@Lafo: Mijn mannetje is een week eerder als ik gestopt! Dus das een hele goede stimulans om niet weer te beginnen! en natuurlijk voor ons kleintje! @Neia: Wat bijzonder dat jullie op dezelfde dag waren uitgerekend en ook nog dezelfde naam hadden.Kan me voorstellen dat het aan de ene kant heel pijnlijk is en aan de andere kant heel bijzonder is! Jij hebt straks ook je kindje in je armen meis!Nog ffies geduld! En wij zijn zeker goed met spinnen vandaag! Wat een toeval! *geeft ons samen een schouderklopje*
Anna, we slepen je er straks wel doorheen hoor. Je mag straks ook echt niet meer gaan roken! Lafo, is echt niet raar. Misschien als het wat eerder was geweest was het leuk. Maar nu is het allemaal extra zwaar. Ik vind het dus wel logisch. Nazli, oh mogen wij het dan ook weten? Ik ben niet nieuwsgierig hoor. Yoehoe ik stond ook nog op pagina 1600. \/ Net op tijd dus.
Kop of munt is geen goed idee, dan verlies ik bij voorbaat... ach het zijn beide mooie namen, maar wil eigenlijk toch gewoon mn zin hebben (zoals altijd)
Anna je houd het gewoon vol meid geen probleem je hebt het 9 maanden volgehouden en strakjes ook Wel knap hoor!
Niet ondankbaar, je denkt gewoon om jezelf, gezonde egoisme noemik dat En mensen mogen toch ook met jou rekening houden? 8)
Nee dat gaat niet want de tweede naam staat wel vast en drie namen vinden we beide teveel van het goede. tweede probleem is dat beide namen prima in combinatie met de tweede naam en achternaam gaan, dus het blijft lastig.
Foei foei Lafo [-X , maar ik heb het je vergeven hoor. Friendly, lastig zeg. Ik ben benieuwd wie straks de naam krijgt. Anna, ja was vorig jaar heeeeeeeeeeel moeilijk. Ik heb nog weken erna gehuild daarom, omdat zij precies met 42 weken is bevallen, had ik dus ook nooit gedacht precies die datum. Nu is het alleen maar extra mooi. Mijn vriendin kan me goed begrijpen want zij heeft ook een mk gehad. Jaaaaaaaaaaa, wij zijn inderdaad goed bezig. Spinnen, watch out!
Meende het echt hoor Het wordt hier pasta... Maar goed na de afwas wacht me thuis nog een hele lading van iets waar ik helemaal niet op zit te wachten en wat echt vandaag moet gebeuren...
Friendly, groot gelijk, ik wil ook altijd mijn zin. Wij hebben zelfs 4 namen voor de kleine frummel. nazli, oke even geduld dus nog. pffffff moeilijk.........
We zullen het nog wel even zien... we mijden het onderwerp de laatste weken een beetje. Maar goed wil toch wel voor de bevalling weten wat het wordt... anders roepen we straks beide een andere naam, das ook niet zo handig.