Ik noem het van onderen scheren tegenwoordig blind oerwoud kappen! Geen idee waar ik het weg heb, zal het een keer gehoord hebben haha. Vind hte een toepasselijke benaming! Hoop alleen elke keer dat het niet een vrouwelijke besnijdenis wordt hihi
Ach welja, soms botst het een beetje, maar verder kan iedereen er goed mee leven hoor (inclusief ik, haha).
@ Evelien houden zo je bloeddruk voor nu is het toch niet zo erg? Als het maar niet hoger word, en dat word het niet, positief denken @ Wow wat een gaaf nieuws voor Hannah hiep hoi het gaat komen, mooi zeg wat een mooi trouwcadeau kan niet beter @ Witte reus gefeliciteerd met je 38 weken @ Neia gelukkig is het wat aan het minderen meid die heftige weeen, nog even doorzetten meid komt goed Sorry de berichten die ik plaats zijn niet echt chronologisch merk ik, er word ook zoveel geschreven ik hou het niet meer bij
hahah anna als ik tegen mijn vriend zeg dat ik me geschoren heb. vraagt ie ook altijd en ben je gewond geraakt ?... ik denk altijd als het maar een beetje uitziet. af en toe bij de bevalling zag je echt gewoon oerwouden nou dat wil ik dus echt niet. maar ja waar maken we ons druk om. de vk heeft wel ergere dingen gezien denk ik dan.
Ik vind het wel vies als ik met een oerwoud voor me gyn lig en hij is ook een man, ik doe het elke maand wanneer ik afspraak heb bij me gyn.
normaal hars ik het, maar het is zo gevoelig geworden, doet nu extra pijn. Dus scheer ik het weg, lekker makkelijk zonder pijjn
Anna succes bij de tandarts ! Sorry meiden die ook een Swirl lusten het komt eigenlijk door jou Gina anders had ik hem niet genomen Het was ook 11.00 's ochtends ik zat echt nog te twijfelen zo van zal ik er een nemen of niet wel erg vroeg maar ach je bent zwanger en je hebt rare gewoontes