OO wat fijn dat de weeen minder heftig worden bij Neia, zou fijn zijn als de beeb nog even blijft zitten want nu is het nog te vroeg toch? Ben benieuwd we blijven het hier allemaal volgen!
Zou toch idd helemaal leuk zijn! Heb een heel leuk kaartje gekregen maar weet nie van wie haha! is me daar toch ook wat!
Heb gewoon net de konijnenren (paar vierkante meter) schoongemaakt. Wel met handschoenen hoor, maar ik lijk wel gek. Ging ook echt op zo'n oma-tempo, maar vreemd genoeg he bik er geen een harde buik van gekregen, terwjil ik normaal als ik buk geheid een harde buik heb. Ook nergens last van, geen rugklachten. VAAG! Zeker een moment van lichamelijke en verstandsverbijstering.
daam vergeet ik helemaal op jou te reageren, dat emo zijn ..tsja dooddoener maar echt een hormonenkwestie. De pest is dat je er weinig aan kan doen, behalve in je achterhoofd houden dat je normale ik wel weer terugkomt ( hopelijk) als je bevallen bent. Het is ook allemaal niet niks natuurlijk, en je maakt genoeg mee! En als je eens wilt praten...... x
Spannend hoor voor Hannah. Laten we met zn allen duimen dat haar kleintje morgen komt, een mooiere dag kan er voor hun toch niet zijn Bij Neia is het dus weer wat rustiger, gelukkig, maar goed je weet nooit hoe het loopt. Evelien: hmm, dan gooi ik vanavond toch lekker gewoon zout over de aardappelen, vond zonder ook echt niet lekker! Heb btw je nummer nu opgeschreven dus stuur vanmiddag wel ff een proefsmsje dan kunnen we zien of de nummers goed zijn... Ga zo lekker weer ff plat en dan nog even in de tuin, is nu nog lekker weer.
ja de april mama's willen maar niet bevallen... daar loopt echt een aantal flink over tijd.. Dat kan je van de mei mam's idd nog neit zeggen
Nou ik vind van nie!~! Maar hannah en ik hadden wel afgesproken dat we samen zouden bevallen hihi..... denk dat ik nog niue aan de beurt ben l
Ja haha mijn man ook, en dan kijk ik wel erg schuldbewust en denk ik zelf ook van , ja wat heb ik eigenlijk gedaan hahaha
maar ik ga nu echt wat doen, de badkamer en de wc.. en vanmiddag op kraambezoek bij de 1e baby van de zwangerschapsgym
Heb net met moeite onder schoongemaakt met een spiegel en echt moe van geworden, hoe maken jullie onderen eigenlijk makkelijk schoon?
Toch wel lekker dat een dag dan zo voorbij kan vliegen? Je zegt gewoon ik heb de heeeeeeeeeele dag meegeleeft! En wat heb jij gedaan?
ja maar dan voel ik me zo schuldig. het enige wat ik dan doe ik laptoppen en vol duwen met lekkere dingen en dan ook nog zeggen dat je moe bent haha. terwijl mijn vriend meer dan 14 uur op een dag maakt ..