Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wat fijn dat neia weer naar huis mag zeg! hopelijk blijven de weeen nu ook even weg!

ooh wat spannend zeg! dat begint al op te schieten met hannah! ik ben heeeel erg benieuwd wanneer de kleine geboren gaat worden! misschien vandaag al wel.... al zou t wel leuker zijn op hun trouwdag!

2. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ga weer verder lezen.

3. will

will Niet meer actief

als hannah zo door gaat kan het nog weleens vanavond worden.

heerlijk, die kleine Luna die zo lief ligt te slapen.

neia, gelukkig geen activiteit meer. ik hoop dat je lekker slaapt vannacht.

lafo,hellepelle, sassefras enz. die waren hier in het begin ook, geen idee waar ze zijn gebleven.
    spaghetti ook lekker, hier sate met geroosterd brood was stokbrood vergeten, was wel heeeeeel lekker.

ga het appeltaartje aansnijden, ik heb me in kunnen houden. extra groot stuk verdiend dus ;)

4. will

will Niet meer actief

daam, ik denk dat je beter van gina appeltaart kunt nemen. die van mij zal wel groen zijn tegen de tijd dat jij het stukje ontvangt. denk niet dat je daarop zit te wachten.

5. ooh appeltaart dat zou er hier ook wel ingaan :):)

6. will

will Niet meer actief

bij mij gaat alles er wel in zolang het maar zoet en ongezond is, hahha

7. hahaha ja hier ook! vooral zoet! jammie! ben normaal nooit geen zoetekauwer... maar als ik zwanger ben mmmmmm

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @ice: Wat een mooie meid is Luna!

@onsukkie: Zijn dat broer en zus van die adoptie?

@frostieke: Vreemd idee zeker, dat je een datum hebt gekregen voor de bevalling.

9. ja lijkt mij ook heel vreemd om al te wete wanneer je gaat bevallen! lijkt me eigenlijk ook best jammer om dat al te weten! vind het juist zo spannend als t elk moment kan gebeuren!

10. annrieke

annrieke Actief lid

12 mei 2007
    141
    0
    0
    Didam
    wauw dat schiet zeker al op voor Hannah spannend hoor! Ik hoop voor haar dat ze vannavond nog haar kleintje vast kan houden.

Nou ik heb de boel weer redelijk aan kant. Vond het wel mooi geweest, en ga morgen wel weer verder.
    Jullie moeten het niet steeds over appeltaart hebben hoor! Mijn god ik kwijl me hier een ongeluk achter de pc. :)

11. annrieke

annrieke Actief lid

12 mei 2007
    141
    0
    0
    Didam
    Ja het lijkt mij ook heel spannend vooral omdat het nu toch allemaal wel heel dichtbij komt. Ik had de eerste keer een spoedkeizersnee dus ga nu eigenlijk ook pas voor de eerste keer natuurlijk bevallen.
    Ben dus ook heel benieuwd hoe het zal beginnen.
    Maarja als je geen keus hebt. En de gezondheid van de baby en jezelf staat natuurlijk boven alles.

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Zou ze het redden tot de 18e óf wordt het een dagje eerder?

13. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Kom je het niet brengen dan? :confused: :cry:

14. Heb even alles bijgelezen, maar ben gelijk weer vergeten wat iedereen geschreven heeft.
    Weet alleen nog van die nesteldrang van Annrieke.
    Haha ik heb ook nog steeds het gevoel dat ik een hoop dingen moet doen.
    Heb vanmiddag al een deel van het computerbureau opgeruimd.
    M'n dochter is met m'n moeder meegegaan dus heb ik morgen een hoop tijd om verder te gaan.
    Het rare van die nesteldrang is dat je lichaam ineens een hoop meer aankan, zal wel door de hormonen komen ofzo.
    Bij de vorige zwangerschap heb ik een keer het hele huis van onder tot boven inclusief garage en berging in 1 dag tijd opgeruimd en gepoetst. Had toen nergens last van, was al om 6 uur 's morgens de ramen aan het wassen. Heb wel daarna 3 dagen nodig gehad om bij te komen.

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Spannend zeg voor Hannah! Ben erg benieuwd wanneer de kleine komt! Hou het forum in de gaten hoor op buddy nieuws!

en Neia, gelukkig geen weeen meer, en lekker naar huis. Wat een gedoe zeg!

Daphne en JVtje: mama toppic maakt mij weinig uit of het er nu al wel of niet is, maar ik was benieuwd of het er al was :)
    En het april toppic is al in maart geopend hoor , daar waren ze ook eerder begonnen !
    En als Ice er weer is kan ze idd het toppic openen als dat nog moet gebeuren. Ik dacht zelf dat een moderator zon toppic opende, maar ik heb er zelf nog niet echt een studie van gemaakt. :)
    Ik moet tenslotte nog even wachten!

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

avond meiden pfff heb me dag niet echt me darmen rommelen echt niet leuk moet de hele tijd naar de wc kindje is ook rustig vandaag voel het wel maar is een stuk rustiger bleeh
    nou dat was me geklaag weer morgenochtend nog ff werken en dan weekend ff bijlezen hoor

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Even een berichtje van mij zelf.
    Wat heb ik toch een lieve buddy's zeg! :D

Nu dus weer thuis.
    Ik moet zeggen dat ik helemaal kapot ben.
    Net even geslapen, en nu even iets gegeten.
    Maar zometeen ga ik weer slapen, en ik heb iets rustgevends gekregen gelukkig.
    Ik heb nu al genoeg van de weeen :confused: , soms deden ze echt heel veel pijn.
    Gelukkig zijn ze nu afgezakt, want ik wilde echt niet in het zh blijven. Na lang janken en overleggen, mocht ik gelukkig toch naar huis.
    Nu maar hopen dat die kleine zich gedeisd houdt, want ik vind het nog wel te vroeg hoor.

Super spannend voor Hannah, ik hoop dat zij de kleine snel in haar armen heeft.

Nu ga ik slapen meiden.
    Bedankt voor het meeleven. Jullie zijn schatten.
    En voor mijn buddy's een extra dikke knuffel, want die smsjes zijn dan toch een afleiding.

X Neia

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Neia rustig aan hoor ! Fijn om weer wat van je te horen!
    En laat de kleine nog maar even binnen blijven!

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Overigens meiden de kruidvat doos die zo schaars gevuld was, ze hebben nu een nieuwe versie!
    En die kun je weer aanvragen, ook als je de oude al gehad hebt.
    Dit keer zit er wel leuke dingen in
    Een opberdoos voor melk van Friso, proefverpakking luiers, fles babyolie, wat ik leuk vond is dat er een doosje in zit met de tekst voor de baby een flesje voor papa een blikje, en daar zit een blikje red bull in hahaha en een pakje luierdoekjes

Dus meiden allemaal nog een keer aanvragen op

http://www.babyenmama.nl/

( ik moest wel mijn gegevens opnieuw opvragen, maar dat is geen probleem en je kan de doos bijna dezelfde dag nog halen!)

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o leuk anaS. heb het net weer aangevraagd stja vond hem ook zo niks speciaals die doos maar toch leuk dat het zo weer wordt geregeld

wauw! kom hier ook een middagje niet voor de verandering, ! hanah meid volgens mij wordt het net de 17de als ik het nu al zo lees! wat spannnend morgen ochtend als ik wakker ben kom ik gelijk hier kijken of er al nieuws is

niea meid fijn om je ff te horen en rustig aan doen he! hou het goed in de gaten het kleintje moet nog wel ff blijven zitten

zo meiden heb alle 13 pag bijgelzen en er is veel bijgeklets maar heb geen puf om te reageren ga vanaaf vroeg me bedje in

oja ice! wat een plaatje ik wil ook!

nou meiden weltruste en morgen waarschijnlijk babynieuws! zo leuk dit

Deel Deze Pagina