Bij de aprilmama´s komen alleen maar jongens uit, de meisjes die willen er nog niet uit. Eigenwijze meisjes zeg daar. echt grappig
ik had net mijn vriend een sms gestuurd, van als je nog iets LEUKS weet wat ik kan doen.. krijg ik terug ja je hormonen uitlaten
@van onder scheren.. wij hebben om de wasbak nog een kastje staan daar kan ik precies mijn been op zetten. gek genoeg past alles nog en dan scheer ik op de tast... als het maar geen oerwoud is @gina ja dat vind ik ook. Lafo had er best voor iedereen een me ekunnen nemen toch ?
@ Hannah oh wat spannend allemaal zeg zou toch wat zijn idd dat de kleine het ook zat is en dat het er uit eigen kracht uitkomt zetten, ik hoop het zo voor haar @ Anna lekker he dat achterover leuen alleen iedere keer als ik denk dat ik dat kan gaan doen is er wel weer wat nioeuws op m'n pad Zo kwam ik erachter dat ik eigenlijk wat planken mis in m'n babykamer kast maar we hebben gebeld en die planken zijn dus optie (op een kinderkamer van 2000 Euro ) zou je ze niet, afijn hij melde wel dat we beter zelf naar de bouwmarkt toe kunnen gaan en een plank op maat laten zagen want dat zou goedkoper en sneller gaan. Nou dan doen we dat maar weer. Ook m'n hemeltje en de box zijn na 6 weken nog steeds niet binnen en nou word ik wel een beetje boos, ik ga zo bellen. Als je iets koopt dan word er gezegd uiterlijk 6 weken maar vaak veel eerder jajajajajajajajja ik ken al die praatjes nu wel @ Nazli succes bij de gyn vanmiddag ! @ Will fijn dat je dochters het goed doen en lekker zo'n goede nachtrust
jeetje wat spannend, de 2e baby onderweg. hannah, ik duim voor je dat eht de 18e wordt. gina, hier ook een appeltaart, net uit de oven gehaald en hij zit me heel verleidelijk aan te kijken. anna, morgen heb ik weer een groeiecho, spannend onsukkie, dus jij bent net zo als onze daisy. met jou is het toch ook goed gekomen, zal me maar geen zorgen maken dus. neia, nog even wachten hoor met bevallen, spreek je kleintje even streng toe dat het nog iets te vroeg is. friendly, ik zal je zo even een pb sturen, met mijn nummer en adres. eerst even plassen, sta op springen en ik kom er net vandaan, pfff
goedemiddag meiden, hannah ik wens je een goede bevalling toe en dat je je kindje gauw in je armen heb meid!ik vind het erg spannend! en neia voor jou natuurlijk ook heel veel sterkte! hier vanmorgen bij de ha geweest heb een dikke vette blaasontstekeing en een schimmelinfectie heb er een kuur voor gekregen en zalf dat was om 9 uur gaat om 11 uur de tel en dat was de ha weer met de mededeling dat er ook suiker in mijn urine zit....dus moet er vanmiddag om 3 uur weer heen en dan gaan bloed prikken en urine en bloeddruk checken....ook wel weer ff spannend hoor hopen dat het wat meevalt..... maar dit verklaart wel die buikpijn de hele tijd al onder in de buik.... en ook erg mooi dat het goed gaat met ice en de kleine luna
hmmm appeltaart mjummie. ik wil die van de honig eens proberen crummble ofzoiets? @eerlijkbeertje jeetje dat is ook vet balen!
Jeeh Lafo: Je zou ze idd wat doen daar! Zoveel geld en dan moet je de planbkjes uit de bouwmarkt halen :-s bummer! Ik moet vanmiddag naar de tandarts zag ik.... hmz, heb ik ook nog wat te doen :-s
@Wil": NBeem gewoon een stukkie! Stuur je ook een stuk naar mij ? @Eerlijkbeertje: He bah meid! Hopelijk valt het allemaal een beetje mee vanmiddag en krijg je nu een kuurtje! Hoop dat je snel van die buikpijn af bent! @Nazly: Druk maar gezellig
lafo, kan me goed voorstellen dat je kwaad bent. en jeetje 2000 voor een kinderkamer mag je ook wel verwachten dat er alles op en aan zit!