Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @friendly, veel plezier met je bank.. foto ?

@ice.. leuk dat je erbent. zou jij niet even het dorp inlopen? ging het goed? je hoord van die verhalen dat de heen weg goed gaat en de terug weg een ramp is...

2. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goed zo! * is trots op de vangkunst van witte reus*

en zeker wel aardbei, die is ook erg lekker al zeg ik het zelf!

Je hebt echt hardebuiken meid! doe ff lekker rustig aan!

3. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @witte reus: Hahaha,hoef jij geen sorry voor te zeggen hoor! Ik hoop alleen dat als het de spuigaten uitloopt, hij dan wel er iets van zegt tegen zijn moeder en het niet op zijn beloop laat. Ik heb me daarin altijd alleen voelen staan en dat heeft zijn vruchten afgeworpen (scheiding)

@katje81: Dan ben je zeker vooruit gegaan zeg! Dit is trouwens ook een voornemen van mij, want ik ben er ook eentje van allus selluf doen! (Net een klein kind :) )

@lafo: Jij ook een fijne dag!

@anna: Straks staat de buurman zijn auto te poetsen en wordt jij al weer moe van het kijken :) Pak je er toch lekker een stoeltje bij, kun je het allemaal goed zien! 8) Je helpt me net herinneren aan een klusje waar ik ook tegenop zie! Adresstickers maken! Ik stel het steeds uit omdat ik eigenlijk al weet dat het niet in één keer goed gaat komen. :(

@katsas: Gelukkig weer lekker thuis!

@mamain2008: Wat een onzin zeg! Je kunt dat kind toch gewoon ff terugproppen! Doe niet zo flauw! ;) Kan me voorstellen dat als het kindje geboren is, je helemaal geen zin hebt om hen te informeren over jullie geluk! Waar gaat het nou eigenlijk om? O ja stom, alles in het leven draait natuurlijk om schoonouders (ouders kunnen er trouwens ook wat van hoor!)
    :evil: :evil: :evil:
    Over jouw vraag: Dat moet je idd even met je vriend overleggen en ik denk dat ondanks je verstandhouding met je schoonouders ze toch de kans moeten krijgen om dezelfde dag nog langs te komen, maar spreek dan met je vriend een tijd af (van zo tot zo laat, half uurtje of zo) of meteen als het gehaald is (bij KS) en jij nog niet van de verkoever af bent en dan weer weg als jij terug komt.

@neia: Spannend voor je vrijdag. Heeft je baas al een vermoeden? Veel plezier met je visite!

@anastasia: De bui is dus nog niet overgewaaid :rolleyes: Knuffel van mij! Keertje niks doen is toch ook niet erg, morgen weer een dag met wéér een knuffel van mij (Heb je al een kleine glimlach? [-o< )

@ice: Een dikke muts én jeuk, daar word je ook niet vrolijk van zeg! :)

@daphne78: Hopen dat je genoeg hebt aan de maximale dosering van bloeddrukverlagers. Wanneer hoor je daar meer over?

@onsukkie: Diegene die de intake doet staat hoogstwaarschijnlijk niet aan je bed, dat ligt een beetje aan de planning in de tijd dat jouw kindje geboren wordt. Maar misschien is deze dame wel aardig als ze bij je op bezoek komt en valt ze misschien alles mee, afwachten maar.

@gina: hahaha, het enige dat je nooit vergeet, is dat je bevallen bent straks! :)

@eerlijkbeertje: Fijn dat het wel al wat helpt die zalf, nog even geduld met die irritante jeuk.

@anna: fijn dat alles goed gaat met jullie tweetjes. Zetten jij en gina de baarkrukken gezellig naast elkaar dan? Maken we er gewoon een wedstrijdje van! Ik wist het ook niet van dat wakkerder zijn.
    Als je nou ijsjes blijft eten heeft die kleine echt niet door dat het buiten al zo warm is en blijft het lekker zitten! :) ;)

4. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hallo meiden, ben ik weer.

Inderdaad lekker de hele middag in de tuin gezeten. Het is echt lekker weer in het zonnetje, jammer dat het zo hard waait, maar het was warm genoeg. 8)
    Mijn moeder kwam ook nog even binnen zetten. Ze had nog 3 rokjes van zichzelf met elastiek, die ik straks na de bevalling aan kan. Is wel een fijn idee dat ik niet gelijk naar de winkel hoef.
    Van de tante van mijn mannetje, hebben we van die zachte nijntje blokken gehad, erg leuk!

Anna/ijsjes freak ;) , super zeg, weer helemaal goed gekeurd door de vk. Je bloeddruk is nog netjes hoor. Maarre volgens mij verzinnen die vk's gewoon wat om ons rustig te houden, zodat we niet gelijk nu al willen bevallen. ;)

Anastasia, echt logisch meid dat je een baaldag hebt. Helemaal omdat de ruzie nog niet is uitgesproken. Ik heb echt met je te doen. Ik hoop maar dat je mannetje straks extra lief voor je is. Dikke knuffel!

Witte reus, ja ik benblij dat ik eindelijk ontslag kan nemen. Vanaf het begin van de zwangerschap (toen was ik gelijk misselijk), hebben ze al een vervanger voor mijn winkel (waar ik al 6 jaar manager ben) geregeld. En die heeft mijn winkel voor vast gekregen. Het was allemaal erg vervelend toen ik het weer ging proberen of 50% werkte. Het is echt een poppetjes bedrijf, niks persoonlijks.
    Ik weet al vanaf begin januari dat ik een nieuwe baan heb, maar hun dus nog niet. Daarom ga ik vrijdag opzeggen. Spannend dus!

Wij douchen eigenlijk nooit samen. Maar het klinkt wel erg gezellig! :D Mijn man en ik douchen altijd 's ochtends, en dan is het haasten en naar het werk. Niks gezelligs aan dus.

Deentje, ja die kleine moet ook gewoon naar jou luisteren.

Onsukkie, bij ons krijg je ook gewoon een intake met iemand van het hoofdkantoor. Je kunt toch morgen altijd vragen of je diegene die je kent op kan geven, omdat je die graag als kraamhulp wil hebben?

daphne, jeetje meid, nu echt aan je max qua medicijnen. Het moet nu niet lang meer duren. Pff klinkt inderdaad als een mega zware middag.

Ice, bah lijkt me erg vervelend die hechtingen. Krijg je veel kraamvisite? Hoe bevalt je eerste dag zonder je mannetje?

Friendly, veel plezier met je nieuwe bank vanavond.

Fiona, zo weer een hoop kindjes geboren. :confused: Hoe heten ze allemaal?

Eerlijkbeertje, zo'n schimmelinfectie klinkt echt vervelend. Hopelijk werkt de zalf snel.

X Neia

5. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    hihihi witte reus is ook trots op zich zelf..

*geeft schouder klopje *

ja dat zei mijn vriend vanmorgen ook al. dat ik het rustig aan moest doen. maar dat kan ik dan niet he als ik ergens aan begin wil ik ook zoveel mogelijk doen ..

6. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    [quote="daam]
    @anna: fijn dat alles goed gaat met jullie tweetjes. Zetten jij en gina de baarkrukken gezellig naast elkaar dan? Maken we er gewoon een wedstrijdje van! Ik wist het ook niet van dat wakkerder zijn.
    Als je nou ijsjes blijft eten heeft die kleine echt niet door dat het buiten al zo warm is en blijft het lekker zitten! :) ;)[/quote]

:confused: Straks is de kleine onderkoeld ;) Ik had wel verteld dat als ie er uit komt en de zon schijnt dat ie dan ook een ijsje mag haha ;)

Ja Gina: Laten we er een wedstrijdje van maken haha! Wie durft er geld op te zetten ;)

7. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @anna wij hebben deze maand, maand over dus helaas

wat eten we vandaag?

8. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Neia: Goed om te horen dat het zo gezellig was vanmiddag en wat lekker dat je buiten hebt gezeten! Heeft je moeder niet nog een paar rokjes omd eze kant op te sturen? Klinkt erg handig!

En neh .... Ik ijsjes freak? Ik loop nu pas voor de 6e x naar de koelkast om een ijsje uit de vriezer te pakken ;) Grijnssssssssssss zou katsas zeggen haha!

@Eerlijk beertje: nog Zo'n eigenwijsje dus. Je kan met mij en daam en katje in gesprek haha..... de vk vroeg mij of ik ook een middagdutje deed hihi.... heb maar nie gezegd dat ik al een paar week liep te stuiteren haha.... Miss wel lekker omnu wat meer mee te beginnen.... het kan immers nu nog :)

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @anna: o dan kkomt ie wel als je dat hebt beloofd!

Ik eet andijvie stamppot. En ehhhh. . . ik geloof dat ik maar eens ga beginnen met het te maken! *kijkt naar de klok en schrikt!*

10. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    uhm wat bedoel je met je eerste zin? ikke nie snap .... solly

wij eten: aardappels, gehaktbal, sperzieboontjes (vers) en komkommer! Jammie :)

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    en een ijsje toe zeker!

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ben benieuwd, als het kindje op mij lijkt van vroeger dan regelt ie vanaf de geboorte ook alles zelf wel even hihi.... dusssss luisteren? Hoooooo maar! :)

13. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Was er al iemand geweest die jou had gezegd vandaag dat je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelegoede ideeen hebt? :) :) :)

En andijviestampot: Jammie!

14. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    normaal heb je aan het eind van de maand geld over. nu hebben wij aan het eind van de maand maand over dus geld tekort . dat is echt een flauw grapje tussen mijn vriend en mij. wij hebben soms eigen humor. en als wij dan een grapje vertellen lachen wij ons kapot., en dan kijkt de rest ons best stom aan .. hihih

15. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    It's good 2 be back :D
    Ik zal proberen regelmatig ff by te lezen, maar als jullie me missen, dan weten jullie wat ik aan t doen ben -> pitten, voeden, of knuffen met onze prinses :)

@Anna: 37 weken en 4 dagen zelfs ;)
    @Witte reus: ehm Doetinchem is een stad ;) Maar ik ging gisteren ff een rondje om t blok, vandaag niet hoor. Ging wel aardig goed, kon t wel voelen toen ik thuis was, maar gign niet dood van de pyn ;)
    @Dam: hihi nee niet echt, maar goed, dat gaat vast wel eerder over dan dat ik een jongentje wordt :) (dat zei mn oma altyd ;)
    @neia: ja de jeuk is wel irri, en savonds ook wat meer pyn. Ook rond de uitgang zeg maar. Maar heb vanmorgen nog met de spiegel gekeken, en zoals t voelt, zo ziet het er dus echt niet uit. Je ziet byna nix :confused:
    Kraamvisite was de eerste dagen heel veel, en nu loopt t af en aan. Soms een dagje nix, heerlyk :) Als ze nu bellen, spreek ik meestal voor savonds af, als Maikel er ook is. Eerste dag zonder papa was zo voorby, een paar dagen extra vry voor hem zou ik ook helemaal net erg hebben gevonden, maar volgende week is ie alweer 3 daagjes vry dus :D
    @Eten: hiero lekker chicken 2night tomaat-room!

Oja, dit gedichtje zat op één van de pakjes in de kraammand van mn beste dinnetjes, en t is gewoon zo waar! precies hoe het voelt als je een kindje krygt (lekker emo ;))
    You are more perfect
    than I could have hoped,
    more beautiful than I could have dreamed,
    more precious than I could have imagined,
    I love you more than
    I could have known...

*zucht*
    nou ik ga weer, ciao!

16. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente

Ow op die manier....nou snap ik um wel hoor :)

17. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @ice wow wat een mooi gedicht

18. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Ice: Mooi gedichtje hoor! En eet smakelijk :)

19. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik kan wel wat in een enveloppie doen hoor! ;)

20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Gina, haha ja ik hoop voor jou dat je het dan vergeet. Maar volgens mij is na de bevalling de zwangerschapsdementie gelijk over. :( ;)

Anna, jouw kleine uk wilde vandaag gewoon komen omdat het in de zon echt wel 20 graden is, maar jij hebt hem/haar gewoon onderkoeld door de ijsjes. Dus hij/zij denkt ook: oh dan blijf ik nog even zitten hoor. ;)
    Misschien donderdag.....
    Ja, echt mega handig die rokjes. Maar dan moet het wel goed weer zijn, anders zie ik er nog niet uit. :rolleyes: :(:

Witte reus, wij eten aardappeltjes, bloemkool (ja, nu echt) en gehaktballetjes. Nu nog wachten totdat mijn mannetje belt.

Ice, ja echt leuk dat je terug bent. En al zo snel. :confused:
    GEFELICITEERD trouwens dat Luna vandaag 1 week oud is. :D
    gelukkig zie je daaronder vrij weinig, dat scheelt weer.
    Heerlijk dat je mannetje volgende week 3 dagen vrij is. Ik ben benieuwd hoe hij zijn dag zonder vrouwtje en Luna heeft gehad?
    Prachtig gedicht...........

Mannetje belt net, dus ik ga koken.
    Eet smakelijk meiden!

X Neia

Deel Deze Pagina