Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Uhm.... Heb geprobeerd hem schoon te kijken maar das nie gelukt haha dus ehm eigenlijk.... :rolleyes:

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo meiden ga ff bijlezen en dan bij me mannetje op de bank zitten

3. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@neia: ja, ik ben ook echt héél erg benieuwd of het inderdaad donderdag gaat worden. Kan me er op het moment nog zo weinig bij voorstellen. Maar ja, ik had nog voor ik wist dat ik zwanger was die datum al gedroomd en ik onthou normaal dus nóóit dromen. Of ja, ik weet niet eens of ik die datum dan wel gedroomd had, maar die zat in elk geval ineens in m'n hoofd... Maar hoe dichter bij die datum komt hoe vreemder ik het ga vinden als het daadwerkelijk donderdag zou worden :)

Leuk kamertje! Dat lakentje en de hoes om het verschoonkussen zijn heel leuk geworden! (En verder zie ik natuurlijk allerlei heel bekende dingen ;))

@Anna: toen ik nog werkte was zo vroeg mogelijk voor mij sowieso het makkelijkste. Voor mij zou het nu niet meer zo uitmaken, maar omdat m'n man ook altijd meegaat, is zo vroeg mogelijk dus nog altijd wel zo makkelijk. Moet ook zeggen dat ik het zelf wel prettiger vind dan midden op de dag. Dan zou ik de ochtend ook maar een beetje zitten wachten tot het tijd is om naar de vk te gaan (nou ja, dan zou ik wel uit kunnen slapen eerst, dat zou dan wel weer een voordeel zijn ;))

@Hellepelle: welkom terug! Fijn dat het met je moeder weer wat beter gaat. Is niet niks, een herseninfarct, ik weet er helaas alles van :(
    Maar nu in elk geval lekker verlof! Geniet ervan :)
    En de eerste mei-mama bevallen, ja, de eerste 2 zelfs al!

@Linda: ijsverslaafd? En ik vind dat ik mezelf nog wel zo weet te beheersen... :)
    Hopelijk wordt Quinn snel weer beter!

@Daam: hier hebben we ook niet zo heel veel in maat 50/56. We gokken er een beetje op dat er nog zat binnenkomt van de kraamvisite. En daarnaast weten we ook pas met de geboorte of het een jongen of meisje wordt en we hebben niet zo'n zin om de kast nu vol te hangen met alleen maar witte/beige en lime-kleurige kleertjes...

4. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Een gewaarschuwd mens telt voor twee haha....

En ben je ook besmet met het ijsvirus? Hier een beetje misselijk van de mini magnums.... had er miss nie 4 achter elkaar moeten eten! Hou het voortaan ook maar bij de festini's :)

5. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Dat had ik nie verwacht, volgens mij moeder ( en die weet alles ;) denkt ze...... :) ) kunnen ze daar maar heeeeeeeeeel even in! Zal morgen eens even kijken wat ik nou precies heb :)

6. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Dat hebben wij dus ook! En ik vind het ook veel te leuk om straks kleertjes te kopen of te krijgen die passen bij het geslacht van het kindje zeg maar...... :D

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

pff jullie zijn lekker actief vandaag meiden zal morgen de boel ff wat beter bijhouden

hellepe wat fijn dat je moeder nog onder jullie is je wilt ze nooit kwijt al lijkt het me wel heel zwaar als ze zon zware beroerte heeft gehad ik hoop dat ze met sprongen vooruit gaat dadlijk

niea was een super kamertje heb je echt schattig! de namen waren tom liam en noa

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hier alles wel weer een beetje rustig,...

mijn voeten en benen zijn echt zeeeeer opgezet, ik kan mijn enkelbotten niet eens meer zien.. hoop dat het nog goed komt, moet er niet aan denken dat ik volloop met vocht

bah!

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Daam, oh mooi dat geeft echt hoop. Mijn moeder zegt constant dat het kindje maat 50 echt niet meer past. Dat zou ik wel zonde geven.

Jvtje, donderdag komt dan inderdaad wel heeeeeeeel erg dichtbij. Ik ben benieuwd!

Anna, ja heerlijk die ijsjes.
    Maar ooooooooooooooooooooh jij bent echt erg, ook al 4 magnum ijsjes?! :confused:
    ja haha onze moeders zijn echt zussen........ ;)

Fiona, leuk vooral noa is echt leuk vind ik.

Anastasia, gelukkig gaat het iets beter. Ja, ik heb ook echt geen enkels meer hoor.

Ik ga lekker een badje nemen!

X Neia

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Witte Reus, je heet hetzelfde als een van onze katten hihihihi

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik ga mijn bedje weer eens in, trusten alvast!

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo ben er weer, hier ook rotbuien hoor dames :evil: maar dat komt gewoon omdat mijn lichaam niet mee wilt werken.
    Mag wel ff klagen toch ;)
    Dikke enkels, rugpijn en harde buiken in die combinatie heerlijk toch :(

@ Anna goedzo meid weer door de keuring :D

Jullie hebben echt een hoop geschreven vandaag ondanks het mooie weer ;)

Sommige dingen blijven wel hangen zoals ijsjes etc ;)

@ Jvtje wat spannend meid, dat harde buiken verhaal heb ik ook helaas maar voor jou is het goed :D

@ Neia leuk die Nijntje blokken ik weet precies welke je bedoeld.
    Speelgoed heb ik nog niet echt veel, alleen wat pluche beestjes etc en boekjes.
    We douchen vaak samen aangezien hij me anders niet meer durft aan te raken snap je dus het is eigen belang ;)
    Ik ga zo ff spieken naar je kamertje, ben nieuwsgierig :p

@ Deentje wanneer mag je naar buiten dan voor het eerst met de kleine?

@ Lindatjuhhh een Mc flurry Rolo is ook erg lekker ;)

@ Hellepelle welcome back, goed om te lezen over je moeder dat het beter gaat, wat heftig allemaal :(

Zo hehehe alles weer gelezen een hele prestatie al zeg ik het zelf :D

Vandaag mocht ik een nieuw mobieltje uitzoeken, heel onverwachts, ik ging even informeren wanneer ik weer een nieuw toestel mocht uitzoeken en dat mocht al een maand, dus heb nu een of ander high tech ding, je kan er van alles mee behalve bellen ;) :D

Meiden ik ben ook bekaf, morgen box uitzoeken met schoonmams (hopelijk vind ik er een :( ) en dan 's avonds wederom naar de bios met een goede vriendin daarvoor lekker naar de mac :D :D :D
    Dus zal er morgen niet veel zijn 8)

Welterusten

13. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh ja Neia wat een lief kamertje heb je, de meubels lijken een beetje op de mijne, heel gaaf allemaal en wat zie ik wateraansluiting in de babykamer zelf, zo dat is luxe :confused: :D ;)

14. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Grrr, ik kan verdorie maar niet slapen :( Ik lig maar wat te draaien in bed, lig op geen enkele manier lekker, m'n rug doet steeds pijn (en dat is echt pas voor het eerst in de zwangerschap in bed...)
    Ik hoop toch niet dat dit zo doorgaat tot aan de bevalling (tenzij de bevalling nu héél snel begint natuurlijk ;)), want dan ben ik al gesloopt nog voor ik met het echte werk moet beginnen... :rolleyes:

Nou ja, een schrale troost is dat mannetje net zo min kan slapen, dus we zijn maar met z'n tweetjes even opgestaan. Beker warme anijsmelk erbij en dalijk maar weer een nieuwe poging gaan wagen.

15. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

"Ik ben 38 weken en 5 dagen zwanger! Nog 9 dagen te gaan." <- dat zegt m'n banner nu... :confused: Nog minder dan 10 dagen en dan is het dus alweer mei!

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@Anna, jaaaaa donderdag samen bevallen, lijkt me goed plan! Ik wilde ook eventueel baarkruk, heb het ook al aangegeven. Maar ze zijn er hier niet weg van. Ze hebben slecht zicht en als het navelstrengetje om nekje heen zit en de kleine te snel komt dan kan dat weleens verkeerd aflopen dus nu weet ik t weer niet....
    Meisje... 6 festini's en 4 mini magnums? foeiiii! hihihihih... en dan gek vinden dat je misselijk bent hahahah!

@Neia, wat een heerlijk gevoel dat je ontslag kunt nemen! Gooi het er lekker allemaal uit en vertel vol trots dat je ander werk hebt!

@samen douchen, hier normaal ook wel regelmatig maar nu wil ik niet meer... douche gaat t nooit houden in dit huis (ze hebben de douche verkeerd geplaatst ooit) dus....

@Eerlijkbeertje, vervelend zeg die schimmelinfectie, hoop dat je er snel vanaf bent!

@Lafo, gefeliciteerd met je 36 weken! Waarom durft je man je niet meer aan te raken buiten de douche?

@Hellepe, welkom terug meid! Gelukkig gaat het redelijk met je moeder! Ik hoop dat de schade beperkt is en je moeder nog heerlijk van jullie kleintje kan genieten!

@Donderdag bevallen.. meiden die allemaal de 37 weken voorbij zijn.. zullen we dan maar met zn allen? Donderdag gaat t toch regenen hahahaah...

Hier weer een klote nacht gehad.. veel krampjes enzo.. weet alleen niet of het mn darmen zijn of voorwerk... echt heel vervelend! Harde buiken heb ik ook merkte ik.. doen geen zeer ofzo maar merk dat mn buik regelmatig heeeel hard is als ik eraan zit.. en daarna weer normaal!

Nou mijn geboortebedankjes zijn haast klaar, zometeen de kaartjes schrijven en dan is het klaar.. gelukkig! Is wel leuk geworden hoor!

Kus

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goedemorgen,

Ben dus niet de enige die slecht slaapt, Jvtje uiteindelijk nog wel kunnen slapen?

Nou ik ben klaar wakker maar vraag niet hoe, ik ga straks een broodje eten en dan op zoek naar een nieuwe box.

@ Gina nou mijn man vond/vind het een beetje eng om te vrijen etc dus daarom is samen douchen voor hem eigen belang ;)
    Maar naarmate de datum dichterbij komt lijkt hij wat meer van standpunt te veranderen met het gevolg dat ik na het vrijen heel veel harde buiken krijg dus .....

Moet nog de enveloppen schrijven van de geboortekaartjes bedenk ik me opeens :oops:

Een bevriend stel van ons woont in lelystad en die vroegen zich af of we niet aankomend weekend maar het weekend erop langs wilde komen om bij hun te komen eten, maar zie toch een beetje op tegen de autorit, ben dan natuurlijk al bijna 38 weken :(
    Wat doen jullie, gewoon nog alles zonder er over na te denken dat de baby misschien wel kan komen soort pluk de dag theorie of houden jullie er wel rekening mee en zeggen jullie bewust dingen af?

Meiden laters of misschien wel tot morgen, heb een drukke dag weer helaas.

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morgen meiden was al een tijdje wakker kon echt niet meer verder slapen terwijl ik er al 4x uitmoest vanacht om te plassen maar goed ben ook niet moe ofzo
    zo het zonnetje schijnt hier al heerlijk het wordt een mooie dag vandaag
    zometeen moet ik naar de vk om half 1

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Succes Fiona, vergeet je niet te vragen naar het gewicht van je baby ;)

In april zijn er al weer een aantal geboren las ik....spannend allemaal

20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Lafo, ja dat niet slapen gaat je echt opbreken meid.
    Voortaan niet meer zoveel afspreken hoor, dan kan je 's middags lekker naar bed. Je moet wel fit zijn voor de bevalling. :D
    Maar wel lekker dat je vanavond naar de MAC gaat. jammie.
    Je hebt toch nog wel hetzelfde telefoonnummer he?! ;)
    Bedankt, ik ben ook heel blij met het kamertjes. En de wasbak zat al op die kamer toen wij het huis kochten, nu ben ik er extra blij mee.
    Over je vraag: ik ga nog wel dingen plannen en afspreken, want ik wil ook niet constant thuis zitten. Maar ik ga echt niet meer op bezoek bij mensen die meer dan een uur van ons afwonen. Zo'n lange autorit kan ik niet meer aan hoor.

Jvtje, ah balen dat je niet kon slapen. Jammer dat er 's nachts dan niemand op de site is he? Gelukkig was je mannetje ook wakker. Zou hij ook al aan het wennen zijn voor de gebroken nachten?
    Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Anastasia, dat wordt dan nog druk donderdag hier. Ik doe niet mee hoor!
    Jij dus ook niet lekker geslapen, bah. Typisch dat dat voorwerk bij veel mensen alleen 's nachts komt.
    Wat voor geboortebedankjes heb je?

Ik heb eindelijk weer eens redelijk geslapen. Vandaar dat ik waarschijnlijk nu al zo vroeg op ben.
    Net mijn mannetje weg gebracht, en mijn voeten doen zo'n pijn 's ochtends. :cry:
    Net ook weer wat voorweeen gehad, maar nu zijn ze gezakt.
    Vanmiddag naar de gyn, ik ben benieuwd!

X Neia

Deel Deze Pagina