jeetje Daam dat is zeker schrikken! pfff kan me voorstellen dat je het even helemaal gehad hebt nu! Bah Misschien kun je overigens de vk nog wel even bellen voor de zekerheid, gewoon ook om het te melden. Verder rustig aan doen, makkelijk gezegd ik weet het..! xx
goede morgen, hier ook eentje die slecht heeft geslapen. oh wat mis ik het slapen op mijn buik. volgens mij heb ik meer op de wc gezeten dan in bed gelegen. @Daam jeetje meis ik kan me precies voorstellen hoe je je voelt. alleen heb ik dat gehad toen ik 18 weken was. maar gelukkig heb jij "niets "en je kindje ook niet. en de rest is bijzaak. het is dan wel veel geld wat het gaat kosten maar ja. komt goed meid. @Anna jeetje wil je hier niet eens ens huishouden hihi grapje vriendlief heeft gister de stofzuiger al boven gezet. dus even alles stofzuigen de badkamer had ik gister al schoongemaakt. @fioana ik kon de klossen met de 36 weken halen. maar met medice redenen mocht het ook eerder. ik zou het eens proberen.
@anastacia, lijkt me zo dubbel een begrafenis en een beeb in je buik. brrrrrrr @Anna, jeetje ijsmonster. gister hebben mijn vriend en ik 2 ijsjes gehad en toen ik zei dat jij er 6 had gehad moest hij toch wel erg lachen
Pfff, ik wordt elke ochtend tussen 5 en 6 wakker om te plassen en kom dan dus niet meer in slaap. Ja om 7 uur of half 8 pas weer... irritant!
zo ik ga me even scheren hihi. eens kijken hoever ik deze keer kom. daarna alles boven stogzuigen en vanmiddag naar de VK toe . tot straks
Jeetje Daam wat een heftig verhaal, wat zul jij geschrokken zijn. Even over buddy's gesproken. Ik heb nu met Katsas en Onsukkie telefoonnummers uitgewisseld, maar Katje81 vroeg me ook om buddy te zijn. Misschien even handig om te inventariseren wie nog geen buddy heeft en er wel nog een wil.
@anatacia: veel sterkte vanavond....... @Witte reus:2 ijsjes? Wat een discipline haha *********Buddynieuws********** Hannah belde net... Nieve mag al uit het ziekenhuis maar nu Hannah niet. Ze had de medicijnen die de bloeddruk verlagen afgebouwd en gisteren de laatste gehad.Met als gevolg dat de onderdruk nu vandaag weer 106 was :s Ze mag zo dus nie naar huis. Nieve doet het prima aan de borst. Krijgt nu 7 voedingen per dag en de nachtvoeding is er af. Super dus! Zo nu echt douchen
Friendly, hoe waren jou uitslagen bij de vk, ben nieuwsgierig, gisteren sms-te je dat je het even zou doorgeven, heb niks meer gehoord, is alles goed bij jou? Groetjes Evelien
Wat balen, voor hannah, ik kan me zo voorstellen dat ze heel graag naar huis wilt, en nu mag nieve dan, en mag zij niet. Wel fijn dat het inmiddels al zo goed met Nieve gaat, nog even volhouden hannah! Groetjes evelien!
Goedemorgen! Daam: jeetje wat zul je geschrokken zijn! Gelukkig is met jullie alles goed, das echt het aller belangrijkste! Zou idd zelf ook gewoon voor controle wel even de vk bellen... ookal is het alleen maar even dat ze er vanaf weet. Hier ook geen slaapproblemen hoor. Moet wel vaak naar de wc, of wordt even wakker van wat voorweeen of voetjes die onder mn ribben uitsteken, maar slaap daarna prima verder gelukkig. Hier kun je de klossen en po afhalen vanaf 37 week zonder melden etc. Voor een bed moet je wel een verwijsbrief hebben van de verloskundige en die kan je vanaf 36 week dan reserveren dan komen ze die brengen. Evelien: fijn dat je bloeddruk stabiel gebleven is! Mariska: laatste daagjes... spannend! De controle bij de verloskundige begon gisteren super. Ze heeft eerst urine nagekeken en dat was zo helder als wat. Toen bloeddruk gemeten, die was ook super. Was lekker gezakt naar normaal niveau. Toen ging ze het kleintje voelen en kwam de vraag: van wanneer was de laatste echo? 2 week geleden... hmmm, vind hem namelijk wel erg klein Daar snapte ik dus helemaal niks van want de gyn had 2 week geleden gezegd dat het kindje toen al 2 kilo was en op 7 pond uit zou komen. Dat kon de vk er absoluut niet van maken, en doordat de bloeddruk ook zo geschommeld had moeten we vrijdag weer voor een groeiecho. Gelukkig hoeft dat niet bij de gyn. Blijf wel al onder de striktere wekelijkse controles nu, iedere keer urine meenemen etc. De weken tussen 15 en 29 gingen ook eigenlijk te makkelijk * zucht*. Maak me eigenlijk helemaal geen zorgen om de echo vrijdag, vind een klein kindje helemaal niet erg en had zelf ook de hele tijd maximaal een 6ponder in gedachten. Dus we zullen zien.
hier gaat alles nog goed, alleen snachts om de 2 uur wakker geworden om te gaan plassen en daarna had ik weer dorst en zo ging het maar door. Het was ook al warm, dus ging echt zweten, alsof de zomer al is. Wauw, ik zie echt paar mensen die al over de 38 weken zijn. jullie zijn er bijna.
Ik ga eens even wat ongezonds doen, iets wat ik normaal 's middags dus niet doe. Ik heb de frituurpan aangezet en ga een broodje frikandel maken voor Quinn en mij. Ach die laatste weken ga ik me niet volproppen, maar van de andere kant heb ik daarna genoeg tijd om de kilo's weer kwijt te raken. Hoe gaan jullie dat aanpakken met lijnen? Na Quinn zei iedereen dat ik die eerste maanden eerst eens m;n lichaam moest laten herstellen, maar daarna kreeg ik dus geen kilo meer eraf, ben zelfs nog bijgekomen. Nu ga ik vanaf het begin toch echt proberen om zoveel mogelijk kilo's te verliezen! Vooral de zomer is daar dadelijk ideaal voor het frisse salades en veel fruit!
Niet eerlijk Linda! Hier waarschijnlijk gewoon boterhammen met kaas of vlees vrees ik. zal wel weinig anders te vinden zijn...
zo net bezig geweest met niet het huis...maar de computer eens flink op te schonen. Back-up gemaakt en ook veel foto's die nog op originele grootte stonden eens te verkleinen tot een minder-ruimte-innemend-formaat Ben het nu wel weer even zat achter de computer, zo even lekker naar buiten ofzo tot laterzz
Haai, Kan weer ff bylezen, visite net weg, en dochter lief ligt heerlyk te slapen. Kan mams zo ook nog ff eten voor zy weer aan de beurt is Vanmiddag weer visite, dus ga strax maar ff liggen... @Evelien: ow ok, dus ik kan nog ff haha. Ja heel erg pyn doet het ook idd niet, meer zo'n ongemakkelyk gevoel, en vooral als ik te lang zit en dan opsta, of als ik moet plassen of douchen, dan lykt t wel alsof t erg drukt daar beneden. Maar dat zal wel zo horen, vloeien is minimaal (snel zeg!) en de wond geneest ook goed. @Klossen: die moet je zelf regelen! Hier waren ze er maandag (laatste dag kraamzorg) gelyk weer onder weg! Veel te hoog voor my dat bed @daam: arme meid! Wat een kutdag heb je gehad Doe t maar een beetje rustig aan hoor! @Anna: nesteldrang? hmmm ys lekker @slecht slapen: wacht maar tot de kleine er is @Scheren van onder: ben bly als dat weer kan zeg! Maar scheerschuim lykt me nu nog ff niet zo prettig @Anna: aaaah wat balen van Hannah: damn t zit ook niet mee voor haar Nou ik ga wat eten! Ciao!
Goedemiddag meiden Hoe bedoel je ik was moe, ben net pas wakker Zelfs mijn man is tussendoor terug gekomen uit z'n werk om de hond uit te laten, zo moe was ik vanmorgen nog Maar nu voel ik me weer fris en fruitig, eindelijk kunnen slapen. @ Daphne voorweeen spannend, bij mij is de kleine voornamelijk 's avonds erg druk en als ik ga slapen dan gaat ze ook slapen en als ik beweeg dan voel ik haar ook weer Hoe voel je je nu? @ Katje en Will misschien straks een middagdutje, wil ook weleens helpen. @ Deentje zou ik ook niet leuk vinden hoor :x @ Anna ja toen ik het allemaal noteerde gister werd ik er zelf ook duizelig van heb het gister ook met mijn man besproken en die vroeg zich ook af waar ik allemaal mee bezig ben. Ik kijk het iedere dag wel aan en als ik me niet goed voel bel ik gewoon af! Gelukkig dat het met nieve zo goed gaat en balen voor Hannah zeg, geef haar maar een dikke knuf! @ Ice vervelend dat beurse gevoel nog steeds, hoop dat het snel weggaat. Fijn dat Luna het zo goed doet en heerlijk als ze naast je ligt zeker? Ik wil ook @ Neia en evelien gefeliciteerd welkom bij de 36 weken club @ Evelien nou ik vind 8 a 8,5 pond best groot hoor Ik ben trouwens benieuwd of de schatting bij iedereen een beetje gaat kloppen bij mij zeggen zo rond de 6 a 6,5 pond en dan zal je zien komt er straks een 9 ponder uit zetten @ Mariska dus max 5 daagjes nog spannend hoor, ik denk dat je maandag moet @ Askim wees blij dat je lekker slaapt meid, nou ik toevallig ook een keertje en voel me gelijk 10x beter @ Daam jeetje meid, dat is schrikken en ja dan zeggen ze weleens je moet rustig aan doen maar in jouw geval als je kinderen hebt dan moet je weer dorgaan ook al kan je geestelijk en lichamelijk het niet meer aan door zo'n klote ongeluk. Kan je geen hulp krijgen van familie of vrienden zodat jij wat gas terug neemt? Dit is volgens mij gewoon het gevolg van een veels te drukke agenda. Meid sterkte ! @ Fiona bij mij vroegen ze het aantal weken niet eens, misschien zagen ze het wel aan m'n dikke buik, datw as genoeg voor ze om ze mee te geven @ Anastacia sterkte vanavond ! @ Witte reus succes bij de vk vanmiddag @ Friendly volgens mij heb jij thuis echt een hele verzameling echo's, wel fijn dat ze het zo goed in de gaten houden. @ Lindatjuhhh ik wil nog even niet denken aan lijnen, maar zodra alles weer normaal is ga ik weer Sonja Bakkeren, dat heeft mij voor mij zwangerschap heel eg geholpen, was toen meer dan 10 kilo kwijt in 3 maanden. Meiden ik ga wat nuttigs doen, allereerst aankleden en van de zon genieten, tot straks!
Goedemiddag ladies! Zo...daar ben ik dan weer ff. Even kijken wat ik al weer heb gemist in de gauwigheid! @ Deentje: ja echt eikels bij de mac, heb er gisteren nog ff een mailtje heen gestuurd, ben benieuwd of ik er nog antwoord op terug krijg. @ Linda: ja..tim is helemaal van slag, heeft vannacht meer dan twaalf uur geslapen en ligt nu weer plat. Hij was vanmorgen gelukkig wel iets beter te pas al. @ Daphne: mmmm ook al aan het rommelen dus, spannend zeg! Wacht je wel ff tot ik geweest ben? En ben benieuwd of het goed komt met het uwv, maar hou het maar gewoon goed in de gaten! Ik vannacht ook een erg onrustige nacht, maar meer krampen, geen weeen dus. @ annrieke: adem in...adem uit.... Oef wel een ontzettende lamme actie inderdaad...pfff, ik zou echt gewoon een andere accountant nemen. Ik bedoel maar, het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren maar niet elke keer! Owwwwww de nieuwe magnum...mmmmmm, hoe smaaktie? @ Lafo: uhhhh je verlof is om rustig aan te doen en tijd voor jezelf te nemen enzo...niet om voor iedereen te koken elke dag Volgende week niks plannen meer hoor! Heb trouwens de box inderdaad staan, al tijdje, zodat tim er vast aan kon wennen. @ onsukkie: echt ff een baaldag dus...waardeloos is dat he! @ Daphne: oef vervelend die voorweeen, maar je weet maar nooit, misschien is dit wel gewoon het begin hoor! @ katje: hihihi, leuk juist veel tekst! @ will: ook al zo'n rotnacht gehad dus..balen hoor. We zijn allemaal lekker aan het rommelen. @ Deentje: pfff dat is inderdaad niet lief van je vriend nee, ben benieuwd oftie nog excuus komt aanbieden. @ hellepelle: goed voornemen, ben je nog wel even druk mee ook, met the lord of the rings. @ Ice: echt je hebt zo'n prachtmeisje...ik zwijmel elke keer bij het zien van de foto's. En wat ontzettend heerlijk dat alles gewoon zo goed gaat zeg! Lekker genieten met zijn drieen! En uhmmm dat beurse gevoel bleef bij mij best wel ff, maar heb je een knip gehad of niet? Bij mij was het vooral de hechtingen van de knip die ik lang heb gevoeld. @ Evelien: pfff dat was dan echt wel een latertje zeg...dan zou ik goed brak zijn zeg! Gefeliciteerd met je 36 weken trouwens! En lekker niks doen vandaag..zonnetje zitten! @ fiona: klossen moet je zelf regelen inderdaad. @ Daam: jeetje wat een schrik....kloten ook dat de auto in elkaar zit, maar belangrijkste is toch wel dat jij ok bent hoor! Kan me best voorstellen dat je er van baalt en dan ook nog zo'n druk schema vandaag ook....wordt tijd dat je ff qualitytime voor jezelf inplant! Doe rustig aan! @ witte reus: succes met scheren, ga ik vanaaf weer poging toe doen, want mijn mannetje durft het echt niet aan..watje he. @ Hannah: pffff wat balen zeg, nou maar hopen dat de bloeddruk dan morgen wel goed is! @ Linda: ik ga hier aan broodje tonijnsalade (zelf gefabriekt) dus ben niet echt jaloers..hihihi. En lijnen..tja ik ga eerst borstvoeding doen en denk dat ik daarna ga ww-en. Zo, dat gezegd hebbende ga ik dat broodje gelijk regelen. Vanmorgen druk geweest toch... (ja ik weet het, dat mag niet) soms kan dat niet anders. Ik bedoel maar heb hier wel een mannetje van net twee jaar in huis.... Vanmorgen geknutseld (hebben aankomend weekend 7 verjaardagen, die gelukkig tegelijktertijd gevierd worden) met tim, glazen potjes met verf besmeurd. Staan nu te drogen, dan kunnen daar snoepjes in, lintje erom en klaar is klara. Daarna dus tim in bad gedaan. Verloskundigenpraktijk gekeken en naar buiten gegaan, tim lekker spelen, maar moest toch nog vaak opstaan e.d. Ben nu brakjes. Tim ligt lekker te slapen. Heerlijk! Vanmiddag mag ik naar de therapie, ben benieuwd of hij mijn voetjes en benen weer in normale vorm krijgt Goh mijn baas belt net, zomaar...om te vragen hoe het gaat.. Superlief zeg!
Dat is het hier normaal ook hoor, al neem ik wel meestal een kopje soep of wat rauwkost bij de boterham. Maar vandaag had ik gewoon zin in wat lekkers! En het was erg lekker moet ik zeggen! Ik zou zo nog meer opkunnen maar heb me beperkt tot 1 frikandel en 1 kroket.