Hoi hoi! dacht, kom es ff kyken of er al meer beebjes hun mams en paps verrast hebben, maar niet dus! de volgende is aan de beurt vind ik hoor Hier gaat alles goed, Luna drinkt als een tierelier (en dat voor zo'n ukkie, vraag me af waar ze t laat ) en poepen gaat ook goed (heel toevallig nog steeds niet by paps haha) Voel me nog steeds wel aardig beurs van onderen (diegenen die al es bevallen zyn, hoe lang duurt dat? ) maar voor de rest voel ik me goed. Snachts leggen we Luna als ze te lang huilt maar tussen ons in (op t aankleedkussen, en dan met haar eigen dekentjes) en dan slaapt ze meteen! Ik heb zoiets van ze zou normaal ook nog by ons in bed liggen, dus daar zal ze wel behoefte aan hebben.En ze is nog zo klein, kan geen kwaad. En anders, helaas t is nu beter voor ieders nachtrust Nou ik ga, ff stukkie atwt kyken, en dan hoop ik dat madam alweer honger heeft Laters!
morgen meiden ben met hoofdpijn op gestaan hoop niet dat dat te maken heeft met me te hoge bloeddruk maar denk het eigelijk van wel ik zou het echt klote vinden als die morgen gestegen is of gelijk heb ik weer! moet nog zoveel regelen! kan dit er niet bijhebben moet zo naar me werk over en uurtje met een appeltaart om afscheid te nemen van me collega's ondertussen gaat me schoonmoeder hier de boel lekker doen heerlijk maar goed is spreek jullie later
Goedemorgen allemaal, Vervelend dat er zoveel zo slecht geslapen hebben. Ik word ook elke nacht wel een paar keer wakker en moet af en toe ff een plasje doen, maar gelukkig slaap ik de laatste weken dan meteen weer verder. Ice: ik heb na de bevalling 2 weken wat last gehad van onderen, maar alleen de 1e week deed het echt pijn. Fiona ik duim voor je dat je bloeddruk niet stijgt!
Goedemorgen meiden, weinig verrassend, maar hier ook iemand met een slechte nachtrust! Had gisteren een feestje van een collega die al heel lang op onze afdeling werkt maar nu vertrekt. Ze was behoorlijk aangeschoten en daardoor heel sentimenteel, en we moesten van alles, dan nog weer een toast en dan weer dat, we konden gewoon niet wegkomen. Ik was ook meegereden met 4 collega's en wilde ook niet echt een spelbreker zijn, gevolg ik was om 1.15 uur thuis, nog even wat geaclimatiseerd voor ik naar bed ging, dus ik lag er even voor 2en in, toen had ik heel veel pijn en lag daardoor beroerd en heb allen hazeslaapjes gedaan. Ik ben de afgelopen dagen ook veel te druk geweest en moet daar nu voor betalen, maar vandaag doe ik lekker helemaal niks, noppes,nada. Heb niet eens zin om terug te reageren op iedereen van de afgelopen 35 pagina's. Even de byzondere gevallen: Ice fijn je weer terug te zien hier, fijn dat het al zo goed gaat met jou en Luna, wat een prachtmeid! Hannah, ook fijn te horen dat het met Hannah en Nieve de goede kant op gaat! Inderdaad wel gek van die verhuizing, pff, sommige ziekenhuizen! Hopelijk mogen jullie snel samen naar huis! En ook al zo'n mooi meisje, die nieve, wij mei-mama's kunnen vast mooie kindjes baren! Ntombi: Succes meid, hoop dat je gauw je kindje in je armen hebt en dat alles goed verloopt! Hellepelle, fijn dat het beter gaat met je moeder, jij hebt ook geen zorgeloze zwangerschap, sterkte ermee! Alle meiden, heel lief dat jullie je zorgen om me maakten maar de kleine zit nog warm en geborgen bij mama, en hopelijk duurt dat nog eventjes. Buddie's bedankt voor jullie berichtjes! Hopelijk ben ik zo geen belangrijke dingen vergeten ben! Neia, gefeliciteerd met onze 36 weken, weer een weekje erbij, vorige week dacht ik dat dat er niet meer van zou komen bij jou, zo zie je maar weer! Was fijn om te zien dat je gewoon gepost had de laatste dagen, ik zag meteen dat het nog goed zat bij je, nu maar op naar de 37 weken. Nog een weekje genieten van mijn banner Tessa heeft door dat ze berichtjes van mij weg kan poetsen, had ze net ook gedaan, ze weet niet welke knop, maar net had ze toevallig de goede, pff. Dus afen toe baalt ze dat ik achter de pc zit en geeft ze een ram op het toestsenbord in de hoop dat ze succes heeft, ondeugend dametje! Bij de vk was alles goed, voor het eerst heb ik met de vk afspraken kunnen maken over wanneer ik mag bellen als de weeen starten, ben nog nooit eerder zover gekomen. Ze zei al, ik zou het zo sneu voor je vinden als het alsnog verkeerd gaat!, we hopen er het beste van! Ik heb ook even gevraagd naar een schatting van het gewicht. Ze vonden het niet schrikbarend groot, geen 10 ponder. Ukkie had nog veel ruimte en ik had heel veel vruchtwater. Maar een kleintje zou het ook niet worden, ze schatten het op 8 pond of 8,5 pond als ik met 40 weken zou bevallen. Maar goed, ik verwacht zelf hier ook geen 6 ponder! Ze was weer uit het bekken maar wel steeds nu met het hoofdje naar beneden, dus dat is goed. Ze gaf wel aan dat ze hoopte dat ik de 39 a 40 weken wel ging halen dit keer,omdat je lichaam en je kindje dan beter klaar zijn voor de bevalling, en dan heb je minder kans op complicaties, en meer kans dat mijn lichaam het gewoon zelf doet (ben de vorige keren ingeleid, 1x met infuus en 1x was gel voldoende). Dus dat hoop ik dan ook maar dat het nog even een paar weekjes blijft zitten. Oh ja nog even over de maten baby kleren, 56, 44, het zijn allemaal lengtematen dus je kindje kan maat 56 aan totdat ze bij de 60cm zit, in de breedte past het altijd wel eigenlijk. Nou groetjes allemaal, tot later. Evelien En speciaal voor neia mijn banner \/
Goedemorgen dames.., Hier één met een redelijke nacht. Ik voel me alleen niet erg lekker. Ik moet om 11.10 in het ZH zijn. Hier lijkt het te gaan rommelen maar dat is iets wat we hier niet willen. Rug doet met regelamaat zeer en ook mijn buik begint mee te doen. Die rug was ik voor gewaarschuwd aangezien de kleine in een stuit ligt heb je meer kans op rugpijn. Verder heb ik sinds 2/3 dagen hoofdpijn...ach ja de laatste loodjes. Ik kan de dagen op één hand tellen. @Ice..fijn dat het zo goed gaat met Luna. @Fiona..hier dus ook hoofdpijn. Ik hoop voor onze beide dat het meevalt. @Weltrusten voor vanmiddag vast dames met een slechte nacht
Katsas, nou vergeet ik jou, ook fijn dat je weer thuis bent! Doe maar rustig aan, ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten op de komste van de kleine, ben het wel met ice eens, het wordt weer tijd voor een baby, ik geef het stokje aan jou!
Ik ben denk 1 van de weinige die nog wel heerlijk slaapt 's nachts. Moet er wel ong. 3 uit om te plassen maar daarna slaap ik weer lekker verder. Iedere keer pas om 09.00 / 09.30 uur mijn bed uit en dan nog omdat ik het anders zonde van mijn dag vind. Zal nog wel de nasleep van het werken zijn. Als ik straks na 1 week verlof wat uitgeruster ben begint het hier misschien ook. Straks de klossen halen bij de thuiszorg en nog even opzoek naar een leuke luiertas. Morgen donderdag dames, dus wie zich heeft ingeschreven voor de bevallingsmarathon, geniet nog even vandaag .
mariska suc6 in het ziekenhuis hopelijk is alles ok krijg je bericht dat je die klossen mag ophalen? of moet je daar zelf achteraan wil volgende week toch wat actie ondernemen zoals bed omhoog zeil eronder ect ect , en me vluchtkoffer definitief klaarzetten ben dan 36 weken dus ben mooi op tijd dan hier nog steeds licht in me kop en wat hoofdpijn maar ga toch maar ff naar me collega's
volgens mij moet je daar zelf achteraan fiona. Maar die klossen zijn zo onder je bed hoor en dat zeil ook.
Hallo meiden, Heb gisteren wel alles gelezen, maar had niet de moed om te reageren. Gisteren heb ik nogal een heftige dag meegemaakt, emotioneel gezien dan. Op dit moment rennen we van het ene naar het andere huis en weer terug om de dingen te regelen die gedaan moeten worden voor het nieuwe huisje. Dat is druk, maar naar mijn idee allemaal nog goed te doen. Daarbij had mijn zus gisteren het kinderfeestje van haar dochter en ze had aan mij gevraagd of ik heen en weer wilde rijden met een paar kids, want die pasten niet allemaal in één auto. Nadat ik dat had gedaan, kon ik nog net even boodschappen doen en te koken om daarna de kinderen weer ergens op te pikken en terug te brengen naar huis, mijn zoon op te halen om te eten en weer weg te brengen naar turnen en om mijn dochter bij een vriendinnetje op te halen. Afijn mijn kop zat in ieder geval lekker vol. Nadat ik de boodschappen had gedaan, reed ik met mijn auto over de laan waar ik woon en ik kijk heel even naar rechts omdat ik dacht te zien dat de passagiersdeur niet goed dicht zat. Toen ik weer door de voorruit keek kon ik nog iets remmen en uitwijken, maar ik kon niet meer voorkomen dat ik boven op mijn voorganger klapte! In paniek was ik niet, maar ik ben even in de auto blijven zitten omdat ik een mega harde buik had die niet zomaar wegtrok. De vrouw die ik aanreed had gelukkig niks en toen ze mij zag, maakte ze zich alleen maar druk om mij. De afhandeling verliep goed, ze waren erg aardig (de vrouw had haar man even gebeld en die kwam ook even helpen) Toen ik thuis kwam heb ik mijn vriend gebeld om te vragen wat ik nou moest doen. Verder uit mijn woorden kwam ik niet want daarna kon ik alleen maar huilen en ik ben niet meer gestopt voordat mijn vriend thuiskwam! Ik heb de rest van wat ik nog moest doen samen met mijn vriend gedaan (kids opgehaald en weggebracht e.d.) en de hele avond op de bank gezeten met harde buiken om de 10 á 15 minuten. Niet pijnlijk dus ik heb niet gebeld naar de verloskundige. Vannacht heb ik weer slecht geslapen, ook een aantal harde buiken gehad en nu zit ik dus op de bank met koppijn en op de raarste plekken spierpijn. Ik voel me suf en moet eigenlijk gewoon gaan liggen, maar dan wordt mijn hoofdpijn erger. Ik neem zo even een paracetamol en dan maar hopen dat dat helpt. Ik voel me echt klote, ook doordat het gewoon mijn eigen stomme schuld is en we dus flink kunnen dokken voor de reparatie van onze auto, want die zit echt goed in elkaar. Ik baal op dit moment gewoon van mezelf en heb nergens meer zin in, maar de wereld draait gewoon door alsof er niets is gebeurd. Dus. . .straks mijn zoon weer van school halen, dan naar het nieuwe huis (voor het keukenblad). Dan dochter van een feestje halen, zoon wegbrengen naar een vriendje voor de voetbaltraining, met dochter naar turnen, gesprek aldaar met de juf en ik had me voorgenomen om naar de Prenatal te gaan voor die buikfoto. Nou ja, we zien het allemaal wel, blegh!
Och, Daam wat een verhaal meid, wat zul je geschrokken zijn, gelukkig is met jou en je kleintje en die mw alles goed. De rest is materiele schade, Is ook niet leuk en zonde van het geld, maar is te herstellen, gelukkig kunnen jullie alles navertellen, en dat is toch het belangrijkste. Gelukkig kon je bij je vriend even helemaal ontladen! En zulke dingen overkomt iedereen wel een keer, tís niet dsat je het erom doet, dus reken het jezelf niet te zwaar aan, meid. sterkte, met alles en doe vandaag maar even rustig aan! Knuffel van Evelien
Jeetje wat schrikken daam! kan me voorstellen dat je dan wel eventjes van slag bent! doe je wel rustig aan! ik zie dat je heel veel dingen op de planning hebt staan.. maar je moet echt je rust nemen hoor! en als je het niet vertrouwd gewoon de vk bellen hoor! daar zijn ze voor! sterkte meid! en rustig aan!
fiona hier wel een brief gekregen dat ik de klossen e.d. op kon halen! maar volgens mij kan je er ook wel gewoon uit jezelf heen!
ideaal trouwens dat bed zo hoog! denk dat ik he heel lang zo laat staan haha! staat toch op kratten ipv klossen dus die hoeven ook niet terug haha!
@Will: Graag gedaan hoor en eet smakelijk alvast van de week! Jeetje Daam: Wat een verhaal, wat een dag :s 1 om snel te vergeten. Je zou een tukkie vandaag erg goed kunnen gebruiken.... en miss moet je toch ff langs de huisarts met je klachten? Klinkt niet helemaal ok....... @Fiona: Ondanks je hoofdpijn toch veel plezier bij je collega's meid! En als je terug komt is je huissie weer aan de kant! ook wel weer lekker! Hier net alweer de badkamer, de kleding inloopkast en slaapkamergesopt gestoft gezogen en gedweild. Nu nog de beebiekamer en dan beneden even zuigen en dweilen. Is alles weer aan de kant. Vind het wel lekker dat k het een beetje gemakkelijk kan bijhouden zo! Toch wel weer veel pijnlijke harde buikene gehad net dus als k klaar ben mag ik de rest van de dag luieren Maar dan is mn huis voor de bevalling morgen in elk geval weer schoon en fris xxx
@Evelien: Jij kan ook wel een relaxdagje gebruiken zo te horen! @Askim: Lekker even bijkomen van je werk.... hoop voor je dat je zo goed blijft slapen! Klinkt me alsmuziek in de oren hihi.....Maar mag op zich hier ook nie echt klagen als ik soms de verhalen van sommige meiden lees...... pfffff nachtbrakers zijn we met zn allen................... @Deentje/ Fiona: Ik ben gewoon naar de thuiszorg toegegaan en mocht de klossen mee. Toen was ik ook 36 weken. Ik weet wel dat als je last van je bekken hebt je ze al eerder op mag halen dus miss een idee voor Fiona? Mijn man wil de klossen ook houden, die vind het helemaal geweldig ......
@daam; kan me voorstellen dat je je rot geschrokken ben. Fijn dat 'de tegenpartij' zo goed reageerde en logisch dat je zo in tranen was. Je was natuurlijk enorm geschrokken. Doe rustig aan meid
Zo, alles weer aan de kant. Nu alleen nog ff douchen en een wasje aanzetten. Ga zo lekker in de tuin zitten. Het is hier heerlijk! Bijna windstil! Wil niet te lang in de zon want ben ook bang voor de mask! Kvoel me al weer helemaal voldaan! Heb vanmiddag mn ijsje wel weer verdiend
Fiona ik hoop ook dat het morgen gezakt is maar gezien jou klachten verwacht ik dat niet. Ik zou echt vandaag veel gaan rusten en niets doen! Straks lig je in het ziekenhuis! Evelien, lekker zo'n eigenwijze dreumes Ntombi hoop dat je de kleine al in je armen hebt Mariska, spannend zeg, pfff hoop niet dat het nu al begonnen is, laat je wel wat weten hoe en wat? Heb je een buddy eigenlijk mariska? Anders mag je mijn telnr wel als je dat wilt? Ik hoor t wel. Verder alle dames met rotnachten, jullie hadden wel online kunnen komen om te kletsen ! Wat eend rukte zou dat geweest zijn zeg! Nou ik ga ook eens mezelf aankleden , ben net wakker en gedouched hihihi Vanavond naar een afscheidswake van een oom van mijn man, dus ben wel druk genoeg nog.