Fijn dat alles goed is met de kleine. Klinkt nog erg licht, t.o.v. die dikzak van mij. Dus je wordt zeker die week ingeleid? Spannend zeg. Dat wordt volgens mij een drukke bevallingsweek, met al die meiden die ingeleid gaan worden. Daphne, ja meid, adem in en adem uit........... Jeetje wat een klote ......... mensen daar zeg bij het uwv. Echt niet normaal. Dat is inderdaad veel geld. Gewoon belachelijk. Balen dat het niks is geworden met die baan. Ze verzinnen ook vaak dingen om mensen af te wijzen. Maarja, daar heb jij niks aan. Je doet het kei goed meid! Ik weet zeker dat je een baan zult vinden. Nu even rustig aan doen, dit is niet goed voor je bloeddruk. Dikke knuffel! X Neia
Ik heb nog even wat buik foto's in mijn album geplaatst van de 32 en 34 weken. Jeetje, ik lijk echt wel een koe. Voel het nu weer een beetje rommelen hier. Erg vervelend. Dus ik ga even plat! X Neia
Will, fijn dat de kleine gewoon wel lekker groeit nu, ook al is het een kleintje... ze groeit! Neia, wat een leuke foto! (met de echo op je buik)
Goed naar je lichaam luisteren Neia he... Ik schrik nu ook steeds van mn buikje. Tot 31 week was het echt een heel klein buikje (okee, buitenstaanders en familie etc vinden hem nog steeds erg bescheiden) maar mannetje en ik zien hem haast met de dag groeien... Moesten vanochtend trouwens nog erg lachen, was een man bij de kraamafdeling of de verloskundigenpraktijk en die vertelde hoe het als man is de laatste paar maanden van de zwangerschap. Meneer was het er helemaal mee eens terwijl ik mezelf er helemaal niet in herkende Will: zal je kleintje idd wel tegen of net over de 5 pond aanzitten als het geboren wordt. Vind dat altijd zo scheetig die hele kleintjes! Maar (gelukkig) hebben we daar zelf niks over te zeggen anders werden er straks kinderen geboren die al een jaar oud zijn omdat die ouders juist niet van dat hele kleine houden
@neia, wat een leuke foto met 3d van jullie beebje, doe maar lekker rustig. @evelien. eet smakelijk. @friendly ja hihih dat heb ik ook gezien. zag je die mevrouw op de achtergond ook lachen..
nog geen neiuws helaas! ben eten aan t koken dus heb ook verder geen tijd om te reageren! t is hier ook best druk zo de hele dag haha iedereen in spanning! neia wat een leuke foto zeg! hoe heb je dat gedaan?
Daphne, adem in adem uit, frustrerend he die instanties, kreeg gisteren ook met het uwv, ivm die wazo uitkering, kan nog een hele tijd duren stond erbij. Ik begrijp daar niks van he, ze nemen nu pas de aanvraag in behandeling terwijl al meer dan een half jaar duidelijk is dat ik zwanger ben, grgrgr. Hier is het eten op en Erwin is met de meiden naar zwemles, dus heb 2 uutjes voor mezelf, heerlijk! Neia, staat inderdaad mooi onze banners, hihi, nou gauw weer even rustig aan, meid! Geen gerommel meer nu! Beebje van neia, nog even blijven zitten hoor! Groetjes Evelien
@lafo: Ik had er ook wat van gezegd hoor. Echt zielig voor die eendjes.! @anastasia: Niet meer op je doos drukken! Veel plezier bij de verjaardag vanavond. @jvtje: De strepen zijn je niet bespaard gebleven. Het ziet er nu heel erg uit, maar de kleuren vervagen en gaan straks veel minder opvallen. Ik kan het weten, want bij mij zag het er na mijn eerste ook zo heftig uit! @gina: Je gaat toch geen taart aan je schoonmoeder geven als er hier één op de bank zit te hunkeren naar een inimini stukje appeltaart? Zei ik een achtste? Ik bedoel een kwart! Leuk he avondje kroegen. Ik ga vanavond weer, moet weer zelf darten. @fiona: gefeliciteerd met je 34 weken! @anna: gefeliciteerd met 37 weken! @deentje: gefeliciteerd met je 36 weken! Hoe gaat het met de buren? @witte reus: Zijn de brownies al klaar? @neia: fijn van je te horen dat het een beetje rustiger is in je buik en dat je je emoties goed kan uiten bij je mannetje (en hij ook) Ik duim voor een beetje rust voor jullie. Terug duwen! Is niet de goede kant op! Je waaaaaaaaat cake? *kwijl hijg!* *Post en leest verder*
hihi, daam nope had er geen in huis. maar is wel een goed idee om die morgen in de winkel te kopen. we krijgen morgen avond visite.
will wel klein nog zeg, maar iig groeit de baby wel! Het wordt wel druk in de 1e week van mei! nu maar hopen dat degenen die uitgerekend zijn in die week niet overtijd lopen en dan is het een ware baby explosie die 1e week Daam ik zal er niet meer aankomen, viel me ook toevallig op eigenlijk.. Hoe is t bij jou, voel je je al wat minder Emo? Verder duurt wachten lang zeker als je babynieuws verwacht... pffff baby van Hannah kom te voorschijn!
@lindatjuhhh: Als je todo lijstje op is, mag je best met je nesteldrang bij mij komen hoor. Hier valt nog wel het één en ander te poetsen. @eerlijkbeertje: Fijn dat het allemaal goed in de gaten wordt gehouden en dat je een beetje gerust bent gesteld. leuk van die voetbalkaartjes. @moedergans: Is drie keer bij jou scheepsrecht of ga je voor een vollemaans bevalling? Had je ook zo'n last bij Aidan van het gerommel of heb je toen ongemerkt ontsluiting gekregen? @katsas: Zelf heb ik er ook een dubbel gevoel over en ik zeg niet dat ze het getuige zijn niet moet doen, maar ze had het me wel uit zichzelf kunnen vertellen. Aan de andere kant vind ik het wel moeilijk, maar dat is denk ik een kwestie van het even laten bezinken en aan het idee te wennen. Je hebt nog al wat te gaan met lezen! @onsukkie en katje81: Zo, lekker de bloemetjes buiten gezet? Leuk gezicht altijd! @daphne78: Heb jij nou het meest aantal centimeters buikomvang of is er iemand met meer? @katje81: Superfoto van de katten! @friendly: Lekker als alles een beetje is afgerond (voorzover dat kan) Misschien geeft het wat meer rust en wordt het moeie gevoel dan ook wat minder. @will: Gaat de goede kant op met je kleintje gelukkig! nou moet je natuurlijk wel gewoon blijven eten hoor. Groei kleintje groei!
zo ik ga aant eten beginnen. ik hoop dat vriendlief op tijd thuis is. ik hoop echt morgen babynieuws van hannah te horen hihi. fijne avond allemaal. Liefs Witte Reus.
ik heb dat geloof ik gemist met moeder gans? Heb ik er over heen gelezen? Heeft ze al ontsluiting dan?
Heb je nog wat van je "vriendin"gehoord eigenlijk? En wat ik me ook afvroeg, die bruiloft.. ik neem aan dat je kinderen daar ook heen gaan ( al weet ik niet goed hoe jullie verstandhouding nog is ) lijkt me ook wel moeilijk eigenlijk. Of ligt dat aan mij?
nog steeds geen nieuws jammer hoor! maar ik blijf geduldig wachten Daam de buren zijn wel wat stiller gelukkig! ze hebben niet meer tot diep in de nacht lawaai horen maken.. en de huzien zijn hier heel erg gehorig.. de buurtbeddeling heeft de vleoren daar gecheckt en die waren goed... dus kan er weinig aan doen! de buurtbemiddeling neemt over 2 weken weer contact met ons op om te kijken hoe het gaat! maar opzich gaat t redelijk! gelukkig!
@daphne78: Begrijp ik dat je een jankbui krijgt zeg! Daar hoef je echt niet zwanger voor te zijn! Ten eerste natuurlijk balen dat je bent afgewezen en over dat belachelijke gedoe van de UWV heb ik geen goed woord voor over. Wat een belachelijk antwoord krijg je daarvan! Hun fout en jij mag het eventjes zelf oplossen? Een klacht indienen is het minste wat je kunt doen, maar het liefst zou ik die trut door het telefoonsnoertje heen trekken en haar eens even haarfijn uitleggen dat niet jij, maar zij dit onmiddelijk gaat rechtbreien en dat ze zelf maar gaat verzinnen hoe! Zo, ik ben al uit mijn panty, laat staan hoe jij je moet voelen na dat telefoontje! De machteloosheid is het ergste, je gaat er bijna van met dingen gooien! @neia: plat jij! en blijf! Sorry, ik was nog half met het bovenstaand stukje bezig @anastasia: Heb het nog bij vlagen. Nu weer even door het verhaal van de UWV, maar niet tot jankens toe hoor. Ik kan me zo ontzettend kwaad om zulke dingen maken! Het onrecht vind ik het ergste! Niks meer van die vriendin gehoord, ja, ik heb gisteren haar kids opgevangen tussen de middag. Maar geen woord over de trouwerij. Ik ben er ook niet meer over begonnen hoor. Misschien is ze de moeite niet waard. Mijn kids zijn straks allebei bruidskinderen en ze vinden het helemaal geweldig! Ik ben daar blij om, al was het even slikken. Mijn ex heeft mij trouwens speciaal opgebeld toen hij besloten had om te gaan trouwen. Hij wilde me dit zelf vertellen zodat ik het niet van iemand anders zou horen. Dat kan ik alleen maar waarderen van hem. Ik heb ook geen bonje met hem en met de kids gaat het op deze manier ook heel goed. Als er iets is, zeg ik het door de telefoon als de kids er niet zijn (of al op bed liggen) zodat ze er niks van mee krijgen. Zo heel verhaal weer! Vandaag de enveloppen gehaald en de laatste aanpassingen voor het geboortekaartje gedaan (bij de drukker= tevens vriend van ons) en de kraamintake gehad. Ik krijg het kraamdossier toegestuurd en verder heeft ze alleen gevraagd of het bed vanaf 37 weken verhoogd kan worden tot 70 á 75 cm en of ik kruikjes en een badje op standaard heb (heb ja gezegd, maar moet ik nog kopen ) O ja, of ik bezwaar heb tegen een stagiaire bij de bevalling en of kraamtijd. Nou weet ik van de vorige keer dat er werkelijk 2x zoveel werk verzet is toen er een stagiaire bij was dus daar heb ik absoluut geen bezwaar tegen!
lekker daam dat schiet dus al wel op met je huisje! En wel fijn dat de verstandhouding met je exman iniedergeval zodanig is dat de kids er geen "last" of ja hoe zeg je zoiets van hebben. En leuk dat ze bruidskinderen zijn! Al zal het voor jou wel een dubbel gevoel zijn misschien. Hier mannetje nog niet thuis, staat in een 19 km lange file! Grrr en we moeten naar een verjaardag strakjes !