Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Je hebt gelijk, maar het is soms wel moeilijk om dit zo te beseffen, te weten en te doen :) In jezelf ergeren werkt natuurlijk niet, want dan weet mannetje het ook niet.... ik probeer ook gewoon vaker te zeggen hoe of wat (ook weer niet te vaak...)

Vannacht slecht geslapen, ergens in één van de achtertuinen was een deur aan het piepen (of iets anders piepte) en daar schrok ik regelmatig wakker van. Ook staat het bed nu op één kratje hoger (we hadden eerst twee kratten, vanwege die 80 cm hoogte) maar dat werd survivallen om in bed te komen, niet echt handig.

Verder heeft manlief het hor weer in elkaar gezet dat ik had geschilderd voor Ukkie's kamer en de luxaflex hangt ook in onze slaapkamer. Ziet er beter uit dan zo'n handdoek voor het raam :)

Wat een wind buiten zeg ongelovelijk. Ik was net nog ff bed ingegaan, maar om half 12 begonnen de buren te boren...tja kan je niets van zeggen...mag blij zijn met die tijd...maar baalde wel een beetje :(

@witte reus; vanavond hebben we een verjaardag...verder weinig plannen...boodschappen nog ff doen.

hey ice, welcome back! Leuk je verhaal te lezen!!

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat een schatje, geniet van dit wonder!

3. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    zo weer een mei mama erbij:

Hannah gefeliciteerd met jullie dochter Nieve

Ik lees dat het een zware bevalling was, maar je bent er klaar mee, dus nu genieten en het is een prachtig kado voor jullie!

Ben donderdag goedgekeurd, hij heeft een vaginaal onderzoek gedaan en het is gelukkig nog dicht, geen onsluiting. En het hartje van me ukkie die was ook goed gelukkig. Hij gaat alleen nog het uitslag geven van of ik streptokkoken ofzo (weet namelijk niet hoe je het schrijft) heb.
    over 3 weken moet ik weer gaan voor een controle, ik wou het gewicht weten, maar hij keek niet met een echografie, dus over 3 weken weet ik het gewicht.

En ik heb geen zwangerschapdiabetes (gelukkig), hij heeft alleen maar straf aan me gegeven, omdat ik teveel kilo was aangekomen, nu ben ik maar half kilo aangekomen in een maand, dus hij was blij mee. Nog 6 weken en dan is het hierook zover. Het gaat wel snel zeg. Ik had nog 8 maanden geleden positief getest en over 6 weken ga ik genieten van me zoontje.

Nou dit is alles, wat er nog gebeurt is.

Tot later

4. Hannah gefeliciteerd met je dochter Nieve, wat een aparte naam, mooi hoor!

Ice, jouw dochter is echt een plaatje :)

Verder heb ik even geen fut om alles bij te lezen. Heb volgens mij een flinke griep of verkoudheid onder de leden, voel me behoorlijk bagger dus ga lekker platliggen vandaag.
    Tot snel weer!

5. Ice wat leuk wat van je te horen! wat een plaatje dat meisje van jou zeg! laat je lekker verwennen deze kraamtijd! en geniet er van! :):)
    je hebt de bevalling in ieder geval achter de rug!
    hele dikke knuffel voor jou en Luna!

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ***Inbraak***

Hannah gefeliciteerd meid en Ice wat een poepie
    *** Uitbraak***

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hoi ice!
    welkom terug! Wat een stuk die mooie meid van jou! Lekker een beetje bijkomen.. Ben blij dat je er weer bent en dat alles goed is gegaan!

katje; irritant zeg als je door zoiets niet kan slapen!

Nazli; gelukkig geen zw,sch suiker!

Hier eigenlijk de hele dag al aan het snaaien, nog even en ik kom nog 10 kilo aan in de laatste 2 weken
    Echt ik heb al pffertjes op als lunch, en vervolgens ging ik naar de jumbo en daar heb ik ijs meegenomen :) en dus heb ik ook al een bolletjes banaan en pistache ijs op..
    *schaam*

Het erge is dat ik me aan het bedenken ben wat ik nog meer zou kunnen opsnaaien hahahaah

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ice, welkom terug en het is echt een leuk meisje

9. rupsje

rupsje Lid

30 aug 2007
    28
    0
    0
    hallo, dames,

kom ook na ruim 6 maanden weer eens een kijkje nemen. durfde een tijd niet op de site te kijken, want het maakte me eigenlijk een beetje onzeker, maar alles gaat gewoon goed en kijk nu wel uit om ons wurmpje straks te zien.

komende tijd ben ik dus weer van de partij ( nog wel weer effe inkomen hoor )

in mijn album staan een paar foto's ( van onze vent 3-d echo, buikje en van mijn vriend en ik samen )

groetjes

10. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    hey Rupsje,
    welkom op de site. Je hebt gelijk dat als het 'niet goed voelt' dat je dan even afstand neemt. groetjes !

11. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    he meiden,
    hier ben ik ook weer ff...kom van de bank af net ff een uurtje gelegen en dat heeft wonderen gedaan :D
    ga zo onze auto ff opruimen want het is een bende daar :oops:
    ice mooi om wat van je te horen meid!en wat een schatje jullie dochter!
    verder weinig te melden oja nazli goed dat het geen zw.suiker was ik hoop ook dat ik het niet heb ik weet het woensdag pas.....
    rupsje welkom terug!

hier ook verslaafd aan waterijs en split-ijs :D ;) festini aardbei wat een genot heb er net weer een op :oops: ik had deze verslafing ook bij mijn 1e zwangerschap 8)
    zo maar weer ff genoeg gekletst ga nu maar met de auto bezig :rolleyes:

12. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ice, wat een moppie!

Nazli, fijn dat het geen zw. diabetes is, en die gyn van je klinkt ook echt geruststellen (NOT), straf geven als je te veel aankomt! (Ik word nog niet eens gewogen).

Anastasia, ik ken het snaai gevoel helaas iets te goed. Vandaag hebben we wel chips meegenomen, maar dat zal dit weekeinde al opgaan, en voor de rest geen ongezonde dingen! Heb gisteren iets te hard mijn best gedaan en wilde niet meer snaaien.
    Vind dat we best netjes boodschappen hebben gedaan, komt nog wel iets bij, zijn paar dingen "vergeten" maar die stonden ook niet op het lijstje, vuilniszakken en cappucino voor de man. Nu zit ik te twijfelen of ik zo nog even naar de makro ga rijden voor pampers.

13. Haha was net bij m'n dochter in bed in slaap gevallen. Gelukkig ben ik niet zo groot anders had ik niet in dat peuterbed gepast.
    Heb keelpijn en koud en het gevoel dat ik de hele dag kan slapen....

14. Heej Rupsje! leuk dat je er bent! maar ben je geen juni of juli mama?

hier ook de hele dag aan het snaaien! erg zeg!
    in die laatste weken nog ff heel veel aankomen :( t scheelt dat kleintje niet meer zoveel aankomt de laatste weken.. ;)

15. hahaha das ook gezellig!

16. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Ice en Hannah heeeeeeel erg gefeliciteerd met jullie dochters!

17. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @anastasia: gefeliciteerd met je 38 weken! Dat tellen vind ik ook het moeilijkste. Als ik moet schrijven, roep ik ook heel hard wat ik denk dat het is en als het niet goed is, krijg ik vanzelf commentaar! :)
    Ik heb me vandaag tot nog toe voorbeeldig gedragen en niet gesnaaid, maar die braafheid is nu wel over. Lekkernijen, here i come! :p

@mariska: gefeliciteerd met je 38 weken!
    Het is hier ook al een hele aardverschuiving tijdens het draaien in bed!

@witte reus: Wat ga je vanavond maken voor je ouders?

@fiona: hahaha, nu al een druktemaker in je buik, dat wordt straks nog wat!

@lafo: Hopelijk voel je je vandaag weer goed dan? Ja die stagiaire had er echt zin in geloof ik! Als je ja zegt wil nog niet zeggen dat er ook echt eentje meekomt. Je geeft alleen toestemming dat het wel zou mogen.

@jvtje: één hele kilo poep! :) Misschien is je lijf zich aan het voorbereiden op de bevalling> Lozen die handel, dat zit allemaal maar in de weg!

@neia: Dat is rot dat je hele ritme is verstoord. Komt dat denk je door het vele op bed liggen om te rusten?

@ice: Leuk dat je even langskomt! Je zit er al helemaal in he, in het moeder zijn! Lieve Luna: Je moeder wil zo graag een poepluier van je, nou ik zou het me geen tweede keer laten zeggen! :) ;)

@katje81: kom je nu wel redelijk goed je bed in en uit? ik ben benieuwd hoe hoog het bed straks bij mij is op een kratje, want ik heb een heel laag bed. Volgens de verloskundige moet het bed op 80 cm hoogte staan en volgens de kraamzorg op 70 cm. Nou ja, ik kijk wel hoe ver ik kom met de kratjes.

@nazli: Goed nieuws dus, alleen nog wachten op de uitslag van een evt. bacterie. Hoop dat ie ook goed is.

@lindatjuhhh: Rustig aan vandaag! Morgen al 35 weken!

@rupsje: Ben jij geen juni mama?

@hupse: Alles goed met jou?

18. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Nadat gisteren de kraamzorg had gebeld, kreeg ik vandaag ineens de kriebels en wil alles wel een beetje in huis gaan halen. Badje had ik nog niet en nog wat dingetjes. Ik ga ook maar eens een babywasje draaien, heb het lang genoeg uitgesteld! :)

19. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    regio Alkmaar
    Ons bed is nu nog geen 70/80 cm hoog (kraamzorg zei hier 80 cm). Maar als het echt nodig is, hebben we dus nog een laag kratten die we eronder kunnen zetten zodat het bed 2 kratten hoog staat... :confused:

wat is het rustig hier :(:

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Volgens mij blijft dat zo. Het is hier altijd veel rustiger geweest dan doordeweeks. Ik dacht dat daar wel verandering in zou komen als iedereen zo'n beetje met verlof was, maar tot nog toe merk ik geen verschil.

Deel Deze Pagina