Daam weltrusten: als je nog gaat stuur dan ff een smsje, misschien zie ik je dan wel daar Anna hoe is het met jou? Hannah leuke site! Op de hyves van Hannah staan ook wat meer fotos van de kleine Nieve. Wel balen dat de kleine toch niet zo heel lekker is, maar de bevalling was dan ook erg zwaar. Hoop dat de antibiotica goed aanslaat en dat ze als ze opknapt snel zelf kan gaan drinken.. Hier weer uit bad, en ben weer helemaal ontspannen Nu de ontsluiting nog hahahaa Pfff Heb echt enorm dikke benen, savonds lijken het wel olifantspoten, ziet er echt niet uit. Heeft iemand iets van Dolphin of PatriciaK gehoord? Is al een tijdje stil rondom beide dames!
Hannah wat een scheetje zeg! hopelijk krijgt ze snel door hoe ze moet drinken! verder nog geen nieuws van katsas? hopelijk gaat alles goed met haar! meiden bedankt voor de reacties over de asbest! ik ga maandag eerst dat bedrijf bellen die het wou verwijderen.. die zullen indd. vast wel meer weten.. ik ga mijn bedje opzoeken! weltrusten allemaal!
Zo ben weer bijgelezn.... Allereerst: Neia: volgende x zal ik je ff nieuws sms en over han of ice als k nie in de buurt ben..... goed idee van je! @Katsas: Meid wat naar voor je! Hopelijk knap je snel op! @Anastacia: Hier gaat het goed.... ben alleen nu erg moe,heb twee erg drukke dagen achter de rus...ben er wel even klaar mee en was erg blij dat ons huis vanavond leeg was. Dit was ons laatste ritje naar groningen voor de komende tijd.... en volgend weekend hebben we helemaal nix,... mocht de kleine er nog nie zijn dan zijn we in elk geval lekker nog een weekendje samen! Ik vind beide goed! Als de kleine er is dan is het ookmeer dan ok! zo sluit de pc af.... kletsmorgen weer ff verder! xxx
Goedemorgen! ben ik de eerste! haha begin echt een vroege vogel te worden! en heb opzich lekker geslapen vannacht! wel een erg nare droom gehad... droomde dat ik met de fiets over de kop sloeg en plat op mijn buik viel! gelukkig deed de baby het nog goed.. maar t is toch zo werkelijk in zo'n droom! Vandaag weer verder met babywasjes.. ben al een heel eind! morgen even plintjes halen.. en gordijntjes en dan is t kamertje echt klaar !
Deentje, hier ook een vroege vogel. Meestal blijf ik op bed liggen, ga ik tv kijken. maar ja, op zondag komt er niets op tv En man zit ook al beneden. Dus heb Sam haar boekjes gegeven in bed hihihi. Moeders/schoonmoeders die binnenvalllen. Hier doen ze dat gelukkig niet. Mijn ouders hebben geen sleutel, en wonen niet om de hoek. Mijn schoonma heeft wel een sleutel maar die neemt ze tegenwoordig niet meer mee... (ook handig hahaha, nu moet ik altijd opstaan voor d'r, terwijl we alleen graag wilde dat ze aanbelt voor ze naar binnen komt). En bellen doen ze allebei niet zo vaak. En Neia, toen ik bij Sam kolfde zetten we de knip ook vaak op de deur, juist omdat mijn schoonma toen nog wel spontaan binnenviel. Wie niet luisteren wilt... Zo dalijk maar ff mailtje sturen naar de man van de kinderwagen. Want dat mag ook wel geregeld gaan worden nu (moet ff mijn ouders laten voorschieten tot ik mij uwv geld heb ontvangen).
arjen was er vanmorgen ook al rond half 7 uit... veelste vroeg... heeft gister een spelletje van oma gekregen.. soort van hamertje tik.. nou dat was duidelijk te horen vanmorgen haha! hier had mijn moeder ook een sleutel van t huis.. had ik haar geven toen arjen geboren meost worden. nou heb t geweten! 5 of 6x per dag kwam ze binnenlopen! wel lief hoor want ze wou alleen maar helpen.. maar elke keer als ze binnenkwam was die hond weer helemaal dol.... toen had ik ook echt zoiets van.. bel maar weer aan de volgende keer.. is toch iets makkelijker!.... Wat ga jij voor kinderwagen kopen? eentje waar beide kinderen in kunnen.. of gewoon eentje voor de baby? ik heb een kinderwagen en een plankje erachter waar arjen dan op kan staan.. best iritant want eigenlijk hoort ie nog wel in de buggy... maarja als we samen weg gaan gaan we gewoon met 2 buggy's... kunnen we ook meer spullen mee nemen haha!
Goedemorgen allemaal! Hannah wat heb je een mooi meisje gekregen! Ik ga zo eens even op jullie beebiesite kijken. Katsas hopelijk mag je snel weer naar huis! Neia, ik heb ook af en toe weinig lucht. Deels komt dat door de hormonen en deels doordat je longinhoud kleiner wordt. Ik voel me een klein beetje beter, maar nog steeds snotverkouden. Mannetje is werken en Quinn zit zich met een grote doos speelgoed te vermaken. Ga helemaal niks doen vandaag. Ik zou eigenlijk vanmiddag met m'n zus en de kids naar het circus gaan, maar dat heb ik gisteren al afgebeld omdat ik niet zo lekker ben. Het is overigens wel heel mooi weer hier! Zo vandaag 35 weken, nog maar 5 te gaan en dat lijkt nog zooo lang. Heb sowieso het idee dat de tijd langzamer gaat sinds ik hier op het forum zit, ben nu elke dag veel bewuster met die datum bezig.
Goede morgen iedereen @jvtje, goh ik wist niet dat het verschilde; de hoogte van kraamzorg en de hoogte van verloskundige. Heeft zeker te maken met thuisbevalling? Nou we gaan het wel zien... hoe of wat dan Maar het is toch het beste dat jouw ukkepuk nog even blijft zitten... we lopen achteraan in mei met onze uitgerekende data's...ons geduld wordt beproefd Maar ik wil ook voorlopig nog niet bevallen, minstens 2/3 weken wachten. Ukkie zit nu op de beste, veiligste plek. @hannah; fijn dat het goed met je gaat...hopelijk reageert Nieve snel goed op de antibiotica en voeding via de sonde Ik ook vandaag 35 weken Ik vind het (nog) niet erg dat het nog 5 weken kan duren... vind het rommelen in / om huis op mijn gemakje nog wel even lekker, maar ben m'n buik ook nog niet zat (klopklop) Straks naar de Onderlinge Wedstrijden van één van de twee verenigingen waar ik trampolinespringen geef, ga ook nog even bij de jazz-dance/turnen kijken denk ik. Ligt er een beetje aan hoe snel ik achter m'n pc vandaan ben zo...eerst nog ff mail checken enzo..
@Katje en Lindatjuhhh gefeli met de 35 weken! Nu hebben jullie nog 35 dagen te gaan..... Hier begin ik nu echt uit te kijken naar de bevalling hihi......nah, meer naar mn kindje. Ben zo benieuwd en nu mn buddy's zijn bevallen allebei wil ik ook! nog maar ff wachten wanneer mn kindje er klaar voor is!
goedemorgen meiden, Weer een nieuwe dag, het lijkt wel mooi weer te worden hier .. er schijnt althans een flauw zonnetje Nog geen babynieuws bij ons ? Heb toch het vermoeden dat dolphin misschien wel is bevallen ofzo, daar hebben we nou al 3 dagen niets van gehoord volgens mij.. of heeft ze gezegd dat ze er niet is het weekeind? En patriciaK komt ook ook niet meer....en reageerd niet op smsjes van haar buddys volgens mij... zucht waarvoor heb je dan een buddy he denk ik dan.. Nou ja, meiden... fijne dag
Heej Anastacia, jij ook een hele fijne dag gewenst! Hier begint het zonnetje ook voorzichtig om de hoek te komen! Lekker hoor! Kijk helemaal uit naar het mooie weer! Kunnen we straks samenmet onze kleintjes van genieten! Ik ben zo vrij geweest om even een berichtje naar Patricia te sturen via de hyves, even gevraagd hoe het gaat. Wacht dr reactie af..... En idd, dolphin heeft nix gezegd.... zal ze al? spannend! Ze heeft geen buddy? ook nie bij de april mamaS? Miss kunnen we haar ook even een berichtje sturen?
Goedemorgen @ Hannah wat een scheetje, ik zat ook te kijken naar je 3d echo om te vergelijken maar ze lijkt er sprekend op, wat grappig niet veel veranderd qua gezichtje Ik hoop dat de infectie snel over is en een weekje is zo voorbij, nogmaals van harte meid en geniet ervan @ Deentje net als wat annrieke zegt ik zou het er niet bij laten zitten, het gat om jullie gezondheid, als je geen rechtsbijstandverzekering hebt zou ik even naar de rechtswinkel stappen. Ik kan me voorstellen dat het je niet lekker zit @ Neia nou echt lekker heb ik niet geslapen vanacht maar dat komt er ook niet meer van ben ik bang voor en jij? Herkenbaar hoor dat geen lucht krijgen, uberhaupt heb ik het de laatste tijd erg benauwd. @ Jvtje daar heb ik ook last van als ik naar de Ikea ga dan ga ik voor een lullig dingetje en aan het eind ben ik toch nog veel geld kwijt aan prulletjes, goedkoop he ikea @ Anna thanks voor het buddynieuws Vanavond naar de film eerst een hapje eten bij de Beer, voor sommige wel bekend denk ik Wij gaan naar Vantage point daar speelt die dokter mee uit Lost en die is zo cute Even zwijmelen Tot straks!
dolphin heeft geen buddy, ik had haar toen aangeboden om mijn 06 te geven, maar ze zei dat ze als het over was ze het tzt zelf zou laten weten omdat ze haar mobiel toch nooit gebruikt en patricia, die reageerd toch niet voor zover ik begreep van haar buddys...
deentje, kijk eens op deze link: http://www.jane.es/construye/index.php? ... &id_intro= (het is de jane twin two) er kunnen dus twee kinderen in, en de reiswieg kan er op en ook het autostoeltje
Katje81 is 25 mei uitgerekend en ik 26 mei, toch zijn we vandaag volgens de banners allebei 35 weken. Vaag. Hoe vaak zijn jullie al bij de VK op controle geweest? Ik ga morgen de 8e keer. Als iemand me trouwens op hyves als vriendje zou willen toevoegen: http://lindatjuhhh81.hyves.nl/ Zet er wel ff bij dat je van de meimamma's bent anders weet ik niet wie je bent haha.