hier ook te druk geweest. lag al op bed maar zag allemaal dingen die opgeruimd moesten worden. resultaat, alles netjes maar bekaf. het blijft ook maar rommelen in me buik. maar goed morgen is het DE donderdag, dus wie weet. anna, jij gaat morgen helemaal niet aan de kroketten, jij ging ook bevallen, haha over kroketten en frikandellen gesproken. lekker zijn jullie, zitten mij even gek te maken met lekkere vette dingen die ze hier niet hebben. hier heeft niemand de naam geraden. omdat beide meiden een engelse naam hebben noemen ze allemaal engelse namen, haha. ze zijn nu met de zweedse namen bezig, wat zullen ze opkijken van een oer hollandse naam. yes, 37 weken, dat had ik in week 29 weken ook niet gedacht dat ik het nog zover zou schoppen ga nu lekker even in het zonnetje zitten misschien dat dan die vermoeidheid wat wegtrekt.
@Will: Oha ja ik ga helemaal geen kroketten eten morgen Jammer dan... die komen dan een andere x wel weer , die bevalling gaat voor! Wat jammer dat je nu nog niet hebt kunnen rusten! Miss kan je nu nog ff je oogies sluiten?Je moet ook fit zijn voor morgen! @Neia: Wat lekker nog even naar de kapper geweest! Sta je dr weer mooi op! Of zoals mijn man zou zeggen: lig je er straks mooi bij @Lafo: Balen dat ze de naam hebben geraden.... Hier worden gelukkig geen pogingen ondernomen door mensen om de namen te raden. Zou het ook heel jammer vinden! Moetidd wel uit kijken dat kme niet ga verspreken, we weten niet wat het is maar als we het dan hebben over een jongen of meid denken we soms idd ook al helemaal in de naam...... uitkijken gebalzen dus! Moet wel eerlijk bekennen dat ik erg benieuwd ben naar alle namen van ons! Nog even....dan weten we het! En ben benieuwd naar je box! Kom maar op met je foto! @Evelien: Ga manlief even de opdracht geven een courgette te halen Das het enige dat ik nie in huis heb dan voor het eten en idd een beetje extra groente is niet verkeerd! Al redden we dan nog de 200 gram pp niet ben ik bang @Katsas: Heb je lekker dutje gedaan? Heb ff een lijstje gemaakt voor de bevallingsmarathon voor morgen, wie doen er nog meer mee? Wist het nie meer..... Bevallingsmarathon: * Jvtje * Katsas * Will * Anna28 Zet je zelf er maar ff bij
Ow deentje: Wat een eikels bij de gemeente! Typisch ambtenaren, weten er toch geen barst van! Je zou ze zo door de telefoon heen sleuren.....stelletje ******* Wel lief dat je mannetje het heeft goed gemaakt, en terecht! En neia: Diemini cornetto's zijn in 1 hap weg daar is idd nix aan Maar ik blijf toch het meeste fan van de waterijsjes! Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr heb er nog geen 1 gehad vandaag! *geeft zichzelf een schouderklopje!* @Witte reus: OooooehoeeeeeeeeeeeeeeeH ben je verzopen onder die douche? Hier ook sluierbewolking, wel lekker temperatuurtje, denk dat ik zo maar ff met de lapppie top in de tuin ga zitten Eerst nog ff mn koppie thee opdrinken en mn wasje ophangen! Dan ben ik helemaal klaar vandaag en heb ik alles gedaan wat ik wilde! Incl,dutje
Vandaag aan het begin van de middag de ramen voor gelapt en de kozijnen afgenomen. Wij hebben dit in lichte kleuren geschilderd, dus je hebt wel eer van je werk als je het even onder handen neemt. Voorzichtig op het trapje gaan staan... ging eigenlijk wel goed Daarna toch maar niet doorgegaan met de achterkant van het huis, daar is namelijk een veel groter raam! Dus lekker gaan douchen en daarna weer rustig aan gedaan. Dit is toch wel een lekker gevoel; elke dag iets aan het huishouden kunnen doen waar je normaal niet aan toekomt als je allebei fulltime werkt. Ik heb alles bijgelezen, maar is niet veel blijven hangen dit keer Ach, gebeurt ons allemaal wel toch?
Zo,hier ook de was weer opgehangen en een MEGA SPIN brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gedood op zolder.... bah zo'n vieze zwarte.... durfde hem niet dood te maken maar ook niet te laten zitten..... straks kruipt ie weg enduikt ie ergens op waar k hem helemaal niet wil hebben! Gad...... :-s Dus, mezelf bij elkaar geraapt en......... **** dag spin!
@Katje: Goed bezig meid! Geeft wel een lekker gevoel dan he? Zijn idd van die klusjes waar je normaal gesproken niet aan toe komt! En....morgen is er weer een dag
hier ook weer thuis na een dagje sociaal zijn... ben bij mijn ouders geweest... en verder heb ik eigenlijk weinig gedaan. Behalve door jullie lekkere verhalen een broodje hotdog met kaas gegeten hihihi Ik was bij de benzinepomp en het keek me zo verleidelijk aan... OH ja en een donut, en ik had de brownies die ik gisteren gemaakt had ook gisteren op vandaag opgegeten hahaha ik groei nog eens dicht zeg! Inmiddels ook 13 kilo aangekomen geloof ik , nou ja.. we zien wel waar het schip strand. Meiden ik ga even liggen. en dan vanavond die wake en dan kom ik ws nog wel even kijken
Lekker lekker lekker! Donuts... brownies mjammie! Rust maar ff goed uit,... je kan je energie wel gebruiken vanavond, sterkte!
Annrieke, wordt juist wel aangeraden om een soort van hazenslaapje te doen 's middags als je 's nachts niet goed slaapt. (maar ik heb er niet altijd zin in). Sam ligt nu op bed, ik moet echt stofzuigen, en moest eigenlijk nog wel meer dingen doen, bleh! Moet ook nog iets eten. Heb ook wel zin in iets uit de frietpan eigenlijk *2 uur later* Mijn ogen vielen dicht op de bank en ben dus maar naar bed gegaan
@ Anna dat je dat durft een spin doden, ik ben echt daar zelfs te bang voor Ja maar toch denk ik dat als je het geslacht niet weet dat het makkelijker is de namen voor je te houden, wij spreken haar echt al met haar naam aan de hele tijd en daarom gaat het denk ik fout Meiden ik duim voor jullie dat morgen de grote dag is, voor mij nog iets te vroeg, volgende week doe ik mee @ Neia lekker fris koppie dus weer, ik zou ook wel willen alleen weet ik niet wat ik met me haar aan moet, ik wil het juist weer lang laten groeien maar het schiet niet echt op helaas. Van zwangerschapsgym is nog niemand bevallen geloof ik, heb nog geen kaartjes gezien dus ze blijven allemaal braaf zitten. @ Katsas 7 verjaardagen ik dacht dat ik het druk had 8) Sluierbewolking heeft hier plaats gemaakt voor echte bewolking helaas. Mannetje is al vroeg thuis, samen met een vriend hebben ze ons bed op klossen gezet en idd het is net een boomhut Wie heeft z'n bed al op klossen staan? Waarschijnlijk gaan we straks uit eten, lekker tapas eten mmmmmm M'n schoonouders die in Spanje nu verblijven hebben ook weer eens wat aan de hand, mijn man z'n stiefmoeder heeft haar netvlies gescheurd en mag niet terug vliegen, waarschijnlijk wordt ze daar geopereerd.....anders moeten ze met de trein terug......straks zijn ze nog te laat terug, dat zal je altijd zien
haaaai allemaal, zo ik ben weer goed gekeurd. de beeb ligt vast bloeddruk was 118/71 was keurig zei ze. en mijn hb was 7.2 het scheren is gelukt, en toen ik het terug las moest ik ook wel even lachen het stond er wel grappig. nou normaal snij ik me met scheren. of op mijn benen of tussen de benen dees keer helemaal niets ... in tussen heb ik boven alles gestofzuigd, onder alles gestofzuigd. de afwas gedaan boodschappen gedaan en naar de vk geweest en nu... nu zit ik lekker op de bank JAG te kijken en 4 worstebroodjes naar binnen te schuiven .. wij hebben geen frietpan meer, laatst hadden wij die aan staan. en ik rook iets geks tot dat de brandmelder afging, en toen ik goed keek kwam er rook uit de temperatuur meter.. hihih einde oefening. @ukkie, ik zal zo eens een kijkje nemen. @ lafo ach dan mogen wij het ook wel weten @Deentje. tegenstrijdig he. eentje die zegt wat je moet doen, en de ander doet er geen reet aan. @Anna, ik zal maar niet verklappen dat we voor de ijsjes gewoon toetje hebben gehad. en na de ijsjes een zak chips op gegeten hebben. @anastacia hier ook 13 kilo aangekomen. hoop stiekem dat ik hier op blijf hangen... * duim duim* @hannah. balen dat je nog daar moet blijven! @ice.. komt de visite je de neus nog niet uit
@Daphne: Dan had je je dutje echt wel nodig! Ik probeer ook inderdaad vaak een hazeslaapje te doen. Nu heb ik anderhalf uur liggen pitten en dan wordt ik altijd een beetje chagerijnig wakker :-s Gelukkig heb ik daar alleen mezelf mee op dit moment @Lafo: Ik moest wel de spin een einde aan zn leven bezorgen... Ik kan echt niet het risico lopen dat k hem kwijtraak in huis... dan zit ik nergensmeer rustig en blijf ik kijken of ik dat nare beest zie..... Hier het bed ook al op klossen. Ik vind het zelf wel prettig. Ons bed is nu ron de 75/80 cm. Ik ben zelf ook lang dus kan net zitten en me dan zo achterover laten ploffen! Ik vind het wel wat OOOOOw jij gaat lekker tapas eten!Mjammie! OOk niet verkeerd! Wel gezellig nog ff met je mannetje samen genieten! Wat betreft de kapper: Ik wil wel weer een kort kapsel maar durf niet haha... Ben bang dat het er met mn dikke kop niet uit ziet! Heb het nu half lang, nbeetje boppig...tot bijna op mn schouders. Mn schoonpaps (heeft zn hele leven een eigen kapsalon gehad)wilde er al weer een stuk afknippen maar vorige x vond ik het echt te kort! Dan krijg k helemaal zo'n dikkebolle toet hihi.... Nu dus maar besloten dat ik het na de bevalling wel weer zie!
hmmppfff nu begin ik erg moe te worden. en we moeten vanavond nog naar een jaardag en vriendlief is laat thuis.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooh.......... Jij bent net zo slecht als ik whahahahahaaa Jewas op zich wel goed bezig vandaag tot die worstebroodjes hihi Lekker dat alles weer aan de kant is incl je benen en je uhm...... Nah, in elk geval sta je er ook daar weer netjes op Wil ook niet met een ontplofte mol bevallen....brrrr Fijn dat je weer bent goedgekeurd en dat je beeb vast ligt! Je bloeddruk zouden sommigen van de dames een moord voor doen! Toppie!
Dan doe je nu ff een tukkie Zet je de wekker met een drie kwartier? Lekker hoor! Zeker als de dag voorlopig nog nie voorbij is!
@ Anna ja lekker het Tapas daar kan je me echt onder begraven, we gaan met een bevriend stel dus niet samen maar dat mag de pret niet drukken Nou ik ben ook vrij lang dus dat is wel prettig ben alleen bang dat we naar beneden knallen dus we moeten niet te wild gaan doen @ Witte reus vervelend he die mannen die zo laat thuis komen weet er alles van helaas maar vandaag een keertje niet bij mij