Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Anna, haha nee hoor de bloemkool was nog niet weggelopen. Heb ik zaterdag vers gehaald. En was erg lekker.
    Ohhh stouterd, jij hebt zeker niet tegen je mannetje gezegd dat je al 6 ijsjes op hebt of wel? ;)
    Laat die kruidvatdoos daar maar staan, zit meer oud vuil bij als iets anders. :x

Linda, bah snotverkouden. Kleed je met dit weer dan ook maar goed aan, want van die weerswisselingen word je vaak ziek.

Onsukkie, wat een drukte bij jou in de tuin. Maar wel erg gezellig natuurlijk.

Jvtje, jij staat dus ook op de lijst voor donderdag om te bevallen. Dat wordt nog druk hier. :confused: ;) Maar met dat rommelen kan het natuurlijk wel. Spannend.
    Ja, ik ben ook benieuwd hoe ze gaat reageren. Ik ga wel alles eruit gooien hoor. Maar ik ben toch ook wel blij als ik ervan af ben. Dat hoef ik me daar ook geen zorgen om te maken.

Deentje, ik doe met jou mee hoor, bevallen als het fris is, en de weken erop lekker weer om te wandelen.

Lafo, ja ik gun jou ook echt een nieuwe baan. heb je trouwens nog iets gehoord van je baas? Maar je zult vast snel iets vinden na je bevalling meid.
    Douchen jullie iedere avond samen? Dan heeft je mannetje het wel erg goed :oops: ;) :p .

Het eten was hier weer heerlijk. En het toetje, vienneta ijs, was nog lekkerder.
    Vanavond even ontspannen, want het is toch wel een drukke dag zo geweest.
    Ik heb mijn ontslagbrief ook gelijk maar geschreven.

X Neia

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ik heb trouwens foto's in mijn album gezet van het kamertje!

3. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @neia: je hebt gelijk dat je rustig aan gaat doen vnaaaf! Kruip maar lekker onderuit op de bank :)

Enneh, hier wilde manlief zelfs mee nadat ie wist dat ik al 6 waterijsjes op had hihi Wat een topper!

@Jvtje: Omdat ik toch thuis ben ga ik altijdliever smiddagnaar de vk.... dan kan ik smorgens doen en laten waar ik zin in heb! En das dan vooral nix ;)

4. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Hallo meiden!

Tjonge ben er een poos niet geweest maar voel nu weer wat meer rust om me hier weer meer bezig te houden!
    En wat zie ik? Is de eerste meimama al bevallen? Dus geen meimama geworden! haha :) Ik heb maar een paar pagina's terug gelezen, maar beloof me weer wat meer te laten horen hier. Ben vandaag aan mijn verlof begonnen dus tijd zat! haha.... Met mijn moeder gaat het gelukkig met hele kleine stapjes wat beter. Ze leeft in elk geval nog, iets wat we 8 weken geleden niet meer verwachtten. Nu kan ze zelfs al communiceren via papier (heeft een buisje in de keel dus kan niet praten). Verder weten we nog niet wat er voor schade door de hersenbloeding en infarct zijn, maar de eerste kleine positieve stapjes hebben we gezet!
    Hoe ist verder met iedereen? Last van de laatste loodjes? Hier in elk geval nog steeds alles goed, vind het nu wel spannend worden hoor! :)

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Mijn telefoon staat op scherp hoor! 8)

6. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ziet er heel lief uit neia! :D

7. Volgens mij zijn jullie allemaal behoorlijk ijsverslaafd.
    Mij kun je alleen wakker maken voor een McFlurry met M&M.

Arghhh Quinn is nu ook snotverkouden en schijnbaar niet lekker, daarom is ze nu behoorlijk dwars en begint om alles te huilen.

Samen douchen doen wij trouwens bijna nooit. Ik ga bijna altijd in het ligbad en mannetje doucht. Vooral nu ik zwanger ben vind ik het ligbad heerlijk ontspannend, alleen de whirlpool kan ik niet aan m'n buik verdragen.

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    We hadden gewoon donderdag afgesproken dus nou gaan we natuurlijk niet meer veranderen he! [-X

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej meid, welkom terug! Wat een verhaal van je mams! Fijn dat ze zo goed vooruitgaat!

10. Neia wat een lief kamertje zeg!
    En die buikfoto met 3d foto erop is echt megagaaf.

11. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente

Ijsverslaafd? Hoezo :rolleyes:

Hier ging ik ook graag in bad... maar de laatste tijd niet echt meer vrienden met ons bad.... Het bad wordt te klein namelijk voor mij.... hmz,of ik te groot voor het bad :confused:

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Donderdag it is :D Neia en witte reus,houden jullie je mobiels in de aanslag hihi ;)

13. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik kom er net achter dat ik maar drie pakjes in maat 50 heb! En nog erger: Er zijn er twee wat gelig geworden dus als ik dat niet schoon krijg, heb ik er maar één! :confused: :(
    Nou heb ik meteen twee vriendinnen gebeld en gevraagd of ik even door hun kleding mag struinen om de eerste twee maandjes mee door te komen en ik denk dat ik één pakje nog ga kopen voor de eerste aankleed sessie.

14. Ik heb alleen soms moeite met rechtop komen uit bad, verder pas ik er nog goed in.

Heb trouwens tijdens de bevalling van Quinn ook een hele tijd in bad gelegen tot de VK binnen kwam.
    Heb daarna 12 minuten in bed gelegen en toen was ze er al haha.

Kan iedereen een warme douche of bad wel aanraden tijdens heftige weeen!

15. Ik heb helemaal niks in 50, alles vanaf 56.

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Maar jouw auto ziet er nu toch weer als nieuw uit? Hoe kun je nou zeggen dat je nix wil doen, Je hebt het hardstikke druk gehad!

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Daam, hier ook andijviestampot gegeten, was erg lekker :D
    Ik mag volgende week weer naar het ziekenhuis. Dan een keer bij een verloskundige.

Eerlijk beertje, hier dus ook zo'n vervelend schimmeltje. Ik heb een capsule gehad, die moet in 1x werken volgens gyn.

Mamain2008, ik zou eerlijk gezegt niet je schoonouders laten komen als jij op de verkoever ligt na de ks, je hebt dan nog amper van de kleine kunnen genieten. Natuurlijk dat je ze niet ziet is wel prettig, maar lijkt me dat jij eerst wilt genieten van de kleine.

Witte reus, wij hebben deze keer 6 weken over... (met dank aan het foutje van het UWV) Ben in ieder geval blij dat mijn ouders voor de kinderwagen even willen bijspringen zodat we die kunnen halen.

Katsas, fijn als je weer thuis bent.

IJsjes, wij hebben hier nog magnum bomboniera's liggen (bon bons van magnums jammmmmmieee) en we hebben nog perenijsjes en een paar rakketjes.

Deentje, jouw kruidvat doos lijkt sprekend op die van mij... (=hetzelfde volgens mij). Ik ben gelukkig nog niet door ze gebeld. Maar ik word weer door andere rare bedrijven gebeld.

Neia, wastafel op de babykamer is best wel handig!

Hellepelle, fijn om te horen/lezen dat het toch wel beter gaat met je moeder.

Hier een auto vol met pampers, 3 dozen voor vrienden en 3 dozen voor mezelf. (dat is 18 pakken in totaal hihihi). Waren tot vandaag best wel heel erg goedkoop bij de makro. Verder is er niet veel aan mijn vingers blijven plakken. Toch wel handig als je weet dat je het geld niet kunt uitgeven!

18. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Fijn dat het ietsjes beter gaat met je moeder. Is ze in een revalidatiecentrum?

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hellepelle, welkom terug. Fijn om te horen dat het redelijk gaat met je moeder.
    GEFELICITEERD met je verlof!

Anna, bedankt. Ik zal woensdag mijn telefoon extra nog een keer opladen. ;) :)

Linda, ja heerlijk in bad. Ik ga dat straks denk ik ook even doen. Kan mijn mannetje me eruit vissen.
    Ja gaaf he die foto, ik ben er ook heel blij mee.

Daam, weet je al hoe groot ze jouw kindje schatten? Die van mij wordt wel 8 pond, dus hopelijk past de dikzak maatje 50 dan nog.

Evelien, hoe is het met je? Ik heb je al sinds zaterdagochtend niet meer gezien. Ik mis je ( en je banner ;) ).

Ik ga even genieten van een sinaasappelijsje.

X Neia

20. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Mijn eerste was ruim negen pond en die kon zelfs de eerste maand in maatje 50. De tweede was 8 pond en die heeft gewoon twee maanden in maat 50 gelegen. Deze schatten ze op 7 pond (ik schat haar op 8 pond) dus die zal ook de eerste twee maandjes gewoon in maat 50 passen (tenzij ze met 60 cm geboren wordt :) )

Deel Deze Pagina