Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo ben er weer ff ga me bedje in ben zo moe maar kon de verleiding niet weerstaan om ff hier te komen loeren
    we hebben heerlijk gegeten en het was gezellig we hebben lekker in dat restaurant nagrborreld zit zo ontzettend vol! en me arme voetjes en enkels het zijn ware olifantepootjes geworden
    nou meiden ga naar bed me luiken worden zwaar
    xxx sweet dreams

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Daphne, oh dus jij ook dat gevoel. Bah. :cry:

Katje, trusten meid.

Lafo, fijn dat de film wel leuk was. Gelukkig heb je DE hunk weer gezien. ;) Ja, dat gevoel is echt pijnlijk, ik hoop dat het morgenvroeg over is.
    Alvast veel plezier bij je moeder, als ik je niet meer "spreek".

Fiona, fijn dat je op tijd naar bed kan.
    Gelukkig hebben jullie het erg gezellig gehad.
    Oliefantenpootjes? Hier ook verschrikkelijk, maar ze lijken eerlijk gezegd meer op koeienpoten.......... :)

Ik duik ook mijn bedje in.
    Tot morgen!

X Neia

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    welterusten meiden :D

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hier ook de dag weer voorbij... man was zo boos door mij, dat hij weer weggegaan is... en is net pas thuis.
    Nou hij zal het krijgen morgen....

Heb zelf een tijdje achter de playstation3 gezeten, ben bezig in Ratchet en Clank erg grappig,. Helaas zit manlief op dit moment mijn spel te verampeneren want ik ben naar bed gegaan en ik hoor nu weer het spel

Verder hier ook al een paar dagen een irritant gevoel in mijn buik, beetje ongesteldheidsgevoel.. maar goed verder geen gerommel

meiden trusten en tot morgen

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@Hannah, meid wat een plaatje! Gelukkig gaat het met jullie allebei een stuk beter!

@Ice, jullie hebben ook al zo'n mooi meisje, super! En al lekker buiten geweest, helemaal geweldig meid! natuurlijk stuur je ego berichtjes, we willen graag weten hoe t gaat!

@Anastacia, pfff vervelend zeg! Ik zou er ook vreselijk van balen! Ik zeg tegen mn man ook, stel dat ik moet bevallen en jij bent dronken, dat moment krijg je nooit meer terug! Gelukkig drinkt mannetje bijna nooit.

@Deentje, zou idd gewoon klagen en een rapport laten opmaken ofzo.. als je dat geld aanneemt kunnen ze zeggen dat je akkoord bent gegaan en het je eigen risico was vanaf dat moment!

@Anna, jaja jij krijgt helemaal de kriebels zo met je bevallen buddy's hahahah! Super dat het gezellig was in Groningen!

@Lafo, dat gevoel heb ik ook regelmatig was volgens de vk soort voorwerk cq indalen... apart irritant gevoel he!

@Neia, lekker dat je zo lang hebt kunnen volhouden op bed toch nog... hier slaap ik hooguit paar uur en dan moet ik eruit, gaat alles zeer doen!

@Katsas, hoop dat alles goed gaat met je meid! Succes!

Verder ben ik t vergeten, sorry meiden!

Hier gisterochtend de tuin gedaan, lekker aangeveegd, de nieuwe meubeltjes in elkaar gezet, de plantenbakken gevuld en de ramen gezeemd.. ziet er super uit zo! Daarna hadden we visite maar die gingen al bijtijds weer weg dus kon ik nog ff tukkie doen! Lekker! Hahaha.. daarna heerlijk ff in mn nieuwe tuintje gezeten ;) en toen bij papa lekker pizza gegeten, mn vader maakt de lekkerste pizza's hahahaahah!

Kus

6. will

will Niet meer actief

goeiemorgen,

ooo, het is hier heerlijk weer, het zonnetje is er dus de sneeuw verdwijnt, heerlijk.

ice, wat een heerlijk grietje hebben jullie.

hannah, ben blij dat het goed gaat met jullie.

hier ook dat menstruatie gevoel en het blijft maar rommelen.
    iemand vroeg of ik dat gerommel niet eng vond vanwege de afstand naar het ziekenhuis. nee dus, mijn man vind me eng kalm en dat vind ie eigenlijk rede genoeg om het ziekenhuis te bellen. maar mijn gevoel zegt dat het niet nodig is, hoop dat mijn gevoel er niet naast zit.

linda, ik kan daar ook niet zo goed tegen. ik zou het gevoel hebben dat mijn kinderen gepaaid worden zodat ik die gene ook aardig vind. aan de andere kant kregen mijn meiden nooit wat van de vriend van mijn schoonmoeder en ook dat vond ik niet leuk. beetje dubbel dus.

en nu ga ik maar wat ruimen en poetsen, kan goed zien dat het weekend is geweest. lijkt wel of er een bom is ontploft in de kamers van de meiden, hahaha.

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

goeimoggel! zo ff werken en dan naar de fysjo tot vanmiddag allemaal

8. Goedemorgen meiden!

verder nog gee buddy nieuws zo te zien!

anastasia wat klote zeg dat gezijk met je man! :( kerels:(:( hopelijk makt ie het vandaagmet je goed!

Ice ik ga zo even je bevallingsverhaal lezen! wat fijn dat t allemaal zo goed gaat zeg! heerlijk nu lekker naar buiten met de kleine! je treft t ook mooi wet t weer!

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    goedemorgen meiden!

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ ice wauw meid wat een prachtige dochter heb je GEFELICITEERD! :D :D :D

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @anastasia: Klinkt niet gezellig bij jou thuis, of zijn die buien straks weer over?

@gina: Leuk zeg zo'n nieuw uitzicht, dat is echt genieten. Dan als klap op de vuurpijl een overheerlijke pizza van de beste pizzabakker van het land! *krijgt alweer trek*

@will: Hier kan ik ook goed merken dat het weekend is geweest! :rolleyes: Ik zet ze vanmiddag maar weer even aan het werk in hun kamers met een handje van mij.

@fiona: werkse en succes bij de fysio!

Goeiemorgen Deentje, Anastasia en de rest van de meiden!

Gisteren mijn eerste babywasje gedaan en meteen gestreken (Had niet durven dromen dat ik die strijkplank nog eens zou aanraken!) Nu zit het tweede wasje er al in dus ik heb die plank nog even laten staan. :) Verder een vreselijke nacht gehad, maar als ik dan aangekleed op de bank zit, ben ik eigenlijk niet zo moe als ik zou verwachten gelukkig. Ach misschien stort ik vanmiddag even in. Vervelend hoor: dutten op de bank ;)

12. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Meiden wat een prachtig kindjes en dat al in april.. :D
    Ik ga ook ff de verhalen lezen.. zo benieuwd.

Hier rommelt het ook af en aan, veel krampen en harde buiken, maar verder nog niks. Kan nog wel weken duren.. :rolleyes:

13. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    goedemorgen!

Effectief ochtendje dus! :) vandaag komt mijn moeder helpen met wat klusjes die ik zelf niet meer red, o.a. in de tuin :) Maar wil ook niet dat ze alles gaat doen, want ze is niet m'n huishoudster (ook al zegt ze dan "meid maakt niet uit, je man heeft het ook druk...ik heb de tijd")

14. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen meiden!

Begin ff met buddynieuws: Nieve heeft gisteren avond een hele voeding aan de borst gehad! Zeligt nu in een wiegje en mag uit de couveuse! Ze ligt in dr eerste roze pakje! Han is net als Ice een heel terechte trotse mama!

@Ongesteldheidsgevoel: Hier ook al een week of twee .... in combinatie met veel harde buiken... dacht ook dat dat de voorweeen waren? Ze mogen van mij gaan doorzetten hihi! Heb van het weekend van iemand gehoord die tegen me zei dat ik donderdag zou bevallen.... Ik vind het goed! Dan doe ik het net alsmn moeder bij haar eerste 15 dagen te vroeg haha!

@Anastacia: Jeeh, Hoop idd dat je vandaag ff een fijn gesprek met je man kan voeren :s Wel lekker dat je dan hier je frustraties kwijt kan he? Ik vind het een super uitlaatklep dat forum!

@Neia: Wat heb je gisteren een lekkere middag gehad zo te horen! Klinkt heel goed! Ach en zolang de bloemkool uit zich zelf nog niet wegloopt kan je die idd vandaag nog prima eten hihi!

@Gina: Je hebt een hele tuin metamorfose gehad hoor ik al :) Errug leuk! Door je verhaal krijg ik nu zelfszin om de tuin in te gaan haha..... ik zie zoveel groen tussen mn tegeltjes ;) Enneh, bezorgd die pizzabakker ook ;)

@Daam: Succes met het opruimen vandaag! Hier gisteren bezoek gehad van vrienden met een kleine van anderhalf maar gisteren al snel ff gestofzogen, doekje dr over en ff snel gedweild. Nu ben ik dus vrij vandaag..... miss duik ik nog ff met een poetslap de badkamer in maar de tuin klinkt aantrekkelijker met dit weer!

@Ice: Meid wat heb je een knappe dochter! Zo mooi ook al die haartjes! Je bevalling klinkt idd net als wat neia zegt voor mij ook als muziek in de oren.... Kindje moet er toch uit! En kan me voorstellen dat je lekker ego blijft voorlopig... Je hebt genoeg aan je hoofd! Vandaag de eerste dag alleen met je kleine meid! Heel veel plezier!

@Fiona: Je laatste dagjes meid!Nog even en je hebt ook verlof! Wel lekker dat je het naar je zin hebt gehad gisteren en dat je toch nog redelijk op tijd op bed lag!

@Lafo: Jammer dat je hunk the bad guy speelde,maar af en toe zijn foute mannen erg aantrekkelijk ;)

zo tot dusver... ik lag gisteren om half 10 op bed....kwas helemaal uitgeteld, heb geslapen tot kwart over acht vanmorgen en heb nu het gevoel alsof ik alweer kan slapen hihi.... Zo maar eens wat doen, daar wordt het vast niet minder van!

xxx

15. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej dolphin, fijn wat te horen van je... we dachten dat je al aan het bevallen was hihi.......

16. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Katje: Wel gezellig samen met jemoeder de tuin in! Veel plezier! :)

17. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Nee, ben niet zoveel online in het weekend.. :)
    Ohh was het maar waar dat het al zover was, kan eigenlijk ook niet meer wachten.. :D

18. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Jammer dat we er zelf niets over te hebben zeggen wanneer we willen bevallen hihi....

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Goeiemorgen dames, 35 weken vandaag en nog altijd niets van de kraamzorg gehoord. Mannetje gaat vandaag eens bellen of het allemaal wel goed zit, krijg er wel de zenuwen van!

20. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoi!

Ice en hannah: wat fijn dat het zo goed gaat met jullie meiden! Begin het nu ook wel een beetje spannend te vinden, vooral omdat je niet weet wanneer het precies gaat gebeuren.
    Heb nu ook al drie nachten achter elkaar last gehad van voorweeen. Ze zijn gelukkig nog wel te doen, zodra ik mn ademhaling goed op orde heb en goed lig val ik meestal wel snel weer in slaap (om vervolgens na een tijdje weer wakker te worden en weer van voren af aan te beginnen). Moet ook weer ongeloofelijk vaak naar de wc 's nachts, heb maar een emmer boven gezet voor als ik echt geen puf heb om naar beneden te lopen. ;)
    Hier is de afspraak met mannetje sowiezo max 2 biertjes 's avonds en vanaf 37 weken maar eentje meer. Mocht het thuis bevallen in het water lopen dan zitten we in elk geval niet zonder vervoer.
    Hebben eindelijk schuttingen in de tuin. Hoef dus niet meer naar de troep van de buren te kijken (en zijn niet naar dat van ons, want de schuttingen zijn het enige wat fatsoenlijk is in de tuin. Maar goed, we hadden besloten liever een nieuwe bank te willen dus de tuin moet wachten tot het belastinggeld terug is (we hebben wel een stukje terras, dus mocht het nog mooi weer worden dan kunnen we in principe wel buiten zitten...)

Deel Deze Pagina