Heb je geen zin om naar buiten te gaan met je hormonen witte reus? En het is zulks mooi weer Heb alweer een ijsje op hihi Mooie buik trouwens onsukkie!
ik ben een kitten voor een vriendin aant zoeken. maar wat zijn dat toch lieve beestjes als ze klein zijn.. * smelt *
wij hebben zelf 2 poezen echt deugnieten! maar die vriendin is samen gaan wonen en is altijd dieren gewend en wild enu graag een kitten. wat gunstig dat ze volgende week jarig is.
Ik kom hier drie maanden langer dan jij hihi.... Ik klep gewoon wat meer Zat natuurlijk ook al vanaf eind januari thuis :-s
Mooi spul en zeker als ze klein zijn, miss denken wij straks ook wel zo over onze kinderen hahaha.....
ja daarom ... ik zat ze te bekijken en ik dacht hmm ik wil er ook wel eentje, maar ja Wij hebben dadelijk een beebje. en dat is natuurlijk veeeeeel leuker oh zoals het er nu uitziet krijgen we beter weer.. maar ja ben wel erg positief rond de 18 graden
Denk dat jullie dit wel leuk vinden om te zien: http://jeanettiemessen.blogspot.com/200 ... -post.html
Beter weer! Jeeh das wel heeeeeel lekker! Het ziet er hier nu al uit alsof je lekker naar buiten kan zitten maar het is me nog iets te fris /...... maar met 18 graden kan het zeker
jeetje ben ik eindelijk wat nuttigs aan het doen....... de badkamervloer enzo .. 6 pagina's erbij geluld hahaha en dan is er nog niet eens babynieuws
Jaaah eindelijk foto's van Luna! \Leuk hoor! En al die gescrapte dingetjes zijn erg mooi! Kreeg vanmorgen het geboortekaartje en die vond ik ook al zo mooi! Thanx voor het plaatsen!
wat is luna een schatje zeg, mooie meid zeg. Ben benieuwd wanneer ice weer een berichtje komt posten. Is het mama toppic al geopend eigenlijk? ( Waar we heen gaan als we hier allemaal bevallen zijn?)