slapen en je wat rustiger wordt, welterusten. Misschien warme thee of een glas warme melk? Groetjes evelien
zoow dat is nog nooit voor gekomen! als laatste en als eerste! ben er alleen niet erg blij mee.. echt klote geslapen! Vandaag maar lekker rustig aan doen!
Goeiemorgen meiden! hahaha Deentje, je was niet helemaal de eerste, ik was hier al om half vier.. helaas! Had alleen de energie niet om wat achter te laten.. schijnt dat mn energie de laatste dagen al helemaal op is.. ik ga zo maar weer naar mn bedje, proberen paar uurtjes bij te slapen! Xxx
goeiemorgen, anna, bedankt dat je ons op de hoogte houdt. neia, ik was er al een beetje bang voor. ik hoop dat het is gestopt en dat het kindje nog even blijft zitten. hannah, gadver wat vervelend, sterkte. mooie buikfoto's allemaal. Deentje en Gina, een ellende als je zo beroerd slaapt. hier een goeie nacht, een hele goeie. zo goed dat we ons heerlijk hebben verslapen, hahaha. gisteren een gesprek op school gehad over de beide meiden. gelukkig gaat alles goed. alleen hebben ze een test gedaan bij Daisy waarom ze wat langzamer is dan andere als het om werken gaat (ze is 9 en werkt op 7 jarig niveau). hadden ze in nederland ook al eens gedaan maar daar kwamen allemaal vreemde dingen uit. uitslag hiervan: ze heeft er gewoon geen zin in! ze wilt dus niet dat iemand haar verteld dat ze een boek moet pakken en daarin moet werken. ze hebben het opgelost door te zeggen dat ze het mag als ze zin heeft. resultaat: nu zit ze dus de hele dag te leren en wil ze bijna niet spelen wat een muts, haha ga nu even de sluier van het hemeltje bekijken, die hangt niet naar mijn zin en ook dan even aan een ooievaar werken. tot later
Goedemorgen dames, Gisteren om 7 uur zijn me mannetje en ik in slaap gevallen op de bank en om 10 uur wakker geworden en naar me eigen bed gegaan. Zo ik heb nog nooit zo lang geslapen. Wel iedere keer weer wakker geworden om naar de wc te gaan, maar gelukkig kon ik direct weer in slaap vallen. Neia, Ik hoop dat je nog 2 weekjes kan wachten, maar gelukkig is je ukkie goed gegroeit. Hannah, Gelukkig is het een positieve nieuws en je hebt nog maar 2 daagjes, dus het is niet veel. Moet vandaag naar de gyn om 16.40 uur, dus ben heel erg zenuwachtig. Dit was het weer, kom later wel weer terug
Goedemorgen allemaal! Wat een mooie buiken Witte reus, Fiona en Daam! Wauwie! Hier de eerste strepen sinds een paar dagen ;-s gelukkig maar heel fijntjes dus hoop dat het hier bij blijft Deentje en Gina: Kruipen jullie maar weer lekker in je bedjes! Bah zeg wat een nacht zo! Vandaag maar lekker rustig aan! @Witte reus: 1 mei iswel een mooie datum en je hebt mijn toestemming hoor om op die dag te bevallen hihi. Dan kan ik nog twee weken van je genieten als buddy hihi. Zal de buddygegevens nog even doormailen naar jvtje. @Will: Fijn dat alles weer goed was met je meiden op school! Hoe gaat het verder met je? Vandaag heb je ook weer een groeicho toch? We hebben nog steeds geen nieuws van Patricia he? Maar heb ff op hyves gestruund en zag dat ze nog wel daar actief is en zo te zien was de kleine vent van dr er nog nie. Vandaag is mn schoonmoeder jarig. Daar gaan we van het weekend naar toe. Zal een laatste x richting Grun zijn! Begin wat stijf te worden met lange ritjes en krijg wat moeite met in en uit stappen hihi. Gelukkig is mn huis nu klaar en kanik ook achterover gaan leunen K ga vandaag de laatste adressen maar eens even verzamelen. xxx
@Evelien: het adres van Hannah is hetzelfde maar ze ligt nu op kamer nummer 321-3 Buddynieuws: Ook bij Han rommelt het flink. Ze heeft een redelijke nacht gehad en de bloeddruk schommelt tussen de 90 en de 100. had aan de ctg vanmorgen erg veel activiteit.Goed voorwerk zeg maar Wie weet bedenkt de kleine van dr zelf wel dat het nu tijd wordt om dr uit te komen Zou wel fijn voor dr zijn!
@Hannah..het zou fijn zijn voor haar als de kleine vandaag of morgen komt. Dan knapt ze vast snel op. Succes meid.. Hier ook een goede nacht gehad. Ik merk wel dat ik steeds vaker aan t dromen ben over de kleine. Dit heb ik de hele zwangerschap nog niet gedaan.
Als het nou van het weekend lekker doorzet, zou lekker voor haar zijn! Kom op beebje! nog even rusten en dan aan het werk!