sorry meiden, heb weer 6 pagina's bijgelezen maar ben niet echt in de stemming om te reageren En aan chagerijnig geblabla hebben jullie ook niets. x
Haai Heb ff de laatste blz weer gelezen, het is weer reuze gezellig hier haha. lees iets over dikke mutsen (ja die heb ik ook, maar dat komt ergens anders van ) vliegende printers (kan die van my ook wel ) en jullie zyn weer allemaal lekkere dingen aan t smullen. Kan me voorstellen dat jullie mn bevalling ook wel wat vinden hoor, moet er eerlyk gezegd ook niet aan denken om daar ik weet nie hoe lang te hebben moeten liggen! Ook al waren de weeën errug pynlyk en kort op elkaar, het kan altyd erger! Wat wel irri is nu, mn hechtingen beginnen te genezen, en ik wordt echt GEK van de jeuk Hoop dat dat snel over is hihi. Zie verder nog geen beginnende bevallingen, hoop dat de volgende nie al te lang op zich laat wachten! Fyn dat Katsas weer naar huis mocht! Zo mams gaat rusten (wat klinkt dat leuk hihi). Morgen is de eerste dag zonder kraamzorg, spannend! Maar dat gaat lukken Luna is alweer 1 week, de tyd vliegt!
hey ice, rust maar lekker nu kan het nog. ben benieuwd hoe de 1e dag zonder hulp je bevalt. lijkt me niet prettig om daar jeuk te hebben...
pff ben weer thuis. Sam op bed Dus nu even mama tijd Bloeddrukverlagers zijn weer verhoogd, zit nu dus op het maximale. Verder is de kleine nog steeds niet goed ingedaald, en heb ik last van menstruatiepijntjes en ik heb waarschijnlijk een schimmelinfectie. Dus dalijk maar de daktarin ophalen bij de apotheek. Dan moet ik nog naar de Makro en met een vriendin die kleertjes kijken... pfff heb het ietsie pietsie te druk vandaag ben nu al total loss...
oei daphne, balen dat je nu aan de max zit, en al helemaal van de schimmel infectie. veel plezier met de vriendin.
ben gewoon een beetje van slag, beetje verdrietig ook na gisteren. Gister echt hoog oplopende ruzie gehad, mannetje is nog altijd boos en ik kan mijn draai maar niet vinden vandaag daardoor. heb de hele ochtend ook nog niets nuttigs gedaan, komt niets uit mijn handen.
he he... neia ik hoop dat je kindje ook naar mij luisterd haha anastasia rustig aan meid! misschien lucht t op om er over te praten? Daphne t maakt niks uit toch dat ie niet is ingedaalt.. 2e kindjes hoeven helemaal niet in te dalen horode ik laatst. veel plezier vanmiddag!
hopelijk draait je man snel bij! doe lekker rustig aan! probeer anders even van t mooie weer te genieten! misschien dat dat je een beetje opvrolijkt! misschien komt t door de spanning dat jullie ruzie hebebn! omdat jullie kleintje nu elk moment kan komen! dat jullie wat happiger zijn na elkaar ofzo? in ieder geval sterkte!
hmmm dat is niet zo leuk, waar ging de ruzie over. of wil je dat liever voor jezelf houden? stom he dat je je af en toe zo ellendig kunt voelen
*witte reus en anna thanks! weet ik iig dat ik niet een weirdo ben )) *anastacia, waar gign t dan over? (aals je t kwijt wil?) ligt t aan de hormoontjes? dat je je geveol niet kwijt kan? kunne wij je helpen?
*witte reus... ja en nee, ik kijk idd af en toe naar buiten (eetafel met laptop zit aan t raam) maar ben zelf neit echt buitne.. maar t waait hier wel erg hard!
* witte reus.. ik wacht tot vanavond! dan gaan we altijd gezellig metzijn allen... zoonlief in zijn bad en wij ook in ons bad
zo heerlijk hoor echt genieten dat weer! helemaal top heb lekker gewandeld en toen moest ik naar huis me pootjes zijn zo opgezwollen
ik ben eruit, ik ga lekker doesje. en vanavond met vriendlief nog een keer. ' gaan jullie eigenlijk vaak samen doesje? wij doesje zeker 3 keer in de week samen.
wij gaan altijd als gezin. en soms hij dan eerder dat ik er later bij kom.. nu helemaal met mijn buik, dan staat er altijd wel 1 van ons buiten de warme stralen we hebben een bibabad voor ons zoontje, ken je dat? zo'n opvouwbaar bad zeg maar. echt super handig, ook voor in de tuin. hoeft niets op te blazen of te pompen
Nee, heb nog steeds een pesthumeur. Kreeg net een mens aan de lijn wat ik niet eens verstond en die had het over een intake. Dus die komt morgenavond op intake, maar ik weet niet eens waarvan ze is, zal de kraamzorg wel zijn. Maar als ze in het echt net zo'n doos is als dat ze door de telefoon klonk dan kan ze de hik krijgen, die hoef ik geen week aan m'n bed. Gatverdegatver, gaat alles nou mis vandaag?