Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    ***breek ff in****

buddynieuws

Katsas heeft net gesmst en ze moet helaas in t ziekenhuis blijven ter observatie..
    ze heeft last van knallende hoofdpijn en krampen.
    (helaas nog geen weeen, maar echt buikpijnkrampen)

ze baalt enorm en hoopt zsm weer naar huis te mogen

Ze doet iedereen de groetjes!

2. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    oh ja ik zie nu net dat ik 37 weken ben!

yoehoe!

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    gatver, de volgende in het ziekenhuis

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    katsas heel veel sterkte ik hoop dat je gauw opknapt en naar huis mag!

xx

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    He bah! Hoever is katsas nu? Ik hoop dat het snel weer afzakt.

6. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @mamain2008: gefeliciteerd met je 37 weken!

7. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    @Ice, wat een schattige foto en wat heerlijk dat het allemaal zo goed gaat, ook de BV! Geniet ervan.

@Lindatjuhhh, beterschap!

@anastasia, herkenbaar die vreetbuien, vandaag gaat er bij mij ook van alles naar binnen ;)

@rupsje, welkom terug en fijn dat alles goed gaat.

@mamain2008, gefeliciteerd met de 37 weken grens!

Hopelijk mag Katsas snel naar huis.

Vanmiddag met de nieuwe, tweede bon naar het Kruitvat, voor de vernieuwde, beter gevulde doos, krijg ik exact dezelfde doos! Had ik ook geen omweg voor hoeven te maken, grrrrr....

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    ICE, wat een prachtige meid zeg!!!!
    Kan me helemaal voorstellen dat je verliefd bent. En ook nog zo klein.
    Neia-man en ik hebben net even gezwijmelt bij Luna's foto. Echt een plaatje.
    Ik duim met je mee dat er snel een vieze poepluier te voorschijn komt.
    Wat geweldig dat de bv nu op gang is gekomen. Dat doe je goed meid!
    Ik had stiekum al gespiekt of er een bevallingsverhaal van je op stond, maar nog niet. Geniet van je meisje!

X Neia

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ja ik denk echt teveel aan me hoofd. Ik weet het ook niet. Maar het was echt verschrikkelijk. Ik kon echt niet in slaap komen, zelfs niet met warme melk en een kop thee. :cry:

Kleerhangertjes, kun je gratis halen bij de prenatal (vraag ik altijd). En ik zag dat ze laatst ook niet zo duur waren bij de Hema. Even kijken dus.

Askim, weer zo'n belachelijk lege doos erbij dus. :(

Katsas, wat erg zeg. Ik hoop dat je snel naar huis mag. Ik ben benieuwd waar de krampen dan vandaan komen. Misschien van je darmen ofzo? Of oefenweeen kunnen natuurlijk ook. Sterkte meid!

Mamain, bedankt voor je buddy nieuws.
    GEFELICITEERD met je 37 weken! :D Je hebt de mijlpaal ook bereikt.

Daam, haha die kraamzorg heeft jou een schop onder je kont gegeven.

Rupsje, welkom terug! Wanneer ben je uitgerekend?

Vanmiddag rustig aan gedaan. Het gaat hier nu redelijk.
    Mannetje heeft de beschadigde spulletjes omgeruild en is het nu in elkaar aan het zetten. Ik ben benieuwd!

X Neia

10. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Haha ik zie jou al liggen in zo'n klein bedje. Balen dat je niet zo lekker bent. Rustig aan doen meid.

Anastasia, jammie dat snaaien. Maar inderdaad niet best voor de kilo's. Je hebt nu nog een goeie reden. ;)
    Wij hebben ook weer een hoop lekkers in huis: o.a. ijs en appelflappen.
    En vanavond............naar de MAC! :D

Nazli, gelukkig ben je alleen op dieet gezet door de kilo's en is alles goed met de kleine. Hoeveel ben je nu aangekomen dan?

X Neia

11. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Ice..wat een lieverd..Ik zwijmel er helemaal bij weg en kan eigelijk zelf niet meer wachten.
    @Katsas..wat balen ik hoop dat ze snel naar huis kan.

Hier lekker buiten bezig geweest. Ben nu wel afgedraaid maar goed ik kan de dagen aftellen.. :D

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

he gatver de1 is eruit en de ander ligt erin katsas meid hou je taai he lijkt me echt pijnlijk die buikkrampen ! denk aan je

oooo ice wat een hummeltje zo lief en maatje 44! HAHA je kan dus nog meer kleding inslaan dan je al had , wel raar hoor om je over je bevalling te horen praten het klinkt zo onwerkelijk voor me dat mij dat ook gaat overkomen

nou meiden heb me weer misselijk gegeten aan een limburgse vlaai en stuk eigegemaakte monchoutaart een bamirol een frikandel speciaal en een vitnames loempia oooohhh wat erg!

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Fiona, ik krijg helemaal honger van jou. Dat zijn net de dingen waar ik NU zin in heb!
    Mijn buik knort. Wij rijden zo naar de MAC.

14. he bah wat een vervelend nieuws van katsas! hopelijk niks ergs aan de hand en mag ze snel weer naar huis!

Heel veel sterkte meid!

Neia mijn moeder kwam net langs en heeft hele leuke winnie de pooh hangers gekocht haha! dus ben weer vorozien en blij :)

15. annrieke

annrieke Actief lid

12 mei 2007
    141
    0
    0
    Didam
    hallo allemaal,

wat een boel blz. erbij maar ben weer redelijk up to date.

@Ice wat leuk om weer wat van je te horen en fijn dat de borstvoeding nu goed op gang is. Ik duim voor je dat die kleine een mooie volle luier voor je poept.

@Jvtje mijn god 8kilo aangekomen tot nu toe ik wil wel met je ruilen hoor. Hier zitten we alweer aan de 20 namelijk. :oops:

@Witte reus make up daar heb ik momenteel ook weinig behoefte aan, terwijl ik me normaal best wel opmaak. Het kan me nu eigenlijk niet zoveel schelen hoe ik eruit zie.
    Wel denk ik soms hoe het weer het zal zijn als ik straks mijn oude figuur weer terug heb.(lekker shoppen nieuw kapselmake up)

@Fiona je hebt me wel op een idee gebracht met die monchou taart van je heerlijk hoor.

@Deentje dat was vast even schrikken die wee. Inderdaad wel een beetje raar dat het maar bij die ene wee bleef.

@Lindatjuhhh Doe het lekker rustig aan en beterschap!

@Katsas wat balen voor je dat je in het ziekenhuis ligt. Heel veel beterschap, en hopelijk mag je snel weer naar huis.

Zo nu heb ik de meeste wel weer gehad.
    Ik heb vandaag mijn zwangere buik in gips laten vereeuwigen, en het resultaat mag er wezen. Ben ook blij dat ik het heb gedaan.
    Toch een mooi aandenken voor altijd.
    Manlief en schoonmoeder zijn er maar druk mee geweest, maar ze hebben het heel goed gedaan.
    Het was ook heel leuk om te doen. Zit je daar halfnaakt en helemaal glimmend van de vaseline.
    Mijn dochter vond het maar raar mama die helemaal werd ingepakt.
    Ik heb een paar foto's ervan in mijn album gezet.

Verder zijn we nog even het dorp ingeweest vandaag om nieuwe schoenen voor mijn dochter te kopen. Ze ziet er weer heel hip uit met haar nieuwe stappers.
    Kan ze er voorlopig weer even tegen.
    Toen we weer thuis kwamen was ik helemaal kapot. Ik ben lekker op de bank gaan liggen, en heb bijna anderhalf uur geslapen. :oops: Was wel heel erg fijn.
    En toen ik wakker werd had manlief het avondeten al helemaal voorbereid en hij kwam met een lekker glas drinken aan.(Wat een kanjer he)

Vannavond ga ik weer groeten uit de rimboe kijken, want dat is wel lachen vooral die familie met al die luie dochters. :) lig ik helemaal in een deuk. Zijn er meer die dat volgen?
    Zo ik ga lekker eten heb er zin in.
    Fijne avond iedereen!

Groetjes Annrieke

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Askim, dan hebben ze dus bij jou eerst de oude dozen opgemaakt. Hier hebben ze nu nieuwe ipv die gestreepte doos krijg je een bay & mam doos rose/blauw en die is wel veel beter gevuld..

Je kan m op een ander mailadres of adres van je ouders ofzo nog een keer aanvragen die bin krijg je gelijk via de mail :) en dan kan je altijd nog een keer gaan hihi

Dames ik ga met mijn mannetje naar de film. Heb vanmiddag nog even 2 uurtjes geslapen, en voel me wel opgeknapt nu :)

17. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @KasSas : veel sterkte!

@neia; je zit vast nu al bij de MAC, lekker te smikkelen, fijn dat de meubels nu onbeschadigd bij jullie thuis staan. Hoe is het geworden ?

@Askim; balen dat je precies dezelfde doos meekrijgt nu :(

@fiona23; ja klinkt inderdaad onwerkelijk dat wij dat nog gaan krijgen (de bevalling) en de periode daarna... onvoorstelbaar (letterlijk ook)

@anrieke; bijzonder je buik in het gips. Ga je het dan ophangen in huis ofzo?

@anastacia; veel plezier bij de film; welke ga je zien?

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo ben weer thuis, krijg zo visite die blijven eten, mijn beste vriendinnetje en haar man en we eten pannekoeken lekker toch :D

Vandaag 2 extra planken gehaald bij de gamma helemaal op maat laten zagen, kostte maar 10 euro voor twee planken.
    Toen eindelijk m'n hemeltje opgehaald + piekstok, was eindelijk binnen, toen gingen ze ook nog zeiken over die box die ik afbesteld had.
    Bijna had ik die vrouw over de balie getrokken en haar eens haarfijn uitgelegd wat ik er allemaal van denk.
    Lang leve de hormonen :evil: :evil:

En ook eindelijk m'n gordijnen opgehaald bij Kwantum je weet wel die gordijnen die te lang waren en er zaten gaten in, ik ga ze morgen ophangen. Op goed geluk :(

@ Neia/buddy ;) ik voel me niet optimaal maar dat komt omdat ik net als jij heel rot slaap, iedere keer wakker en continu naar de wc en krijg echt last van m'n rug weer de laatste tijd.
    Maar verder geen krampen ofzo, ik steek gewoon niet zo lekker in m'n velletje :(
    Jij ook al zo klote geslapen, bah, geen lol aan zo he, nog even doorbijten :D

@ Deentje 1 wee oh jee ik zou me dood schrikken, gelukkig bleef het daarbij je moet nog eventjes toch?
    Leuk he een Winnie lamp ik heb er ook een!

@ Ice wat een droppie is Luna zeg ach wat ziet ze er snoezig uit, zo ziet ze er helemaal niet klein uit, maar maatje 44 had je zeker niet op voorraad ;)
    Leuk dat je je even hier komt melden, ben zo benieuwd naar je bevallingsverhaal, volgens mij is het heel vlot gegaan of niet?
    Nou ik lees het strakjes wel, nogmaals van harte meid, ik zou er ook erg trots op zijn :D :D :D

@ Nazli gelukkig allemaal positief nieuws :D

@ Daam oh ok ik dacht ook toen het kraamburo het aan me vroeg dat ze bedoelde alleen bij de bevalling en ik wil niet zoveel mensen om me heen hebben daarom heb ik nee gezegd :(

@ Anastacia ik heb ook al zitten snaaien, heb net een Mc Flurry op, ik kon er niet omheen ;)
    Veel plezier vanavond, naar welke film ga je?
    Ik ga morgen ook naar de bios :D

@ Katsas meid wat vervelend, hoop dat je snel weer naar huis mag!

@ Fiona jeetje wat kan jij vreten zeg, mijn mc Fluury is opeens niet zo erg meer ;)

@ Neia lekker hoor MAC, eet smakelijk :D

Tot morgen meiden :D

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha ja erg he meiden

annrieke ik volg het ook wat een luie donders die dochters maar die moeder vindt ik nou ook niet echt een voorbeeld hoor, en die andere dat ze haar zon dikke vrouw vinden echt een giller vanavond maken ze de doorgang van de hut kleiner zodat ze er met haar kont niet meer doorpast haha

nou meiden ga naar een verjaardag van een vriendin heb niet zo veel zin maar goed ga er toch maar ff heen

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

meiden waar kan je die verballingsverhalen lezen waar ice het over had

Deel Deze Pagina