Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja ik vergeet het dit keer echt niet lafo
    en jij veel plezier met het uitzoeken van een box en niet vergeten gelijk meenemen he
    ik weet niet waar je woont maar bij de babydump hebben ze een hoop boxen voor de laagste prijs scheelde van mij meer dan 30 euro
    ik houd er wel rekening mee denk ik over 2 weken dat we niet te ver van huis gaan ect ect me mannetje is daar erger in als ik die wil nu al niet meer drinken op feestjes omdat ik hoogzwanger volgens hem ben

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

niea erg he die voeten me man heeft een hele constructie van kussens gemaakt met daarboven op een voedingskussen en een sprei dubbel gevoouwen om maar me pootjes omhoog te laten liggen voel me zoooooo onaantrekkelijk met die benen en voeten! hij lig nog in bed heb net ff een kopje thee bij hem neergezet ik schijn hem de hele nacht wakker te hebben gehouden ...

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Neia ja het blijft een vervelend verhaal dat slapen helaas :(
    Ja nog steeds hetzelfde nummer :D
    Jij heel veel succes bij de gyn, ben benieuwd wat hij zegt.

Fiona ja ik ga eerst eens proberen bij Aktiebaby in Breda waar ik m'n kamertje gekocht heb en als ik er een zie laat ik ook niet meer los ;)
    Bedankt voor de tip in ieder geval.

Ja afspreken vind ik zo moeilijk en het is 1,5 a 2 uur rijden geloof ik dus ik hou denk ik maar een slag om de arm, aan de andere kant wil je gewoon je eigen dingen ook nog doen anders kruipt de tijd helemaal zo langzaam voorbij.......moeilijk allemaal :(

4. Goedemorgen meiden!

Fiona wat lief van je mannetje zeg! wou dat mijn mannetje zo was haha! die drinkt wel door tot ik ga bevallen....

anastasia gelukkig gaat t weer iets beter met je!

Lafo ligt een beetje aan het weer en hoe je kindje en jij het doen.. voor je naar buiten mag. bij arjen mocht ik met 5 dagen een klein wandelingetje maken! maar dat viel bij mij vies tegen.. aan t eind van de straat was ik al kapot haha.

Neia wat een leuk kamertje zeg! helemaal nijntje stijl :)

Hier alleen savonds last van voorween en menstruatie krempen en harde buiken.. indd. wel vreemd ja alleen savonds als ik lekker op de bank lig...

hier ook lekker geslapen vannacht! wel weer vroeg wakker.. maarja daar raak je wel aan gewend :)

neia succes vandaag bij de gyn!

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik was gisteren de hele avond misselijk en heb ook al een paar dagen was ongikramp heel licht zal dat wat oefenwerk wezen dan

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Fijn Deentje dat je lekker geslapen hebt, hoe voelt dat ook alweer ;)

Het is wel prachtig weer al, heb echt zin in de zomer :D

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Fiona, lief van je mannetje dat hij een hele creatie voor jou heeft gemaakt in bed.
    Misschien is het oefenwerk bij jou ook al begonnen.

Deentje, heerlijk dat jij ook goed hebt geslapen.
    Ja helemaal Nijntje stijl, what else! ;)

Lafo, jaaaaaaaaaaa ik heb ook helemaal zin in de zomer. 8)

8. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen Meiden!

Ik ben verslaafd aan broodjes met gekleurde hagelslag hihi! Errug lekker!

@Lafo: Ik ben afgelopen weekend met 37 weken dus voor het laatst richting groningen gereden. Das een uur en drie kwartier ongeveer. Komende weekenden hebben we ff lekker nix gepland, ik wil ook nog even genieten van het samenzijn... straks staat je hele wereldje op de kop en wordt alles anders........

@Neia: Ja onze moeders zijn toch wel zussen he? Haha, wel lekker dat je vanacht weer wat beter hebt geslapen! Vanmiddag naar de gyn..... ben beniuewd wat hij zegt van al je voorwerk!

@Jvtje: Jij hebt zeker geen nacht gehad waar ik jaloers op ben! Pfffffffffffffff wat zal je geradbraakt zijn..... gelukkig kan je vandaag weer alles in je eigen tempo doen.

@Lafo: maak je je niet te druk meid? Het klinkt alsof je idd aardig volgepland bent! je moet straks wel een beetje uitgerust zijn hoor!

@Neia: Ik wil ook niet alleen maar in huis zittenmaar vind het wel lekker om nu zelf te beslissen waar we nog zin in hebben of bij wie we op bezoek willen. Het zijn dan spontane bezoekjes en niet vante voren al vast staand, dat vind ik wel prettig!

@Fiona: Veel succes weer bij de vk vandaag! Ben benieuwd wat je kleintje ong weegt :)

@Deentje: Ook al vroeg wakker haha, het is druk hier smorgens! Gelukkig heb je wel een goede nacht gehad!

@Gina: Ik had niet al die ijsjes achter elkaar op gegeten maar verdeeld over de dag hihi..... tenminste de waterijsjes wel hihi. En die magnums zijn echt maar heel klein hoor ;)

Ben benieuwd of er hier donderdag echt een beebieboom ontstaat haha, zou wel lachen zijn! Dat verhaal van de baarkruk ken ik niet....dat klinkt idd wel een beetje spannend..... niu denk ik wel dat eenbevalling altijd risisco's met zich mee brengt..... Denk dat je vooral moet doen waar je je zelf prettig bij voelt!

xxx anna

9. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    @ Daam: nee mijn moeder ligt op het moment nog op de intensive care, maar we hebben gisteren te horen gekregen dat ze daar ook vanaf mag en naar een gewone afdeling. Van daaruit mag ze dan naar een revalidatiecentrum.
    @ de rest: bedankt voor het meeleven! doet me goed! We nemen het gewoon ook met de dag en dan zien we vanzelf wel verder!
    HIer trouwens helemaal geen last van een ijsjes tic of iets anders! valt allemaal wel mee! al is het natuurlijk wel een heerlijke tic :-D
    Tja en donderdag klinkt inderdaad heel erg spannend hoor dames! ik zal het goed in de gaten houden.
    Wij plannen hier ook nog gewoon dingen in die een uurtje rijden zijn. Veel verder doen we ook niet meer omdat je inderdaad ook niet weet wanneer het gaat beginnen... En we hebben ook allebei een voorgevoel dat het eerder kan gaan beginnen dus daar houden we stiekem wel rekening mee. Maar gaan wel leuke dingen doen omdat we nu nog eventjes met z'n twee zijn!

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    heb ik ook 's morgens vroeg als ik in bed lig en het blijft maar doorgaan, totdat ik opsta is het weer helemaal weg.. :rolleyes:

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen meiden!

@jvtje: Nachtbraker! Ik hoop dat je nu lekker ligt te slapen zodat je donderdag aan de slag kunt met bevallen. :)
    Nee, ff serieus, rust maar lekker uit. Wauw, nog maar 9 dagen!

@gina: Jij zit al in de afrondende fase! Nou, laat maar komen dan donderdag!

@lafo: Of je naar Lelystad moet gaan? Dat ligt er een beetje aan hoe zeker je je voelt en of je een beetje fit bent, want zo'n autoritje kan er ook in hakken (en dan moet je nog terug) Stel dat de weeen daar beginnen, dan heb je over het algemeen nog tijd zat om terug te rijden (al zijn er altijd uitzonderingen!)
    Ik zou zeggen: pluk de dag! en kijk hoe je op dat moment zelf bent. Voel je niet beschaamd om vlak van te voren af te moeten zeggen (denk aan je zelf!)

@fiona: Succes bij de APK straks! Fijn hoor zo'n man als jij hebt. Ze bestaan dus echt! :) ;)

@neia: Vervelend dat je last van je voeten hebt, waar komt dat door? Vocht? Succes bij de gyn vanmiddag!

@deentje: Lekker hoor een nachtje doortrekken! Dan voel je je meteen een stuk beter. Gaat het goed zonder de medicijnen? Goed dat je volhoudt hoor!

@anna: Heb je nou sinds vandaag een nieuwe verslaving of komt die gewoon bij je ijsjes tic?

@hellepelle: Ik hoop dat je moeder snel naar het revalidatiecentrum mag, daar zijn ze goed ingesteld op het herstel en kunnen ze vaak wat meer vertellen over wat nog mogelijk is.

@dolphin: Misschien helpt het als je iets minder plat ligt of slaap je al bijna zittend? ;)

Ik heb ook een betere nacht gehad dan gisteren (dat was echt een drama)
    Ben ook lekker doorgegaan met de babywasjes dus dat wordt zo weer even strijken. 8)
    Ook toevallig: doe ik een bod op een dekentje op marktplaats (doe ik meestal via de mail) Krijg ik een berichtje terug dat het akkoord is en dat ze wat van de prijs afdoet omdat wij het zijn! :confused:
    Ze had er een foto bij gedaan van haar en haar dochtertje en toen herkende ik haar (een vriendin van een vriend van ons!)
    Ik vond het erg grappig! :)

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ben nu weer zo misselijk pffff bleeh hoe komt dat nou? mischien is het me maag die in verdrukking komt met het kindje gisteren kwam me maagzuur omhoog op me werk ston dik daar het in te houden zo voorschut maar goed
    ben ook stom geweest wou me spijkerbroek snel wassen en drogen dus in de droger gegooid nou ben volgelopen met vocht ondertussen met als gevolg dat ik met adem in me broek aanheb nu
    pfff hopelijk gaat die zo een stuk losser zitten

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha daam idd dat is zeker grappig

14. Goedemorgen dames,
    gelukkig hoefde ik een keer geen 20 pagina's bij te lezen haha.

Hier gaan we de laatste weken ook niet meer ver weg met de auto. Je weet immers nooit wanneer het begint.
    Maar de komende 2 a 3 weken mag uk nog wel ff blijven zitten hoor.

15. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ daam, ja misschien, maar omhoog liggen kan ik niet en op mijn rug liggen al helemaal niet.. pff.. ik voel me net een nijlpaard.. :(

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Anna, helemaal met je eens. Ik wil wel dingen doen, maar niet dat ik de hele week afspraken heb staan. Daar kan ik dan zo tegenop zien. En ik wil ook nog even genieten samen met mijn mannetje.

Net nog een smsje gehad van mijn schoonmoeder of we daar morgenavond willen komen eten.
    Nu heb ik (voor het eerst in weken) nee gezegd. Vanavond is het ook weer hectisch met het eten, ivm de pufles om 7 uur. Dus morgenavond lekker een rustig avondje op de bank eten hoor.
    Schoonmams heeft niks terug gesmst, hopelijk is ze niet beledigd.
    Zij denkt dat het makkelijker voor ons is om daar te eten, want dan staat alles klaar. En dat is natuurlijk ook zo, maar ik vind het dan ook altijd lullig om gelijk naar huis te gaan, dus dan zit je daar al snel tot 9 uur ofzo. Nee morgen even niet dus.

Hellepelle, mooi dat je moeder naar een gewone afdeling mag. dat scheelt toch mooi, ook met bezoek.

Dolphin, weer alles weg dus nu je bent opgestaan?

Daam, ja komt echt door de vocht. Maar nu voelt het ook alsof mijn linkervoet gekleusd is of omgezwikt. Nu loop ik helemaal raar. :confused:
    Wat leuk en toevallig zeg, wel lief dat je het goedkoper krijgt. :D

Fiona, dat is ook niet slim he, om een strakke spijkerbroek aan te doen als je misselijk bent. Ik zou even omkleden als ik jou was, misschien zakt het dan.

Net lekker saucijzenbroodjes gegeten. En de nijntje lakentjes gestreken. Gelukkig zijn alle babyspullen nu echt gewassen en gestreken. Heerlijk!
    Zometeen met mijn beste vriendin afgesproken en daarna naar de gyn. Ik ben benieuwd.

X Neia

17. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja neia, alles is weg.. wel nog harde buiken, maar alle krampen enz zijn weer weg.. :rolleyes: Dat was gisteren ook al zo..

18. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Gistermiddag na het ziekenhuis geen tijd gehad om even bij te lezen en 's avonds kwamen mijn ouders nog even de laatste plank ophangen in de baby-kamer. Nu eerst bijlezen dus.....

@Neia, succes alvast vrijdag, spannend hoor je baan opzeggen!

@mamain2008, je moet vooral doen waar jij/jullie je goed bij voelt/voelen! Dus als jij de eerste dag lekker alleen met je gezin wilt zijn moet iedereen dat accepteren en respecteren!

@ice, vandaag de eerste dag zonder kraamhulp! is je man ook thuis of ben je echt alleen met Luna? Zeker als je je goed voelt lijkt het me heerlijk als de kraamhulp weer weggaat.

@anastasia, hoop dat je je vandaag wat beter voelt en het allemaal wat lekkerder gaat.

Wat hebben veel meiden een ijstjes-tik ;), Grappig, heb ik echt helemaal niet. Nu werd het door mijn gync. ook sterk afgeraden i.v.m. hoge bloeddruk, dan schijnt ijs eten niet goed te zijn.

@deentje, hier had ik ook dezelfde "bijna-lege" doos van het kruitvat, stelt echt niets voor. Niks geen nieuwe, beter gevulde doos.
    @Anna, ik zou die doos dus lekker laten staan, en er zeker niet zo'n stuk voor om gaan rijden.

@neia, leuk kamertje!

Ik heb ook maar heel weinig in maat 50, rest allemaal 56 en groter. Ze verwachten bij mij ook een 8-ponder, en dacht dan wel goed uit te komen met maat 56 maar misschien van de week toch nog wat in maat 50 kopen.....

@jvtje, dat was zeker een nachtelijk forum bezoekje....02.42 uur...

@lafo, ik denk dat als ik zelf straks richting de 38 weken ga, en jij dus ook....;), niet meer zo heel ver van huis zou willen gaan. Nu heb dat nu ook al een beetje maar meer omdat ik het heerlijk vind om thuis nog lekker te kunnen rommelen.

gisteren was de controle by de gync. gelukkig goed, bloeddruk was gezakt en was nu weer goed (dankzij de verhoging van de dosering). Volgende week weer terug. Ook nog even bij de Jamin 2 kilo van die kleine geboortehartjes besteld, dan kan ik volgende week er iets leuks mee gaan maken als geboortebedanktjes. Weet alleen nog precies wat.....maar vind die kleine hartjes (in roze/wit of blauw/wit) zo schattig staan dat ik er wel iets mee wil doen. Dus als iemand nog een gouden tip heeft....

Ik ben benieuwd of er donderdag een mei baby geboren wordt, of meerdere......Ik sla nog even over, onze kleine moet nog ff blijven zitten, wil eerst nog even genieten van mijn verlof nu het eindelijk zover is.

19. Ntombi

Ntombi Actief lid

8 jun 2007
    426
    0
    0
    thuisblijf mama
    Nijkerk
    Hallo allemaal,

even een update van mijn kant.
    Ik lees nog gretig mee, maar heb niet echt het gevoel dat ik jullie ken zoals jullie elkaar kennen, dus reageer ik niet.
    Wilde wel even laten weten hoe het hier gaat.

Vannacht zijn om 2.00 uur mijn vliezen gebroken.
    Wat een raar gevoel is dat. Echt of je in je broek plast.
    Was helemaal 'blij' toen ik de eerste weeen voelde. Maar helaas is het sinds vanmorgen weer rustig.
    Het is nu dus echt afwachten wanneer het gaat beginnen en anders moet ik morgen naar de gyn.

Hoop zo dat dat niet hoeft, maar ik heb er een beetje een hard hoofd in.

Willlen jullie voor me duimen dat het alsnog vanzelf opgang komt zodat ik lekker thuis mag bevallen.

Alvast bedankt!

Liefs Ntombi

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tjee wat spannend zeg!
    Veel succes!

Deel Deze Pagina