Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Katsas, fijn om iets van je te horen meid. Nu rustig aan doen thuis, en hopen dat de bevalling snel op gang komt.

Witte reus, jij doet ook gewoon donderdag mee. Vandaag niet hoor, eerst moet je mannetje nog ruzie maken op het werk. ;)

Fiona, fijn dat alles oke was bij de vk.

Anastasia, bij jou dus ook. Ik hoop echt voor je dat je volgende week niet meer hoeft.

Dikke knuffel voor alle andere meiden.
    Ik maak me ook een beetje zorgen om Evelien.

Ik ga nu naar mijn vriendin en dan naar de gyn. Ik zal wel weer aan een ctg moeten.
    Als ik moet blijven informeer ik m'n buddy's. Anders zal ik vanavond na de pufles even posten.
    Fijne middag!

X Neia

2. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    @neia, heel veel succes bij de gyn. en ik ben heel eigenwijs en ons kindje dus ook en wij hebben afgesproken 1 mei :D en daar houden we ons aan..
    * hoop hoop* hihihi

en die ruzie komt er toch wel. of jah ruzie. mijn vriend doet zoveel voor het bedrijf en als hij 1x iets vraagt kan het niet of is het moeilijk moeilijk...

3. heej ja evelien ook al een tijdje niks meer van gehoord... wie is haar buddy?

wat word er veel gekletst ineens zeg haha! zit ik erachter is t nog iet bij te houden!

neia succes bij de gyn!

4. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ze zal toch niet al bevallen zijn he..

ik ga ook maar eens iets doen in huis.

tot straks..

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja, maar ze hebben het toch niet aangepast, kleintje loopt precies op schema. Dus de uitgerekende datum blijft echt 7 mei.

6. Katsas fijn dat je weer thuis bent, lekker rustig aan nu.

Ntombie: spannend dat het nu snel gaat gebeuren. Ik ken de meiden hier ook niet zo goed omdat ik nieuw ben hier op het forum, maar ik klets gewoon vrolijk mee.

Voor velen kan het eigenlijk al elk moment beginnen, dat vind ik wel een spannend idee. Ik heb echt het gevoel dat die 5 weken nog eeuwen gaan duren. M'n humeur wordt daar ook niet beter op.
    Ik wacht ook nog steeds erop dat vriendje de laatste spullen van zolder haalt, zodat ik echt alles klaar heb staan. Geeft me dan wel een gerust gevoel. Ik vind het wel balen dat we geen vaste trap naar de zolder hebben anders had ik zelf wel al alles naar beneden gehaald. Maar nu moet ik wachten tot hij tijd en zin heeft. Donderdag heeft hij de hele dag vrij, hopelijk wordt de to-do-list dan wat korter haha.
    Het is overigens niet zo dat hij nu niks doet hier, gisteren heeft hij de woonkamer gepoetst en vanochtend alles gestreken dus ik ben wel heel blij met z'n hulp!

Verkoudheid is nog niet echt minder, kreeg er ook nog hoofdpijn bij dus heb net wel een paracetamol genomen.

7. ga zo met mijn moder lekker de stad in! heerlijk! heb alleen geen idee wat ik aan moet treken grrr.... das wel weer lastig met dit weer! en aangezien ik ook heel veel kelren niet pas....
    weet namelijk niet of t weer is voor een rok... of dat ik t dan koud ga krijgen haha....

8. Neia succes bij de gyn trouwens.

9. Lekker Deentje ff eruit om te shoppen.
    Ik heb echt geen puf meer om echt de stad in te gaan. Ik geloof dat ik ook niks meer nodig heb.

10. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@Gina: dat van die harde buiken heb ik nou dus ook. Ik merk het ook pas als ik m'n hand op m'n buik leg en ik heb op dat moment toevallig een harde buik. Wie weet hoeveel harde buiken ik dus al werkelijk gehad heb... :)

@Lafo: Ik heb uiteindelijk nog 2 uurtjes geslapen, denk ik... om 5 uur viel ik pas in slaap en om 7 uur ging de wekker alweer :(

Ik zeg niet bewust dingen af. Als we nu ergens een uitnodiging voor krijgen, dan geef ik gewoon meteen aan dat ik het op de dag zelf bekijk, hoe ik me voel enzo en aan de hand daarvan bepaal ik dan of ik wel of niet ga. M'n man laat ik ook voor zichzelf beslissen. Hij moet zelf weten of hij eventueel zonder mij toch ergens heen wil, ik ga hem niet dwingen om thuis te blijven.
    En sommige mensen helpen dan weer bij de keuze. Zoals mijn schoonmoeder die me zowat een verbod op heeft gelegd om nog naar hun toe te gaan voorlopig. Haha "ik kom wel naar jullie toe!" zegt ze dan :)

@neia: het is je geraden dat je donderdag niet mee doet! :) Volgende week vrijdag, dan mag jij! ;)

Gelijk heb je hoor, dat je morgen niet bij je schoonouders wilt eten. Kan het me best voorstellen, ik zou ook niet meteen na het eten weg willen, dat komt zo ondankbaar over...
    Je zou hooguit nog vantevoren aan kunnen geven dat je opzich voor het eten best wilt komen, maar daarna wel meteen naar huis wilt omdat je het langer niet meer trekt. Als ze daar geen moeite mee heeft zou je eventueel nog wel kunnen gaan.

Succes bij de gyn!

@fiona: succes bij de vk, hopelijk wil ze wel een schatting doen van het gewicht!

@anna: geradbraakt ben ik zeker ja...
    Lijkt me ook wel apart inderdaad, als er donderdag echt een handvol baby's geboren worden... Weet niet of de april-mama's dat zo leuk vinden alleen ;)
    En ik ben het wel met je eens over de bevalling: doe waar jij je het prettigst bij voelt, dan gaat het ook het beste!

@hellepelle: fijn dat je moeder van de IC af mag! Zal een hele opluchting voor jullie zijn.

@daam: lekker slapen, was het maar waar... moest vanmorgen om 9 uur alweer bij de vk zijn :( Maar goed, alles is hier klaar, dus ik kan het verder wel heeeerlijk op m'n gemakje doen vandaag. Dat scheelt wel weer iets :)
    Da's inderdaad toevallig van dat dekentje!

@askim: fijn dat de bloeddruk met dank aan de medicijnen nu weer gezakt is! Altijd fijn om te weten dat die dingen dan ook werken.

@ntombi: Spannend hoor! Nou heb je zeker binnen 2 dagen je kleintje vast! Hopelijk komen de weeën snel uit zichzelf op gang, zodat je niet naar het zh hoeft.

@KatSas: welkom terug!
    Ik kan me voorstellen dat je het wel gehad hebt met dat zwanger zijn. Ik heb het zelf onderhand wel gehad met dat hele zwanger zijn, van mij mag de kleine nu ook wel komen. En ik ben toch behoorlijk klachtenvrij.

@will: met de dorst valt het wel mee. Ik heb wel dagen ertussen zitten dat ik maar niet genoeg kan drinken lijkt het wel, maar die zijn toch wel sporadisch en meestal gaat dat gevoel in de loop van de dag vanzelf wel weer weg en anders is het uiterlijk de volgende dag wel weg.

@witte reus: je bent ook niet verplicht om donderdag mee te doen... ;)

@deentje: fijn om te horen dat het best aardig gaat zonder medicijnen! Ik duim voor je dat het ook zo goed blijft gaan hoor!

Will is de buddy van Evelien.

@anastasia: weer door de keuring dus :D Ik geloof dat extreem veel vocht vasthouden niet echt 'erbij hoort', maar ja .. wat is extreem veel? Wat wij veel vinden, kan voor een vk nog best als normaal beschouwd worden natuurlijk...
    Jij mag ook donderdag wel mee doen aan de bevallingsmarathon hoor ;)

@eerlijkbeertje: gefeliciteerd met de 35 weken!

Hier vanmorgen ook naar de vk geweest en alles was weer goed. Ze had alleen wat moeite met het hartje vinden. Haha, eigenwijsje lag kennelijk anders dan dattie liet vermoeden :) Nu maar hopen dat ik volgende week niet meer terug hoef...
    Ze vertelde trouwens nog dat één van de vk's (de enige die ik nooit gezien heb) gister bevallen was, precies op de uitgerekende datum... in 2 uurtjes tijd :confused:

Mannetje is ook maar weer naar huis gekomen. Die heeft ongeveer net zo slecht geslapen vannacht als ik, dus die zat zowat letterlijk boven z'n toetsenbord in slaap te sukkelen. Misschien dat we dalijk nog even samen op bed gaan liggen dan, of anders vanavond lekker vroeg onder de wol kruipen.

11. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Zo, auto gewassen, de oprit is onkruid vrij en de was en de strijk weggewerkt! En dat zonder ijsjes haha :)

Nu ben ik er echt helemaal klaar voor! morgen nog een rustdagje en dan donderdag bevallen ;) laat het zo zijn! [-o<

Ben nu wel moe dus ga ff broodje eten en dan tukkie doen!

In ieder geval: Neia succes bij de gyn
    Fiona bij de vk
    en ntombi: zet hemop meid!

Katsas leuk van je te horen! Doe lekker rustig aan meid!
    en Anastacia, idd fijn dat je weer goedgekeurd bent!

De rest later meiden, trusten ;)

12. will

will Niet meer actief

heb evelien al een pb gestuurd, wacht het even af.

13. Balen Jvtje dat jullie zo weinig geslapen hebben.
    Kan me voorstellen dat jullie nu ff lekker rust nemen.
    Merk je die harde buiken zo dan niet? Ik voel een harde buik wel degelijk, echt zo'n trekkend gevoel alsof ik vel te weinig heb en daarbij ben ik dan meestal ook kortademig.

14. Ben benieuwd of je wat hoort Will.

15. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hoi,
    Hier weer eens een berichtje van mij..PFF computer was overleden zaterdag..nou nou dan ga je dat ding ineens heel erg missen...

Hier alles oké..ben alleen erg dik geworden van het vocht de afgelopen dagen. Maar ik kan de dagen aftellen. Morgen de laatste controlle in het zh.

Ik ga ook ff liggen... :D

16. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Linda: nee, het is echt dat als ik een harde buik heb wanneer ik m'n had toevallig op m'n buik heb liggen, dat ik dan kan voelen dat m'n buik in z'n geheel nogal hard aanvoelt en er niet echt meer iets in te drukken valt. Terwijl ik dan even later wel weer in m'n vel kan prikken, zeg maar. Maar meer merk ik er echt niet van. Soms als ik in bed lig (vooral op m'n rug) kost ademhalen op zo'n moment ook wel wat meer moeite, maar dat is het dan ook echt wel.

17. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Vervelend als je pc kapot gaat Mariska :(
    Lijkt me echt vreemd, dat je nu al weet dat morgen de laatste controle is! Ik kan alleen maar hopen dat vandaag de laatste controle geweest is, maar het kan net zo goed dat ik nog wel een keer of 3 die kant op mag...

18. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoihoi!

Eerst een korte update van mij en dan maar de reacties... :D
    Gisteren vanaf 5 uur weer heel veel harde buiken gehad, pff... had nog wel zo rustig aan gedaan gisteren. Straks controle bij de vk, ben echt heel benieuwd hoe de bloeddruk nu is en of er eiwitten in de urine zitten. Hoop dat alles beter is dan vorige week. Deze week niks aangekomen, blijf steken op 7 kilo.

Zal Evelien zo ff smsen, weet dat ze wel controle had vandaag en ze had ook al een hoge bloeddruk, dus misschien?

JVtje en Gina: ik voel echt bijna lle harde buiken, ze zijn echt heel sterk dus echt niet te missen.
    Hier wordt ook per dag bekeken of de afspraken doorgaan. Heb meestal 's avonds geen zin meer in verjaardagen etc. maar ga ze ook niet bij voorbaat afzeggen.

Buddy Hellepelle: fijn dat je er weer bent. Heb je nummer (eindelijk) in de telefoon gezet, dus mocht er wat in mijn situatie veranderen dan laat ik dat ook aan jou weten (ben ook bij Will en Evelien terechtgekomen omdat je zo lang weg was, maar meer buddy's kan geen kwaad natuurlijk!)

Ga nu toch maar ff liggen, anders wordt het helemaal niks de rest van de dag...

Liefs Friendly

19. mAriska das klote als je pc kapot is.. ik moet er niet aan denken zonder pc haha! hoezo verslaafd! :)

Lindatjuhhh hier ook niks meer nodig hoor! alles is al helemaal klaar :) maar met dit mooie weer wil ik toch wel graag wat doen.. en ja dan word t al snel ff de stad in.. want wat moet je anders :)

20. Had eigenlijk echt verwacht dat we het huis en de babykamer e.d. nooit op tijd klaar zouden krijgen! en nu... haha alles is klaar! kleertjes enzo ligt allemaal gewassen in de kast.. bedje is opgemaakt... haha helemaal klaar! nu nog een baby ;) maar die zal nog wel eventjes op zich laten wachten!

Deel Deze Pagina