over de ijsjes. maar goed dat we morgen boodschappen gaan doen. Want ik had een pak raketjes gekocht valt wel op als er nu nog maar 1 in de vriezer ligt van de 10 ...
Ik ben al aan het koken, want kim moet al vroeg naar zwemles, om 17.00 uur moet het klaar zijn, we eten dus maar iewts makkelijk, macaronie.....
Sowieso zullen er in mei wat meer meisjes geboren worden dan in april aan de lijst te zien, bij ons is het echt verdeeld.
Pff ik word moe van mezelf ik ga de computer maar uitzetten anders komt er weer gewoon niks van (dag is toch al om maar ja ) Nu de hond uitlaten. Tot vanaav
Dat flesje bier zelf weg zetten, kan ik echt wachten tot ik een ons weeg. Heb hem toen ie thuis was gelijk richting supermarkt gestuurd, heb er effe de moed niet meer voor, ben echt kapot... en nou voel ik me er nog lullig om ook. Ik lijk wel gek, dacht dat zwangere vrouwen feller werden, maar k word echt eenw atje!
@lafo, heb net stiekem je foto's bekeken wat een leuke auto en hond hebben jullie! weten jullie wat het word? wij niet.. volgens vriendlief is het zo extra spannend.
nog geen nieuws van Hannah? of heb ik er overheen gelezen? hier weer terug van de gyn, ons hummeltje weegt nu 2086 gr. en maakt het prima. 28 april wordt erop nieuw gemeten en 30 april moet ik naar de gyn en zal ik die week nog ingeleid worden. Dan toch echt bevrijdingsdag dit jaar, haha ga nu wat eten want dat heb ik amper gedaan vandaag dus zit hier een beetje te rammelen.
Evelien, jaaaaaaaaaaa die festini ijsjes heb ik hier ook. Heerlijk! Wat staan onze banners toch mooi onder elkaar zeg. Zo dat is een rottijd, 5 uur. Witte reus, wij eten hier vanavond ook bami. Met babi pangang, gemaakt door mijn mannetje. Lafo, ja ik ben ook benieuwd of er hier meer meiden komen dan jongens. Nog steeds afwachten...........
Witte Reus, ik heb net ook bij mijn man aangegeven dat ik morgen met de auto wil boodschappen doen. Dan kunnen we melk inslaan en cola, en ik ga straks een boodschappenlijstje maken. Want ik trek het toch niet meer elke dag naar het winkelcentrum. Hier zit ik ook al weer onder de pukkels.. vraag me af waar het aan ligt (aan de paaseitjes die ik nu gratis krijg bij de Jumbo al een paar keer, of aan de mini snickers die van de week aan mijn vingers zijn blijven plakken, nadat die grote zak geplunderd is, tenminste alles wat ik lekker vind is eruit nu zitten daar alleen nog maar marsjes en milkyways in de rest is al op hihihi). Jammer dat er nog geen babynieuws is, maar een eerste bevalling kan nogal lang duren heb ik wel eens gehoord. Ben benieuwd hoe ze dat verwachten bij een 1,5e bevalling hihihihi. Heb net de kinderwagenbak en het autostoeltje tevoorschijn getoverd en op de babykamer gezet. Verder alweer behoorlijke jankbui gehad werd eerst gebeld door het bedrijf waar ik vorige week op gesprek was en waarvan ik het gevoel had dat het wel klikte.. en natuurlijk afgewezen. Ik kreeg als motivatie dat ze datgene dat ik vertelde en wat ik uitstraalde niet overeen kwam.. maar ja.. ik ben heel eerlijk geweest, en daarnaast was ik mezelf! En daar kan ik alleen maar trots op zijn! (wat tijdens het gesprek wel duidelijk als twijfel naar voren kwam, tenminste wat ik vond, is dat de personeels mevrouw vermoedde dat ik geen 4 dagen wil werken, terwijl ik dat WEL wil, en volgens mij zat ze gewoon met het feit dat ik tegen die tijd 2 kinderen heb)... En toen ik werd gebeld had ik net de telefoon in mijn handen om het uwv te bellen, dus dat moest ik ook nog doen. Maar voorschot zit er niet in, dat zal pas kunnen als ze mij over 4 weken nog niet uitbetaald hebben. Kreeg een of ander vaag verhaal te horen dat ik de uitkering aan had moeten vragen... en toen ik vertelde dat ik het dan wel heel erg knap vond dat ze me op het juiste moment uit de ziektewet hebben gegooid, en dat er tegen mij is verteld dat de arts de zwangerschapsverklaring al maanden geleden had doorgestuurd ging ze in het systeem kijken.... ja ik heb idd geen fout gemaakt... maar ja.. ze kan er niets aan doen. En het terugbellen, tja.. dat kan natuurlijk niet, laten we nog een terugbel afspraak maken en als ze dan niet hebben gebeld dan moet ik weer bellen.... Ach ja het gaat maar over zo'n 6 weken van 400 euro die ik nu eventjes mis... grrrrrrr!(en aangezien ik het hiermee gewoon net redde, nee ik ga een ontspannende tijd tegemoet. Nu zit er als het goed is maar 1x hypotheek tussen en kan ik nog een stukje het rood in, maar dat wil ik dus niet! En ik wil ook niet mijn spaargeld hiervoor aanspreken) Voor de "gein" mijn bloeddruk net opgemeten, was even benieuwd of hij daardoor stijgt, en natuurlijk doet ie dat... Ga nu maar eens kijken hoe ik een klacht kan indienen. Want het gaat me nu eventjes te ver. Hoe kan je nou 2400 euro voorschieten? Onsukkie, doe jij met mij mee? Adem in..... pffff adem uit pffffff
Wiil, goed nieuws dus, het einde is in zicht en de kleine is ook gegroeid, hartstikke fijn. Als die nou nog eventjes doorgroeid tot boven de 5 pond zou helemaal fijn zijn!
@daphne, dat is behoorlijk klote. vind het echt niet netjes van hun, hun hebben die fout gemaakt en jij zit met de gevolgen! ik ga zo ie zo niet elke dag naar de supermarkt, voor mijn gevoel ben je dan atijd duurde uit.