Ice net je verhaal gelezen! wat een goeie bevalling zeg! en wat een mooie meid! heb ik al 20x gezegt geloof ik hahaha!
zo ik ben bijgelezen, heb helaas niet veel kunnen onthouden. @lafo have fun bij je mamsie @hannah en ice, terecht zijn jullie trotse ouders. gelukkig gaat het bij allebei een stuk beter @Anna voor ik het vergeet succes bij de vk strakkies. @ukkie en de rest gefeliciteerd met jullie weekjes erbij ik wilde ook niet iets tegen fiona zeggen maar helaas vergeten. zaterdag kwamen mijn ouders eten, omdat wij heel vaak de laatste tijd bij hun mee hebben gegeten en zij volgende week op vakantie gaan. ik had gestoofde prei met gesmolten kaas, aardappelpurree, en gehaktcondonblue niets bijzonders maar wel oh zo lekker, en een magnum als toetje toe. ze zijn tot 1 uur blijven plakken, we hebben vanaf 9 uur doen rummicuppen ( of hoe je het ook schrijft) ik vind het echt een geweldig spel. maar ja met als gevolg wij zondag pas om 11 uur het bed uit rolde zondag hadden we 2 verjaardagen en we moesten bij opa en oma op bezoek. sorry voor een ego bericht maar moet ff wat kwijt ik erger me dood aan mijn schoonmoeder. zucht ze weet alles beter en krijg er gewoon een punthoofd van. haar zoon heeft een motor en als ie gaat rijden zit ze al op de kast want ja zegt ze alle ongelukken die je met de motor hebt lopen dodelijk af! in veel gevallen wel maar in veel gevallen niet! je kanook met de auto een dodelijk ongeluk krijgen en als ze bij ons op bezoek komen, gaat ze niet bij ons op bezoek, maar zegt ze alleen de naam van haar zoon. tot dat ik me dat een paar keer had aangehoord en heb gezegd echt boos ja hallo ik woon hier ook en ik heb het huis ook gekocht dus je ben ook bij mij op bezoek. kon ze niet waarderen. en over 2 maanden moet mijn schoonzus de hond uit laten want haar zoon zit met een baby (UHM WIE IS HIER ZWANGER) en wie zijn kind is het nog meer. mijn haren gingen echt rechtover eind staan. dan nog niet te spreken over mijn schoonzus, er is grote ruzie geweest waardoor zij en ik geen vriendinnen meer zullen worden. Maar nu is zij vd week jarig vraagt ze zo aan haar broer ( niet aan mij terwijl ik er langs sta) wil je niet vd week komen want dan is het rustiger ze viert zater dag haar verjaardag 6 hoog zonder lift :S oeps sorry voor het lange verhaal, hoop niet dat het een warrig verhaal is.
Andere optie: achterop de fiets? Lijkt mij een grappig gezicht: pf, pf, pfffffff! Succes met de APK en gefeliciteerd met je 36 weken! @Lafo: Gefeliciteerd met je 36 weken!
oh over in de tuin zitten gesproken, toen we gister van de verjaardag thuis kwamen hebben we de stoelen in de zon gezet en ook heerlijk buiten gaan zitten. aanstaande zaterdag krijgen we ons nieuwe tuin / lounge set en het kan wel eens van de week 20 graden worden
@Deentje, wat goed dat je dat rapport hebt opgehaald, zou ik ook gedaan hebben. ben eens benieuwd wat ze bij het rechts loket zeggen. @weinig lucht. soms lig ik in bed en krijg ik mijn lucht zeg maar helemaal niet onder controle vind het echt eng dan net alsof mijn hart een keer overslaat oei ik weet nu ook hoe harde buiken aan voelen, ik heb er gisteravond een stuk of 4 weg moeten puffen. en verder niets meer. ik d8 echt van zal het nu gebeuren. vriendlief keek me echt zo aan van wat heb jij ? ik uitgelegd en laten voelen. en hij moest wel glimlachen hij vind het ook steeds spannender.
Er komt nu één vraag bij me op: Wat vindt jouw vriend/man hiervan? Staat hij achter jou of zegt hij er niks van? Ik vraag het omdat mijn ex nooit achter mij stond en ik ook zo'n irritante schoonmoeder had. Hij zei altijd: "laat haar toch! Zo bedoelt het goed!" Om een lang verhaal kort te maken: Het is mijn EX (natuurlijk niet alleen door zijn moeder, maar ze heeft er wel veel mee te maken!) Sorry als je vind dat ik fel reageer, maar ik zit er soms nog steeds mee en door deze verhalen komt het weer boven.
Witte reus ja harde buiken zijn best iritant! hier gisteravond ook een paar best pijnlijk met ongesteldheidskrampen erbij! toen dacht ik ook wel ff van hmmm hij zal toch nog niet gaan komen he....maar hij zit er nog en de krampen zijn weer over... zal toch wel wat voorwerk geweest zijn! en ik ben ook erg benieuwd wat ze gaan zeggen bij dat loket...
mijn vriend vind t ook wel erg spannend worden! wel leuk! eke keer als ik een keer zucht of steun gelijk van wat is er... komt de baby hahaha...
hahaha ik ken het deentje... gisteren kwam het voetje zo uit mijn navel steken.. je had mijn vriend zijn gezicht eens moeten zien..
hey daam, ik kan me goed voorstellen dat het naar boven komt ( sorry ) nou in het verleden hebben mijn vriend en ik grote ruzies aan beide kanten van families gehad ( oa door mijn schoonzus ) dat heeft mijn vriend en mij alleen maar dichter bijeen gebracht. mijn vriend staat gelukkig achter mij, hij zei ook meteen toen we weg liepen : zeg het maar wat zit je dwars. ik mijn hart gelucht. hij snapt me wel alleen hij maakt zich er minder druk om. hij weet hoe zijn moeder is. net als gister vroegen de mensen kei geinteresseerd : en hoe lang nog... dus ik nog 10 dagen en zij meteen erboven op jah het kunne ook nog 4 weken worden! moet je mij daar iedere keer aan herinneren. nu zullen vele misschien wel afvragen waar maak je je druk om. maar alles bijeen vreet ik me dan echt op van binnen. en het is misschien niet goed maar ik laat het zo goed merken dat ik geen behoefte heb aan een bemoeial. en het is wel mijn schoonmoeder, sommige dingen bedoelt ze goed en het blijft de moeder van mijn vriend. maar toch GGGRRRRRRRRRRRR
Dank je wel! Dat gaat wel lukken vanmiddag @Daam, ja daar heb je gelijk in, daarom 'accepteer' ik het nu ook. Had in het begin dat ik alle aangeboden hulp een beetje afhield...nu ga ik er op in en/of vraag ik zelfs om hulp van familie of vrienden. Ik ga vooruit @witte reus; lastig hoor als het contact met je schoonfamilie zo naar is
@Askim: Wat heb je mooi weer op je eerste verlofdag ! Lekker tot 10.00 uur uitgeslapen.... hopelijk kan je dat nog ff volhouden! Geniet er van want straks met een kleine zal het wel iets anders lopen! @Daam: Haha lachen met jou!Zeker vermoeiend om te zien hoe de buuf aan het werk is .... grijns Voel me nog steeds niet geroepen... ben al weer trots dat k een wasmachine heb aangezet.... zo ijverig als k een paar week terug was zolui ben ik nu! @Witte reus. jee wat een draak van een schoonmoeder heb je zeg :s daar zouik ook helemaal nie blij van worden! Denk dat je je nog keurig gedraagd! Wat zegt je mannetje er allemaal van?
Volgens mijn man wordt onskindje pas geboren als het warmer is als 2o graden... dus dat kan danook weer van de week @Deentje : jee meid, je hebt het maar druk met het gregel met je huisje. Hoop dat je voordat je kleintje komt nog even lekker relaxt de kans hebt om achterover te leunen!
Witte reus.. wat iritant zeg zo'n schoonmoeder! gelukkig staat je man achter je! dat je er met hem tenminste geen ruzie over krijgt! zijn toch veel mannen die t altijd voor hun moeder opnemen!
Ik denk dat je helemaal normaal bent hoor! Denk dat maar weinig mensen om hulp vragen hihi Ik was vroeger blijkbaar al zo van : Kan ikzelf! Dat belooft wat voor mijn kindje hihi........ Krijg k dadelijk alles terug
ja stiekem vind ik het echt erg spannend worden. mijn vriend weet hoe ik ben, en ik ben eigenlijk niet op mijn mond gevallen, maar ik heb echt geen zin om ruzie te maken voor de bevalling. en wie weet als ik bevallen ben en mijn hormonen weg zijn dat ik het me niet zo aantrek. gelukkig staat hij wel achter me. en in veel dingen geeft hij me gelijk. alleen hij maakt zich er niet zo druk om. oh alleen als het warmer is als 20 graden dat vind ik ook wel een goed idee..