of je kunt ze wel even bellen, en dan er duidelijk bij zeggen dat ze echt maar heel even blijven. of is dat gek?
@ Anna, ontzettend lief... ik moet zo de was ophangen. en dan neem ik ook wat lekkers hihi. alleen ik had ook perenijsjes mee genomen maar vroeger vond ik ze lekkerder als nu :S
Ow was ophangen datmoet ik ook nog dan maar zo na mn ijssie! Als ik nu 1 zo'n ijsje neem wil ik er nog 1 ..... en nog 1.....en..... en ...... trouwens, het is in mn tuin in de schaduw 18 graden , Dan is het in de zon wel 20 toch? Dan mag ik ook vandaag bevallen
mijn ijsjes heb ik dat niet zo erg. wel met lekkere koekjes. cafe noir! of suiker wafel met choco, nee de kleine mag iedere week komen behalve deze week. heb ik al met hem / haar afgesproken
* denk denk* heb je geen huisdieren? momenteel zijn onze poezen erg lief voor me, die slapen alleen maar hihi
Daam, ja dat rommelen blijft hier. Maar moet inderdaad nog even 1,5 week wachten hoor. Dolphin, kan me voorstellen dat je helemaal moedeloos wordt van het rommelen, vooral als je 's ochtends op staat. Hopelijk komt het dan in 1 keer. Daphne, succes bij de gyn. Anna, haha wat ben je toch lief voor jezelf! Die voedingstijden van 1 en 7 uur klinken inderdaad erg aantrekkelijk. Succes bij de vk zometeen. Askim, jij succes bij de gyn, ik hoop ook voor je dat de bloeddruk netjes is. GEFELICITEERD met je 36 weken! Lafo, ook al 36 weken, GEFELICITEERD buddy! Bah, zo'n snurkende man heb ik ook, wat doe je eraan? Veel plezier bij je mams vandaag. Deentje, ik luister naar jou, jij naar mij, dan moet die kleine van mij toch ook naar jou luisteren? Super dat je woensdag een afspraak hebt, ik ben benieuwd. Witte reus, pff lastig zo'n schoonmoeder. Blijkbaar vindt ze zichzelf echt belangrijker. Verschrikkelijk zulke mensen. Je hebt groot gelijk meid. Grrrr Mamain, super dat Katsas naar huis mocht vandaag. Echt belachelijk dat je schoonouders gaan zeuren dat jij geen rekening met hun houdt, terwijl hun een vakantie plannen rond jouw uitgerekende datum. Ooooooh daar kan ik echt boos van worden. Niks van aan trekken meid. Ik vind het niet raar dat je jouw moeder laat komen en je schoonouders de volgende dag. Je mannetje moet daar natuurlijk wel mee eens zijn dan. Onsukkie, ah bah, een rothumeur. Inderdaad even rusten en niks doen meid. En pak iets lekkers, daar word ik vaak wel vrolijker van. Will, eet smakelijk! Nou ik heb net mijn baas gebeld. En ik vrijdag om 2 uur een afspraak met haar. Dan ga ik ontslag nemen. Oehh ik krijg er helemaal de kriebels van. Ik ben echt niet goed in dit soort dingen. Ze vond het ook raar dat ik zsm een afspraak wilde maken. En vroeg of alles wel goed was. Haha nu kan ik haar mooi in spanning laten afwachten. Ik denk niet dat ze het verwacht. Maar ik ben wel blij als ik ervan af ben. Ik ga even het huis een beetje op orde maken. Want zometeen komt mijn schoonmoeder met de tante van Mark op bezoek. X Neia
witte reus & anna28, mijn man snapt t wel. er gaat nl heel veel aan vooraf.. er is al best vele gebeurd tussen ons.. en bij de 1e waren ze er al toen ik uit de verkoever kwam en heb nooit een momentje gehad met mijn man en de kleine... en nu heb ik besloten voor mijzelf te kiezen waar ik op dat moment behoefte aan heb.. en dat is dan mijn eigen gezinnetje en heel even mijn moeder (omdat zij dan mijn zoontje ook moet brengen...) en de volgnede dag is iedereen welkom.. is dat heel raar? of valt t mee... want ik kan pas na ca 19.00 bezoek krijgen.. en wil niet iedereen gelijk om mijn bed... maar goed.. ik hoor t wel wat jullie evt vinden
Oe cafe noir jammie! Ik moet nog naar de winkel vanmiddag heb nu mn 3e ijsje haha,ga vanmiddag wel op defiets naar de vk
@neia, wel rustig aan doen hoor. en vrijdag zeker. uhm ik ben alleen vergeten waarom je ontslag neemt. of heb je dat nog niet verteld? have fun met je schoonmams en tante, @Anna ik heb wat lekkerders. een galia meloen
Als je huisstofmijt niet mee telt heb ik idd geen dieren.... Heb wel vogels in de tuin Mereltjes Maar die deel ik met de buurt......hihi
ach ja je zult handig wel ergens een spinnetje ed rond hebben lopen. en die merels die moeten jullie dan wel om de beurt schoonmaken
Nee dan is het echt nie raar! Ik wiliedereen er ook echt niet d rect om toe hebben hoor! Eerst ff samen genieten! Je kan ze evt wat later bellen zodat ze er nie drect bij zouden zijn...... Onze fam moeten allebei nog dik anderhalf uur reizen dus die zijn er nooit zo snel! Maar , ik denk dat je vooral rekening moet houden met je zelf en jemannetje, doe dus wat voor jullie goed voelt! Das het allerbelagrijkste! Dat heeft iedereen maar te respecteren! @NEia: Heel veel plezier met je schoonmams en tante vanmiddag! Kan je lekker de tuin in
Haha. idd, gaat bij ons erg makkelijk.... Hebben nl een grote vijver in de tuin waarin ze zichzelf wassen
pffff zit nog in mijn trainigspak, heb geen zin omme aan te kleden. erg he. en dat terwijl het zo'n lekker weer is.