goedemiddag dames! buddynieuws: katsas mag vandaag gelukkig weer naar huis! ze haad t wel een beetje gehad daar! dus denk dat ze snel weer op t forum is om jullie verder in te lichten! doei doei
Ik heb ook dikke schaamlippen ja... voelt echt vaag. Als ik op de plee zit en een beetje doorhang heb ik ook het idee dat er van alles tegenaan drukt, maar ukkie zit daar nog niet (is nog altijd niet ingedaald). Heb trouwens echt een ROT humeur. Alles mislukt vandaag en m'n man wil me daar niet even bij helpen. Kan echt wel tegen een deur aantrappen momenteel, maar ben bang dat ik m'n tenen bezeer...
Goedemiddag, Ff een berichtje voordat ik naar moeders ga Vanacht heel slecht geslapen door een luid snurkende man , ik weet me echt geen raad meer met dat slapen, maar op de een of andere manier ben ik niet moe, alleen de nachten duren zo lang op deze manier. Vanmorgen de po en de klossen gehaald, nu nog eronder zetten, hopelijk gebeurt dat binnen een aantal dagen. En de auto schoongemaakt van binnen, een van m'n favo klusjes not maar ja moet ook gebeuren. Jammer nog geen meiden die bezig zijn met bevallen.......binnen een week bevalt er heus nog wel een denk ik Ik wilde nog even snel reageren maar mijn moeder belt net op dat ze thuis is (ze verzorgd mijn oma en is daar iedere ochtend en dan belt ze wanneer ze naar huis gaat) Reageren doen we vanavond wel weer. Fijne dag iedereen, geniet maar lekker van het zonnetje
@Lafo: Je hebt me op een idee gebracht! Ik ga straks de auto van buiten poetsen staat ie ook nog even te glimmen op de oprit Daar heb ik nog wel ff zin in, s beter als op mn knien de tuin in
Echt, zelfs de dieren zijn ontzettend vervelend. Ik moet gewoon voo reen vriend visitakaartjes uitprinten. Doe ik regelmatig voor hem, altijd dezelfde, altijd op het zelfde papier en altijd hetzelfde bestand (word). Nu wil die **** printer dat dus niet meer doen. Hij zet die visitekaartjes bovenaan de pagina in plaats van na de open ruimte die ik ingevoerd heb, dus kan ik ze telkens allemaal weggooien, heb het er echt helemaaaaaaaaaaaal mee gehad!
veel plezier met je mamsie lafo. en gelukkig mag katsas naar huis. en gelukkig dat jullie ook vinden dat ze niet zo leuk is. ben dan altijd bang dat het aan mezelf ligt. maar mijn vriend zegt het zelf ook al. dat hij het bij hem thuis niet zo leuk meer vind. en als hij zoiets zegt dan meent hij het ook. normaal zegt hij dat niet snel. ik had al voorgesteld om daar gewoon even een poosje niet te komen maar ja dat kan ook niet, want gister dus het feest, a s zaterdag weer een feest waar hun zijn. en ja dan is het snel genoeg 1 mei :s. @ ukkie, balen dat je een Rot humeur hebt. kunnen wij je opvrolijken?
witte reus, ik heb ook een schoonmoeder die voor heks heeft gestudeerd. weet ook niet wat ik met er aan moet. we komen in een gesprek ook nooit verder dan het weer. O, en mijn broer is motorcrosser geweest, heeft van alles in z'n lichaam gebroken maar loopt nog steeds gezond en wel rond, hoor. mijn moeder zei altijd ''hij kan ook van de trap vallen en z'n nek breken''. opgezwollen daar beneden, niet echt, alleen als ik veel heb gedaan en moe wordt. wel een drukkend gevoel, heel irritant. katsas, fijn dat je weer naar huis mag, wel rustig aan doen. eten is klaar, tot later
Ik zit gebukt.... dadelijk vliegt er een printer ommn oren............ Kan me voorstellen dat je er gek van word! Mijn man was van het weekend nog bezig geweest met de adresstickers voor op de enveloppen van de geboortekaartjes.... die zat er denk ik net zo bij als jij!
Ja, en dan bel ik m'n man (die dus in de computers zit zolang als ie bestaat zo ongeveer) en die zegt dan: "Ja, dat weet ik niet hoor!" Zo heb ik eens van m'n weblog MAANDEN geen mail gehad als er iemand had gereageerd, heb dat meerdere keren tegen hem gezegd en toen zei ie ook: "Dat weet ik ook niet hoor." Tot ie op een gegeven moment tegen hetzelfde probleem aan liep, omdat hij iets in de gaten wilde houden en hij zegt: "Je krijgt geen mail als er reactie is." Ik zeg: "Nee, ben je zover, dat roep ik al maanden!" Zegt ie: "Momentje..." En niet overdreven 5 minuten later doet het het dus. Schiet mij dus maar lek...
haha Anna, daar dacht ik ook al aan. zit je in de tuin vliegt er een printer om je oren. Eet smakelijk Will, wat eten jullie eigenlijk?
* witte reus en daam. ik heb even terug gelezen naar t verhaal en helaas t grote gros schoonmoeders zijn helaas niet uit te staan.. Denken alles te mogen zegen, doen. en overal recht op te hebben.. Omdat t hun zoon is... en vergeten dat wij nu eigenlijk hun 'rol' hebben overgenomen.. denk dat veel schoonmas daar meoite mee hebben... ik zal jullie besparen wat mijn schoonma (hopelijk onbewust) gezegd en gedaan heeft.. maar ze heeft t toch gezegd .. en sommige dingetejs hebbn mij erg gekwets... af en toe ook de schoonpa... ons kindje wordt dus gehaald en we konden kiezen uit 2 datums.. ivm de vele feestdagen en verhjaardagen was t neit makkelijk... maar toen we er vorige week waren werden we bijna uitgekafferd omdat de schoonouders paar daagjes weg gaan... net in de maand waarin wij dus de kleine verwachten.. hij was helelemaal pissed off dat we dan geen rekeing met hun hebben gehouden.. tja, zij wisten al meer dan 8 maandne wanneer ik uitgerekend ben.. dat zij dan hun daagjes weg gaan plannen in die periode dat we de kleine kunnnen krijgen... tja.. hij weet dedautm niet dat t gehaald wordt, maar buiten dat, kan t ook nog spontaan gebeuren! dus daar kan ik toch niets aan doen? als t kindje komt dan komt t toch? kan t moeilijk terug stoppen omdat zij er dan neit zijn... pfff...
Belachelijk, als het niet gehaald zou worden gaan ze ook weg in die periode, moeten ze zichzelf kwalijk nemen, niet jou! Blegh, schoonouders...
oh my god! dat is echt zwaar belachelijk. ik zat echt met een hand voor de mond te lezen. ik vind het best jammer dat het contact steeds slechter word. maar ja ik laat echt niet alles zomaar gebeuren. eens is de maat vol. mijn ouders gaan ook weg in de week dat ik uitgerekend ben. maar dat stond al een jaar vast. mijn moeder maakt dat altijd grapjes van jaaahh jullie kleine komt 1 mei niet die komt pas als wij terug zijn.
ja, ik weet t.. als t nog grapjes waren dan zag ik de humor er wel van in... maar jah.. hij meende het echt! en omdat t na degeboorte van onze 1e ook niet makkelijk is gegaan, vind ik de situatie erg moeilijk.... vraagje: op de dag van de sectio dan ben ik al vanaf 8 uur in dweer en zit vol spanning (de ks wordt tussen 12.00 en 16.00 gedaan) ik weet dus zlefs die dag nog neit hoe en wat.. maar die dag wil ik dus niet dat ik nog bezoek krijg.. maar mijn moeder past dus op de andere en als de kleine er is wil ik mijn zoontje er later ook bij.. is t dan raar dat ik mijn moeder dan wel die dag voor even uitnodig en de schoonouders de dag erna? want gezien de 1e keer vond ik t ook veel te druk... ik hoor graag jullie meing!
dat is je goed recht toch. en ik vind dat je schoonouders dat maar moeten respecteren. want het zal idd een erg drukke en spannende dag zijn. en ook erg vermoeiend. je moet doen waar jij je het beste bij voelt.
Lastige situatie meid! Gezien je verstandhouding met je schoonouders snapik het heel goed..... Ikzelf wil denk ik ook alleen maar mn ouders en schoonouders zien op dat moment.... Maar ja ik heb wel een goede verstandhouding met mn schoonouders..... En ze worden wel opa en oma..... Wat vind je man er van? Kan me voorstellen dat hij miss graag jullie kindje wil laten zien aan zijn ouders?