Lafo ja mijn mannetje moet nog echt een weekje blijven zitten heb zelf nog steeds een gevoel dat ie pas 20 mei gaat komen.. dus dat duurt nog ff... anrieke wat leuk zo'n gipsbuik.. zat ik ook al aan te dneken om te laten maken.. anastasia veel pelzier bij de film! Gelukkig gaat mannetje nu wel mee! dan zit me toch nog iets dwars.. en misschien dat iemand van jullie weet hoe je dit kan oplossen.. zoals ik al wel verteld had was deze woning schandalig opgelevert.. t was een grote stofbende e.d. toen we er dus een ruime week woonde belde er ineens een asbest verwijder bedrijf.. om te zeggen dat ze in ons huis asbest kwamen verwijderen.. wij hadden toen alles al schoongemaakt e.d. en zijn dus niet gekomen... maar nu zit mij dat toch niet lekker.... misschien ligt er door t hele huis van asbest deeltjes ofzo... en hebben we er gewoon overheen behangen en vloeren erover heen gelegd... we hebben dus een klachtenbrief gestuurd naar de woningbouw.. en die gaan ons 100 euro geven.. en dan moet alles maar zijn opgelost.... maar vind onze gezondheid tch eerlijk gezegt wel wat meer waard dan 100 euro.... weet eiand wat je hier aan kan doen.. en of er iets bestaat ofzo.. waar ze kunnen testen of hier indd. asbest in huis is... of dat je zelf een test kan doen of je dat ingeademt hebt?
pff deenjte ik wil jeniet ongerust maken maar dat zou mij toch ook niet lekker zitten met dat asbest je heb nu al behangen en je vloeren gelegd maar toch wat lig eronder? weet ook niet wat je zal moeten doen maar die 100 euro komt gewoon over als een lullig afkoopsommetje
Ik was ook al aan het zoeken naar het bevallingsverhaal van Ice, maar het staat er nog niet bij. Althans niet bij het forum de bevalling. Zal nog wel komen denk ik. Ja wat een luie donders het die meiden van de familie uit groeten uit de rimboe. Dat hadden niet mijn dochters moeten zijn. Ik blijf er wel om lachen. Zo het eten was heerlijk. Inmiddels hangt de gipsafdruk van mijn zwangere buik te drogen en hij is heel erg mooi geworden. Ja ik ben van plan om als die helemaal goed is uitgehard deze mooi te gaan beschilderen en dan op een met stof bekleed paneel te hangen. Dan krijgt die een mooi plekje op onze slaapkamer. Als jullie nog van plan zijn om dat te gaan doen zou ik er niet meer al te lang mee wachten. Het zal je gebeuren dat je net helemaal mooi ingegipst bent en dan de weeen beginnen. Ik heb het besteld via internet en dat ging heel erg goed. Duurd ongeveer 5 werkdagen voor je het in huis hebt. Ben wel heel erg blij dat ik het nu eindelijk gedaan heb, want ik wou het eigenlijk tijdens mijn vorige zwangerschap al doen, maar toen is het er niet meer van gekomen. En nu heb ik altijd een blijvende herrinnering aan mijn zwangere buik. Wat een vaag verhaal over die woning met asbestdeeltjes. Daar ben je lekker mee. En dan die gemeentje die je met 100,- probeert af te schepen. Stom volk. Ik weet niet of jullie rechtsbijstand verzekerd zijn, maar ik zou anders daar eens je verhaal neerleggen en vragen wat hun daarvan vinden. Het is een vreemd verhaal en ik zou er geen genoegen mee nemen! Zo we gaan ff op de koffie bij mijn schoonouders. Kan Anouk haar nieuwe schoenen showen. Nogmaals fijne avond allemaal!
ja daarom vind dat ook wel een heel lullig afkoop sommetje... dadelijk mag ik alle vloeren en behang er weer gaan afhalen...
annaerieke nee indd. laat het hier niet bij zitten.. indd. een goed idee om naar iets van rechtshulp te stappen ofzo... ben niet verzekerd ervoor.. maar je hebt ook wel bedrijven die je gratis advies geven
ice, leuk dat je even wat van je hebt laten horen en wat is ze lief. katsas, jeetje, heel veel sterkte. fiona, ik ben het met lafo eens hoor, wat kan jij vreten, dacht dat ik erg was maar jij kan er helemaal wat van rupsje, ik vraag me ook af of je geen juni mama bent o, ik wordt geroepen, zo weer terug
hallo allemaal na precies 37 weken vonden mama en ik het wel welletjes en ben ik dus ten wereld gekomen op 18-04-2008 om 19:22 Mijn naam is Nieve Elisabeth en ik weeg 2825 gram Ik lig momenteel op de couveuse kamer in een warmte bedje en heb een beetje koorts door een lichte infectie...... Ook ben ik net als papa eigenwijs want zelf drinken dat doe ik nog niet en krijg dus sondevoeding. Verder gaat alles hartstikke goed en mag ik zeer waarschijnlijk met een weekje het ziekenhuis verlaten met mama en papa. Ook met mama gaat alles goed.....ze zal als ze thuis is jullie alles vertellen heeft ze gezegd. nu ga ik weer lekker slapen want van dat internetten wordt je wel een beetje moe hoor.....tot een volgende keer dan maar weer.....
neia, ik ben nu totaal 11 kilo aangekomen, maar deze maand maar half kilo, ik vind het wel goed tot nu toe. Katsas, ik hoop dat er niets ernstig aan de hand is en dat je zsm naar huis mag
Jeetje, wat is dat een prachtige kleine meid... nu nog even goed aansterken en dan straks lekker met z'n allen naar huis. Het is je echt gegund Hannah!
Ooooooooooooooh Hannah en Hannah-man Wow wat een geweldig mooie foto zeg Ik word echt helemaal blij van die berichtjes van de mama's. Echt heerlijk, ik kan er echt van genieten. Ik ben enorm benieuwd naar mama's verhaal. Hopelijk is de infectie bij Nieve snel weg en mag ze bij mama op de kamer gaan liggen. Geniet ervan samen! X Neia
Nazli, zo dat is echt nog kei weinig. Waarom mocht je dan niet meer bijkomen? Will, hoe is het met je? Deentje, ja ik zou er ook echt iets mee doen hoor. Straks gebeurd of is er iets en dan zeggen ze dat je die 100 euro hebt geaccepteerd daarvoor. maar ik heb geen idee waar je dan moet zijn. Sorry. Annrieke, leuk die gipsafdruk. Maar wat heb jij een mooie buik zeg! Echt prachtig. Ik heb groeten uit de rimboe nog nooit gezien, maar ik zal straks eens even kijken. Want we hebben lekker niks gepland. Anastasia, naar welke film zijn jullie geweest? Ik hoop dat je een leuke avond heb gehad. Echt prachtig jouw banner, met de 38 weken erop. Fiona, veel plezier op de verjaardag. Lafo, mmm lekker pannekoeken. Je hebt mooi weer een hoop opgehaald vandaag. Is nu alles klaar? ja, dat slapen is hier ook geen succes meer. Hopelijk slapen we vannacht allebei wat beter. De MAC was heerlijk. Maar zo snel op....... Ik had nog wel een menuutje gelust. Maar we hebben nog ijs en appelflappen voor vanavond. X Neia
Ooh dat is nog veel leuker dan gewone hangertjes. Ik heb nijntje hangers, had je kunnen verwachten he?! Katje, ja het kamertje is heel mooi geworden. Ik zal morgen even wat fotootjes maken. X Neia
@fiona: jij ook al zo'n moeder... Pfff, die van mij weet 5 jaar lang kennelijk niet van het bestaan van telefoons af en loopt alleen maar te zeuren dat ik nooit online ben en nu gaat ze ineens zowat om de dag bellen om te horen of er nog niets aan het rommelen is (en als ik haar dan zeg dat de baby daar écht niet sneller van komt en dat het alleen maar hoogst irritant is dat iedereen daar om de haverklap voor belt, zegt ze alleen maar "ja, maar jij wordt niet alleen mama, ik word ook oma!" Ja, en dus?) Je hebt je niet ingehouden lees ik Hoe krijg je het allemaal naar binnen! Haha. Nee, die vreetbuien heb ik niet echt last van! Als ik ergens trek in heb is het weliswaar toch vooral zoetigheid (ijsjes, koekjes, chips, het gaat er allemaal wel in ), maar zeker niet alles achter elkaar! Vaak heb ik zelfs na bijv. 2 koekjes ofzo alweer genoeg... (nou ja, wel zo goed voor de lijn natuurlijk ) @neia: vervelend dat je zo slecht geslapen hebt En ik vond dat ik al geen super nacht had... ben 'maar' 2x wakker geworden omdat ik naar de wc moest (en da's voor mij al best veel). Is echt irritant als je zo moe bent, maar gewoon niet in slaap komt! Hopelijk slaap je vannacht wat beter! Heb je toch iets wat wij niet hebben Heb de Nijntje-hangers wel gezien, maar we hebben toch maar voor goedkopere hangertjes gekozen. Die hangertjes zie je toch bijna nooit... @Ice: wat een scheetje is die dochter van je zeg! *jaloers* Ik wil ook! Hopelijk heeft ze vandaag of morgen een heeeeeele dikke poepluier @katje: Hier staat het bed op klossen en daarmee komt het bed op rond de 76cm uit... voor de vk zou het ook op 80cm moeten, maar voor de kraamzorg is 60-65cm dan weer genoeg. Tsja, ik laat het maar zo hoor. Zou niet weten wat ik er onder kan zetten voor die laatste paar cm's. Kratten maken het meteen weer veel te hoog. In het weekend is het inderdaad altijd behoorlijk rustig hier. Denk dat ook al hebben de meesten inmiddels verlof, de weekenden toch nog altijd vol gepland zijn... (wíj hebben dan wel verlof, maar onze mannetjes niet natuurlijk ) @nazli: fijn dat je weer goedgekeurd bent! Wel vreemd als je nu 11 kilo bent aangekomen dat je gyn je dan op dieet zet. 11 kilo lijkt me tenminste niet echt heel schokkend? Maar wel fijn om te weten dat je geen zw-suiker hebt! @daam: haha, nou, ik heb een heel onregelmatige stoelgang (altijd al gehad). Mijn lijf lijkt het altijd wel een paar dagen op te sparen, voordat het vindt dat alles er wel weer uit kan. En dat was nu dus ook weer het geval... KatSas is volgens de bevallingslijst uitgerekend voor 5 mei, dus ze is gelukkig al ver genoeg zwanger om gewoon te kunnen bevallen! @mamain2008: bedankt voor het buddynieuws! Wat vervelend voor KatSas Gefeliciteerd met je 37 weken! @KatSas: heel veel sterkte meid! Hopelijk ben je snel van die hoofdpijn en krampen af, zodat je weer naar huis kunt! @annrieke: wat leuk dat je je buik in het gips hebt gezet! Ik heb daar wel over gedacht om het ook te doen, maar ik zou eigenlijk niet weten waar ik dan dat ding moet laten en ik vind het ook zonde als het dan op de zolder een beetje stof ligt te vangen... @anastasia: dus toch nog naar de film met je mannetje voordat de kleine er is! Geniet er van! @Lafo: pfff, het is ook wel moeilijk te begrijpen dat je geen 12 weken wilt wachten op je box hè Eind mei wil je dat ding toch gewoon hebben staan?! Als alles een beetje meezit, heb je dan je kleintje al! @deentje: ik geloof dat er wel bureau's zijn die kunnen meten of er nog asbest is, maar vraag me niet waar je die kunt vinden. Als uit zo'n onderzoek zou blijken dat er nog asbest aanwezig is, is de woningstichting volgens mij verplicht om ervoor te zorgen dat dat (alsnog) opgeruimd wordt, op hun kosten. Maar een rechtshulp-bureau of een bouwkundig advies bureau zal je daar ongetwijfeld meer over kunnen vertellen! @Hannah: wat een mooi klein meisje! Hopelijk is ze snel van de infectie af en gaat ze ook snel zelf drinken, dan kunnen jullie lekker thuis gaan genieten! Fijn om te horen dat het met jou nu ook goed gaat!
Vanmiddag zijn we naar de Ikea geweest, met als plan om alleen maar dingen te gaan kijken (en ik had zin om daar te lunchen ). Maar ja, er blijft natuurlijk toch wel weer wat aan de vingers plakken... Het viel wel mee overigens. M'n man zag hele schattige kleine schaaltjes in dezelfde serie als waar we ook grotere mengkommen van hebben, we hebben een lijst gekocht voor de foto die met de 9 maanden beurs gemaakt is, nog wat hoeslakens, een klein kastje waar ik dingetjes in kan gaan bewaren van/voor de kleine (zo'n simpel houten ding, die ga ik eerst verven & versieren) en nog zo'n net-achtig ding dat je aan het plafond kan hangen en waar dan gaten inzitten zodat je er spulletjes in kan stoppen. En we hebben nog gekeken voor een nieuwe bank, want die moet er echt komen zodra het vakantiegeld erbij is! Denk dat we alles bij elkaar (dus met de lunch erbij) een uurtje of 2 bij de Ikea zijn geweest, maar ik was daarna echt helemaal gesloopt En ik heb er -voor m'n gevoel in elk geval- nog wel zowat meer gezeten dan gelopen... Maar het was wel weer leuk om er lekker rond te neuzen
Meiden ben weer terug, we zijn naar de film Ruins geweest, soms wel eng hoor hihihi Nu weer lekker thuis. Deentje: ik zou de rechtsbijstandverzekering er op afsturen... asbest is op zich alleen schadelijk in kleine deeltjes dus als het eenmaal achter behang zit ofzo niet meer volgens mij, neemt niet weg dat het alsnog weg moet! En als je geen rechtsbijstandverzekring hebt zou ik het bedrijf dat in 1e instantie wilde komen om het op te ruimen bellen en om advies vragen. Hannah, wat een mooie foto van NIeve! Rust maar lekker uit, en dan snel gaan genieten van de kleine meid! Verder heb ik even niet zo veel te melden, ga denk ik lekker in bad... Ontspan ( en ontsluit hahahaha )
Daam ga jij nog naar de Prenatal mamamazzelkoopavond de 23e? Schijnt in de warenhuizen ( dus megastores bijv) een speciale openingsavond te zijn zie ook even www.prenatal.nl kan je oa gratis buikfotos laten maken las ik... http://www.prenatal.nl/ProductsAndServi ... koopavond1 Is overigens ook in andere delen van Nederland zie lijst
Hebben ze je ook verteld waar het astbest inzit? Ik heb mijn huis gekocht met de mededeling dat er mogelijk astbest in de vensterbankplaten zit. Ook is mij gegarandeerd dat als ik alles gewoon laat zitten waar het zit, er absoluut geen gevaar voor de gezondheid is. Gevaarlijk wordt het wel als je het eigenhandig gaat proberen weg te breken en de vensterbankplaten gaan hierbij kapot. Ik zou het even navragen bij de woningbouw, want ik neem aan dat als ze het wilden weghalen, ze ook wel weten waar het precies in zit.