de 1e tien minuten vind ik het heerlijk, vooral als ik hem/haar even niet gevoeld heb. maar daarna begint het vervelend te worden. maar als ikzelf de hik heb heb ik ook altijd lang de hik totdat het gewoon pijn gaat doen. zondag had ik dus echt mijn 1e echte harde buik ik meteen aan vriendlief laten voelen die keek echt zo van wow wat hard..
Er zijn weken geweest waarin ie voor m'n gevoel meer wel de hik had dan niet (overdreven natuurlijk, maar echt meerdere keren per dag).
Als ik trouwens niet helemaal zeker ben naar welke kant ukkie met z'n rug ligt, dan weet ik het wel zeker zodra hij de hik heeft. Ik voel het dan echt duidelijk rechts of links onderin. Erg grappig!
Onsukkie, tegen de tijd dat ik ga bevallen lig jij wel al met je kleine in je armen, vind je het dan niet vervelend om mijn buddy te zijn? Ik ben jaloers dat je nog zo lekker met je hond kan wandelen. Ik mis het echt enorm om door het bos te wandelen en naar de paardenstal, maarja het komt allemaal door die stomme bekkenklachten.
Verheugen jullie zich er trouwens ook op dat je na de bevalling weer gewoon alles kan eten? Ohhh ik krijg langzaam zo'n trek in een broodje filet amercain of een lekkere pittige bamiesoep ofzo. Eigenlijk gewoon weer alles zonder er brandend maagzuur van te krijgen.
jaah . en dat ik weer lekker een glaasje wijn of baileys kan drinken maar ja juist als je het niet mag mis je het ...
zo meiden ben er weer nou ik ben officieel vanaf nu met verlof! huh ja nu ja ipv van nog 2 ochtendjes werken de vk heeft aan de rem getrokken me bloedruk was 85/140 duidelijk te hoog voor mij normaal 65/120 ofzoiets aangezien ik helemaal volgelopen ben met vocht misselijk ben en heel erg benauwd of ik een te strakke bh aan heb wil ze me as donderdag ochtend terug zien is me bloedruk niet gezakt zal ik doorverwezen worden naar de gyn in het ziekenhuis maar dat wil ik niet! ze wou het nog 2 dagen aan kijken maar moest beloven dat ik 2 dagen ga rusten en niet meer mag werken heb me baas maar meteen opgebeld en morgenochtend ga ik dan daar koffiedrinken en afscheid nemen van me collega's het is niet anders pffff heb ik weer oja schatting deed ze met 37 weken omdat het nog te veel kan verschillen maar ze was tevreden over me buik en het kindje lag goed met haar hofdje vast dat doet pijn man als ze daar beneden op drukt! om te voelen hartslag was ook prima normaal altijd rechts en nu een keer links de voetjes van de kleine steken ook elke keer aan de rechterkant uit zo lief! en irri nou meiden ik ga verplicht op de bank hangen morgen gaat schoomoeder lief alles laastse klusjes doen zoals lakentjes enzo strijken en ramen lappen ze is nu met me mannetje naar hornbach een nieuw kleed kopen en hoop ik een konijnenkooi zodat die 2 etters van me lekker buiten kunnen genieten van het zonnetje sorrie als ik op de rest niet heb gereageerd maar ben moe
Geniet maar lekker van je verlof Fiona! Enne doe rustig aan, niet dat je dadelijk in het ziekenhuis belandt!
Haha ja dat klopt ook, we zijn samen op dezelfde dag uitgerekend, was een beetje in de war geloof ik. Oke das natuurlijk wel leuk om dan buddy's van elkaar te zijn.
hallo lotgenoten, Hier weer eens een berichtje van mij. Wat zijn de meeste nog actief man.pfffff bij mij komt er niet veel meer uit de laatste tijd. Voel me ook echt een oude oma. Het slapen gaat gelukkig nog wel redelijk al snurk ik als een os. Ik heb veel pijn bij het lopen in mijn bovenbenen. Het lijkt wel of ik het hele leger eroverheen heb gehad. En die steken in de vagina worden er ook niet minder om. Maarja dat schijnt dus met indalen te maken hebben. Verder ben ik helemaal opgezwollen van al het vocht, maar ik las al dat ik niet de enige was gelukkig. Ik heb gisteren met veel pijn en moeite mijn ring af kunnen krijgen, want die begon toch wel erg te knellen. Het zijn gelukkig de laatste lootjes. Wat fijn dat het zo goed gaat met Hannah en Nieve. Maar wat vervelend dat ze naar een ander ziekenhuis moet. Wel grappig want in dat ziekenhuis ga ik dus ook bevallen. Maar tegen die tijd zijn Hannah en Nieve allang weer lekker thuis. Nou ik ga nog maar eens even in mijn zwangerschapsdagboek schrijven. Rustig aan iedereen en ik ben heel erg benieuwd naar de bevallingsmararthon van donderdag. Groetjes Annrieke
Doe maar lekker rustig aan Annrieke! Er zijn veel mensen die last hebben van vocht, wat vervelend, gelukkig heb ik daar (nog) geen last van! Pijn in m'n bovenbenen heb ik wel vaak met lopen, komt vanuit de bekken en volgens mij ook door het indalen. Net of een zenuw klem zit. Snurken doe ik de laatste weken ook, echt vaag.
Ja precies Lindatjuhhh ach we moeten het maar nemen zoals het is he. Veel keus hebben we ook niet. Soms is het gewoon lekker om dat allemaal even van je af te kunnen schrijven hier op het forum. Nog even en dan weten we weer waar we het allemaal voor gedaan hebben. Wat een leuke banner heb je trouwens gemaakt!
Dankjewel. Ja het is idd. fijn om hier alles van je af te schrijven. Ik vind het ook niet leuk om steeds bij m'n familie of vriendinnen te lopen zeuren. Het hoort er allemaal bij. En aangezien ik het allemaal al een keertje heb meegemaakt weet ik zeer zeker waar het allemaal goed voor is haha. Maar toch ben ik het allemaal een beetje zat, al geeft het van de andere kant ook wel een beetje een raar gevoel dat ik over een paar weken waarschijnlijk nooit meer dat getrappel in m'n buik zal voelen. Tenminste wij zijn er dadelijk met 2 kinderen wel klaar mee, dan is het goed geweest.
Zo hier ook weer wakker Had al tijden geen dutje gedaan overdag maar vind het toch wel lekker! Nu ff lekker kopje thee aan het drinken en dan zodadelijk even naar de winkel! Vanavond eten we gorgonzolapasta. Daar zit een varkenshaasje in, uitjes, champignons, gorgonzola en creme fraisch. En dat dus met pasta.... Omje vingers bij af te likken!
Ok dus dat weet je zeker. Nou ik ben blij dat ik afgelopen zaterdag mijn zwangere buik heb laten gipsen. Nu heb er altijd een mooie tastbare herrinnering aan, al zijn wij er nog niet zeker over of dit de laatste keer is geweest. Is het bij jou dit keer ook heel anders dan de eerste zwangerschap?
Hannah moest het ziekenhuisuit omdat ze de bedeen voor nieuwe opnames nodig hadden. Ze kreeg om 11 uur te horen dat ze om 13.00 uur weg moest zijn. Han is met manlief naar het andere ziekenhuis gereden en Nieve is er met de ambulance naar toegebracht. Ze hebben een beetje hulp gekregen van de vk. Die was echt furiues over de gang van zaken.
Wat een onzin om iemand om die reden dan maar naar een ander ziekenhuis te sturen met zon klein hummeltje. Daar zou ik ook niet vrolijk van worden en mijn man al helemaal niet. Gelukkig doet Nieve het al stukken beter, en gaat het met Hannah ook vooruit.
Nou wij zijn er voor de komende jaren redelijk zeker van dat het bij 2 kinderen blijft. Ten eerste hebben we nu alle slaapkamers bezet en ben ik niet van plan te gaan verhuizen en ten tweede wil ik toch ook nog een beetje tijd voor mezelf houden. Ik zou het erg jammer vinden om mijn paardje te moeten verkopen omdat ik alle geld en tijd nodig heb voor de kids. Klinkt misschien een beetje ego, maar ik ben heel erg aan m'n meiske in de stal gehecht! Vind het al erg genoeg dat ik nu niet meer naar stal kan gaan en de volledige verzorging al sinds een paar maanden uit handen heb gegeven. Ik vind deze zwangerschap heel anders, er zijn wel overeenkomsten, maar het is ook zeker waar dat het anders is als je al een peuter hebt rondrennen. Hier nog meer paardengekken trouwens? Anna dat gerecht klinkt behoorlijk lekker! Quinn roept dus die ga ik even omkleden.
@lindatjuhh: ga je meissie maar even aankleden. Ik ga even naar de winkel. En, dat gerecht is! behoorlijk lekker haha! Moet je zeker eens proberen! Tis nog simpel ook! Alleen wel het vlees een beetje kruiden met zout, peper en wat paprikapoeder..... dat was k nog vergeten