En wat voor een update! Probeer te relaxen, ga lekker douchen, laat je masseren door je mannetje. . . .misschien komt het alsnog vanzelf op gang! Je mag nu nog niet in bad, maar als je goede weeën hebt kun je er lekker in gaan liggen (moet je er wel één hebben natuurlijk ) Hou ons op de hoogte, ik ben nl erg nieuwsgierig!
ohhh het kriebelt wel hoor nu je leest dat andere ook bezig zijn ... nope nog 9 dagen geduld hebben... @katsas. ik heb mijn tasje al 5 weken geleden klaar gemaakt ik had sterk het gevoel dat de kleine te vroeg kwam.. @Deentje wat goed dat het goed gaat. en ja die mindere dagen horen er ook bij. zal wel niet gemakkelijk zijn.
ja gaat zeker hard! als ik dat allemaal lees denk ik dat ik ook bijna aan de beurd ben! maar verw8 mijn kleintje eigenlijk pas rond 20 mei en dat duurt nog wel heel erg lang dan
ach deentje, dat vond ikook en voordat ik het wist hoef ik er nog maar 9 ( of langer ) de dagen vliegen echt zo voorbij vind ik.
Gaat best hard, ben nu alleen benieuwd, want ik had met de verloskundige afgesproken dat ze me niet over tijd zou laten lopen, maar nu val ik dus weer ff onder de gynaecologen en die doen minder gauw wat...zucht...afwachten dus dan.
ja dat klopt. ergens ben ik zo ongeduldig. en als ik dan iets wil doen waarbij de buik in de weg zit dan mag ie wel komen. maar vind het ook heerlijk het getrappel ed in de buik maar ben zo benieuwd is het een meisje of een jongen hoe ziet ie eruit ? is alles wel goed... maar dat zullen de meeste hebben.
nou dat hoop ik niet.. mijn vriend had met zijn werk afgesproken dat hij ritje hier in de buurt zou krijgen ( hij is chauffeur ) en nu hebben ze hem naar Rotterdam gestuurd. dus dat word flink ruzie maken op kantoor. ben zo bang dat hij de bevalling mist omdat hij ergens in de file komt te staan
aaah dat moet nog wel te doen zijn hoor! eerste bevalling duurt gemiddelt 12 uur.... maar t kan indd. altijd heel snel gaan... ooh spannend dat je nog niet weet wat het word zeg! dat weet ik dan wel.. maar ben ook heel nieuwschierig hoe hij eruit ziet en of die op zijn broer lijkt of een heel ander kind is... kan ook niet wachten van de nieuwscheirigheid!