Heb je ff! Ik ben 1 dag niet geweest en moest vervolgens ruim een uur bijlezen! Succes en gefeliciteerd met je verlof! heerlijk he!
Ik ben van plan om thuis te bevallen en dan is de kraamhulp er ook bij (tenzij ze te laat zijn ) Dus misschien een stagiaire met de vk mee én een stagiaire met de kraamhulp mee. Dat zijn er dan 4 en dan is mijn vriend erbij én mijn zus. 6 stuks! Whaaaaaaah! Ik geloof dat ik even terug moet gaan bellen om iets te regelen!
** inbraak ** Dit staat er bij de aankomende walvismama's als groot nieuws JOEHOE De dochter van Hannah, NIEVE is GEBOREN. Het is heel zwaar geweest, uiteindelijk met de vacuumpomp, maar het gaat goed. Details over lengte en gewicht volgen later. Wilde ik jullie niet onthouden! ** uitbraak **
Nog steeds geen nieuws van hannah? : : Had nu onderhand wel een beebje verwacht. Pff wel zielig voor hannah hoor, dit duurt wel erg lang. Deentje, fijn dat de bovenburen nu wat rustiger zijn. Even afkloppen hoor. Fiona, mmm jammie, klinkt heerlijk dat ijsje van jou! Askim, GEFELICITEERD met je verlof. Heerlijk meid. Daam, super dat je zo'n redelijke goede band nog hebt met je ex. Is ook echt wel leuk voor de kinderen. kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is dat hij gaat trouwen enzo. Anastasia, ik neem aan dat je mannetje eindelijk thuis is. Veel plezier vanavond! Daphne, kom je wel eens bij de supercoop? Die vind ik echt fijn en goedkoop. Anna, heb je een lekkere dag gehad met je ouders? Met mij gaat het weer wat beter. Ik had toch wel weer pijnlijke harde buiken. Maar na een dutje was het gelukkig over. X Neia
Woooooooooooooow Hannah is bevallen! Hannah GEFELICITEERD met je dochter Nieve Wat een prachtige naam zeg! Ik hoop dat alles goed met je gaat. Hele dikke kus Neia
wow super! Hannah eindelijk je kleine meid in armen! SUPER! Gefeliciteerd! Kwebbeltje bedankt voor t doorgeven! wij zaten al erg lang in spanning!
Dit was van een fotosessie van bij de fotograaf. Dus zij heeft dat gedaan. Ik ben er ook heeeeeeeeeeeeeel blij mee! evelien, beebje luistert wel naar jou hoor. X Neia
Hannah en hannahman, gefeliciteerd met jullie dochter! Neia, ik vind de Supercoop in Dukenburg zo vreselijk! Dan vind ik de Jumbo nog fijner. En dan hebben we de appie nog, die is hier met zelfsscan, alleen jammer dat de appie echt duurder is.
ik vindt de jumbo een super winkel nooit lange rijen en alles hebben ze er heerlijk ben er vanmiddag nog geweest o me beep is ook hyper je ziet me buik zo van links naar rechts golven nog nooit zo erg gezien als nu echt heb een harde bult boven op me buik en vanaf daar zie je zo de rug van links naar rechts gaan ! hopelijk is het haar kontje ipv hoofdje want heb wel steken in me muts en me schoonma vondt dat me buik lager hing we zullen het as dinsdag wel horen bij de VK
meiden ga een dubbele monchou taart met kersen maken ga er nu alvast aan beginnen is die morgen ready to eat! yeaaahh
GEFELICITEERD HANNAH EN MAN!!! Wat heerlijk dat ze er nu is! En op wat een bijzondere datum! @Fiona..ik zou ook in het ZH bevallen als er geen KS zou ijn maar daar zou wel iemand van de kraamzorg bij zijn. Het ligt dus aan het ZH.
Echt, ik heb gewoon een rothumeur en m'n man vraaaaaaaagt er niet eens naar. Doet gewoon net of het niet bestaat. Echt ongelooflijk, hij luistert ook niet eens als ik wat zeg. Kan hem wel wurgen!
hihi is toch wel erg, heb extra de laptop voor hannah aangezet. jeeeeeeeeeeeeeehhhhhh gefeliciteerd hannah en hannah man! ik ga weer doeiiiiiiiiiiiiiiiii
nog ff snel. ukkie is niet zo leuk voor je meis.. ik wou dak je kon opvrolijken! maar zo goed ken ik je nog niet.. dus kweet niet hoe oei batterij is leeg...