Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

je kan gewoon minder van hem hebben denk ik ik heb hier precies hetzelfde met mannetje
    althans vandaag heeft die de konijnen kooi gedaan de vaatwasser in en uit geruimd en nog wat dingetjes dus dat is wel posi

2. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hmmm, de hormonen helpen ongetwijfeld niet mee, maar 3 kwartier is toch wel lang om helemaal niet in de gaten te hebben dat je niet meer naast 'm op de bank zit....

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja idd dat is ook wel weer zo
    die van mij staat nu al 3 kwartier onder de douche en ik mis hem al haha

auw auw de kind van me zit echt zo hoog bij me borstbeen ofzoiets zirt op op de bank met de laptop niet echt idieaal

onsukkie je heb ons meid ik mis je wel hoor als ik je een dag niet online heb gehoord

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo woensdag 18 graden!

5. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Gister stond bij de langetermijn voorspelling voor donderdag zelfs iets van 21 graden... leek me wel een mooie dag om te bevallen :)

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    JAAAAAAAH Hannah en man, eindelijk, gefeliciteerd met jullie kleine meid Nieve.

Nu lekker gaan genieten je hebt het verdiend!

Nou het klinkt als een zware bevalling, pffff. Je hebt het niet cadeau gekregen. Nu maar gauw herstellen, (gelukkig geen ks dan gaat het iets makkelijker).

[/code]

7. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Helaas jullie uitleg heeft mij niet geholpen, hannah het moest roze zijn, grijnsssss.

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ik bedoel inderdaad de nettorama op de hurk. Ik ga daar altijd naar toe voor goedkoop boodschappen doen, als ik meer geld heb ben ik een echte ah fan, liefst de xl winkels. Zowel de bij nettorama als de jumbo ben ik niet tevresen over het vlees. Echt mooi vlees koop je bij de ah vind ik. Bij de nettorama koop ik zelfs nooit vlees, vind het er miet goed uitzien van kleur, brrr...

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    He, ik dacht laat ik nog eens een haakje voor color zetten, zag dat er een miste en nu is hij wel roze!
    Weer wat geleerd!

Bij ons alleen nog maar meiden, ... de aprilmama's krijgen allemaal jongens, grappig!

10. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Jongens, ik realiseer me opeens dat we dolphin ook de hele dag niet gezien hebben, die komt dagelijks eventjes. Bij haar rommelde het ook al wat, zou ze misschien ook...........?

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Tís wel een heel roze pagina aan het worden met al mijn banners, nou ja heel toepasselijk vanavond, en mooi roze is niet lelijk!

12. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Zo, ik ga maar eens naar bed, heb de hele avond op de bank liggen pitten en ben nu over mijn slaap heen, tel daarbij het nieuws over Hannah waar ik dan altijd heel blij en even wat hyper word, en het feit dat ik niet zo lekker in bed lig momenteel dan snappen jullie wel dat ik me even ertoe moet zetten, grijnsssss ( met dank aan katsas) :) :)

13. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hannah! Gefeliciteerd met jullie dochter én jullie trouwdag! Dus een dubbel van harte!

14. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ben net thuis van het café, moest darten. Mijn single heb ik gewonnen en in totaal 5-4 gewonnen alleen de biergame niet, Daar balen die gasten dan weer van, want dat wordt dan een rondje dokken! :)

Nu zit ik in mijn eentje thuis en baal een beetje dat mijn vriend niet met me mee naar huis ging. Ik heb er niks van gezegd tegen hem, maar ik vind het niet zo leuk van hem. Tja, moet ik maar duidelijk zijn naar hem toe, want hij kan natuurlijk niet ruiken dat ik het niet fijn vind op dit moment. Eigen schuld dikke bult!

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Zo dames eindelijk babynieuws zie ik !

Hannah Gefeliciteerd met Nieve :) Wat een heerlijk nieuws dat ze eindelijk de kleine in haar arman mag houden! Wat een mooi huwelijkscadeautje!

Daam leuk darten, deed ik ook wel eens, maar dat is wel al een tijd geleden. Makkelijkste vond ik wel de electronische borden want ik kan niet zo goed rekenen..

Nou ik ga maar naar bed zo, ben net thuis van een verjaardag!

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Goedemorgen meiden,

Hier al vroeg op, de meiden waren vroeg wakker en ik lag niet lekker meer, dus toen er maar uit, heb ook nog genoeg te doen vandaag!

Hannah, lekker genieten van je meisje!

Ik kom later nog even weer kijken.

Groetjes Evelien

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ohhhh Hannah, van harte gefeliciteerd met je dochter Nieve! Hannah man ook natuurlijk... wat fijn dat je nu kunt gaan herstellen en van jullie kleintje genieten!Heel veel succes en plezier!

Kus

18. soow echt een zware bevalling geweest dus! maar wat zal ze nu een trotse en blije mama zijn!

Anastasia hoe houje het zolang vol op een verjaardag haha! kan me niet eens herinneren wanneer ik het zo laat heb gemaakt!

ik heb weer lekker geslapen gelukkig! :) ben ik wel blij mee! schrok vannacht ineens wakker... had een wee.. dacht echt ohjee... maar bleef er gelukkig maar bij 1tje.. wel vaag! deed best zeer!
    zal toch wel iets met de indaling te maken hebben ofz.. want voel hem nu wel behoorlijk naar beneden drukken! en voel ook t koppie heel laag liggen hoewel die nu alweer aan het draaien is! haha! eigenwijsje!

ik ga ff ontbijtje maken!

19. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    goedemorgen meiden!

Vandaag 38 weken !

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Goeiemorgen, vroegertje, de buren zijn aan het verbouwen...

Deel Deze Pagina