ik had de datum wel gewijzigd omdat die in 1e instantie op 7 mei stond geloof ik. en toen gewoon besteld. Je kan het bijna niet fout doen! Bij jou is het ws als de uitgerekende datum klopt alleen een kwestie van op de knop selecteren klikken!
Het deel onder m'n navel is wel gevoelig als je het aanraakt (en als je er maar hard genoeg tegen duwt wordt dat gevoelige ook best wel pijnlijk...), maar afgezien daarvan voel ik er eigenlijk niets van! @fiona: gefeliciteerd met je 34 weken! Ook voor jou nog maar 3 weekjes voordat je de 37-weken grens hebt gepasseerd. Kan me voorstellen dat het -in vergelijking met anderen hier- nog lang lijkt te duren, maar geloof me, die weken zijn om voor je er erg in hebt! @anna: gefeliciteerd met de 37-weken mijlpaal! Ja, hoe onze kinderen zullen worden... het blijft natuurlijk koffiedik kijken en je hebt er niet als enige invloed op, maar als wij het ook hier in de buurt kijken, dan zeggen we altijd maar tegen elkaar "gelukkig gaan wij ons kind ook OPvoeding geven!" @hannah: gefeliciteerd met je trouwdag! (en ook 37 weken vandaag, als je de baby nog niet in je armen hebt!) @deentje: haha, was ook 1 van de eerste dingen die ik vanmorgen deed: even kijken of er al nieuws over Hannah is Gefeliciteerd met 36 weken! Ach, beter dat Arjen nog eerst even gaat spelen, dan dat hij telkens van z'n kamer afgaat omdat hij niet wil/kan slapen in z'n eigen bed @evelien: da's niet niks, het hele weekend visite! Dan zal je dinsdag wel gesloopt zijn... En dan heb je vrienden en kennissen al afgezegd! Maar ja, dan wil je je huis inderdaad wel toonbaar hebben @onsukkie: het is een dooddoener van de bovenste plank, maar het klopt wel wat anna zegt: die 2,5 week zijn echt zo voorbij! Ik ga weer even naar beneden, m'n krantje lezen en op schoonmams wachten, die komt vandaag helpen met poetsen Wordt de babykamer nog een keertje goed van boven tot onder afgesopt en m'n deuren schoongemaakt... En vanmiddag gaan we de geboorteborden ook ophalen. Nou, als dan toch niet écht alles klaar is voor ukkie, weet ik het ook niet meer hoor
@Mariska: Zeker een heerlijk idee! Een hele geruststelling! @Katje: ik houdt hier iedereen op de hoogte! Alsk wat hoor zal ik het echt direct posten! zooooooooooooooooooooow spannend! @Deentje: Wat vervelendmeid die paniekaanval :s..... wordt je idd niet erg blij van! Denk dat idd een stappie terug en de rust je welgoed zullen doen! En je bent zo gemotiveerd , je gaat het helemaal redden! ow, ga nu echt douchen hihi.... echt!
Evelien, klinkt alsof je toch wel erg veel gedaan hebt, probeer ook wat uit te rusten he! Leuk idee om wat te gaan doen in de zomer! Buddy Wel erg vervelend dat je weer een aanval hebt gehad, is het nog gelukt om zo'n plan te maken voor als er zoiets gebeurd? GElukkig voel je je nu beter en heb je ook goed geslapen dat scheelt vaak de helft he!
Volgens mij gaat er hier in de straat een stel trouwen vandaag .. d'r lopen in elk geval wel heel erg veel mensen in hun goede kleren in- en uit dat huis. Kan ik mooi vanaf de computerkamer zien Wel grappig, want zoveel jonge stellen wonen hier niet!
Overigens hier geen gerommel, ook helemaal niets dat er op wijst.. wel jammer eigenlijk ik wil ook zo graag! Verder vanmorgen al een hoop gedaan, de WC gepoetst, was in de machine en een was in de droger, en de aardappels voor vanavond staan ook al op. Dan hoe ik alleen nog maar naar de stad om een cadeautje te kopen. ( Gaan vanavond naar een verjaardag)
@Jvtje: We zijn wel goed in dooddoeners hihi! Ik wist ook nie hoe snel ik bij mn telefoon moest komen vanmorgen. echt te spannend! Wat lekker dat je schoonmams komt te poetsen! Even goed aan je kleine vertellen dat dan alles klaar is,miss luisterd ie en komt ie vanacht? zou wel leuk zijn! Hier had mn moeder het ook over de ramen lappen van binnen .... hihi, laat dat nou ook echt hier het enige zijn wat k nie gedaan had ...... Ze leeft zich maar uit.... ik ben ff uitgepoetst! *gaat nu echt douchen*
Hier ook een hoop gedaan, moest vroeg m'n bed uit om een konijn naar de dierenarts te brengen voro castratie. En daarna heb ik de hele konijnenopvang site bijgewerkt. Gaaaaaaaaaaaaap, ga nu deh ondjes maar es doen.
Hier is ook alles nog volledig in rust Nou ja, behalve ukkie zelf dan Ik hoop er dan ook stiekem op dat het hier 'straks' in 1x maar goed begint en dat ik dat hele gedoe met voorwerk simpelweg aan het overslaan ben...
Doordat het bij mn buddy's zo snel gaat moet ik zeggen dat het steeds werkelijker wordt! Als het goed is hebben zowel ice als hannah dadelijk hun kindjes al! Maar hoe het in het *echt* zal zijn, ja das moeilijk een voorstelling van te maken
Jvtje, dat kan ook hoor, ik had ook altijd weinig last van het voorwerk, af en toe een harde buik, daar bleef het dan ook wel bij, ik werd altijd een beetje verrast door het moment van mijn bevalling.
Dat kan k me voorstellen! Ik had gisteren zelfs voorweeen die wat vanuit de rug kwamen...... dat is wel erg misleidend. Want even later is er nix meer aan de hand en alle gerommel weer weg..... Kindje is hier wel wat rustiger..., heb wel het gevoel dat de kleine geen weken meer op zich laat wachten maar het zegt dus idd helemaal nix! We wachten het maar af.... HET moment komt vanzelf.......
Anna, dat van je buddy's, dat snap ik hoor, ik heb dat gevoel al een beetje met neia, gewoon raar dat zij al zo loopt te rommelen, brengt het voor mij ook weer dichterbij, komt denk ik bij mij ook omdat ik zelf bij mijn eerste ook zo gerommeld hebt als het bij neia doet, herken dat ook goed, en dat brengt het weer dichtbij. Gelukkig zit dit ukkie nu al 2 dagen langer als kim des tijds. Maar het maakt het heel reeel dat het zomaar kan beginnen, tegelijkertijd is het ook weer heel onwerkelijk. Ik geloof dat het een warrig verhaaltje is geworden.
Buddy je nesteldrang is in ieder geval wel goed bezig ik heb wel iets van een plan gemaakt ja... maar op t moment van die paniekaanval probeer ik het ook te lezen en erover te dneken.. maar moet zeggen dat t behoorlijk lastig is er dan ook in te geloven! t gevoel is dan zo echt... en om dat om te schakelen is haast onmogelijk! ja het is heel moeilijk uit te leggen.... anna jou buddy's zijn er zeker snel bij haha! bij arjen ook helemaal geen last van voorween ofzo gehad helemaal niks.. ook niet gevoeld dat hij indaalde.... en nu voel ik me af en toe een steken onderin.. terwijl hij nog niet is ingedaalt. en af en toe harde buiken of ineens een steek en dan schrik ik me dood.... haha mijn vriend die ziet dat dan aan mij.. gelijk helemaal bezorgd... komt de baby? haha wel grappig! ik ga weer eens even verder met mijn huishouden! en vooral elke keer als ik hier langsloop weer even gauw lezen haha hoezo verslaafd
@Evelien: Ik snap het goed hoor wat je bedoelt! @Deentje: Als je snel wilt bevallen moet je gewoon mijn buddy worden hahaha.... succes verzekerd
goede morgen allen, hihihi hoezo verslaafd het 2e wat ik deed is sjekken of Hannah nog niet bevallen was/ is @neia gelukkig ben je lekker thuis en idd hopen dat de kleine nog even blijft zitten. @ Anna, heb je je al gedoesd en ik ben nu ook je buddy * grijnssssssss * @ Deentje wat balen van je paniek aanvallen, wel goed dat je een plan voor dan hebt gemaakt. lijkt me idd erg moeilijk! hoop dat het snel weg gaat ( mag ik vragen : gaat het eigenlijk ooit helemaal weg / over? ) sorry ben soms best nieuwsgierig @appeltaart. weten jullie wat ook lekker is om te maken : brownies. je hoeft er alleen water bij te doen. een half uur in de oven te laten staan en dan ff aflaten koelen en dan wel op peuzelen als het nog warm is dan zeg e op recht MJUMMIE
oh helemaal vergeten te zeggen, meiden met een weekje erbij gefeliciteerd... zo komt iedereen snel genoeg bij de 37 weken grens hoor @ukkie, je hebt het volgens mij ook wel druk met de dieren he...