ik ben ook aan t koken! aardappelen spinazie.. en oh shit moet t vlees nog uit de diepvries halen hmm als dat maar optijd klaar is anastasia wat zat er ook alw eer in die nieuwe kruidvat doos zei je...? ik heb er vanmiddag 1tje opgehaald en volgens mij was t dezelfde rommel... 1bewaardoos van Friso.. 2 luiers.. mini pakje met lotiondoekjes, babayolie volgens mij wel een grotere fles als de vorige keer bedenk ik me net haha. en doekjes die je bij je was in moet doen tegen t verkleuren.. lekker loos....
Nou is anna verdrietig Anna wou ook de beebie vandaag.... had de beebie wel even kunnen zeggen dat ie vandaag wilde komen :s Kan ik toch nie ruiken? Althans nog nie haha, Nou ja, dan wacht ik wel tot donderdag Neia eet smakelijk meid! Ik begrijp dat je bloemkool idd niet was weggelopen.....
Hehe heb net alles bijgelezen vanaf gisteravond, maar ben ook weer bijna alles vergeten. Ben sinds vanmorgen echt zo snotverkouden dat m'n neus aan een stuk loopt. Heb dan ook alleen maar zin om te liggen. Vanmorgen bij de VK was weer alles in orde, kleine is al een beetje ingedaald. Verder nog even een paar nieuwe pyama's en ondergoed voor mezelf en Quinn gekocht. Wil er na de bevalling toch een beetje netjes bijlopen met een nieuwe pyama. Sorry voor m'n egobericht
Hmmm mijn kruidvat doos staat nog in de plaats waar ik werk en das 20 minuten rijden.... denk niet dat ik hem nog ophaal voordat k beval als ik dat zo hoor :s
hier de piepers ook opstaan met snijboontjes en een gehaktbal erbij mmmmm ik heb vandaag een vreetbui kan er niets aan doen..............
Je had ook onmogelijk alles kunnen onthouden met je koppie vol snot/! Fijn dat je ook weer goedgekeurd bent! En je ego berichtje vergeven we je voor deze keer ok Doe maar lekker rustig aan! Miss kan je alvast in 1 van die pyama's kruipen? Lekker op de bank straks, ff lekker gedoucht!
HBier geen vreetbui.... Ik wil alleen maar ijsjes! Maar ga straks uit fatsoen ook nog maar even warm eten ...........
Haha die pyama's laat ik nog even liggen hoor, ze zijn met korte mouw. Ben optimistisch ingesteld en ga er dus vanuit dat het over een maand na m'n bevalling prachtig weer zal zijn. Ik heb wel zin in een warm bad, maar ten eerste kan ik daar niet alleen in ivm Quinn en ten tweede moet ik sowieso tot vanavond aangekleed blijven om de hond uit te kunnen laten. Mannetje is pas rond kwart voor 10 vanavond terug van het werk. Wel balen dat hij zo lang moet werken want ik heb ook helemaal geen energie en zin om voor mij en Quinn te koken.
Wij douchten jarenlang ALTIJD samen, toen we hier kwamen wonen zijn we daarmee gestopt, omdat de douche echt super klein is, maar nu wordt het weer steeds vaker (echt vreemd als je bedenkt dat het nu NOG krapper is met die mega buik). Het is niet zo dat we staan te kroelen enzo, maar het is gewoon gezelliger. Haha.
Hier is het echt de zoete inval hoor. De buren zijn aan het verbouwen en daarom is de schutting tussen onze tuinen weg, erg gezellig moet ik zeggen, sta de hele middag te kletsen. Nu is hun oppaskind gek van konijnen, dus die was in onze tuin tussen de 3 honden met onze babykonijnen van 9 weken in een ren aan het rommelen. Kwamen er 2 meiden langs de achterkant langs (we hebben een stuk gaas in de schutting war je doorheen kan kijken), dus die kwamen ook even konijnen knuffelen. Ent oen kwam een andere buurvrouw met een jonge duif die tegen het raam was gevlogen en in de tuin bleef zitten, die natuurlijk niet door de katten opgegeten moest worden. Echt waar, het kan hier ook nooit normaal he!
@anastasia: mannen... Je zou hem eens op een onverwacht moment op moeten bellen met de mededeling dat de weeën begonnen zijn hij dus zo snel mogelijk naar huis moet komen! Misschien dat dan die ogen eens open gaan... Wel stom dat hij er nu nog kwaad over is dat jij hem op z'n gedrag aanspreekt, terwijl hij toch ook moet weten dat het elk moment kan gebeuren! En ik vind dat idee van Gina nog niet zo slecht: hem eens vragen hoe hij het zou vinden als de kleine geboren wordt terwijl hij dronken is! Ik heb mijn man laatst ook erop attent gemaakt dat ik graag heb dat hij niet meer zoveel drinkt en dat snapte hij ook wel, maar hij doet er alleen nog niet echt mee, dus zal hem er vandeweek nog wel even op aanspreken... hij drinkt meestal 'maar' 2 flesjes bier op een avond, maar dat zijn dan wel flesjes van een halve liter.... Ik vind het sowieso niet echt leuk dat hij de laatste maanden weer zowat elke avond drinkt, ook al drinkt hij niet superveel ofzo. Maarja, ik voel me dan ook weer zo'n zeikwijf die d'r man niets gunt als ik er wat van zou zeggen @anna: Nou, daar heeft mijn man geen last van hoor Die probeert al een week lang de baby naar buiten te praten Ik wil ook donderdag bevallen! Of ja, de bevalling mag nu al wel beginnen van mij, maar voor de datum mag de kleine nog wel tot donderdag wachten (de 24ste is de geboortedag van m'n opa). Als we mooi weer willen bij de bevalling, kunnen we beter voor deze week gaan dan voor volgende week Volgens de voorspellingen wordt het volgende week in elk geval de hele week regenachtig, terwijl deze week lekker het zonnetje schijnt en temperaturen oplopen tot rond de 20 graden Je bent inderdaad lief voor jezelf Ik heb me vandaag -tot op heden in elk geval- in weten te houden met 1 mini Magnum White Fijn dat je weer goedgekeurd bent! Ik vind het ook wel vreemd, dat we nu elke week naar de vk moeten. Morgen mag ik weer, terwijl er volgens mij echt *niets* veranderd is ten opzichte van vorige week. Nou ja, ben ik weer snel klaar (zoals eigenlijk altijd wel....) @eerlijkbeertje: zal zeker een feest geweest zijn bij de wedstrijd. Heerenveen had er in elk geval zin in, gezien de uitslag @Ice: fijn dat Luna eindelijk gepoept heeft! Goed te horen dat het allemaal zo goed gaat! En zo'n bevalling teken ik ook voor hoor. Liever een paar uur een weeënstorm, dan 2 dagen lang bezig zijn (zoals een nichtje van Michiel overkwam)... @Lafo: dank je .. natuurlijk had PSV het vorige week al af moeten maken, maar goed, het is alsnog gelukt Succes in de play-offs! Gefeliciteerd met de 36 weken! Nog een weekje en dan heb je ook de 37-weken grens bereikt! @dolphin: hopelijk gaat dat gerommel snel over in het echte werk. Kan me voorstellen dat het heel irritant is dat wel/niet gebeuren de hele tijd. @Hannah: wat super dat je meisje nu in een gewoon wiegje mag! Nog eventjes en dan kunnen jullie lekker thuis gaan genieten @onsukkie: gefeliciteerd met je 35 weken! Die man van jou klinkt alsof hij er dan op zo'n moment gewoon geen zin in heeft om er naar te kijken... Zeggen 'dat weet ik ook niet' is wel erg makkelijk in elk geval. Als ik dat op het werk zou zeggen, denk ik dat ik snel werkloos zou zijn (Ja, meestal weet ik ook niet wat het probleem precies is als iemand me iets verteld, daarvoor ga je dan dus even kijken of je kan vinden wat het probleem is...) Ik zou inderdaad ook eerst morgen de intake afwachten hoe dat gaat. Als die betreffende kraamhulp je niet aanstaat, heb je gewoon het recht om om een andere te vragen hoor. Het is immers jóuw kraamtijd! Maar misschien valt ze in het echt wel heel erg mee Hier werd de intake trouwens ook gedaan door iemand van het hoofdbureau, dus ik heb nog geen idee wie hier kraamhulp gaat worden! Leuk, die kinderen die met de nijntjes spelen! Gaat toch niet álles mis vandaag En een duif die tegen het raam vliegt... dat hadden wij laatst ook. Dat beest kon daarna wel verder vliegen. En had m'n schoonmoeder een week of 2 terug de ramen gelapt beneden, vliegt er een paar dagen later een mus tegen het raam Stomme beesten ook @friendly: jouw tuin klinkt een beetje als de mijne Ook hier gaat nu een nieuwe bank voor. We willen in het najaar de tuin onder handen nemen. M'n schoonbroer heeft in elk geval al z'n hulp aangeboden @neia: alweer weeën... Het blijft bij jou ook flink rommelen zeg. Maar probeer nog maar (iets meer dan) een weekje die beentjes bij elkaar te houden meid! Succes vrijdag met het gesprek! Ben benieuwd hoe je bazin gaat reageren @slapen: vannacht heb ik wel weer best aardig geslapen. Rond een uur of 3 was ik even wakker om naar de wc te gaan, daarna weer rond 7 uur vanwege de wekker en heb uiteindelijk nog tot 11 uur ongeveer kunnen slapen. Beter dan gisternacht, toen heb ik uren wakker gelegen... @askim: gefeliciteerd met je 36 weken! @deentje: ben benieuwd wat ze bij dat juridisch loket voor je kunnen betekenen! @witte reus: wat die motorongelukken betreft: mijn schoonzusje & haar vriend hebben een paar maanden terug nog een motorongeluk gehad en op wat gebutste ledematen na hebben ze daar niets aan overgehouden, dus dat is alvast onzin wat je schoonmoeder zegt Daarbij kun je met en auto ook een dodelijk ongeval krijgen en zoals Will (haar moeder) ook zegt: je kan ook domweg verkeerd van de trap afdonderen en je nek breken... Maar het is gewoon stom van je schoonmoeder, dat ze alleen maar in termen van haar zoon denkt en jou er telkens volledig buiten laat. Ik kan me voorstellen dat je vriend zich minder druk erom maakt, hij zal inderdaad z'n moeder kennen. Maar als het je echt dwars blijft zitten, zou ik toch eens bij hem proberen aan te kaarten of hij daar niet eens met z'n moeder over wil praten. Van jou neemt ze duidelijk niets aan, maar van hem misschien wel. Oh, en zo'n opmerking "maar het kan ook nog 4 weken duren" .. zou je d'r niet! Bah, ik hoor het zo m'n eigen moeder zeggen! @katsas: fijn dat je weer naar huis mag! @mamain2008: die schoonouders van jou sporen ook niet... weten toch al maanden wanneer de kleine verwacht wordt, besluiten zélf om toch in die periode nog weg te gaan en vervolgens krijg jij dan de schuld dat die kleine rond die tijd moet komen?!?! Is ook echt iets waar je makkelijk rekening mee kunt houden ja, dat je schoonouders nog een paar dagen weg willen rond de uitgerekende datum... Ik vind dat je alle recht hebt om alleen je eigen moeder even bij de kleine te laten na de geboorte en de rest (inclusief schoonouders) pas een dag later. Je moeder kun je nu eenmaal moeilijk weghouden, omdat zij jullie oudste 'moet' brengen, dat is dus een goede reden. Al ben ik het wel met de anderen eens, dat je het wel met je man moet overleggen, of hij zich daar ook in kan vinden. Het biba-bad, ja, dat ken ik wel. Die willen wij ook gaan aanschaffen als de kleine te groot wordt voor het baby-badje! Lijkt me echt ideaal dat je die kleine dan toch kunt laten badderen (en in bad laten spelen ). @daphne: Vervelend dat je -waarschijnlijk- een schimmelinfectie hebt En de bloeddrukverlagers ook nog verhoogd... Nou ja, nog een paar weekjes! (En woensdag de 37-weken grens al!) @douchen: de laatste keer dat we met z'n 2en gedoucht hebben is alweer een paar maanden geleden... Die buik zit écht teveel in de weg nu hoor, dan hebben we geen van beide meer ruimte in dat hokje Overigens vind ik het sowieso meestal wel prettiger om in mn 1tje te douchen. @fiona: er hebben zich hier ooit 2 mama's aangemeld die een tweeling verwachten, maar die zijn laatst maar van de lijst gehaald omdat die echt al in geen maanden meer hier gepost hebben... (ik geloof dat de namen me zelfs helemaal niets zeiden...) @linda: fijn dat je ook weer goedgekeurd bent!
Ik heb trouwens het idee dat het hier langzaamaan wel begint te rommelen nu... Begin nu toch sinds een paar dagen wel wat last te krijgen van harde buiken. Of ja, last... als ik toevallig op het juist moment m'n hand op m'n buik hou voel ik dat m'n buik wel erg hard is en soms -afhankelijk van m'n houding- heb ik wat meer moeite met ademhalen, maar voor de rest voel ik er echt *niets* van, dus ik zou best (veel) meer harde buiken kunnen hebben dan waa ik weet van heb. En vanmorgen, toen m'n man nog even met de baby ging knuffelen voor hij op moest staan, was de baby best actief. Maar tussen de trapjes en bewegingen van ukkie door, had ik ook wel eens het idee dat ik iets ánders voelde. Meer alsof het m'n baarmoeder was die aan het samentrekken was, in plaats van een baby die anders wilde gaan liggen... maar het deed verder geen pijn ofzo. Maar ik vind het nu wel spannend worden hoor
Jvtje ja spannend he! ik kan ook niet wachten! heerlijk de zomer in gaan met een kleintje..... en tijdens mijn bevalling hoef ik geen mooi weer hoor.. dan baal ik er alleen maar van dat ik niet naar buiten kan! als t een week na de bevalling maar mooi weer is! en moet er ook niet an denken aan te bevallen met 30 graden ofzo.. dus de hittegolf mag ook nog wel een tijdje op zich laten wachten Anna die doos is geen 20 min rijden waard hoor! de benzine is duurder dan die doos waard is onsukkie dat klinkt gezellig bij jou in de tuin haha Hier ook altijd een stukje maand over aan het eind van t salaris!
@Jvtje: Hier ook snel de vk praktijk weer uit hoor! Zit langer te wachten dan dat k binnen ben! Maar idd zoals deentje ook al aangaf, het is wel fijn dat ze je goed in de gaten houden! En jij bent ook lekker, nu heb ik zin in een witte magnum! Mijn man bedankt je alvast, we gaan nu op de iets naar deplusmarkt Magnums halen jihaaaaaaaaaa! Ook hij is lief vandaag en spannend he dat gerommel! Jij looptalweer een weekje voor op mij! wel sportief dat je dan samen met mij dondeerdag wilt bevallen haha..... Ik zou graag zondag 27 april willen bevallen... das de verjaardag van mn overleden oma..... zou idd wel heel bijzonder zijn! Maar eerder mag ook
hahaha, nu rijdt ik een diesel maar ik blijf zeker thuis lol! Ze stoppen die doos maar ergens waar de zon nie schijnt
hahaha ja toch! werd vanmorgen door de kruidvat gebelt.. dat ik 11%korting kon krijgen op energie van hun... pfff.... zal nog is mijn tel. nummer ergens op zetten! iritant altijd die stomme telefoontjes.. begint dan altijd heel aardig.. met gefeliciteerd met u zwangerschap en hoelang moet je nog bla bla bla....
Zo meiden ben weer thuis en ben erg moe, blegh. Die rusteloze nachten beginnen hun tol te eisen @ Anna ik hoop het voor je meid, ik duim voor donderdag @ Neia ach jee meid was het weer zo ver, nou nog maar een weekje de beentjes bij elkaar en dan mag het toch allemaal. Knuffel voor jou ! Ennuh vrijdag mooie dag voor jou, lijkt me een heerlijk gevoel een andere baan met het oog op m'n eigen situatie. @ Biertjes wat zijn jullie streng voor jullie mannen Ik mag hopen dat mijn man z'n eigen verantwoordelijkheid kent en anders nemen we een taxi! @ Daam jij ook al van die klote nachten, bah geen hol aan zo Ben ook nog bezig met babywasjes, komt geen eind aan @ Anna goed buddy nieuws trouwens @ Dolphin spannend hoor dat "rommelen" wanneer gaat het nou eens doorzetten he @ Askim dank je wel 36 weken gaat hard he! @ Deentje ben benieuwd woensdag wat ze gaan zeggen. @ Dikke muts hier nog een dat ding lijkt wel twee keer zo dik @ Witte reus vervelend he soms die schoonmoeders, die van mij valt wel mee (ik heb er twee, gescheiden schoonfamilie) ze zijn wel lief maar soms kan ik ze ook wel achter het behang plakken maar dat heb ik sowieso de laatste tijd wel bij een aantal mensen Ik douche altijd met m'n man samen dan komt hij aan z'n trekken hahahahaha anders niet @ Harde buiken hier ook heel veel last van vandaag, weer voor het eerst sinds tijden ..... @ Mamain thanks voor het buddy nieuws, gelukkig mag Katsas weer naar huis @ Schoonmoeders altijd trouwens een leuk onderwerp als ik dan een voor een jullie reacties lees en vooral die van jou Will @ Ice gefeliciteerd met Luna's eerste week, wat klinkt dat grappig Ik plaats dit alvast ga nu ff eten
Deentje: nee, met 30 graden bevallen lijkt me ook niets... Als ik al een telefoonnr. heb ingevuld bij de kruidvat-doos, dan is het ongetwijfeld m'n oude vaste nummer. En die is veranderd sinds we van internet-provider zijn veranderd, dus daar heb ik verder ook geen last van Anna: ik heb tot nog toe gelukkig maar 1 keertje echt hoeven te wachten bij de vk. We zijn over het algemeen zo vroeg (morgen ook alweer om 9 uur), dat er nog weinig mogelijkheden zijn geweest om uit te lopen We hebben zelfs al een paar keer gehad dat we meteen door konden lopen En ja, magnums zijn lekker hè Al moet ik zeggen dat ik op het moment meestal meer zin heb in waterijsjes. Maar m'n raketjes zijn op....