Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    He wat balen voor je,bah! Kan me voorstellen dat je in dit stadium daar helemaal niet blij van wordt. Zijn wel dingen waar je nu serieus inderdaad over na moet denken. Het kan elk moment gebeuren! Mijn man leeft ook met deillusie dat het nog wel een dikke twee weken kan duren...,. heb hem vandaag ook uitgelegd dat het echt ieder moment kan gebeuren! Kan me wel voorstellen dat het voor hun nog wat minder dichtbij isalsvoor ons op 1 of andere manier.... Wij zijn het immers die de hele dag met de buik rondlopen ;)

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gewoon lekker naar bed gaan om 11 uur, blijven ze zitten moeten ze dat zelf weten, maar dan is het niet jouw probleem meer.

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb ik het toevallig vandaag met m'n man over gehad, dat ik liever niet meer wilde dat ie meer dronk dan waarmee je de auto in mag stappen. Stap tegenwoordig helemaal niet meer bij hem in de auto als hij gedronken heeft, ook niet na 1 biertje, maar kan hem natuurlijk niet het bier helemaal ontzeggen. Ik heb hem uitgelegd dat ik niet de buuf of vrienden of m'n moeder wilde bellen als m'n vliezen breken omdat hij een biertje teveel op zou hebben.

Hij zei dat hij later niet aan z'n dochter wilde vertellen dat: "Mama is door de buuf naar het ziekenhuis gebracht toen jij geboren werd, omdat papa teveel gedronken had."

Haha.
    Dus hij was het er gelukkig helemaal mee eens. En meer dan 2 (of 3 verspreid over vele uren) gaat hij niet meer nemen. Deed ie trouwens ook al niet vaak hoor, merk echt wel dat ie er rekening mee houdt.

4. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    goedenavond meiden,

vanmiddag naar wedstrijd h`veen-exelsior geweest wat een feest daar!
    maar nu das wel kapot!bij de wedstrijd weg nog ff bij de mac geweest,kon het niet laten.... :oops: moet kunnen toch? 8)

katsas heel veel sterkte en beterschap toegewenst!
    hier hebben we nu pas een zonnetje...
    anastacia idd niet leuk van je mannetje,ikzou daar ook niet tegen kunnen!
    en ja fiona gwoon op bedje gaan dat moeten ze maar ff snappen ;)
    en hannah wat een schatje hoop dat jezelf ook beter gaat hannah!
    ik ga zo op de bank en ga eerst maar ff een ijsje pakken :D
    tot morgen meiden

5. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    ********Buddynieuws*********

Met Hannah gaat het goed! Morgen gaan ze naar de hechtingen kijken. Het voelt nog beurs en alsof ze door een tram is overreden en ze heeft nog niet durven kijken :-s

Met Nieve gaat het al een stuk beter! Ze begint de borst te snappen en de antibiotica slaat goed aan. Ze blijft nog wel even in de couveuse liggen ivm de infectie en haar temperatuur. Nieve is een stuk wakkerder en allerter en haar luiers worden niet meer gewogen. Het vocht dat ze via het infuus binnen krijgt wordt ook minder.

Gaat de goede kant op!!!

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Linda, kan me voorstellen dat jullie je portie ellende wel gehad hebben hoor!
    En heb geen friet gebakken! (Goed he.. :D) Heb wel paar chipjes genomen met dipsaus (hmmm wat minder goed whahaha)
    Vanavond nog lasagne gegeten. Dat is wel gezond met die berg groente die ik erin gooi.

Fiona, waarschijnlijk heb ik echt al heel erg lang een B12 tekort, en daar komen allerlei vervelende klachten van. En ze hebben nooit getest op B12. Denk aan migraine, vermoeidheid en nog wel meer dingen. Het verklaarde hier een hoop. Dus stiekem hoop ik dat dat het probleem in mijn lichaam is/was. Dan vind ik het niet erg dat ik de rest van mijn leven die spuiten moet.

Over de extra kilo's, ik ben er in 2 dagen ook weer 2 kwijtgeraakt whahaha. (en geen vocht)

Ananstasia, het is lastig.. want ik denk dat voor ons de bevalling veeel dichterbij komt dan voor de papa's.

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Anna, ik weet ook niet of ik die hechtingen zou willen zien hoor... ik durfde pas na 3 weken naar het litteken van de keizersnede te kijken. Anderen mochten het zien, maar voor mij hoefde het niet.
    Maar fijn dat het beter gaat!

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    fijn te horen dat ze beide de goede kant op gaan, toen een vriendin van me net bevallen was beschreef ze het precies hetzelfde, alsof er een trein over je heen is gereden

gelukkig gaat dat vrij snel weer over (bij haar tenminste)

wens haar alle geluk!

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ze kon mn opmerking over een ontplofte mol wel waarderen hihi.....Ze zei: daar lijkt het ws idd het het meeste op........ Ik kan me er geen voorstelling van maken maar als ik er over nadenk denk ik alleen maar au au au au au au au au au au au au............ en au :-s

10. heeej

goed te horen dat het met hannah en nieve de goede kant op gaat!
    kan me goed voorstellen at ze die hechtingen niet wil zien... mij was verteld dat ik een stukje uitgescheurd was.. maar durfde er ook niet naar te kijken!

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    hihhihi, moet er wel bij vertellen dat ik toch al nooit met een spiegel tussen mijn benen kijk... dus tja.... denk dat mijn man achter de schade zal komen, en ik alleen maar via het voelen.

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Haha daphne , das hier net zo en ik denk voor de meeste dames! het voelen is een ander verhaal..... AU!

13. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hoi hoi!
    daar ben ik weer ff!
    Hier alles goed, Luna drinkt nog beter aan de borst haha (t blyft soms maar lopen :rolleyes: Vandaag dwars door mn pad heen :oops:) en ze heeft ook eindelyk gepoept!
    Dus nu loop alles helemaal op rolletjes!
    Morgen laatste dagje kraamzorg, en dan mag ik t allemaal zelf gaan doen! Maar dat gaat wel lukken ;)
    Maikel gaat morgen weer aan t werk.
    Wy zyn vandaag al ff wezen wandelen met onze kleine meid! Dus dat geeft wel aan hoe ik me voel, t gaat echt met de dag beter. kan merken dat voldoende rust me goed heeft gedaan, en dat nu snel beter gaat.
    Als ik lang zit, voelt t wel beurs, maar ook dat is al steeds minder pynlyk!
    Heb mn bevallingsverhaal hier nog niet neer gezet, was toch wel een beetje moe gisteren, maar hy staat nu al wel op mn babyblog ( http://ice--ice--baby.blogspot.com ). Zal em zo wel ff kopieëren naar bevallingsverhalen.

Anna, fyn dat het al iets beter gaat met onze buddy hé, hopenlyk mogen ze snel naar huis!
    verder nog geen bevallingen hier? Volgens my niet hè.
    Oja, las iets over hechtingen....hier 4 stuks, in mn schaamlip :confused: maar t geneest super goed zegt de kraamhulp. Woensdag zei ze zelfs dat je byna niet kon zien dat ik pas bevallen was! En je kunt beter naar boven scheuren dan nar onderen, dat gaat met zitten beter :)
    Ik heb al wel met de spiegel gekeken, zowel met de bevalling (1x maar hoor ;)) als naar de hechtingen...

Nog weer een ego berichtje, dat zal voorlopig ook wel zo blyven vrees ik, maar dat snappen jullie wel ;)

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ice, heerlijk die ego berichtjes van jou. :D
    Het voelt voor mij nog allemaal zo onwerkelijk, en daarom is het extra leuk om jouw verhaaltjes te lezen.
    Ongelofelijk hoe goed het met je gaat. Nu al buiten gelopen. :confused: Ik kan mijn oren/ogen bijna niet geloven.
    Irritant dat je borsten constant lopen, maar wel een mega goed teken.
    Had jij tijdens je zwangerschap ook lekkages?
    Yoehoe, eindelijk heeft Luna gepoept. Ik ben heel blij voor jullie, dat is geweldig nieuws!

Anna, super dat het beter gaat met Hannah en ook met Nieve. Gelukkig snapt ze de borst een beetje nu. Dan krijgt ze straks waarschijnlijk ook genoeg zelf binnen.
    Hahaha ik dacht na jouw verhaal over die hechtingen ook alleen maar; au au au au au.

Deentje, goed zo dat je naar mij hebt geluisterd. ;) Je hebt toch erg veel gedaan vandaag.

Daphne, ja mijn ouders hebben een leuke middag gehad. Naast de radio, want NEC was natuurlijk helemaal niet thuis, foutje van mij.

Linda, jeetje jullie hebben echt een hoop meegemaakt de afgelopen jaren. Wel moeilijk voor je zus zeg.

Anastasia, inderdaad gewoon boos worden hoor. :evil: En er straks, als hij nuchter is, even goed over praten.
    Gelukkig heeft mijn mannetje 2 weken geleden al gezegd dat hij niet meer als 1 biertje zou drinken, als het ergens feest is ofzo. Ik vond het wel fijn dat hij er zelf over begon toen.

Nog geen nieuws van Katsas?

Fiona, ik hoop echt voor je dat die mensen op tijd weg zijn vanavond. En anders gewoon naar bed gaan meid. De laatste loodjes zijn aangebroken.

Eerlijkbeertje, ja leuk zie wedstrijd. Lekker dat je naar de MAC bent geweest. :D

Simone, ja wij zijn inderdaad met meer meiden hier.
    Maar wat blijft het spannend bij jullie zeg. Sterkte meid, je zult het wel enorm zwaar hebben nu.

Toen ik erachter kwam dat NEC niet thuis speelde, zijn we dus naar mijn ouders gereden. Daar hebben we heerlijk in de tuin gezeten.
    Mijn ouders hebben een mega tuin, met een buitenkeuken met overkapping. Dus we zijn daar lekker buiten blijven eten. Was heerlijk! Dus de bloemkool moet tot morgen wachten. ;)
    Was echt een lekker einde van de middag. Gewoon relaxed met een t-shirtje buiten op een stoel gezeten en lekker gekletst. Heerlijk dat mooie weer. 8)
    We zijn net pas thuis. En mijn schoonmoeder belde ook nog even, ze komt morgenmiddag met een tante van Mark op de koffie. Gelukkig pas om 2 uur.

Ik heb vandaag enorm last van menstruatie achtige pijn daaronder.
    Echt een heel erg vervelend gevoel, dat is maanden geleden dat ik dit heb gevoeld. :rolleyes:

X Neia

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ice, gek he.. hoe blij je kunt zijn als je kindje eindelijk gaat poepen.. dankzij het NEC verhaal (=darminfectie) bij Sam zal ik ook deze keer heel erg uitkijken naar de eerste poepluier.
    Maar erg fijn om te lezen dat het zo goed gaat bij jullie!

16. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    neia, dat menstruatie gevoel heb ik de laatste week al paar keer gehad, vooral 's nachts en 's ochtends.

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ice, net even je bevallingsverhaal gelezen.
    Jeetje wat is het snel gegaan zeg. Oooh, ik zou echt tekenen voor zo'n bevalling.
    Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk heb je mega veel pijn gehad enzo, ik denk niet dat het zonder pijn kan. ;)
    Maar enorm snel, en het klinkt allemaal alsof het goed gecontroleerd ging, en je hebt gelukkig niet heel lang moeten persen.
    Echt een mooi verhaal. Ik ben echt helemaal trots op je!

En wat een geweldige foto's zeg! Die ene op die hand is ook echt prachtig. Zwijmel zwijmel................. :D

X Neia

18. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Zo ga even bijlezen, vandaag Onderlinge Wedstrijden gehad en nu pas weer op het forum (pas weer...hoor mij :oops: )

Dat is inderdaad vaag. Leuke banner heb je trouwens gemaakt

19. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    @feliciaties; bedankt voor de 35-weken felicitaties :)

@lindaatje; kan me voorstellen dat het even wennen is zo'n man. Ik merk aan mezelf ook dat ik minder interesse heb in m'n omgeving. Het schijnt "normaal gedrag" te zijn voor (hoog)zwangeren. Ben wel blij dat ik het me realiseer. Gelukkig begrijpt je moeder je wel, maar je 'ongemakkelijke gevoel' kan ik me voorstellen als zo'n "vreemde man" dure kleding koopt e.d. Ik zou het even rustig aan kijken en me op de vlakte houden, hij bedoelt het vast goed

Wat is psp? Paint Shop Pro?

Wat fijn voor Hannah dat het wat beter gaat met Nieve...bedankt voor het doorgeven van het buddy-nieuws ;)

@Ice; jouw site ga ik morgen lezen, ben nu echt bekaf en kies toch maar voor m'n bed :rolleyes: Tot morgen!

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hoi meiden,

Zo ben weer terug van de bios, was best een aardige film, m'n hunk deed mee alleen had hij niet zon sympathieke rol :(

@ Neia zo slaapkop ;) lekker hoor als je nog een beetje kan liggen op je bed, ik krijg alleen maar rugpijn als ik lang op m'n bed lig :(
    Hoe is het met je menstruatiepijn, ook ik heb dat gevoel weleens gehad tijdens m'n zwangerschap echt een heel zeurend gevoel helaas :(

@ Anna zo nu lekker rustig aan doen meid :D
    Wat een goed nieuws over Hannah en Nieve, word er helemaal blij van :D

@ Askim je loopt gelijk met mij (eindelijk iemand gevonden ;) ) dus over een paar uurtjes zijn we 36 weken :D
    En 11 mei vind ik ook een mooie datum :D

@ Lindatjuhhhh oh meid wat erg dat overgeven, wat een lieve dochter heb je :D

@ Jvtje gefeliciteerd he met het kampioenschap van PSV (helaas voor mij ;) )

@ Anastacia ik had gister ook een dronken man thuis, dat kopn ik weer merken aan het niveau van onze gesprekken helaas, maar gewoon lekker laten snurken, meestal zijn ze de volgende dag weer poeslief ;)

@ Ice :D :D :D :D blij dat Luna gepoept heeft en ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal, die ga ik nu ff lezen :D

Meiden tot morgen, ik ben er morgen niet veel ga naar m;n moeder want het is weer maandag :D

Deel Deze Pagina