Hallo allemaal, Wat een goed idee de frituurpan aanzetten! hahahaha hier ook maar even gedaan, maar meer uit nood want had niet genoeg brood meer. He wat jammer nou. Leuk om te lezen dat de meeste slecht slapen nu de laatste lootjes zijn aangebroken. Hier ook vaak eruit om te plassen of kram in de kuiten en zweten. Ga vanmiddag mijn collega's weer eens opzoeken en de kindjes op mijn groep. Manlief en dochter gaan ook mee want vind het een beetje eng om nog zon eind alleen te rijden nu. Goh wat sneu voor Hannah dat ze nog niet naar huis mag zeg. Ik had het met mijn dochter net andersom en dat was ook heel erg naar. Ik hoop dat ze snel weer beter is en ook lekker naar huis mag om eindelijk te kunnen gaan genieten. Ice wat fijn dat alles zo goed gaat met jou en je mooie meisje. Ik vond jullie voortuin erg mooi versierd. hihihi zo toevallig dat ik erlangs reed. Wist ook gelijk dat jij daar wel moest wonen toen ik het bord met Luna erop zag staan. Wel grappig. Nou inmiddels zijn mijn kroketjes klaar mhhhhhh fijne middag allemaal!
weltrusten iedereen die gaat slapen. Dat doe ik dus maar niet anders slaap ik helemaal niet meer s'nachts. De kroketjes waren heerlijk nu nog even een bakje vla erachteraan en dan zijn we weer verzadigt. Vannavond gaat mijn dochter met oma en opa uit eten bij Mc Donalds hihihi dus ik denk dat ik mijn man ga verrassen en hem meeneem naar de pizzaria vind die vast niet erg.
Zo, hier ook lekker gedoucht en geschoren, de was aangezet en een broodje gehad.... Nu ff lekker achterde pc en denk zo ff dutten Jullie zijn slecht met die broodjes frikandel en kroket (jaloers ) Ik wou ook :-s hihi,... miss morgen! @KAtsas: Ga maar ff lekker dutten! Kan je hebben! @Lafo: Zo, jij kon je rust idd goed gebruiken meid! Je lichaam geeft het aan Wat voor box heb je nu gekocht? Een zilveren grijze toch? Toevallig ook van Bopita net als Fiona en ik? Wij hebben een vierkante zilveren ook met la
Dat klinkt goed! Kan me nietvoorstellen dat ie dat als een straf zou ervaren Hier vanavond chicken tonight tomaat room met rijst. Moet daar nog meer in als alleen kipfilet en de pot chicken tonight?
Anna, hoeft volgens mij niet , maar ik had een courgette er door heen gedaan, was lekeer, en met wat rauwkost is ook lekker, anders kom je niet aan je groenten
Wie begon er nou over frikadellen, nou staat hier ook de pan aan, schaam me dood! Heb trouwens een site voor ukkie gemaakt. Alleen niemand hier in de buurt mag het adres nog weten (wordt ook nog een ander adres) omdat we het geslacht geheim houden. Maar jullie mogen al wel even spieken: http://ukkie.erikdejongh.com
Lindaaatjuhh, ga iji ook borstvoeding geven? Bij mij vliegen de kilo's er van zelf af bij het geven van borstvoeding, heel gemakkelijk Als je borstvoeding geeft moet je ook wat meer eten dan als je normaal doet, wel gezond eten. Lafo, 8 of 8,5 pond is ook niet klein hhor, maar Kim zou een 10 ponder gewwest zijn en tessa was ook 7,5 pond bij 38 weken. Ze wilden gewoon aangeven dat het geen 9 of meer ponder zou worden! Voor mijn doen is ze niet super groot en zwaar. Maar het blijft een gok!
Hoi, Was ik weer uit het ZH.. Bloeddruk is te hoog maar urine was schoon dus ik mocht weer gaan..Ik moet het wel rustig aan doen...niet dat ik nog wat deed..Vrijdag krijg ik een extra controlle. @Daam..jeetje wat een verhaal..en natuurlijk is het maar een auto maar ja je voelt je wel k*t hé.. @Lafo..je hebt gelijk Een buddy heb ik wel maar zij post bij de september mama's..en gaat hier voor mij posten en trouwens ik heb internet op de kamer als ik daar tenminste de moed voor kan vinden
Ik heb een contactgril, daar leg ik altijd even de fricandellen tussen, smaakt heerlijk en scheelt wat vet. Friendly, fijn dat je bloeddruk goed was, is weer een zorg minder! Je hebt gelijk dat je je niet gek laat maken door de vk, is vervelend als de een dit zegt en de ander dat, wel fijn dat ze jullie goed in de gaten houden. De vk is wrs extra allert omdat jebuik ook niet zo groot is. Even ter controle, was mijn sms-je aangekomen bij jou, gisteren? Groetjes evelien
zoow weer terug van het juridich loket.. ze rade ons aan contact op te nemen met de gemeente. afdeling milieu. dus daar is het ff wachten op. maar er staat ook duidelijk in de bouwvergunning van de gemeente dat er geen werkzaamheden in de woning uitgevoerd mogen worden voor het asbest volledig verwijdert is... ga straks ook nog ff een brief naar de woningbouw sturen waarin ik ze even laat weten dat ik het hier niet bij laat zitten! ik ga ff wat te eten maken heb honger!
Zo er is hier weer heel wat afgeschreven en ook veel gebeurd. Even reageren: Deentje, volgens mij eet ik niet teveel zout; ik heb nooit zout in het eten, en ik eet ook nooit drop ofzo. : Pff flauw zeg dat je om 7 uur wakker bent gemaakt. Heeft hij zijn excuses al aangeboden? Evelien, yoehoe ik ben blij iets van je te horen! Was wel een beetje bezorgd hoor, maar ik was Tessa's verjaardag vergeten. GEFELICITEERD met onze 36 weken! gaat toch wel hard he? Kan me voorstellen dat je vorige week niet had gedacht dat ik dit zou halen, dacht ik zelf namelijk ook. Maar gelukkig zit de kleine nog goed. Ik ben benieuwd of onze kindjes ook nog even zwaar zullen wegen, want bij mij verwachten ze ook zeker een 8-ponder. dat zou wel gaaf zijn! Gelukkig kan ik voorlopig nog even van jouw banner genieten. Fiona/mede-koe , verschrikkelijk he die poten van ons. Echt niet normaal, inderdaad zelfs lachwekkend. Hoe was het afscheid op je werk? Hier kun je gewoon zelf de klossen ophalen. Katsas, dus Tim is niet meer zo van slag? Gelukkig maar. is voor zo'n klein jochie ook niet niks. Hopelijk heb je lekker een dutje kunnen doen. Lafo, het is inderdaad heel duidelijk dat je echt teveel hooi op je vork neemt. Dit is niet goed hoor! Je moet het echt wat rustiger aan doen. Anders ben je strak helemaal kapot voordat de bevalling begint. Luisteren naar je buddy he?! Gelukkig heb je eindelijk goed en lang kunnen slapen, en lekker dat je daarvan op bent geknapt. Anastasia, wat erg zeg van de oom van je man. veel sterkte voor vanavond! Daphne, hoe is het nu met je? Het rommelt al een paar dagen bij jou. Dus wie weet. Katje, dat klinkt inderdaad als een effectief dagje gister. Nu even rustig aan doen hoor. Will, GEFELICITEERD met je 37 weken! Yoehoe jij hebt ook de mijlpaal bereikt. Anna, balen dat je en onrustige nacht hebt gehad, maar vanmiddag maar even dutten dan. Je hebt weer veel gedaan vanmorgen. Dus je bent klaar voor morgen? Hoelaat verwacht je de 1e weeen? Hellepelle, geniet van je boekje in de zon. Dolphin, GEFELICITEERD met je 38 weken! Het schiet nu echt op. Ice, wat geweldig zeg dat Luna zo goed drinkt! Lijkt me zo schattig. Heb je geen pijn bij de bv? Heerlijk dat ze 's nachts bij jullie wil slapen. Gewoon doen wat jou het beste lijkt hoor. Ik ga ondertussen even een ijsje pakken............ben zo terug
Meiden ik heb het erg benauwd vandaag, vind het ook erg warm buiten. Heb net een stuk gelopen met de hond maar viel niet mee Bij jullie ook allemaal erg benauwd, hier geen zonnetje alleen wat sluierbewolking. Net m'n beste vriendin aan de bel die de naam goed heeft geraden (heb het maar toegegeven heb geen zin meer om te ontkennen) Dus die weet het al en gister verklapte mijn man het per ongeluk aan z'n moeder, gaat lekker zo
Anna hier geen Bopita box, heb ze wel zien staan. Lijkt er wel op, ga straks ff een fotootje maken! Neia buddy ik ga naar je luisteren, goed! Ben af en toe een beetje hardleers! Wat was je laat trouwens vandaag hahaha
Mariska, gelukkig mocht je naar huis. Vrijdag dus echt de allerlaatste controle. Ik ben echt benieuwd wanneer je gaat bevallen. Daam, oh wat erg zeg! Wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je er helemaal van slag van bent/was. Lijkt me ook zo eng. Gelukkig waren die mensen erg aardig. Maar vandaag even niks doen hoor, want ik denk dat je even moet herstellen van de schrik. En als de harde buiken blijven toch even de vk of de ha bellen hoor. Extra knuffel voor jou meid! Witte reus, ja scheren staat ook nog op mijn to do list van deze week . Veel plezier bij de vk vanmiddag! Hannah, wat erg zeg dat je nog niet naar huis gaat, terwijl het nu eindelijk goed gaat met Nieve. Ik hoop echt voor je dat de bloeddruk snel daalt. Friendly, GEFELICITEERD met je 35 weken! Wat raar zeg dat de vk nu opeens twijfelt. Ik ben benieuwd vrijdag naar de groeiecho. Nazli, dat zweten had ik vannacht ook heel erg. Zou dat nu al van het weer komen? Linda, mmm jammie broodje frikandel. Klinkt erg lekker. Ik hoop dat ik net zoals Evelien gewoon veel af zal vallen door de bv. En dan nog veel fruit eten. Annrieke, veel plezier vanmiddag tijdens je bezoekje op je werk. Onsukkie, ik zal zo even op jullie babysite kijken. Ik had ipv mini magnums deze keer mini cornetto's gehaald, maar die waren echt zo weg. X Neia
Gisteravond had ik de laatste pufles. Wel raar hoor. Afgelopen donderdag is dus 1 van die meiden bevallen, en ze kwam zelfs nog even langs met de kleine. Dit was de 1e keer dat ze uit bed kwam. Echt een schattig klein poppetje, echt een meisje. Ze zag er echt klein uit maar woog toch 8 pond. Was ook erg raar om afscheid van elkaar te nemen. Maar we zien elkaar weer bij de nagym. Ik heb een redelijke nacht gehad. Maar ik merk wel dat ik steeds meer last heb van voorweeen. En als ik buk doet mijn buik echt heel veel pijn. Verder begin ik mezelf echt in de weg te zitten met al dat vocht. Ongelofelijk hoeveel erger het vandaag weer is, in vergelijking met gister. Het begint nu ook in mijn gezicht te komen. Maar bij mijn voeten/enkels/kuiten is het echt belachelijk erg. Het lopen wordt dan ook steeds moeilijker. Vanmorgen ben ik naar de kapper geweest. Weer een mooi model erin laten knippen met laagjes, dan zie ik er weer een beetje fris uit. Ik moest mijn mannetje vanmorgen wel beloven dat ik vandaag met de pootjes omhoog zou gaan zitten. Dus dat doe ik zo ook maar even. Deentje, dat klinkt wel veelbelovend. Toch wel goed dat je naar dat juridisch loket bent gegaan. Ik ben benieuwd wat eruit komt. Lafo, hier ook sluierbewolking. Vanmorgen was het wel lekker buiten, maar nu ben ik al een tijdje niet geweest. Toevallig zeg dat je beste vriendin de naam heeft geraden. Ontkennen heeft dan ook echt geen zin meer. Wel balen dat je mannetje het zelf heeft verklapt aan zijn moeder. Ja inderdaad laat vandaag. Maar dat kwam doordat er zoveel geschreven is. En ik ook nog naar de kapper moest. Maarre jij hebt helemaal geen recht van spreken, want jij lag toen nog in je bedje, haha . X Neia
Mijn moeder heeft ook al een paar keer de naam geraden. alleen spreekt zei het op zijn engels uit.. maar geef het niet toe.. al kan ze volgens mij wel aan mijn kop zien dat ze de goede naam geraden heeft haha.... neia hij heeft zijn excuses aangeboden hoor! met een lekekr kopje thee haha! Hier ook niet meer zonnig.. af en toe komt de zon er ff doorheen! maar de temp. is nog wel erg lekker! Hier geen frituur... heb een noodle gemaakt! al heb ik nu alweer honger! ik blijf aan het eten net ff de huishouding gedaan nu ff pauze moet nog stofzuigen en dweilen.. mar heb geen sin meer
vriend heeft nu de gemeente aan de tel.. maar dat klinkt niet erg veel belovend! pfff eigewijze eikel! hem intereseert dat ook niet nee! hij zegt dat t niks uitmaakt en dat ze dat wel vaker zo doen... ofniet dan!