Yeah Katsas you rock girl! Geweldig dat je die hele bestelling hebt geannuleerd. Dat heb je tof aangepakt supper hoor! Stelletje zeikerds wat denken ze wel niet.
GDVR.............. Wat ben ik pist off Zit je te wachten op je accountent en heb je dus het hele huis aan kant gemaakt, belt die hufter 4minuten van te voren af. En vorige week ook al afgebeld he. Nou dan heb je lef hoor. Wie denkt die lamlul wel dat die is. Dus nu zitten we weer in hetzelfde schuitje aaaaaaaaah das echt fucking shit kut Zo dat moest er ff uit. Maar wie het laats lacht..... hij zou bellen voor een nieuwe afspraak. hahaha nou laat hem maar bellen dan zal ik hem wel even wat in z'n oor fluisteren achterlijke kantoorpik.
Manlief is nu aan het tanken en neemt een magnum voor me mee om af te koelen. whahaha ik ga die nieuwe maar eens proberen met amandelen en caramel ofzo mmmhhhhhhhhhh heb ik wel verdiend he?
ik zat ratchet & clank te spelen is een platform spel en dat vind ik wel erg leuk. Ik hou niet van schiet en race spelletjes. Jammer genoeg is er voor de ps3 maar weinig leuks als je daar niet van houdt!
annrieke, ben erg benieuwd hoe die nieuwe magnum smaakt, ziet er in ieder geval wel erg smakelijk uit.
ja indd. is met de xbox ook zo de meeste spellen zijn allemaal schiet en race spellen! echt voor mannen die dingen nu ga ik weer languit! kon het tocvh niet laten nog ff snel weer bij te lezen! Daphne spannend hoor!
Hallo meiden, Ben dus niet naar de bios gegaan, ze belde af maar misschien ook wel goed ook, ik neem veels te veel hooi op m'n vork @ Anna je hebt gelijk zal wat gas terug nemen voel me er ook allemaal niet lekker onder, maar ik kan gewoon geen nee zeggen Super buddy nieuws idd @ Daam thanks voor het advies en mooi meegenomen kennissen op Marktplaats @ Neia volle agenda's daar begin ik nu ook een probleem mee te krijgen, morgen heb ik gelukkig niks maar donderdag moet ik alweer oppassen op m'n nichtjes en 's avonds krijg ik visite, vrijdag krijg ik de hele dag visite (m'n nicht en twee kindjes die ook nog eens blijven eten) zaterdag heb ik visite en weer eters en zondag ook visite en die blijven ook eten, nou als ik het zo snel ff nog een keer lees dan is het misschien wel allemaal niet zo normaal......pfffffff moeilijk allemaal, extra genieten van een dag niks doen morgen! Fijn dat alles goed was bij de gyn, ik hoef even van jou geen smsjes meer @ Askim oh wat een leuk idee om iets te doen met die hartjes van Jamin, ik zal het onthouden. En ja in jouw geval snap ik dat je nog even wilt genieten van je verlof, ik ben al een maand thuis dan ben je al zo lang thuis dat je denkt van nou wanneer komt het nou......eerst nog een weekje wachten Fijn dat alles goed was bij de gyn @ Ntombi wat spannend zeg, in ieder geval heb je binnen 48 uur je baby in je handen Hou je ons op de hoogte! @ Katsas ik kan me voorstellen dat je het zat bent, ik duim voor je dat het deze week mag gaan gebeuren Ben blij dat je weer thuis bent en nu ECHT rustig aan doen! @ Anastacia fijn dat je weer door de apk bent en ja misschien als je volgende week weer er over begint misschien dan....... @ Jvtje precies na zo'n rotte nacht moest je er ook nog eens vroeg uit dat is balen maar gelukkig was alles goed bij de vk @ Lindatjuhhhh hier vooral 's avonds (nu dus) hele vervelende harde buiken het lijkt wel of ik uit elkaar spat en dan is ze ook nog eens hartstikke druk En lopen gaat ook steeds moeizamer, helaas voor m'n hond die laat ik maar los en ik ga net als opoe op een bankje zitten @ Mariska voor jou gaat het dus echt opschieten, nog een weekje maar dus @ Fiona dat is niet zo mooi meid maar nu weet je in ieder geval waar het aan ligt, nu rustig aan doen en genieten van je verlof @ Evelien ja nu weet ik het weer je was druk in de weer met tessa, nog gefeliciteerd We horen je morgen wel weer Ik kom online en dan gaat iedereen weer weg Ben trouwens geslaagd voor een box, een hele mooi zilvere met la, hij is echt mooi maar je raad het al die was dus weer niet op voorraad precies die niet toen vroeg ik of ik het showmodel mocht meenemen (heel de situatie uitgelegd) en dat mocht Gelukkig paste de box in grote delen achterin mijn man z'n auto dus was een kwestie van alleen de la thuis er onderdoen en klaar is Kees. Boxkleed erin helemaal geweldig alleen m'n huiskamer is de helft kleiner Jullie ook allemaal de box al staan? Vanmiddag laat toen ik thuis kwam nog even in het zonnetje gezeten en bijna alle enveloppen geschreven, kom alleen tekort, dus moet er ff een stuk of 10 bijbestellen. Maar had echt al een rode kop van de zon......was gelijk bang voor the Mask Nu weer heel veel last van harde buiken, doe de laatste tijd ook niet veel meer in huis, lukt ook haast niet meer..... Misschien ga ik zo maar eens naar bed, ik ben zo moe meiden, blegh
Ik heb echt geen rust in m'n kont, maar als het nou nesteldrang was, dan had het nog zin. Heb juist gewoon helemaal nergens zin in, inclusief niets doen. ZUCHT!
meiden weltrusten ! Oh en daam ik kan morgen niet naar de prenatal, vind ik wle jammer eigenlijk. Maar een oom van mijn man is overleden en morgenavond is de avondwake en daar kan ik dan met mijn man heen. Anders moet ik op donderdagochtend met mijn schoonouders naar de begravenis, dan liever morgen met mijn mannetje Meiden hou het rustig, en niet stiekem gaan bevallen
zo daar zit ik dan... om half 3 Had echt last van (voor)weeen toen straks. En ben maar naar de wc gegaan en naar beneden voor een kop thee. Nu ga ik weer lekker naar bed (hoop ik). Ik had mezelf op de lijst voor volgende week woensdag (koninginnedag) gezet, dus het hoeft nog niet zo nodig van mij nu te gebeuren. Maar dit elke nacht is ook niet fijn hoor! En die kleine is ook nog eens flink actief hierdoor hahaha, dat helpt mee om me niet te laten slapen. Conclussie, volgens mij is het nog niet echt begonnen hoor, en zijn het gewoon voorweeen, maar ja.... blijft toch wel heel spannend whahahaaha. Tot straks maar weer! xx
goedemorgen, Gister eigenlijk niet meer online geweest. Nu ben ik vroeg wakker... Straks denk ik nog even terug naar bed, maar tot die tijd nog even bijlezen. Was gister gebleven bij 1574, dus heb nog wel wat te lezen Gister een effectief dagje gehad. Mams had geholpen met badkamer schoonmaken, de hele douchekabine is goed onder handen genomen. Daarnaast hebben we nog een hoop spullen gekocht die we nog moesten hebben. Ook heb ik eindelijk een voedingsBH gevonden haha. Was nog een gedoe. M'n moeder had een beschrijving gegeven hoe het er uit zag (in haar tijd) maar goed, de tijd tikt door en inmiddels zit de sluiting bij de bandjes en niet meer tussen de borsten om het even open te kunnen maken. Maar goed, ik heb dus nu eentje gekocht bij hema, thuis even passen vandaag en als het bevalt kan ik er meer kopen. Iets te groot gekocht als het goed is voor de 'mega-boobs' na de stuwing... Moet eerlijk bekend dat ik nu even een paar pagina's over van 1575-1582... Wel jouw terugkomst berichtje ff gelezen Jarenlang paardgereden van m'n 7e tot m'n 20e ofzo. Daarna kwam de sleur in de lessen en vond ik het niet leuk meer. Nooit een eigen paard gehad trouwens...mocht/kon niet. Hadden wij niet dat we een andere uitgerekende datum hadden, maar wel hetzelfde aantal weken/dagen zwanger? Poes ligt nog steeds spinnend op schoot...die vind het wel prima dat ik zoveel moet bijlezen Andere kat baalt...die zit voor het raam op de vensterbank te wachten om naar binnen te gaan... ben nu op blz. 1590 dus ben er bijna @neia; fijn dat alles wel goed gaat, maar vervelend dat je zoveel vocht vasthoudt. Gelukkig zijn het nu "alleen nog" voorweeen, dat is toch wel okay? Herkenbaar! Ik ben ook niet zo van de spelcomputers, speel soms wel eens patience via msn of een keertje majong op een website...dat is het wel. Gebruik de 'gewone computer' vooral voor e-mailen, msn, webdesign en forummen. Manlief echter wel grote game-fan, die heeft ps3, psp en xbox 360. Koopt nu nog snel wat games...straks is het geld er niet meer, dan is het geld voor Ukkie Gaat voor z'n verjaardag waarschijnlijk alleen maar entertainmentbonnen vragen, zodat hij games die na de geboorte van Ukkie uitkomen toch nog kan kopen dan Maar goed heeft hij dan wel weer over voor die kleine Het zal gewoon even wennen worden financieel een stap terug. Wie heeft dat ook in het vooruitzicht? Wel goed dat je dat van jezelf nu beseft Lafo. Neem je rust, hoe lastig ook soms! Dat is het beste voor jou en de kleine. Een citaat van m'n zwangerschapsjuf; de buik is beste couveuse Straks nog maar even m'n bed in denk ik zo... is misschien wel verstandig. Geen idee of ik nog slaap zal vatten, maar dan ga ik wel tv kijken of een boek lezen. Tot laterzzz ps beetje veel tekst geworden
goeiemorgen, hier ook een vervelende nacht, als ik de pc had opgestart had ik met daphne kunnen kletsen, was rond dezelfde tijd. verder weinig te melden. ja, het zonnetje prikt al dus dat beloofd een warme dag. zo maar is een paar wasjes draaien, had manlief beloofd te doen maar is ie dus vergeten denk ik want er hangt niks aan het rek en er zit ook niets in de droger maar de wasmanden puilen uit. nu eerst maar wat eten maar heb eigenlijk nergens trek in zal maar is in de kast spitten of er iets is waar ik wel zin in heb.
goedemorgen allemaal! Daphne en will wat klote dat jullie zo slecht geslapen hebben! lekker rustig aan doen dus vandaag! hier wel lekker doorgeslapen.. alleen vriend maakt mij om 7 uur wakker.. grrr ben nu ook heel boos op hem.. want het slaat helemaal nergens op... gaat ie nog lopen roepen dat t tijd is om op te staan ook.. nou ajooooo! daar kan ik dan echt niet tegen.. gaat ie van die achtelijke dingen lopen roepen waar ik echt heel kwaad om word.. dus t is hier weer feest ik ga hem nu ook net zo lang negeren tot ie zijn excuses komt aanbieden! grrrr!
Goedemorgen meiden, Hier ook een onrustige nacht gehad... was ook rond half drie wakker en heb daarna veel liggen draaien.... had miss ook beter de pc aan kunnen zetten haha! Net koffie gehad, broodje gegeten, was er ook om kwart voor 7 al weer uit. Ga me zo maar aankleden en wat doen... Vanmiddag maar de schade inhalen met een tukkie @Lafo: Heel verstandig dat je het wat rustiger aan gaat doen! Wat een agenda heb je voor de komende week! Jee daar wordt ik al moe van zonder zwanger te zijn denk ik.....pfffffff Luister goed naar jezelf en je lichaam! verder niemand stiekem bevallen vanacht? Ben benieuwd hoe het met Ntombi is....... Spannend! xxx
Hier nog een die vannacht deel had kunnen nemen! haha ook heel slecht geslapen. Ik heb er dan last van dat ik een liedje in mijn hoofd heb (of reclame melodietje) en dat blijft dan maar doorgaan! heel irritant. Ik had zoveel op de planning staan voor vandaag, maar ik geloof dat ik straks heerlijk op mijn billen in het zonnetje ga zitten en aan mijn boek ga beginnen. Heb me voorgenomen "the lord of the rings" nog een keer te gaan lezen! ik denk dat ik daar dadelijk maar mee ga starten!
anna, bedankt voor je recept, van de week proberen. het had hier vannacht dus wel gezellige boel kunnen zijn, haha. dus vanmiddag zal het hier rustig zijn we duiken collectief ons mandje in.