Lekker haar gang laten gaan, zo te horen wil ze graag iets voor je betekenen. Jij blij als het straks is gedaan en zij blij dat ze het voor je heeft kunnen doen!
dan zou ik er idd maar ff achter aanbellen Onsukkie, zou wel zeker willen weten dat het goed zit... Als we mochten kiezen wanneer we willen bevallen. Hmm, daar hadden mannetje en ik het gisteren ook over. Heb tot en met 30 mei afspraken op de kalender staan die ik eigelijk niet wil missen, maar aan de andere kant ben ik ook wel heel erg nieuwsgierig en mag ukkie wel met precies 37 weken komen. Moesten bij de drukker ook nog een geboortedatum, voorspellen, mocht de kleine die datum komen dan krijgen we ook nog een leuke korting. Alles heeft echter zn voor- en nadelen... Voorlopig trek ik het nog wel even (tot ik de foto's van Luna of Nieve zie, dan is het IK WIL OOK!)
Nou, ik ga er ook vanuit dat je gewoon donderdag bevalt! Hou je ons op de hoogte van de vorderingen? Zou wel grappig zijn als het echt zo uitkomt! De nesteldrang zit er al aardig bij je in! Heerlijk dat je zo kan slapen! *jaloers* Bij mij is elke keer draaien een topsportprestatie en dat herhaalt zich zo'n 8 keer op één nacht. Áls ik dan gedraaid ben, raap ik al mijn kussens weer bij elkaar en prop ze onder, achter en tussen mijn lijf zodat ik er weer even tegen kan. Wordt nu al weer moe als ik eraan denk!
Anastasia, is je mannetje weer lekker naar zijn werk? Will, fijn dat je het niet eng vindt. Dat is het belangrijkste. Eindelijk wordt het dan bij jou ook wat beter weer. 8) Gina/buddy , wat klinkt jullie tuin prachtig zeg! Klinkt als een hele metamorfose. Geweldig! En nu lekker genieten van het mooie weer. Daam, yoehoe de eerste babywasjes zijn gedaan. Nu de rest nog. Ik vond het toch wel erg veel. Maar het is natuurlijk helemaal niet vervelend. Onsukkie, GEFELICITEERD met je 35 weken! Nog 35 dagen te gaan. Fiona, werkse! Dolphin, fijn om iets van je te horen. We dachten inderdaad dat je al was bevallen, helaas. Maar het rommelt al wel flink bij jou zo te horen. Katje, ja dat had ik ook; ik kan alles ook wel zelf hoor, maar het is ook wel lekker als je een handje geholpen wordt en alles sneller af is. Geniet ervan. Anna, helemaal geweldig dat Nieve gedronken heeft en uit haar couveuse is. Daar word ik vrolijk van op de vroege ochtend. Oke, dus het wordt donderdag! Dan weet ik dat alvast! haha Friendly, fijn dat de schutting staat, heb je toch al snel wat meer privacy. Welke datum heb je bij de drukker opgegeven? Pff vannacht weer wat weeen gehad. Het duurde een half uur, maar het was nog heftiger als van de week. Jeetje wat deed dat pijn. Gelukkig ben ik in slaap gevallen, en nu is het weg, en het ongesteldheidsgevoel ook volgens mij. Hopelijk een rustig dagje vandaag. Morgen weer naar de gyn. X Neia
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in Bevallingskalender mei mama's 1 mei: Anoesj (Anoeska) - 20 jr - Rolde - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 1 mei: Jvtje (Madelon) - 28jr - Eindhoven - thuis - bv - 1e kindje - j/m 1 mei: Witte reus - 23 jr - zh of thuis? - ...e kindje - j/m 3 mei: Mariska (Mariska) - 35 jr Hoogezand - zh (geplande KS) + bv - 1e kindje - jongetje 3 mei: Anastacia (Anastasia) - 30 jr - Den Haag - zh + bv - 1e kindje - meisje 5 mei: Katsas (Saskia) - 35 jr - Hengelo, zh + bv - 2e kindje - jongetje 5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje 6 mei: PatriciaK - 24 jaar - omgeving Rotterdam - zh - ...e kindje - jongetje 7 mei: Dolphin - 22 jr Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje 8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje 9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr Almelo - thuis + bv - 1e kindje j/m 11 mei: Mamain2008 Friesland zh + bv - 2e kindje j/m 11 mei: Annrieke - 29 jr - Didam - zh + bv - 2e kindje - j/m 13 mei: Will (willie) - 37jr - Zweden, zh + bv - 3e kindje - meisje 15 mei: Daphne78 (Daphne) - 29 jr - Nijmegen - zh + bv - 2e kindje - meisje 16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje 16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam zh + fles - 1e kindje - j/m 17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje jongetje 18 mei: Sannieee 1e kindje -meisje 19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon thuis + bv - 1e kindje - meisje 19 mei: Askim - 34 jr - Rotterdam - j/m 21 mei: Neia 26 jr zh + bv 1e kindje - j/m 21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr Veldhoven thuis + bv - 3e kindje - meisje 23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje 23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) zh + bv - 1e kindje - j/m 24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m 25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv -1e kindje - j/m 26 mei: Nazli21 22 jaar 1e kindje jongetje 26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje 26 mei: Lindatjuhhh (Linda) - 27 jaar - Kerkrade - thuis + fles - 2e kindje - meisje 27 mei: Eerlijkbeertje - Friesland - 2e kindje zh + fv - j/m 27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m 28 mei: Friendly, 25 jr - Groningen - thuis + bv - 1e kindje - j/m 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - meisje Agenda Verloskundige of gyn 22 apr: Friendly, Jvtje 23 apr: Eerlijkbeertje 25 apr: Katje81 1 mei: Lafo 5 mei: Daphne Agenda Echo - Geboren Luna dochter van Ice, 14 april, 2740 gram en 48 cm (37 weken en 4 dagen) Nieve Elisabeth dochter van Hannah, 18 april, 2825 gram (37 weken) Aantal (aankomende) moeders: 37 Jongen: 10 Meisje: 12 Onbekend: 15 Tweeling: 0 Buddylijst Fiona & Onsukkie & Lafo Deentje & Anastacia & Daphne78 Daam & Jvtje Hupse & Anna28 Evelien69 & Will & Friendly Katsas & Mamain2008 Anoesj & Gina82 Hannah & Ice & Anna28 Neia & Gina82 & Lafo Witte reus & Anna28 & Neia Meiden die een mk hebben gehad *Danjo, Anoul, Rensie, Josien, Casannie, Sam8, wwjc19, Gerda1975, Mone, Amy82, Croky, Hummel, Rebbel, Jent, Jennie, Bahar, Ischa31, Thalita Op 23 december is Danique geboren, dochter van Miriam25 en partner. Helaas was het Danique haar tijd nog niet. Wij wensen Miriam en partner dan ook heel veel sterkte toe Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in
Bij jou blijft het ook maar rommelen zeg! Nog een dikke week en dan hoef je je er geen zorgen meer om te maken, maar nu is het nog ff te vroeg hoor!
Mannetje mocht kiezen (ik had op dat moment echt geen flauw benul van welke datum ik wel wilde) dus hij heeft gekozen voor de 29e, dat is de geboortedag van zijn overleden opa, een dag na de uitgerekende datum. Ik heb nu liever of gewoon de 28e (wij hebben 28 als bijzondere dag, bijna alles valt bij ons op de 28e, dus dat zou mooi in het rijtje passen) of de 22e, omdat dat eerst de uitgerekende datum was en er dan tenminste niemand in de familie al jarig is.
Ja Neia, nog ff binnenhouden dat kleintje. Gelukkig morgen controle bij de gyn, kijken wat ie dan weer zegt. Lekker rustig aan doen vandaag!
@ neia, zodra ik bij bed uit was, was het alweer over.. Pff, begin er een beetje moedeloos van te worden..
ook goeiemorgen. Ook hier dus een zeer slechte nacht gehad, het draaien doet zooo veel pijn. Daarnaast voelde ik me gewoon groeien van het vocht... (iemand hier ook last van een erg opgezwollen kruis? ) En ben wel paar keer even in slaap gevallen maar als ik in totaal 4 uur geslapen heb is het al veel. Vanochtend dus lekker relaxt gedaan, en ga zo naar het ziekenhuis, mag gezellig naar mijn gyn. Vandaag een drukke dag, moet nog naar de makro, pampers inslaan, en dan met een vriendin kleertjes kijken bij een kennis van mij (waar ik vorige week ingeslagen heb). Nou tot latersss
Hihi, dus donderdag dan maar... Zal vast tegen mannetje zeggen dat ie er rekening mee moet houden haha! Wat balen he dat slechte slapen? Hier nu snachts rond 1 uur wakker en om 7 uur maar kan gelukkig tussendoor wel makkelijk in slaap vallen. Miss zijn dat straks de voedingstijden? Klinkt wel goed! haha. Slapen doe ikop mn rechterzij. daar ligt ook de rug van de kleine. Alsik dan wakker wordt ik mn hele linkerbuik leeg en de rechterkant helemaal vol... heb dan echt eenmega scheve buik! Wel lachen! Heb dan het voedingskussen voor het grootste deel achter mn rug zodat ik niet kan omdraaien en een deel tussen mn benen.zo gaat het eigenlijk best heel goed! Misschien een idee? @Neia: Wat balen dat je aldoor zoveel weeen hebt meid.....idd je kleine moet nog wel ff blijven zitten hoor! Wel zo goed! Kan ie een beetje extra vetjes kweken!
Succes bij de gyn! Gelukkig heb je vandaag veel afleiding om niet aan je slechte nacht te hoeven denken! Scheelt het mooie weer ook nog eens bij! Veel plezier vandaag en dan vanavond op tijd naar bed? Ik wilde de tuin in en zie de buuf heel ijverig bezig.... vind het kijken naar hoe zij in de tuin bezig is eigenlijk wel ijverig genoeg vandaag haha! Ik mag vanmiddag weer naar de vk ....om 15.00 uur.... wel gek nu elke week. Vooral omdat ik me nu een stuk beter voel dan een paar week geleden! Was toen meer op zn plaats geweest!
@Ice, wat heerlijk dat het het zo goed gaat met Luna en met jou! Al lekker wezen wandelen, wat gaat dat snel opeens zeg. Zo loop je met een dikke buik en een week later achter de kinderwagen! ontplofte mol, overreden door tram.....wat een leuk vooruitzicht hebben we allemaal..... @Lafo, idd we zijn beiden net zover. Gefeliciteerd met de 36 weken vandaag! Hier drinkt mijn vriend gelukkig zowieso nooit alcohol, heel af en toe 1 biertje, dus dat is geen discussie. Balen is wel dat hij nog steeds z'n rijbewij niet heeft en dus niet naar het ziekenhuis kan rijden. Als het dus begint moet ik nog even op dat moment kijken wie we bellen....Het ziekenhuis is hier echt tegenover, 10 min lopen maar ja, dat is natuurlijk geen optie op dat moment.... @gina82, wat heerlijk dat gerommel in je tuin. Helaas bij ons alleen een balkon ;-( @onsukkie, gefeliciteerd met de 35 weken! @daphne78, succes bij de gyn. straks Hier eigenlijk nog geen enkele keer het gevoel van voorweeen of gerommel gevoeld. Ik mag ook over het slapen niet klagen, moet er wel gem. 3 x uit om te plassen maar val dan wel weer snel in slaap. Vanochtend, op mijn eerste verlofdag, om 10.00 uur wakker geworden. Heerlijk! Straks weer op controle bij de gyn. Hopelijk is mijn bloeddruk iets gezakt door de ophoging van de dosering. Vanmiddag denk maar lekker met een boek op het balkon genieten van het mooie weer!
neia wat iritant zeg steeds die weeen! echt nog ff blijven zitten kleine! en je moeder niet zo pesten Daphne hier gelukkig geen last van vocht vasthouden... veel succes bij de gyn vandaag! onsukkie dat word indd. wel tijd dat de kraamzorg contact met je gaat opnemen. Anna extra in de gaten gehouden worden kan nooit geen kwaad! en voorjezelf vast een fijn gevoel om te weten dat alles in orde is.. ik wou nog meer eageren... maar mijn geheugen.... heb net een rappot bij de gemeente opgehaald over dat asbestverwijderen.. en heb woensdag een afspraak staan bij het juridisch loket... is even kijken wat hun ervan zeggen!
Irritant zeg zo'n dikke muts! Helpt een kussen ertussen misschien? Hopen dat je gyn er wat meer van kan vertellen. Ik heb er geen last van tot nog toe. Leuk zeg kleertjes kijken, doe je voor de rest een beetje rustig? Zo slinkt je muts nooit!