Vrees dat we dan iedere week nieuwe werkkleding kunnen kopen (en een nieuwe strijkplank... Komt bij dat ie meestal pas na tienen thuis is dus dan heb ik liever dat ie nog even bij me op de bank komt zitten (als ik nog wakker ben dan) dan dat ie nog van dat soort klusjes moet doen. Vorig jaar ben ik een paar week alleen weg geweest, hij kon geen vrij krijgen. Heeft ie gewoon in ongestreken spul gelopen en de rest van de tijd ging ie naar zn ouders zodat zn moeder kon strijken (dus op zn enige vrije dag even een uur heen en een uur terug alleen voor dat stomme strijkgoed. Had hem echt voor gek verklaard!
en Isa ik wist alleen dat dat een meisjes naam was , wat leuk dat dit ook een turkse jongensnaam is.. dat wist ik niet
anastasia, heb ook ergens gezien dat het een meisjes naam is, maar in het turks is het een jongensnaam en het komt heeeeeeeeel weinig voor. nou ga ook effe 100000 pagina´s terug
AU , waar was dat nou weer goed voor? Heb net opgehangen met manlief en hij neemt de courgette mee en de bakken en braden... Kan dus mooi wachten tot hij thuis is hihi.... ow wat slecht en lui.... @Friendly: Eetsmakelijk!
ik ben vandaag bij gyn geweest en heb geen zwsch suiker!wel is de baby erg groot 3900 gr!moet over 2 wkn terug komen maar hij kon het niet helemaal goed opmeten en hij zei dat hij er zo een pnd of 2 naast kon zitten en dat het niet zo zwaar is dus afwachten..........verder ik had ook wel ff s6 gewenst willen worden net zo als friendly maar zeker vergeten of minder belangrijk sorry hoor ben zelf ook niet iemand die fel reageerd maar moest het ff kwijt................zullen de hormonen wel zijn
zo ik krijg onverwachts visite en jullie hebben gewoon 8 pagina;s bijgeschreven. * nooit meer doen he *....
oei eerlijk beertje, ik wist niet dat je daarheen moest. ik denk dat ik daarover heen gelezen heb. gelukkig heb je geen zw suiker. lijkt me niet prettig om dat ook nog aan het eind erbij te krijgen