Friendly, heb gelezen dat zoutloos juist de bloeddruk verhoogd, nieuwe inzichten, ze adviseren het olok niet meer. Matigen is wel goed maar een zwangere heeft zout nodig! We zitten inderdaad in het zelfde schuitje, hihi
goede middag zwanger hier ook iemand die slecht geslapen heeft. mijn vriend moest om half6 opstaan en ik ben geloof ik om 8 uur inslaap gevallen. had me voor genomen dat als ik om 8 uu nog niet sliep ik op zou staan. @fiona, hihi ja dat zou wat zijn. de jongens naam heeft 4 letters. en de meisjes naam 5 maar in het begin 8 snap je het nog? ... ach we hebben gewoon goede smaak hihih @friendly, leuk en lekker he geld uit geven. zo hebben wij een nieuwe tuin set gekocht. toen we het tuincentrum uit liepen, liepen we echt met een grote glimlach. alleen als je de bankzaken bekijkt dan is het meteen minder hahaha. @Deentje. ik wilde eigenlijk vanacht ook nog ff online komen. maar ik dacht nee dan ben ik wel te erg forum verslaafd @geboorte bord in de tuin. hier doen ze er niet aan. volgens mij hebben ze hier nog nooit van gehoort maar in het plaatsje waar ik werk is dat wel weer gewoon gek he. hmmm het zonnetje schijnt jammer is dat het nog best fris is buiten.
ben ik weer.. Moest alleen even iets halen bij een winkel in de buurt. Geen shoppen, want de centjes zijn op eigenlijk. Moet vanavond met mannetje een nieuwe magnetron kopen en dan is de maand eigenlijk wel te lang! Heb hier bij het stadhuis gelijk geinformeerd hoe het zit met de aangifte van de baby als het tussen 29 april en 5 mei wordt geboren want ze zijn dan dus ALLE dagen dicht! Belachelijk, want je moet je kind in 3 dagen aangeven, ook ivm de hielprik! Ik dus gevraagd blijkt dat ze idd op 2 mei tussen 900 en 1100 open zijn speciaal voor aangifte van geboorte en overlijden... gelukkig maar want anders was t toch wel erg lastig. stel je voor dat de kleine zich 29e aandiend en je kan pas de 6e komen ! Is tuurlijk van de zotte... Hoe is dat bij jullie in de buurt geregeld. ( Oh en Daam dit is niet in DH, maar in Z'meer voor de duidelijkheid omdat ik daar wil bevallen hihihi)
***************Buddynieuws*************** Ik had Hannah net aan de telefoon en ze vertelde dat haar vliezen spontaan zijn gebroken!!! Het kindje ligt nog niets vast met het hoofdje in de bekken dus ze ligt plat. In ieder geval zal dat niet langer dan 48 uur gaan duren en dan nemen ze maatregelen. Hannah heeft dus in alle waarschijnlijkheid as zaterdag haar kindje al in de armen!!! @Evelien: ze blijft nu wel op kamer 321-4 liggen en gaat niet naar het raam !
@Anastacia: Das wel heel handig om dat idd even uit te zoeken! Goeie tip, zal de gemeente hier vanmiddag direct even bellen!
hoeveel weken was Hannah ook alweer? Heel veel sterkte toegewenst en laat de weeën aub snel voorbij gaan zodat ze haar kleintje snel in haar armen kan sluiten.
Hannah en ik lopen gelijk Dolphin, we zijn morgen 37 weken! En morgen is ze een jaar getrouwd! OOOOOOOOOW ik vind het zoooooooooooow spannend voor dr!
Ohhhhhh wat gaaf! Nou gelukkig maar! Wens Hannah heeeeel veel sterkte en ik hoop dat de kleine tegen twaalven komt heeft ze de 18e helemaal een speciale dag! Althans als ik erover nadenk hoop ik natuurlijk dat het sneller gaat hihi sorry! Heb Neia weer smsje gestuurd maar nog geen antwoord gehad, kan zijn dat ze bij de gyn is natuurljk. laten we hopen! Hier nog eventjes geslapen gelukkig, maar werd wakker van krampen.. maar die zijn weer weggetrokken. dus hier helaas ook nog niks... xx
Spannend hoor met Hannah..de 2de mei-mama komt eraan en dan die datum...morgen een jaar getrouwd... @anastacia..in het ZH waar ik ga bevallen kun je je kind aangeven maar die zijn ook dicht die week. Er hangt wel een papier zag ik gisteren dat ze 28 en 29 april wel open zijn en op 2 mei.
thanks voor de tips anastacia, belachelijk dat ze zolang dicht zijn! als ik niet zwanger was geweest had ik ook gewoon een hele week moeten werken. tja ja horeca he! ik zal het meteen even na kijken. wel belangrijk om te weten.
Jeetje wat fijn voor Hannah, blijkbaar heeft haar lichaam het overgenomen en gezegd: en nu is het genoeg geweest! Hopelijk verloopt alles volgens plan en heeft ze een dezer dagen haar ukkie in haar armen.
Ja het is dat het hier in de krant heeft gestaan dat er een week sluiting is belachelijk... ik had gewoon moeten werken, maar ja ook de zorg gaat gewoon door! Zoiezo belachelijk allemaal want 5 mei is geen feestdag dit jaar! dus werken moeten ze hahaha
Buddynieuws: Neia stuurde net een smsje terug. Ze heeft vanacht wel pijnlijke weeen gehad maar op de ctg bij de gyn was het minder heftig als gister. Ze eet nu even wat en dan weer aan de ctg. Ze hoopt dat ze weer naar huis mag vanmiddag. Ze had trouwens geen ontsluiting maar de bm mond was wel aan het verweken vandaar dat ze gister naar huis mocht. Einde buddynieuws. Ik ben een appeltaart in de oven staan.. lekker he! Had zin om wat te bakken hihi... xx
OOOO Hannah Wat heerlijk dat je vliezen spontaan gebroken zijn, gelukkig maar! Wat geweldig dat je die kleine strakjes in je armen zal houden! En wat bijzonder dat het dan op je trouwdag zal zijn! De 2e mei mama in aantocht ! Maakt mijn dag weer helemaal goed! Hoop dat de bevalling mee zal vallen, maar ze is in goede handen! En nu maar wachten op baby buddy nieuws!
De weeen bij Han zijn wat onregelmatig. Zelf gaat ze ook voor de 18e april.... ze is er nu ook wel weer rustig onder hihi.
Tjee, een hoop nieuws zeg! Hopelijk blijft die van neia nog even zitten, want die is nog wel wat te vroeg. En we duimen voor Hannah natuurlijk voor de 18e. Mooie datum!
Goedemiddag Zo we hebben een videocamer eindelijk hiep hoi! @ Daam we hebben er toch eentje genomen met een harde schijf had wel gehoord dat er veel problemen mee zijn maar heb precies dezelfde als vrienden van ons en die vinden het echt een superding dus als er iets aan mankeert mogen hun het oplossen Mijn man zegt ook zo van je hebt toch hele dagen niks te doen kan jij lekker uitvogelen hoe dat ding werkt Ja ja niks te doen he, dit forummen is echt wel een bezigheid wat veel tijd in beslag neemt dus weet niet wat hij lult Ga wel zo even een stukje filmen alvast @ Deentje leuk he dat soort nachten ik weet er alles van, alhoewel vanacht wel weer mee viel @ Gina ik ga je jaloers maken, heb net een Swirl op