ik doe dat dus echt niet meer dit keer al die babydozen. Mijn god je wordt platgebeld met allerlei aanbiedingen na die tijd. En inderdaad dat je nou zegt van wauw wat een leuke inhoudt daar heb ik wat aan NEE. Dus bij deze wees gewaarschuwd!
ik schijn de nieuwe doos al te hebben gehad, en het blikje redbull zat er niet in. annrieke, ik vond het wel meevallen met de aantallen telefoontjes. Maar ja.. wordt ook steeds handiger in afwimpelen hihihihi Zelfs die muts van de etos doos van felicitas vond ik niet erg! (zal nu van koude kermis thuiskomen want nu koop ik echt niets)
Neia hopelijk komen de weeen voorlopig niet terug! FF beentjes bij elkaar. Zo de woonkamer is nu wel naar m'n zin, morgen verder opruimen met de bovenverdieping. Badkamerkastje uitmesten en dan onze slaapkamer. Vooral onze slaapkamer staat een beetje op de kop omdat daar nu alles staat wat voorheens op de babykamer stomd.
Pff meiden ik heb echt zoiets stoms als ik onder mijn buik, boven mijn schaamstreek druk voelt het net alsof er een enorme blauwe plek zit, zo gek.. hoe zou dat nou kunnen? Hebben jullie dat ook wel eens gehad? ( het is echt het gebied onder mijn onderbroek zeg maar pfff geen idee hoe ik het moet omschrijven)
Ik heb er ook nog geen hele studies aan gewijd, maar het was mij inderdaad ook opgevallen dat er in maart al het april-topic geopend was En volgens mij toen door 1 van de mama's zelf, niet door een mod, maar dat durf ik ook niet met zekerheid meer te zeggen... Ik kan me voorstellen dat als de eerste mama 2 maanden te vroeg bevalt, dat dan zo'n topic wel nog op slot gedaan wordt. Maar een week - 2 weken voor de bewuste maand zal er denk ik niet zo moeilijk meer over gedaan worden? (Gezien de april-mama's in elk geval niet ) @neia: fijn dat je weer thuis bent! Doe het lekker rustig aan, laat je flink verwennen en laat die weeën vooral nog maar even voor wat ze zijn! @Hannah: Het begint dus al op te schieten! Oooh, wat spannend dit! Hopelijk kunnen we morgenvroeg hier buddy-nieuws lezen dat je je kindje in de armen kunt houden! En voor de rest ben ik het geloof ik alweer vergeten...
Ik heb het er geloof ik nog niet als een blauwe plek gevoeld, maar het kan daar af en toe best gevoelig zijn ja! Volgens mij komt dat doordat daar baby's hoofdje ligt...
*spannend! ben beneiuwd wanneer hannah zal bevallen! ik heb meegelezen, maar doe nu mijn oogjes dicht tot morgen!
op je botje of net erboven? daar in het midden zit wel de aanhechting tussen twee schaambotjes en die zou heel goed op spanning kunnen staan omdat de kleine met het koppie er tegenaan drukt. Zie je, ze wil eruit!
Zo ik ben toch maar even komen spieken maar nog geen bericht van Hannah, misschien morgenochtend (wishfull thinking) @ Daphne ok ik kende al die namen niet dus dacht gelijk in m'n ijverheid haal ze dan maar van het lijstje af Klopt dus wel dat ik ze hier al maanden niet meer gezien heb. @ Daam ja ben wel ff bezig geweest met m'n nieuwe speeltje, wel een gaaf ding kan een heleboel maar wat @ Anastacia dat herken ik niet echt dat blauwe plekken gevoel wel dat het op m'n schaambeen duwt maar dat is niet de hele dag. Wat ik wel weer net had was hele donkere urine, volgens mij drink ik te weining was echt een soort theekleurtje @ Neia toch nog maar even een berichtje geplaatst na zo'n vermoeiende dag Geen dank Neia we doen het graag En hopelijk ben je morgen gewoon lekker thuis! Verder ben ik vandaag weer pedagogisch bezig geweest, heb een aantal buurtkinderen berispend toegesproken toen ze met steentjes een Meerkoet op z'n nest aan het molesteren waren En dat moeten ze nou net niet doen als ik dat zie dan ben je van mij, ik ben al zo emo de laatste tijd en een moeder meerkoet met kuikentjes schept toch een band Alleen die vader van die kinderen is echt een asociaal dus ik verwacht hem nog wel aan m'n deur.....laat maar komen :x Ik ga weer ff Jensen kijken.
ehh het is zeg maar in het driehoekje van mijn slip hihihi en dan idd een beetje bij die botjes.. Ik kan het moeilijk fotograferen hahahaaha maar uitleggen lukt me gewoon niet zo goed. Het doet alleen zeer overigens als ik er zelf op druk, nou ja het zal wel Kleine mag van mij komen hoor, zaterdag alweer 38 weken Nog maximaal 4 weken voor ik de kleine in mijn armen heb!
meiden ik ga nog even douchen en dan lekker naar bedje toe.. morgen weer een dag en dan ws babynieuws! ben zo benieuwd!
Mijn nieuwe buikfoto's staan in m'n album (schrik vooral niet van de strepen.. haha, ik heb geen tijgerprint maar een tekening van een fenix op m'n buik )
Goeiemorgen meiden! @Lafo, bedankt voor het buddynieuws plaatsen was idd niet bij een laptop in de buurt hahahaah! @neia, ahhhhh jij ook een dikke knuffel terug en ben blij voor je dat je thuis bent meid! Hoop dat je goeie nacht hebt gehad! @Hannah, meid ik hoop dat je inmiddels je kleintje in je armen hebt en je dolgelukkig de ellende van de laatste weken achter je kunt laten! @Anna, fijn dat alles bij de tandarts goed was! @Daam, hmm die appeltaart staat alweer bij mn schoonmoeder.. ik vind het leuk om te bakken en dan 1 stukje te eten en dan is het alweer klaar.. op zoek naar het volgende hihihi! @Anastacia, dat beurse gevoel ken ik.. is volgens mij het verweken van je bekken en de druk van je kleintjes hoofd erop.. het ligt er ook aan hoe je zit hoe gevoelig het is.. De rest ben ik alweer vergeten.. hihi sorry! Gister drukke avond gehad.. eerst eten bij mijn schoonouders daarna op de koffie bij mn man's opa en oma en daarna nog naar de kroeg naar vrienden van ons (die darten altijd dus ff kijken) en waren elf uur pas thuis en ik was helemaal sufgeluld hahahah.. iedereen had veeeeel verhalen en vragen! Wel gezellig maar was wel heel moe! Vandaag lekker niks bijzonders doen.. mn nichtje komt zo en dan gaan we vanmiddag lekker park ff in als weer meewerkt! Morgen gaan mannetje en ik de tuin (hihi ons plaatsje zeg maar) lekker onder handen nemen, de tegel afspuiten en dan plantjes in potten zetten en een tuinset halen.. kan ik dalijk lekker de tuin in met mooi weer! Ik kom dalijk weer ff kijken! Ps Ice, wat heb je een mooie heerlijke dochter zeg! Doeiii kus
goedemorgen dames! Nog geen babynieuws? Hannah ik hoop echt dat je de kleine inmiddels in je armen hebt! Van harte gefeliciteerd met je trouwdag ook! JVtje dat zijn flinke serieuze strepen zeg! pfff lijkt me erg pijnlijk eigenlijk. Of voel je dat niet.? gina hopelijk is het straks bij jou mooi weer en kun je even lekker gaan genieten van het zonnetje in het park en morgen in de tuin!
jvtje wat een toeter zeg! super! nou nog geen nieuws van hanah? die ligt denk ik in een coma met een baby in haar armen nou meiden ga werken en kom daarna weer meteen checken dan zal er toch wel nieuws zijn?!
Goedemorgen Meiden, Helaas nog geen beebie nieuws. Heb han nog een sms gestuurd maar wil dr vooral niet lastig vallen nu. Zodra ik natuurlijk iets van dr hoor zal ik het hier neerzetten! Fiona gefeli met je 34 weken! Het schiet op meid! Jvtje: Mooie toeter heb je! Anastacia: dat gevoel heb ik ook wel gehad.... komt miss van de druk van het koppie? Je kindje zal vast wat proberen te wroeten om er tussen door te komen denk ik...... Gina: Lekker een rustdagje voor je, welverdiend hoor ik al! En van het weekend genieten van het mooie weer! Ze willen zondag 17 graden hebben dusals je dan uit de wind zit kan je vast in je nieuwe tuinset zitten! Viel spas! @Lafo: Wat een etterbakkies! Goed dat je dr wat van gezegd hebt.... leren ze miss nog wat fatsoen van. Zo te horen gaat dat thuis ook nie gebeuren :-s Ik werd laatst boos op een joch van een jaar of 13 toen die tegen een 4 jarig jongetje zei dat ie zn bekmoest houden. Krijg nou wat! Ik zeg moet dat zo? Tjonge waargaat het heen ..... ben benieuwd hoe onze kinderen worden! Mijn ouders komen vanmiddag uut grun en blijven eeen nachtje over. Zal er dus vanm en vanavond niet veel zijn. Maar mocht er nieuws van Han zijn dan meld ik het drect! Morgen ochtend rijden we naar Grun om de verjaardag van mn schoonmams te vieren dus ook dan veel weg, gelukkig hebben ze daar ook een pc x