Ik wordt misselijk en beroerd als ik op mn linkerzijlig en somsop mn rug.... zolang ik op rechts lig is er nix aan de hand... Denk dat er dan iets in de verdrukking komt?
ik heb ook ergens gelezen dat het beter is voor de doorstroming van de placenta of navelstreng, om op je rechter zij te slapen. maar of dit waar is ..
Dan ben je snel uitgedacht Trouwens als iemand wil weten wat je wel en niet moet doen tijdens de zw schap : http://www.voedingscentrum.nl/EtenEnGez ... assen+met/
in een mailtje stond dat alsje zin had in ijs , je gerust een ijsje kon nemen ( met maten ) en niets 8 in een keer hihihi... biecht je dat ook op tegen je man? en wat zegt ie dan?
Anna is pasta saus met olyven! erg lekekr van de lidl! witte reus ja is ook indd. best eng die kortademigheid! net alsof je stikt ofzo.. maar dat zal vast wel niet gebeuren! de kleine zal wel t een en ander aan t afklemmen zijn daarbinnen! en ja dan ben ik zeker trots op mijn buik.. hoewel ik hem eerlijk gezegt nu wel een beetje TE groot vind...
Ha haa, jahoor....ik had hem gisteren al verteld van alle water ijsjes en nog is ie met me meegegaan op de fiets voor je mini magnums! Had hem net aan de foon en toen vroeg ie of ik nog wel een ijsje voor hem had overgelaten tuuuuuuuuurlijk!
Okee dan, dan moet ik dus ook die eens een keer bij de lidl halen! en dan alleen met gehakt en pasta? wat voor pasta gebruik je dan?
OW en witte reus,mn man lacht me vierkant uit, hij vind het echt lachen die malle gewoontes die ik er nu op na houdt.... Maar gelukkig laat ie me wel men gang gaan haha!
hallo meiden daar ben ik weer. Alles goed bij de gyn. Moest weer aan de ctg, ik heb behoorlijke voorweeen, maar het echte werk gelukkig niet meer. Bloeddruk was weer netjes. Vocht is echt belachelijk veel, hij schrok zelfs hoeveel er bij was gekomen in 1 week tijd. Ik lijk echt een koe, en heb geen enkels meer. Het lijkt nu ook echt in mijn gezicht te zitten. Als alles goed gaat mag ik dinsdag weer terug komen. Jvtje, fijn dat alles goed was bij de vk. Mannetje was blij dat ik nee had gezegd tegen zijn moeder, want straks wordt het een gewoonte. We zijn er nu al een paar weken een keer in de week geweest om te eten. Dat wil hij gelukkig ook niet. Maar ik heb niks meer van haar gehoord. Deentje, heerlijk dat je bent gaan shoppen met je moeder. Raar he dat iedereen iets te zeggen heeft over je buik ofzo. Dat heb ik ook, hoor ik opeens iemand vragen; hoelang moet je nog? Ongelofelijk inderdaad dat alles voor je kleine nu klaar is in het nieuwe huis. ik kan me nog goed herrineren dat je te horen kreeg wanneer je het huisje zou krijgen. Anna, jeetje jij hebt weer veel gedaan vanmorgen. Inderdaad morgen een rustdag meid, anders wordt het niks donderdag. Lekker he zo'n dutje? Ik heb het vandaag wel gemist. Morgen ga ik het ook weer inlassen hoor. ja, die tomaten room is inderdaad echt jammie. Mariska, lijkt me wel een raar idee hoor dat jij nu echt letterlijk de dagen kan aftellen. ik ben toch wel erg nieuwsgierig wanneer het is. Friendly, ja meid die harde buiken zijn echt geen pretje. Ik weet er alles van. Hannah, wat erg zeg dat je moest verhuizen. En ook nog om zo'n domme reden, dat vind ik echt belachelijk. Ik hoop echt dat je snel met Nieve naar huis mag. ik vind je naam trouwens helemaal geweldig. Mannetje is er ook weg van! Askim, haha je pincode vergeten? als dat geen zwangerschapsdementie is weet ik het ook niet meer. Onsukkie, die van mij is wel ingedaald, maar ik heb ook echt last van die kortademigheid. Echt raar. Witte reus, 20 minuten de hik lijkt me inderdaad erg vervelend. In het begin is het nog wel leuk, maar dan......... Ja, ik moet ook vaak plassen, vooral als ik in beweging kom. Linda, ja ik heb ook zin om alles weer te eten na de bevalling. Een wijntje lijkt me heerlijk, maar eerst maar eens de bv gaan proberen. Fiona, oh jeetje toch. Ik ben wel blij dat je vk je een halt heeft toegeroepen. In ieder geval nu wel GEFELICITEERD met je verlof! En echt even 2 dagen helemaal niks doen hoor, want naar het zh is echt niet leuk. Dat onderin voelen doet bij mij ook altijd zo'n pijn. Ik voel het nu nog steeds van vanmiddag. Annrieke, dat vocht vasthouden ken ik, bah. Heb je ook vaak een pijnlijk tintelend gevoel? Dolphin, haha schoenen van je vriend aan? Lijkt me wel leuk staan. Katsas, wij hebben jou ook gemist hoor. Will, nog iets van Evelien gehoord? X Neia
iedereen vraagt mij of ik gekke dingen heb. maar ik heb niets geks... af en toe in bed liggen om 22.30 en zin in een mac kroket. maar dat had ik voorheen ook. ach en die verhalen van midden in de nacht wakker worden voor erwtensoep... iemand ervaring mee?
Ik heb ook helemaal niks raars witte reus..mijn eet gewoonte en trek in dingen zijn hetzelfde gebleven.. @Neia..fijn dat alles toch goed is..hier ook heel veel vocht. Komt misschien ook wel van het weer..
Heej Neia: Wat fijn dat je geen echte weeen meer hebt nu zeg! Wel vervelend al die vocht,.... Hoop dat je gewoon dinsdag weer terug kan komen! Ik doe rustig aan nu,ik wil heel graag donderdag mee doen aan de marathon! Zou wel echtachen zijn als het echt zo zou zijn! @Witte reus: ik wordt niet wakker voor eten haha.... en over het algemeen heb ik nie echt iets gehadbehalve nu de ijsjes, de milkshakes banaan van de mac en in het begin met tomatensoep maar daar heb ik nu een afkeer van lol....zal het iets te vaak hebben gehad
hmmm waarom werkt dat danjuist met de ijsjes niet. hihi. @neia. wat goed dat je "goed gekeurd "bent. zoals ik al eens zei, ik kan me er niets bij voorstellen dat je zoveel vocht vasthoudt. en balen van de voorweeen maar zolang het maar bij voorwerk blijft. en op naar de dinsdag Anna, hoeveel doen er mee aan de marathon?
Katsass: ik heb je een pb terug gestuurd. hoe voel je je nu? Whaha schoenen van vriend aan? Nee dat zou bij mij overdreven zijn ookal zou ik vocht vasthouden, vriendje heeft namelijk 10 maten groter haha. Neia: vervelend dat vocht, maar gelukkig geen echte weeen nu. Lekker rustig aan nu. Over eten gesproken, ik eet nu wel anders dan normaal. Veel milder en minder gekruid, geen drinken met prik enzo. Weet alleen af en toe niet wat ik koken moet. Ik heb deze zwangerschap eigenlijk qua eten alleen de tik dat ik wild ben op Big Macs en McFlurry's, normaal kwam ik maar 2x per jaar bij de McDonalds maar nu dus wel redelijk vaak haha! Maar verheug me na de zwangerschap wel op weer lekker uitgebreid in de keuken te staan om aparte gerechten te bereiden enzo. Ik heb sinds kort ook een kooksite op kookjij.nl Op die site kun je echt lekkere recepten vinden (en dan bedoel ik niet alleen m'n eigen recepten). http://lindatjuhhh.kookjij.nl Zo ik ga even wat aardappeltjes schillen.
neia, fijn dat het goed was bij de gyn, op de vocht na dan maar gelukkig nog geen echte actie. nog niets van evelien. friendly zou een sms sturen. anna, heerlijk die bruine bonen met stroop. Die gorgonzola kan toch geen kwaad, je maakt het toch warm. hier staat het igg niet op de lijst en mag je dus gewoon hebben. maarreeehh hoeveel heb je van alles nodig om het te maken, klinkt namelijk erg lekker, pb-tje graag. het is idd zo dat je op je linkerzij moet slapen voor die doorbloeding. ik slaap ook op m'n rechterzij. hier ook trek in heel wat dingen die je nu niet mag. vooral een broodje tartaar speciaal, mmmmm en een wijntje, zit mezelf gek te maken, straks ga ik nog kwijlen.
linda, ik heb even op je kook site gekeken, lekker Wat een beetje vreemd was is dat de rest wat er om heen komt te staan zweeds is.