Jawel, maar niet té druk. Stel je voor dat je zo'n hond had: http://g35driver.com/forums/showthread.php?t=212883
Goedemorgen Zo ik was om 06.30 klaar wakker want toen ging m'n man de deur uit en ben toch maar blijven liggen en ziehier het resultaat @ Gina geen dank meid daar zijn buddies voor en jij hebt discipline bij mijn was die appeltaart echt opgegaan @ Anna jij dus ook lekker pedagogisch bezig geweest, alvast lekker oefenen maar idd waar gaat dat heen met de jeugd (ik klink nu wel erg oud ) Veel plezier vandaag en morgen! En nog gefeliciteerd met je 37 weken, spannend meid ! @ Fiona gefeliciteerd met je 34 weken @ Deentje gefeliciteerd met je 36 weken En klote he die paniekaanvallen, hier gelukkig eventjes rustig @ Evelien jeetje wat een druk weekend heb jij voor de boeg, ja het gaat snel he dat hoor ik ook altijd maar nu deze weken kan me niet snel genoeg gaan! Veel plezier in ieder geval @ Witte reus toevallig heb ik brownies in huis die heeft m'n schoonmoeder voor mijn man gemaakt want ik ben er niet zo gek op, ligt zo zwaar op m'n maag! (eindelijk iets waar ik gewoon van af kan blijven ) Dus nog geen nieuws over Hannah, jammer jammer jammer wil haar zo graag feliciteren zeker na zo'n klote zwangerschap! Straks komt een goede vriendin langs ff bijbeppen en morgenavond visite en zondagavond een hapje eten + bios met een andere goede vriendin! Tot straks.
Goeiemorgen meiden, Hier even een berichtje vanuit mijn bed. Ja, ik ben nog net zo verslaafd als jullie hoor. Maar ik mag niet uit mijn bedje. Wat ben ik nu blij met die laptop zeg! Eindelijk een redelijk goeie nacht gehad (naast de misselijkheid). En geen weeen meer gelukkig. Wel nog flink wat harde buiken, maar dat is echt wel anders als het echte werk. Verder gisteravond nog flink wat afgepraat met mijn mannetje. En alle emoties kwamen eruit van de afgelopen dagen. Ik ben toch wel bang geweest. Omdat ze in het zh ook vonden dat het toch nog iets te vroeg is. Mijn mannetje heeft zich ook echt zorgen gemaakt. Hopelijk krijgen we nu een beetje rust. En ik ben inderdaad blij met iedere dag dat mijn kleintje/dikzak nog blijft zitten. Ik heb heel snel bijgelezen: Ice, wat een prachtige meid zeg. Echt een scheetje! Nog geen nieuws van Hannah. Ik ben zo benieuwd. Ik hoop voor haar dat het wel snel komt, want ze loopt nu toch ook al een hele tijd met weeen. Misschien is ze nu wel aan het genieten. Ik ben benieuwd of het een jongen of een meisje is. Anna, GEFELICITEERD met je 37 weken meid! En je mag nu bevallen hoor, want ik ben weer een loslopende buddy (vastgekluisterd aan bed , maar wel met een laptop). Deentje, GEFELICITEERD met je 36 weken! Dat gaat ook erg hard. Gelukkig heb je goed geslapen en Arjen ook eindelijk op zijn eigen kamertje. Super! Evelien, kan me voorstellen dat het raar voor je is geweest dat ik al aan het rommelen WAS . Wij doen toch alles samen? Nou dit kloptte niet echt. Sorry, mijn schuld. Maar lijkt me nog steeds super leuk om op dezelfde dag te bevallen. Jeetje jij hebt een druk weekend voor de boeg. Hopelijk vergeten die mensen niet dat je hoogzwanger bent, en echt niet meer alles kan. Jvtje, wel een mooie buik hoor, echt een toeter. Ik zie net dat jouw banner al over de 38 weken zit! Dat gaat echt hard. Echt ongelofelijk dat het bij jou ook ieder moment kan gebeuren. Anastasia, heb je ook zo'n gevoel dat je op het hoofdje zit? Dat zegt mijn moeder elke keer, dat ze dat voelde op het laatst. Ik denk dat het hoofdje gewoon heel erg drukt daar onder. Sorry, ik weet het echt even niet meer. X Neia, die heel blij is dat ze zelf weer kan posten.
Gina, jeetje meid, jij hebt een drukke avond gehad gister. Gelukkig vandaag een rustig dagje. Heerlijk dat jullie de tuin aan gaan pakken morgen. Het wordt als het goed is wel lekker weer. 8) Helaas moet dat hier ook nog gebeuren, maarja......... Lafo, heerlijk dat je nog even hebt kunt slapen. Klinkt als een gezellig weekend! Veel plezier straks met je dinnetje. X Neia
Witte reus, bij de een gaat t wel over en de ander loopt er 20 jaar mee te klote... heel verschillend dus.. t is een beetje te vergelijken met een depressie alleen kom je van een paniekstoornis veel moeilijker af! maar ik hou de hoop dat ik er van af ga komen! en met medicatie valt er best mee te leven! dan gaat t stapje voor stapje steeds wat beter! heb eigenlijk gewoon een stofje tekort en antidepresiva vult die aan. haha zullen we allemaal anna's buddy worden nee hoor anastasia blijf lekker jou buddy fiona fijn dat het bij jou beter gaat! ga zo door
Hey Buddy Gelukkig dat je zelf weer kan posten Hmmm harde buiken is ook niet echt prettig maar alles is beter dan weeen natuurlijk. Dus dat verschil merk je dus wel. Het is hier heel erg rustig, ze beweegt zo af en toe maar verder geen gerommel (maar goed ook) Ok meiden ga ff een boterham eten.
Neia kan je nagaan dat een weekje erbij in dit stadium toch nog wel essentieel is zoals ze dat bij jou zeggen.....maar jij hebt toch al best een flinke baby!
********************Buddynieuws************* Hannah heeft de hele nacht in de weeen gelegen die niet weg te puffen waren. Ze kan niet meer en heeft nu een ruggeprik gekregen. Ze ligt op de verloskamer met 4 cm ontsluiting!!! Hoe danook, het kindje komt vandaag!! Mooi trouwdagkadootje!!!
neia wat fijn dat je er weer bent! kan me goed voorstellen dat je de afgelopen dagen even moet verwerken want het is ook niet niks wat jij allemaal te verduren hebt in je zwangerschap! hopelijk nu nog ff een tijdje rust voor je kan gaan genieten van je kleintje!
ach jeetje dat duurt lang met hannah! wel beter dat ze vandaag haar kleintje vast mag houden! pff best een zware bevalling dus zo te lezen!
Wat een bijzonder nieuws, op je trouwdag een kindje krijgen, bijzonder hoor... hopelijk komt de kleine er snel uit!
Neia en witte reus jullie zijn idd mijn nieuwe loslopende buddy's! Wel een fijn idee dat als er nu wel wat op gang komt ik jullie in elk geval kan sms en!