Ja echt? Dan wordt die site schijnbaar deels in het zweeds vertaald, zal wel door je provider komen. Ik probeer er naast m'n favoriete recepten ook wat typische streekgerechten (Limburgs en Duits) op te plaatsen en hint: de koude schotel is echt de moeite waard om te maken!
Anna dat zijn verse tortelinies uit de koeling.. en t lekkerste is dan nog met een uitje en een champignontje erdoorheen Neia fijn dat je goed gekeurd bent! gelukkig geen echte weeen meer! die moeten ook nog maar eventjes wachten he! vocht vasthouden heb ik gelukkig geen last van! eet je misschien teveel zout dat je er zo last van hebt? ja ik kan ook niet wachten tot ik alles weer mag eten en drinken! vooral een lekkere half doorbakken biefstuk jammie! en taartaartjes heerlijk en filet american! jammie! en dan een lekker koud biertje erbij.... ik wacht liever tot die donderdag erop met bevallen! anders moet ik alsnog naar t ziekenhuis! en wil graag thuis bevallen! maar volgens mij is t t beste als je netjes je 40 weken uitzingt!
Zijn jullie trouwens nooit bang voor een vlam in de pan met koken? Ik kook al vanaf m'n 12e maar ik ben er steeds bang voor. Ik was net de braadworsten aan het aanbraden, maar omdat ze vanbinnen nog een beetje bevroren waren begonnen ze heel hard te sissen, ik ben dan gelijk bang voor brand. Maar het is weer goed gegaan.
haha nee gelukkig nog nooit gehad! dus ben er ook niet zo bang voor! anders gewoon gauw deksel erop gooien en dan gaat t wel uit!
Meiden, alles weer bijgelezen! Wat kunnen jullie een hoop schrijven zeg.. Fijn dat iedereen weer goedgekeurd is bij de vk en gyn, alleen Fiona aan het kwakkelen.. Dat bandgevoel is idd een teken van zwangerschapsvergiftiging samen met al je andere klachten. dus zeker rustig aan doen! Van Hannah is het ronduit belachelijk in dat ziekenhuis, dat ze dat zo maar even dneken te kunnen regelen. Geen gerommel, geen bevallingen...rustig dus.. Hier heb ik de was gedaan 2x, de was opgeruimd, het bed verschoond, gekookt en mijn ps3 spel uitgespeeld
anastasia welk ps3 spel was er zo leuk? wij hebben hier een xbox maar kan me er eigenlijk nooit mee vermaken!
Ik ben ook niet zo van de spelcomputers. Ik vind af en toe wel die zoekspellen die je op Zylom kan vinden leuk om te doen. Heb pas weer een nieuwe cd van m'n vader gekregen met de volledige versies. Zo ik ga ff de afwas in de vaatwasser doen en dan ben ik weer klaar voor vandaag.
haha ja volgens mij is het hier rond 7 uur altijd rustig! allemaal met mannetje aan het kletsen en eten denk ik Zylom spelletjes vind ik ook altijd wel leuk! en spelletjes als dinerdash enzo lekker simpel... kijk soms wel is als mijn vriend met een schietspel bezig is.. maar snap de lol er echt niet... alles lijkt op elkaar... loop dan alleen maar rondjes als ik het probeer haha
Linda, ik ben niet bang voor vlam in de pan, doe er idd gewoon een deksel op als het gebeurd. Heb vandaag een halve kilo gehakt weggegooid, omdat ie helemaal bruin was, echt jakkes! En hij zou nog 2 dagen houdtbaar moeten zijn. Ik heb vanmiddag toch ook wel een dutje gedaan, viel gewoon in slaap op de bank. En ik slaap over het algemeen ook op rechterzijde, dit omdat ik via links te hard snurk whahahahahhaahha. O ja, ik vind die Zylom games juist online leuker. Ik wil in die top lijstjes komen, en dat lukt me gelukkig ook wel eens
Hallo, meiden, begreep van friendly dat jullie me misten. Gelukkig hier is alles goed, vandaag controle gehad en bloeddruk was gelijk gebleven, hoera, moet als de weeen begonnen zijn na een half uur al bellen, omdat ik de vorige keer toch vrij snel ontsloten ben. Ik ben de laatste dagen heel druk geweest met tessa's verjaardag en alle visite, moet nu ook weer weg, heb nog niks terug gelezen, weet ook niet wat er gebeurt is en ogf er baby's bij zijn gekomen. Probeer vanavond en anders morgen even terug telezen en dan krijgen jullie een uitgebreidere reactie. Friendly, bedankt voor je berichtje Groetjes Evelien
welcome back evelien niea heb dus hetzelfde als jouw zoals een koe zie ik eruit me arme voetjes het is bijna lachwekkend moest er ook wel om lachen maar me schoonouders en man vonden het wat minder komisch die zijn zo bezorgd om me de lieverds ik ga er vanuit dat donderdag me bloedruk inorde is i hope so nou meiden ben net terug van de burger king en van ijspaleis heb smurfen ijs hazelnoot en aardbei en mago smaak geprobeerd echt heerlijk!
heej evelien fijn te horen dat alles goed is! ja we zijn zo nieuwschierig naar nieuw babynieuws.. dat we je geen dag kunnen missen haha zonder gelijk te dneken dat je misschien al bevallen bent
hoi! @ anna: goede vriendinnetjes zijn dan echt goud waard hoor, neemt zoveel stress en zorgen weg. Ideaal! En mmmm ijsjes, heb ik nu ook wel zin in! Heb geloof ik niks in huis..snif. Ja nou ja ijsjes voor tim, dat kan ik niet maken...toch? offe....nee laat ik me inhouden @ Neia: jeetje, ook al zulke dikke enkels dus..balen is dat he..niks waard. CTG is dan wel ff fijn he, even zeker weten dat beeb het gewoon goed doet en nog beter dat de weeen zijn gestopt, want hij moet echt nog heeeeeeeel ff wachten hoor! @ Linda: heb je pb gelezen, dan heb je nu mooi 2 buddies, beter dan helemaal geen een En leuk dat je een eigen kooksite hebt, ik heb hem in mijn favorieten gegooid, dan ga ik keertje snuffelen als ik wat meer energie heb. @ Evelien: gelukkiggggggggg alles is ok met je! Druk geweest dus! nog gefeliciteerd met Tessa!~ Zo, ik ga even zo een fruitsalade in elkaar fabrieken en dan lekker voor de tv. Heb net de vaatwasser uit en ingepakt en die draait al weer en ben dan gelijk weer helemaal kapot. Belachelijk he. We hebben hier alle drie last van naweeen van mijn ziekenhuisopname volgens mij. Tim lag voor zevenen al in bed...wilde al niet eten, echt heel in en inmoe en ook verdrietig, overal last van. Echt heel erg zielig...dus maar lekker op tijd in bedje gestopt, hopen dat mannetje morgen beter is. En erwin...pfff die doet sjaggie, al denkt hij daar zelf anders over waarschijnlijk. Hij is moe ook, heeft vannacht slecht geslapen en zit er ook een beetje door. Ik zal mijn hormonen dus in bedwang proberen te houden en gewoon lief doen tegen hem. Ook al vind ik stiekum dat hij iets meer rekening met mij moet houden...tja.. Ow ja, ook nog klachtenmailtje naar de mac Donalds gestuurd, ben benieuwd wat ze er mee doen. Gisteren dus thuisgekomen en absoluut nul energie om ook maar aan koken te denken, dus lekker maccen. Goed, na de menuutjes hadden we nog wel zin in een milkshake, dus die wilde ik pinnen, vier euro en een beetje. Mocht dus niet.... Ik zo van:"nou ja wat gek, jullie maken reclame ermee dat je alles mag pinnen hier en bovendien heb ik het contant gewoon niet bij me". Die doos zuchten en kreunen en sloffend naar achteren blijkbaar overleggen met een leidinggevende. Komt terug, mocht ik bij hoge hoge uitzondering voor deze ene keer pinnen maar dan moest ik wel kosten betalen. Inmiddels was mijn bloeddruk weer aan het stijgen en was ik het alweer zo zat dat ik de hele bestelling heb geannuleerd. We zijn maar gewoon wegggegaan, want ik was zo opgefokt...niet normaal meer.
katsas wat zielig zeg voor tim! kan me voorstellen dat het voor hem ook een hele vreemde situatie is! wat een eikels bij de mac zeg! dan zou ik ook weg lopen.. graag of niet toch!
meiden ik ga nog ff een spelletje spelen! en dan zo lekker op de bank gtst kijken! fijne avond allemaal! en weltrusten alvast!
Wat belachelijk bij die McDrek, ze maken er idd. reclame voor dat je kleine bedragen ook mag pinnen. Echt stom. Arme Tim, is hij helemaal uit z'n doen door je ziekenhuisopname. Hopelijk gaat het morgen weer beter.
Katsas, en die kosten zijn ook zoooo hoog! (tegenwoordig dus helemaal niet he!). Echt belachelijk en ook omdat ze het promoten dat er gepint mag worden, voor alle bedragen. Ben wel benieuwd wat ze doen met de klacht. De klacht van het UWV is goed opgepakt, ik krijg morgen de bevestiging van de uitkering. Nadeeltje is alleen dat ze nu ook maar zijn gaan uitzoeken wat ik nog terug moet betalen.. maar ja... hebben ze maar 4 maanden over gedaan. En dat vind ik een ander verhaal. (moet het wel goed uitzoeken want volgens mij gaan ze veel te veel terug vragen, ik moet alleen de uren die ik gewerkt heb terug betalen, niet de uren die ik niet heb gewerkt, dat zou ik niet eerlijk vinden, dan moeten ze mijn uitkering ook verhogen, want ik heb nooit het uurloon van die baan gekregen van het uwv maar van de baan ervoor en dat is voor mij ook negatief geweest). En ik betaal toch pas met de belasting teruggave terug, dan kan het in 1x. (Nu maar hopen dat ze dat accepteren, anders blijft het voorlopig even krap aan doen). Het rommelt trouwens echt flink hier.. toen strakjes op bed ook echt paar keer een wee gehad, die echt verschilde in kracht maar duurt allemaal niet lang en zeker niet om de 5min. Deentje, welterusten!