en,....... 37 weken vandaag! Jeeeeeeeeeeeeeeeh! nu mag k thuis bevallen!Vind het wel een mijlpaal! Het kindje mag nu gewoon komen!
gefeliciteerd Anna! gek he dat je nu "mag" Jammer dat je nog nix v van Hannah hebt grhoord, of haar mannetje.. ben zo benieuwd..
goedemorgen meiden, ben benieuwd of hannah al een kleine heb ik hoop het voor haar.... anna ik snap wel dat je haar niet lastig wil vallen,we moeten het maar rustig afw8en. vanmorgen komt de vk hier heb er zelf ook nog eens over naged8 ik wil zoiezo naar de gyn de ha zegt dat niet voor niets en dan wil ik geen weken w8en....zo dat is gezegd! kan vandaag de proefdruk van het kaartje ophalen en de enveloppen dus kan maar vast beginnen met schrijven.... en meiden met een weekje erbij feli wat klinkt 34 wkn nog lang....terwijl dat ik over 3 wkn ook al kan en mag bevallen
Goedemorgen meiden! ik heb heerlijk geslapen vannacht! heeft me erg goed gedaan! vanmorgen natuurlijk gelijk op t forum checken of hannah al bevallen is ik ga het in de gaten houden! ben heeeel nieuwschierig! Nog 1 weekje! dan mag ik ook thuis bevallen!
hoi Deentje Fijn dat je weer eens een goede nacht had. Arjen dit keer in zijn eigen bedje gebleven? Nog even inderdaad en jij mag ook thuis bevallen! lekker vooruitzicht eigenlijk. Hoe gaat het nu met je paniekaanvallen, heb je dat een beetje onder controle?
is idd wel heel gek maar ook zeker weer een geruststelling. Ik laat de ziekenhuis tas nog wel even staan hihi Ik heb Hannah om 8 uur een smsje gestuurd en wacht nu op een reactie van haar. spannend he?
Je hebt groot gelijk! Ben benieuwdwat de vk zegt. Laat je niet afpoeieren meid! Je voelt het zelf het beste!
goedemorgen meiden, Inderdaad reuze spannend anna, ben zo benieuwd. Hoop dat alles goed gegaan is en niet nog meer tegenslagen! Ice, wat een scheetje meid, je bent vast een heel trotse moeder! Neia, fijn weer wat van je gehoord te hebben, hoop dat de weeen nu ook nog even wegblijven en je moet maar zo denken elke dag dat ukkie langer in jou buik zit is er eentje en is waardevol! Ik ben gisteren met Erwin hier in huis weer aan de slag geweest, veel opgeruimd en uitgezocht, nu moet nog even de poetsdoek erover, gisteravond hadden we ook nog kijkavond op kim's school, ze hadden een actie voor een goed doel, st. hulphond. En er was van alles te doen, maar ik was zo moe, kon niet meer op mijn benen staan, kon wel huilen van vermoeidheid, toch moet ik vandaag nog wel wat doen, heb het hele weeknd visite, tot dinsdag! Tessa is nl maandag jarig wordt al weer 3, het gaat zosnel. Geniet jongens van je kleintje want voor je het weet zijn ze groot. Maandag mag ze ook nog trakteren. Heb de verjaardag voor vrienden en kennissen wel afgezegd, organiseer wel wat leuks om te doen na de bevalling, van de zomer. Nou meiden tot laterr, hopelijk is er dan goed nieuws over hannah! Groetjes Evelien
@Evelien, kan me voorstellen dat je die meute hebt afgezegd. Denk ff lekker aan je zelf! Je bent hoog zwanger en je hebt er al twee van die prachtige meiden rondlopen. Geef je eind van de zomer lekker een bbqtje! In ieder geval alvast gefeli met Tessa....!
Maar hoe vraag je hem dan aan? Want ik ga dan naar mijn gegevens en dan staat er m'n uitrekendatum en "selecteren" of "nieuwe aanvraag". Maar met selecteren kan ik hem enkel wijzigen. Snap er niets van.
Die twee en halve week zijn zo voorbij! Voor je het weet........ hebben we straks allemaal onze kindjes in de armen! Unbelievable!
Goedemorgen..ook hier één die met spanning zit te wachten op nieuws van Hannah.. @Anna..heerlijk idee hé..
goedemorgen, ik ga even bijlezen en kijken of er nieuws is over hannah/neia ik lees net dat neia weer thuis is, fijn hoor van hannah nog geen bevallingsnieuws...afwachten maar en zo nu en dan checken. ga vandaag een begin maken met vluchtkoffer/tas
heej buddy! Arjen is in zijn eigen bed gebleven al gaat ie nog wel eerst ee tijd lopen spelen als ik hem in bed leg.. maarja.. dat leer ik hem nog wel af had die nachtrust ook wel erg nodig.. gisteravond een hele vervelende paniekaanval gehad van een paar uur en dan zie je het echt ff allemaal niet meer goed komen! gelukkig vandaag weer een stuk beter! heb me ook voor genomen iets minder te gaan doen op een dag... was denk ik een beetje oververmoeid. en hoe is het met jou? begint er al wat te rommelen? Anna dankejwel jij ook met je 37 weken! jij mag ook al bevallen! gaat snel zo! Evelien wat leuk dat word dus een druk weekend! en ja wat worden zesnel groot he.. de tijd vliegt! je eerste kindje zie je het liefst zo snel mogelijk groot en wijs worden.. maar denk dat ik nu meer van de baby tijd ga genieten! laat t maar lekker lang gaan duren heej bedankt voor de tip ik ga ook de kruidvat dos nog een keer aanvragen! altijd meegenomen! vond die eerste doos ook wel heeel erg schraal! dat ze het durvden weg te geven zeg ooh ben benieuwd of er al nieuws van hannah is!
lukte mij ook niet met mijn eigen inlog gegevens.. heb maar ff p mijn moeders e-mail aders een neiuwe aangemaakt haha!