Ja ik vind het ook heel anders dan de eerste zwangerschap. Zeker ook omdat er al een kind rondloopt die ook jou aandacht vraagt. Mijn zwangerschap is dit keer wel veel beter dan de vorige want toen had ik heel veel last van bloedingen doordat ik placenta preavia (dan ligt de placenta voor de uitgang) had. Dus dat was een hele stressvolle zwangerschap, en nu verloopt alles eigenlijk heel soepel op wat vocht vasthouden na dan. Een paardengek nee dat ben ik niet. Moet al niessen als ik eraan denk. hahahaha @anna mag je wel gorgonzola hebben?
Vocht... alleen 's avonds in m'n voeten, dan zie je m'n sok erin staan zeg maar. Verder niet over te klagen.
hai, Daar ben ik weer, uitgeslapen en wel @ katje: jij had ook heel wat bij te lezen zie ik al, wel goed hoor dat je het wel gedaan hebt. @ Anastasia: fijn dat alles goed was en heel goed dat je duidelijk bent geweest over het oedeem. Het is ook niet normaal hoor, moet eerlijk zeggen dat ik op het moment alleen eigenlijk nog in slippers pas mijn voeten zijn net ballonnen, gelukkig morgenmiddag oedeemtherapie en dan maar hopen dat hij er nog wat uitkrijgt. @ eerlijkbeertje: blijft toch spannend, bezoekjes aan de gyn. Succes morgen! @ Jvtje: bij jou dus ook alles ok, helemaal goed, een eigenwijze beeb, heeftie zeker van zijn vader he? Jij bent het dus ook zat, maar lees ik nou net dat we massaal donderdag gaan bevallen? Ik wil wel, ik doe mee..grinssssssssssss @ will: thanks voor het pb-en van evelien, hoop maar dat alles ok is! @ Anna: jeetje wat een goed nieuws zeg over hannah! @ Hannah: jeeeeeeeeeeeee, we duimen dat je voor het weekend met je meid in huis bent! @ Lindatjuhh: dat was ik, maar ik was ff tussendoor weg , ik pb je zo ff mijn mobiel enzo @ Askim: hihihihi, echt zwangerschapsdementie dus! @ Lindatjuhh: mmm filet americain op een toastje ...met een koel glas rosee...of een heerlijk biefstukje met champignon en ui...kan me er echt op verheugen! @ fiona: nou dus ook rust houden, wel echt doen hoor, ziekenhuis is echt niet leuk @ Annrieke: dus ook al zoveel vocht...balen is dat he...pfff doet soms gewoon echt zeer, maar ja.... @ anna: mmmm klinkt lekker die pasta, mag Gorgonzola dus wel? Heb ik ook wel zin in...vandaag ff niet, mijn man gaat nu nog aan de hamburgers..dus dan ga ik vanaaf echt niet koken, bespaar mezelf die moeite dan maar en ga wel aan een broodje of zo zo ff de hamburgers omdraaien..
Nou wees maar blij dan onsukkie. Raar gezicht is dat dan he als je je sokken uit doet? Ik kan mijn schoenen ook al niet meer aan, en das wel vervelend.
Zo mijn man zit aan zijn hamburgers, die had vandaag nog niks gegeten..domoor is het.... En ik zit lekker stout aan een glaasje cola..mmmmmmmmmmmm lekker!
zo, ik ga ff met erwin een bos bloemen voor een dinnetje scoren, die heeft de afgelopen dagen dat ik in het ziekenhuis was zo ontzettend veel voor mij maar ook voor mijn mannen gedaan, dat dat een bloemetje verdient, ff regelen nu dus. Misschien tot later... Pfff, heb het forum wel gemist hoor!
Gorgonzola wordt van gepasteuriseerde melk gemaakt. En ik neem het zelden dus denk niet dat het kwaad kan!
@Anna, hoeveel ijsjes heb je vandaag al op? ik heb net een halve meloen op mjummie. heb net ook lekker een dutje gedaanof poging tot heerlijk wij krijgen bonen prut. spekjes bakken, uitjes erbij bruine bonen en augurken das pas lekker heb me toch maar even kleren aan getrokken dan is het net alsof ik meer fut heb gek he. @katsass WELKOM BACK @fiona, doe maar lekker rustig aan meid. dadelijk moet je ook al naar het zh das niet goed hoor.
Ooooooooooooooeh bruine bonen met spek, jammie! Wij eten ze dan ook met stroop en picallilly saus uitje, spekkies.......hmmmmmmmmmmmmmm Ik heb nog niet eens 1 ijsjeop vandaag , goed he? Maar je hebt meop een idee gebracht,ik ga er nu 1 nemen..... ben benieuwd of het tot 1 beperkt kan blijven hihi. Lekker he ff dutten, was vergeten hoe lekker dat kan zijn! En met kleren aan voel ik me ook altijd veel beter... heb dan ook vaak meer het idee van dat ik wel iets moet doen....
ben je nog niet aan de diarree van je ijsjes hihihi met stroop en picallily ? daar kan ik me werkelijk niets bij voorstellen. al moet ik toegeven dat ik niet eens kan herinneren hoe picalilly smaakt. ik zal het eens kopen.
zoow weer terug uit de stad! wat een heerlijk weertje zeg! lekker op t terasje gezeten! wel grappig al die opmerkingen die ik over mij buik krijg! winkeliers die bang zijn dat ik in hun winkel ga bevallen enzo haha.... fijn te horen dat t zo goed gaat met hannah! maar wat een belachelijk idee van dat ziekenhuis zeg... hopelijk zijn ze snel weer thuis! nog geen nieuws van Evelien dus... ben benieuwd! ga zo eens even eten koken! tortelinies met olyvensaus en gehakt! lekker en makkelijk
haha ja heel vaak piessen! elke keer als ik opsta moet ik naar de wc... pff en die kortademigheid word toch ook best wel iritant! gelukkig niet de hele tijd.. maar af en toe loop ik echt naar adem te happen!
hihi leuk he deentje, dan ben je kei trots op je dikke toeter en kortademig dat heb ik meestal als ik in bed lig. net alsof mijn hart een keer vergeet te kloppen. en dan kan ik mijn adem haling niet meer onder controle krijgen. best eng soms.