Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha, heel herkenbaar die dochter van je, ik ben ook een beetje zo. Als mensen zeggen dat ik iets MOET dan hoeft het voor mij al niet meer. Erg he... maar wel een beetje mutserig dat ze nu als een gek zit te werken, haha.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Goed te horen, dan kan ze zelf lichamelijk ook gaan opknappen!

3. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Het juiste kamer nummer van Hannah is 321-3 , ze is net verhuist naar een andere kamer op een plekje bij hegt raam :)

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He lekker, dan kan ze naar buiten kijken!

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ohh dat is veel fijner, zie je tenminste nog eens wat. :D

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Pfff, half april alweer, het begint op te schieten.

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hannah zou fijn zijn als de beeb nu uit zichzelf dan toch gaat komen, alles beter dan afwachten en nog eens afwachten als je je zo ellendig voelt.

Patricia tsja die heeft dus ws geen behoefte om hier te reageren, als ze wel actief is op hyves ed..

Mooie buiken heb ik langs zien komen.

Will je dochter heeft gewoon gelijk ze kan zelf ook wel bedenken wanneer het moet hahaha :) nee gelukkig dat het op deze manier dan wel lukt!
    Het is dus een lekkere eigenwijs :)

Meiden ik ga even naar de stad, en dan thuis weer eens wat opruimen en poetsen etc.. tot later
    En......
    Behalve de 37+ dames, benen bij elkaar :)

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morgen meiden

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    morgen fiona!

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Die harde buiken worden nu wel een beetje irritant zeg! Beetje veel op mekaar. Ze doen geen pijn hoor, gelukkig.

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Leuk hoor die tweeling bij de kraamafdeling! Ongelooflijk dat dat in één buik past!

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja idd ik vindt 1 al genoeg! laat staan 2 haha

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo ga me maar eens douchen heb geen zin meer om verder te kijken ik ga eens wat nuttigs doen ik ga de laptop opbergen van de keukentafel zpdat ik niet als een junkie 3 uur achter dat ding zit en wat in huis kan gaan doen dus meiden ik spreek jullie vanavond weer kussies

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Goedemorgen meiden,

Hannah, ik hoop voor je dat het doorzet, zou mooi zijn als je lichaam gewoon zelf aan de slag gaat heb je die medische toeters en bellen als inleiden etc tenminste niet, heb je al wel genoeg gehad! Dus beebje van hannah kom gauw!

Neia, hoe is het met jou?

Zelf kom ik van de vk en waar ik al bang voor was is gebeurt, mijn bloeddruk gaat omhoog, 85/120, nog wel binnen het toelaatbare, maar moet nog vaker op controle en bij klachten bellen. Dinsdag mag ik weer.
    Verder lag de kleine nu beweglijk in bekken, maar ja volgens mij schiet ze er ook wel weer uit, dus zegt nog niet iets, in iedergeval ligt ze wel meet koppiew omlaag, is fijn om te weten, de andere vk had een bevalling, dus was er geen tijd voor een echo, die krijg ik nu dinsdag. Wel fijn dat ze me goed in de gaten houden, bij de bevalling hanteren ze 0-risk beleid, vlak voor dat de weeen erger gaan worden meten ze mijn bloeddruk weer en mocht die toch te hoog worden dan gaan we samen poliklinisch bevallen.

Nou ik ga even wat doen, tot later.....

Hier trouwens ook weer slecht geslapen..... 't is niet anders.

15. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    dat is knap fiona, nee pc verslaving kom ik niet zo gemakkelijk vanaf.. :)

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @evelien: Hopen dat je bloeddruk niet verder stijgt. 85 is nog wel te doen, hou em maar gewoon daar! (makkelijk gezegd he!) Ben benieuwd hoe de echo dinsdag is, jammer dat het vandaag niet kon.

Hier heb ik sinds een klein weekje emo-buien en daar baal ik dan weer van. Ik kan om alles wel janken: Iets op tv, een verhaal, een gedachte. . . .
    Blegh, zo ben ik normaal helemaal niet!

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Goedemorgen!

Evelien, zitten we nu dus in hetzelfde schuitje... haha. Ben bij voorbaat maar zoutloos gegaan misschien dat dat de bloeddruk wat naar beneden brengt (al hoewel, was al heel erg geminderd vorige week en dat heeft ook niet geholpen).
    Spanning dus bij Neia en Hannah, meiden rustig aan...
    Gisteren nog lekker in de tuin bezig geweest. Schutting gemaakt aan de voorkant en alle losse takken achter uit de tuin naar voren gehaald omdat ze die vandaag komen halen.
    Verder eindelijk een nieuw bankstel gekocht (tja ook dat valt onder nesteldrang... maar heb goed gehandeld want heb nog 200 euro van de prijs afgepraat terwijl ie al in de aanbieding was!) Moeten hem wel zelf ophalen, maar dat doen we dan volgende week, eerst onze oude bank moet eerst nog naar de stort afgevoerd worden (zelfs studenten willen hem vrees ik niet meer hebben...).

18. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ga vanmiddag nog wat perkplantjes kopen en dan is voor het huis alles klaar (nou ja, mannetje moet nog ff onkruid krabben en dan was ik het ene raampje daar even...)

19. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    Goedemorgen,

* spannend hannah! misschien heb je ook snel de kleine in je armen!

*Anastacia,
    ik ben dan nog geen 37 weken.. maar t amg van mij ook echt wel komen hoor..
    heb heel erg last van voorweeen en harde buiken...
    nu kan ik t nl ook nog natuurlijk proberen
    we zullen zien ;) hi hi
    enne ga je nog even lekker shoppen?

* Daam,
    ja hier ook veel harde buiken en voorweeen/oefenween. Vooral snachts...
    ik kan nu eigenlijk helemaal neits..
    2 mtr lopen is al te veel...
    en jij?
    kan jij je dingejets nog wel doen?

* eveleisn,
    iig ligt ze met t hoofdje naar beneden, dus dat is al iets ;) en vanmiddag even liggen ;)
    de rust even inhalen.

*friendly, ja lekker in de tuin he?
    ik wil t ook helemaal klaar hebben.
    We waren eigenlijk al klaar, maar hebben nu ene compleet speeltuintje voor de kids gemaakt.

Een nieuwe bank? T is altijd wel leuk he om dan nog iets met de prijs te doen!vooral als t ook nog ene leuk bedrag is!

nou ik ga weer even proberen van de pc af te komen, ik heb harde buiken en erg last van van oefenweeen...

aan de ene kant hoop ik dat t nu al komt, want dan mag ik t via de natuurlijke weg proberen, want nu is de kleien nog zo dat t via de natuurlijke weg kan..(althans volgens de echo)

zelf geloof ik nog niet echt in de echo..
    als ik lees hoeveel fouten er worden gemaakt qua grootte van t kind...

maar goed, we zullen t snel zien ;))

20. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Voor jullie schiet het nu ook aardig op. Maar niet stiekem voor kruipen he..eerst de aprilmama's ;) (Hannah mag uiteraard wel gezien haar medische achtergrond)

Toi toi dames.

Kwebbel

Deel Deze Pagina