Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Spannend, hopelijk zet het in de loop van de dag vanzelf door en heb je snel je kleintje in je armen. Succes!

2. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ Ntombi, heel veel succes en sterkte toe.. de kleine komt zeker nu snel ! Voor je het weet heb je het in je armen.. :D

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Dolphin, nog even afwachten dus. :(

Askim, super dat alles goed was bij de gyn en dat je bloeddruk is gedaald. Gelukkig heb ik een gewone bloeddruk, dus dan mag ik lekker ijsjes eten. :p
    Inderdaad leuk om iets te doen met van die hartjes. Maar wat........ :rolleyes:

Ntombi, ik weet nog wel wie je bent hoor. ;)
    Oeh spannend! Ik duim voor je dat het snel weer vanzelf begint.
    Hou je ons op de hoogte?

Ik ben helemaal moe van het douchen. Even bijkomen dus....puf puf :)

X Neia

4. KatSas

KatSas Bekend lid

Hai!

Daar was ik dan weer, ben gelukkig weer thuis. Ben nog wel erg moe, dus vergeef me....maar ik zal niet alle gemiste pagina's terug reageren. Zal ff gauw wat doorlezen nu...ff kijken...

@ Hannah: de vliezen gebroken lees ik :confused: wauw wat spannend, nou moet ik wel alles gauw door gaan lezen!

@ Ice: prachtige foto's van Luna!

Nou ga me ff storten op het snel doorscrollen van de pagina's op zoek naar babynieuws van hannah, tot zo

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ Neia, afwachten is niet mijn sterkste kant.. :)

6. will

will Niet meer actief

hoi,

ntombi, idd een tijdje geleden. ik duim voor je dat de weeen snel op gang komen. laat je weten als de kleine er is, we zijn weer nieuwsgierig.

Anna, is het ijsmonster van de meimama's, hahaha
    donderdag ben ik 37 weken en een dag zwanger dus wil eigenlijk ook wel meedoen aan die bevallingsmarathon, haha. Waar moet ik me inschrijven?

Evelien, waar zit je toch?

wat weggaan betreft is het hier wat anders. mijn man kan niet meer alleen weg, waar de auto is ben ik ook. gelukkig is het wel zo dat alles waar we naar toe zouden moeten dichter bij het ziekenhuis is. dus er staat een vluchtkoffer in huis en een noodgevallen vluchtkoffer in de auto.

neia en fiona succes bij de gyn en vk.

hebben jullie ook van die vreselijk dorst? is gisterenochtend begonnen maar heb het nog steeds.

7. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Dat heb ik dus ook altijd.....pfff afdrogen en aankleden valt echt niet mee met die buik :x

8. will

will Niet meer actief

neia, zit je te oefenen op het puffen?

9. KatSas

KatSas Bekend lid

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Hannah heeft een dochter lees ik, Nieve, ook al weer zo'n leuke naam!

Hannah: gefeliciteerd met de geboorte van Nieve!

10. will

will Niet meer actief

katsas, fijn dat je er weer bent. hoe voel je je?

11. Ntombie wat spannend zeg! nu mag je heel snel gaan genieten van je kleintje! hou je ons wel op de hoogte want nu zijn we heel erg nieuwschierig hoor :):)

Katsas fijn weer wat van je te horen.. wat was er nou precies aan de hand met je?

12. KatSas

KatSas Bekend lid

Ik voel me vooral heel moe en heb ook nog steeds hoofdpijn en buikpijn helaas. Wel waren de ctg en mijn bloeddruk gisteren gewoon goed en de bloeduitslagen ook, dus ik mocht, als ik met de hand op mijn hart beloofde het rustig aan te doen, toch naar huis. Ik was het ziekenhuis ook helemaal zat. Het rommelt steeds, maar het zet nog niet door helaas, zaterdag hebben ze getoucheerd, maar toen had ik nog geen ontsluiting. Nu moet ik donderdag weer op controle en dan kijken hoe het dan met mijn bloeddruk is, hopen dattie dan net als gisteren gewoon goed is. Zaterdag en zondag was die niet zo goed...maar ja. Ben nu vooral ff helemaal klaar met het zwanger zijn, wil gewoon nu bevallen. De klachten en al het gedoe breekt me op merk ik.

13. KatSas

KatSas Bekend lid

Ik lees overigens verder niet bij hoor dames, sorry als ik daardoor iemand tegen zijn schenen schop of iets heel belangrijks mis..dan hoor ik het nog wel. Heb echt geen energie ervoor nu

14. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    goede morgen.

hmmm ik kon veel dingen onthouden. totdat ik las dat bij iemand de vliezen gebroken waren hihi.

@neia wat een leuk kamertje. ziet er leuk uit. en ook een tummitub :)

@Daphne, hihi echt waar. hoor je niet vaak dat een kat zo'n naam heeft ik persoonlijk vind mijn naam niet zo leuk. had liever Janneke gehad.

@donderdag bevallen NEEE dat wil ik niet. heb met de kleine spruit afgesproken dat ie gewoon op 1 mei komt. want nu donderdag is er iemand jarig die ik niet zo leuk vind ;)

@Anna jeetje ijsmonster dat je bent. ben je niet aan de diarree van al dat ijs? ......

@Anastacia hoe gaat het nu tussen jou en je mannetje?

@ukkie klinkt wel als een gezellige middag. :)

@bier. ik heb het wel tegen mijn vriend gezegd dat ie de laatste paar weken echt rustiger aan moet doen. en zondag op het feest zijn ouders maar bier neer zetten. maar heb ook gezegd vanaf nu rij jij maar overal heen en ik rij echt niet terug dus kan hij niet drinken en gelukkig vind hij het niet zo erg. en als hij het erg had gevonden had ie pech gehad ;)

@schoonmams. ik heb er ook een paar keer iets van gezegd toen ze het alleen over dr zoons huis had. dan maakte ik zó'n opmerking van wie zijn huis is het nog meer.. en als dat van haar zoon zijn kind nog door gaat dan word ik vals hihihi...

ach heb denk ik even genoeg van haar!

wat een weertje. :D

15. opzich gaat het best redelijk zo zonder medicijnen! heb savonds wel veel last... maar overdag gaat t nog erg goed! hopelijk blijft dat ook zo... heb af en toe wel een mindere dag.. maar zolang er meer goede dan slechte dagen zijn vind ik het prima :):)

16. KatSas

KatSas Bekend lid

Overigens wel echt op mijn kop gehad van mijn man ook...ik werd vrijdagavond dus gewoon echt helemaal niet goed, misselijk, benauwd, hoofdpijn, buikpijn, duizelig, algehele malaise.... Niet de dokter gebeld...zaterdag pas en toen moest ik dus blijven. Maar goed ik heb/had mijn vluchttas nog niet ingepakt..oepssssssssssss. Dat ga ik dus vanmiddag na mijn slaapje ff doen... In het ziekenhuis heb ik maar vast de enveloppen voor de geboortekaartjes geschreven..want je weet dan toch maar nooit he.

17. KatSas

KatSas Bekend lid

Deentje: wat knap van je dat je het zo goed volhoudt! Ben zo trots op je, echt super!

18. Dankjewel katsas! t valt me gelukkig allemaal reuze mee ik had het erger verwacht!

19. KatSas

KatSas Bekend lid

fijn om te horen, is ook wel eens lekker als iets gewoon eens meevalt. Zijn er overigens al meer dames aan het bevallen, of was hannah de laatste voorlopig?

20. wat een klote dagen heb jij dan achter de rug zeg bah! hoop voor je dat je kleintje snel wil komen!

Deel Deze Pagina