Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spannend zeg, 2 weekjes eerder!

2. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    Inderdaad!
    Is ineens een pak korter!

3. annrieke

annrieke Actief lid

12 mei 2007
    141
    0
    0
    Didam
    @Jvtje thanks voor de uitleg over de foto's. Het is me nu eindelijk gelukt hahaha
    Vond het steeds zo lullig, want ik kijk vaak naar de albums van de andere meiden hier en dan heb je zelf niks in je album staan.
    Maar goed dat heb ik nu dus even goedgemaakt.
    Nogmaals bedankt!

Groetjes Annrieke

4. annerieke wat een mooie buik heb je! nog helemaal streeploos! beterzzz

frostieke dat is al snel!

5. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    @Deentje : ja is ineens zo raar want ik liep gelijk met jou!

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tjee spannend zeg!

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    idd erg spannend frostieke, uhm misschien heb ik erover heen gelezen maar waarom komt jou beeb 2 weken eerder?

8. annrieke

annrieke Actief lid

12 mei 2007
    141
    0
    0
    Didam
    HELLUP....

Wat heb ik mezelf weer aangedaan? Ben als een bezetene de kamer gaan opruimen vanmiddag.
    Alles uit de kasten getrokken en flink gaan poetsen. Maar nu ben ik dus een paar uur verder en ik heb echt geen bal zin meer, maar overal ligt nog rotzooi. :(
    Wat een muts ben ik ook he? Inplaats dat ik het 1 voor 1 doe nee hoor meteen alles aan de kant. ZUCHT...
    Dus nu moet ik nog verder want ik moeilijk al die rotzooi zo laten liggen. Ik heb trouwens wel geluk dat mijn dochter vanmiddag zo lekker lang doorslaapt, want anders was het helemaal een complete chaos geweest.
    Ik zal blij zijn als deze kleine er straks is, en daarmee die belachelijke nesteldrang van de baan is.(lijk wel niet wijs!) :)

@Ice nou ik heb Luna even bewonderd en het is een plaatje hoor. Daar mag je trots op zijn.
    Ik vind het geboortekaartje heel erg mooi en origineel, zou er alleen niet aan moeten denken om dat allemaal zelf te moeten doen. pfff wat een werk.
    Geniet van deze heerlijke tijd, en ik hoop snel weer wat van je te horen hier op het forum.

@deentje nou ik heb even naar jou buik gekeken maar die ziet er toch ook hartstikke mooi uit! Ik klop ook steeds af hoor wat betreft die striae, maar tot nu toe gaat het nog goed. stttt..... niet te hard zeggen he.

Nou meiden ik moet er weer aan helaas gadverdamme heb echt geen zin.
    Kom misschien vannavond nog even verder kletsen.

Groetjes van Assepoester :)

9. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    *frostieke! spannend hoor!
    maar wat is eigenlijk de exacte reden?
    t is toch niet echt een medische indicatie?

10. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Haha, dankzij de laptop ben ik volgens mij straks na de bevalling nog niet van de pc weg te slaan :)

@evelien: Hopelijk blijft je bloeddruk voorlopig nog even rond die 85 bungelen. Jammer dat de echo nu niet door kon gaan, maar het is al snel weer dinsdag :)

@daam: emo-buien.. ik werd gisteravond ineens overvallen door het gevoel dat ik enorm hard wilde gaan janken. Echt zo uit het niets :-s

@friendly: altijd prettig als je nog eens zo'n bedrag eraf weet te krijgen! Hier gaan we een nieuwe bank kopen zodra het vakantiegeld erbij is, dus nog iets meer dan een maandje geduld hebben voor ons...

@anastasia: het stond bij ons toevallig vanmorgen in de krant dat het gemeentehuis hier op 2 mei open is van 9.00 - 11.30 (geloof ik... nou ja, ze zijn in elk geval een paar uur open en ik heb het tabelletje uitgeknipt)

@slapen: hier nog iemand die vannacht niet bepaald super geslapen heeft. Volgens mij heb ik meer liggen doezelen dan wat anders :( Vond dan vanmorgen de opmerking van m'n man wel weer lief. Die had zoiets van 'dat de baby dan maar snel komt, dan hoef jij niet meer elke nacht zo te hopen dat je uberhaupt in slaap komt!' (Hij vergat voor het gemak dan even de slapeloze nachten die de baby ons straks ongetwijfeld zal gaan bezorgen, maar het was evengoed wel lief van 'm :))

11. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @jvtje, dat is inderdaad erg lief van je man!

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Frostieke zo dat is al snel dan, maar wel leuk hoor dan kan jer er echt naar toe werken zeg maar :D

@ Witte reus het is helemaal geen byzondere box ga ook gewoon ergens anders een ander box halen, eentje die wel op voorraad is.

Als ik die foto's van Luna zie dan wil ik idd ook, heb echt geen geduld meer, het enige is wel dat ik dan wel een beetje moet opschieten met alles nig in orde maken. Zolang alles nog niet echt op z'n plek staat zal ze vast nog niet komen dus dat eerst ;)

@ Jvtje dat is zeker lief van je man, straks hebben jullie samen slapeloze nachten, wel zo gezellig ;)

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hoe zou het met Hannah zijn, ik kom expres extra vaak spieken hier met de hoop op nog wat babynieuws :D

14. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    lafo : kun je hem niet bij de prenatal bestellen ? daar had ik heb snel genoeg..

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Als het goed is wordt het toppic geopend op het moment dat er een 1e mama van die maand is. Was toch ook met de juni mama's?

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Dan loop je nu gelijk met mij :) de buddy van deentje hihihi

Gek hoor nog iemand voor 3 mei :)

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Witte reus ik durf het niet meer aan bestellen ik wil die box gelijk meenemen en in elkaar zetten, plekje is al gereserveerd ;)

Wassen jullie eerst het boxkleed?

Op het waslabel van dat ding staat handwas ook fijn als ze straks 1x spuugt dan krijg ik die vlekken er nooit meer uit :(

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Misschien kun je de prenatal bellen , er zit een megastore in Amsterdam bij de arena ! En wie weet kun je hem daar gewoon meenemen ipv bestellen?

Hier op kraambezoek geweest, wat een schatje die meid zeg 3 weekjes oud en zo klein en popperig echt ik wil ook en wel NU!

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Anastacia ik zal eens informeren, dank je.

Er zit ook een megastore hier in Rotterdam misschien dat ik daar eens ga neuzen.

Lief he zo'n klein babytje ik kan ook echt bijna niet meer wachten :D

20. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    haha wat zijn we een stelletje ongeduldige he.

ikkan me goed voorstellen dat je de box meteen mee wil nemen. dan zou ik inderdaad doen wat anastacia zegt naar het warenhuis van bijv prenatal gaan of bellen. ze hebben er meerdere door het hele land.

Deel Deze Pagina