Handig he zo'n kat? Dat heb ik met bromvliegen die ik niet te pakken krijg. Mijn oranje kat is sneller. Spinnen vind hij ook wel interessant om op te eten. De zwarte kat is niet zo slim, die dacht laatst bij een grote hommel "leuk speelgoed". Heb 'm maar weggejaagd bij de hommel en gelukkig durfde ik het raam open te doen en vloog hommel direct naar buiten pffffffffff ben een angsthaas als het gaat om hommels, bijen en wespen
@neia, nope helaas niet. tja iedereen heeft recht op vakantie en bij ons valt dat ongunstig. volgend jaar kun je de vakantie op mekaar afstemmen. ach ja is klote maar ja.. niet het einde van de wereld hihi @daphne wat lekker dat je mannetje al thuis is. dis van mij is vanmorgen vroeg vertrokken en laat thuis. maar dit is de laatste keer. vanaf maandag blijft ie hier in de buurt rijden.
Heb al 2 dagen zo nu en dan steken in m'n doos en onderin m'n buik. Weet iemand wat dat betekend? Moet ik daar wat mee, of kan het geen kwaad? Uk is mega-druk dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken in elk geval.
wat een leuke foto katje. die twee van ons die kunne zo hard vechten met mekaar dat er pplukken haar door het rond vliegen, en sávonds liggen ze lepeltje lepeltje... en als de een een hele dag buiten is geweest doen ze ook altijd even knuffelen. wie weet ook alweer de hyves site ?
@ukkie, nee daar hoef je je niet druk om te maken. volgens mij heeft nu iedereen daar last van. misschien is hij / zijn langzaam aant indalen? en het is echt geen prettig gevoel he ?
Nou het is niet echt onhoudbaar ofzo, alleen af en toe een steekje. Zou die dan toch aan het indalen zijn? Hij lag maandag nog bbbi.
over steken gesproken. de kleine is zo druk bezig tegen mijn blaas aan te duwen .. dat is niet grappig.
witte reus dat is wel lastig met die gastouder zo zeg! geen oma die ff op kan passen dan? hier ook van die rare steken elke keer... zal er wel bij horen! moet zeggen net ff naar de supermarkt gewaggeld.. kost me steeds meer moeite... katje wat een lieve katjes heb jij zeg!
word wel tijd he voor baby nieuws. Deentje, dat gaan we dit weekend proberen te regelen. schoonmoeder heeft altijd 1 dag vrij in de week. en die dag moet ik werken. en mijn ouders werken 6 dagen in de week. ( voor de lol he ) we moeten het er dit weekend even goed over hebben hoe we het op gaan lossen. maar dat gaat helemaal goed komen.
kijk is aan! haha wou dat ik voor de lol ging werken kan er weinig lol aan beleven haha pfff kan zo chagerijnig worden om vrienden van ons he! bah.... ze weten dat wij echt superdruk zijn hier in huis en dat we volgende week al een kindje kunnen krijgen... gaan ze bellen of mijn vriend daar wil komen behangen.... mijn vriend is altijd wel weer zo aardig om ja te zeggen.. maar ik word er gewoon echt kwaad om... eigenlijk ziet hij het ook helemaal niet zitten heeft net ons eigen huis helemaal behangen tot ie er gek van werd .. is de hele dag hardstikke druk bezig hier.. en dat weten hun ook.. en dan nog t lef om t te vragen grrrr
Nee, dus nog geen babynieuws. We wachten (on ) geduldig af. Onsukkie, die steken zijn erg herkenbaar daaronderin. Ik denk dat jouw kleine ook al een beetje aan het indalen is hoor. Daphne, haha leuk dat je die vrouw van tv kent. Witte reus, zo jouw ouders/schoonouders werken nog veel zeg. Deentje, nou dat vind ik echt belachelijk zeg. dat die mensen het nog durven vragen zeg. Ik denk dat ze nu even alleen maar aan zichzelf denken. En dat moeten jullie ook doen hoor. Jouw man verdient toch ook wel een dagje rust? (hoewel er vast nog genoeg te doen is). Ik ga even lekker een halve meloen eten. Ja, ik word hier goed verzorgd! X Neia
Tsja... lastig, maar dan zal je man toch moeten leren 'nee' te zeggen. Ook al is het niet netjes dat zij het vragen... Ik word gek van m'n man, ik zeg dat ik steken in m'n buik heb en hij reageert er niet eens op. Hoe moet dat in godsnaam met weeën straks, dan bel ik op en ik zeg: ik heb weeën en dan zegt ie waarschijnlijk: "oh..." GRRRRRRRRRRRR! Laat hem lekker een weekend gaan werken ofzo. Verdorie.