Mei 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by mariska72, Aug 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Anastasia, mijn telefoon is ook opgeladen he :D
    En ik had je ook geaccepteerd :D

Jvtje, volgens mij zijn het er ook heel wat die er weer een weekje bij hebben. Maar eigenlijk geldt voor velen toch al "weer een dag erbij".

2. will

will Niet meer actief

even kort en dan duik ik mijn bedje in.

het gerommel is weer erger geworden en ik ben , te goor voor woorden, een grote klodder taai slijm kwijt. ben gewoon over mijn nek gegaan, daar ging de chips. volgens het zh was dat een deel van de slijmprop :confused: dat heb ik nooit bij amy of daisy gezien. maar goed het wil dus niet zeggen dat de bevalling daardoor begint, het kan nog alle kanten op.

ik ga nu maar wat proberen te slapen en we zullen het wel zien. weet iig dat als de vliezen breken we de brandweer moeten bellen :(

slaap lekker allemaal

3. katje81

katje81 Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    1,331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Die van mij wel, maar dat moet buitengebeuren van mij ;)
    Vanaf het begin af aan al. Heb een hekel aan sigaretten (van m'n moeder overgenomen) heb er nooit eentje aangeraakt. Vind het soms wel irritant/lastig dan manlief zo verslaafd is... Snap het ook niet dat je afhankelijk van die dingen kan zijn.

Manlief heeft de gordijnrails opgehangen op Ukkie's kamertje en daarna hebben we samen de gordijnen op maat gemaakt.

@klossen; bed staat hier niet op klossen, maar op bierkratjes sinds vrijdag

@namen; ik verklap niets, er lezen hier bekenden mee

Jep ons 1e kindje. En zenuwachtig? jazeker! Maar op het moment niet voor de bevalling maar voor de verandering in ons leven... Ik hoop op het oer-moeder-gevoel :) Dat alles goed maakt ;)

Ikke ! :) Stuur maar even een PBtje als je wilt?

Succes Will

zo en nu dan nu lekker naar bed

4. anastasia

anastasia VIP lid

Jul 29, 2007
    7,702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Willlll spannend! :)
    Wie weet ben jij de volgende wel...

nou nu ga ik echt!

5. neia

neia Fanatiek lid

Jul 18, 2006
    3,341
    0
    36
    Will, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jij gaat over een uur en een kwartier beginnen met de bevallingsmarathon. :)
    Haha nee hoor flauwekul, ik weet dat het dan nog even kan duren.
    Maar het KAN natuurlijk ook gaan beginnen. Spannend dus.
    Wel raar om de brandweer dan te moeten bellen.
    Als je morgen af en toe een wee voelt bijvoorbeeld, mag je dan niet het zh bellen om daarheen te rijden?
    Ik duim voor je meid!

Daphne, ja ik hoor ook van iedereen dat de bv geen pijn moet doen, maar dat het de eerste 3 dagen ofzo wel pijnlijk kan aanvoelen. Ik ben benieuwd. Het cwz zei al gelijk dat hun altijd binnen een uur aanleggen (als dat kan tenminste).
    Fijn dat het goed met je gaat! Nu lekker slapen meid.

Jvtje, ja het badje heeft geholpen. Het is hier weer lekker rustig. Heerlijk, het mag van mij nog wel even duren hoor. Jij bent eerst. ;)

Anastasia, ik hoop dat je gevoel nu gelijk krijgt en dat je in ieder geval op tijd mag bevallen. Lijkt me verschrikkelijk om over tijd te lopen.

Katje, knap dat je de gordijnen zelf hebt gemaakt. Is alles af?

hier alles dus weer rustig. Dus ik duik ook mijn bedje in.
    Het wordt een spannende dag voor jullie morgen meiden!

X Neia

6. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meiden ik ben weer thuis :D

En ik stink een uur in de wind namelijk naar knoflook, gelukkig heeft mijn man ook flink veel aioli gegeten anders had hij het echt zwaar gehad, als ik nu een boertje laat dan walg ik van mezelf :pale:

@ Witte reus ik zeg ook altijd van laat die bevalling maar komen maar diep van binnen knijp ik 'm wel :rolleyes:

@ Eerlijkbeertje heerlijk die hormonen he ;)
    Sorry maar het gebeurt weleens dat we over dingen heen lezen.
    Er word ook zoveel geschreven op een dag.
    3900 gram dat is een flinkerd als het klopt.

@ Askim dat is gaaf zo'n dagje, heel veel plezier morgen, ik wil ook mee ;)
    Askim betekent toch schat als ik het goed heb ;)

@ Neia speelt dat gerommel bij jou ook altijd 's avonds op, hier ook :(
    Ennuh misschien komt er wel helemaal niks van al dat sexen vanavond, hij heeft aardig wat biertjes op en we stinken naar knoflook ;) :)

@ Anna een wesp opgezogen, dat zal idd een raar geluid zijn, wel makkelijk, ik ren meestal panisch door m'n huis als er eentje binnen zit.

@ bevallingsmarathon meiden succes morgen ;)
    Ik hoop het echt voor jullie, het wordt wel weer eens tijd voor een baby :D

@ Jvtje leuk een nieuw bankstel en het is zeker geen straf om Zweedse balletjes te eten mmmmm

@ Daam goedzo meid toch naar de vk geweest en gelukkig hebben ze je doorverwezen en is alles goed gecontroleerd en 38 weken zooooo dat betekent dat je al mag bevallen ;) :D

@ Will wat spannend meid en volgens mij is die slijmprop echt vies om te zien idd maar zou wel blij zijn als ik het zou zien want dat betekent dat het einde nabij is, sorry dat ik het vraag maar zat er ook bloed bij?

Zo het heeft hier trouwens de hele tijd geregend, hopelijk hebben we morgen gewoon weer zon :D

Morgen op m'n nichtjes passen en 's avonds komt een collega vriendin langs misschien heeft ze nog iets nuttigs te vertellen over m'n werk ;)

Neia ik hoop trouwens dat je harde buiken een beetje over gegaan zijn na je bad. Ik durf niet meer in bad, ik kom er haast niet meer uit.

Trouwens heb me toch wel weer geirriteerd vandaag aan de vriendin van de vriend van m'n man het zullen wel m'n hormonen zijn maar ik vind haar zo dom soms.
    Ik kan wel tientallen voorbeelden geven maar het zal ook wel aan mij liggen, ze is ook zwanger en ze doet alles het tegenovergestelde als wat ik doe en beargumenteerd dat ook op een manier waarop ik ergernissen krijg....het zullen wel de laatste loodjes zijn allemaal en kan misschien niet zoveel hebben.....zucht.......

Meiden tot morgen :D

7. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

May 4, 2007
    2,560
    0
    0
    Consulente
    Zit hier aan de warme melk met honing.... was zo moe maar kan de slaap niet vatten.... Lag maar te draaien en te zweten dacht kan net zo goed er ff uit gaan.... anders vreet k mezelf nog op :-s

@Will: Jeeh das wel heel spannend! Ben benieuwd!

@Jvtje: Zullen we dan maar morgen?

@Neia: Heej die kleine van jou moet nog ff wachten hoor! Ik ben veel te blij met mn loslopende buddy hihi

@LAfo: M<n stofzuiger zoemde hihi.... en uhm of het nou wel of niet wat wordt met de sex, een fijne nacht gewenst haha

@Daam: Wat goed dat je toch ff hebt gebeld! Ook al zit je twee uur voor nix in het z huis je bent toch weer gerustgesteld denk ik dan maar zo! Nu maar ff lekker rustig aan doen en luisteren naar je man ;)

@Anastacia: Je doet wel mee toch morgen?

@Daphne: Fijn dat je zo rustig bent nu.... laat het allemaal op jke af komen... HIer ook, de een zn bevalling zegt niets over de andere... kheb geen idee hoe mn bevalling zal gaan verlopen dus ben er rustig onder en zie wel....... t moet toch :)

Liefs

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik heb even de laatste berichten niet meer gelezen, want ik sta op het punt om naar bed te gaan (en mannetje wil nog graag even met de baby knuffelen, maar moet morgen wel weer om 7 uur op, er van uitgaande dat er dan nog geen weeën aan de gang zijn...), maar wilde nog even vertellen dat m'n man wel een heel leuk idee had van de week (en die ook meteen tot uitvoering heeft gebracht).
    Hij zit op een forum voor autoliefhebbers (en dan met name liefhebbers van de programma's TopGear en/of 5th Gear) en daar komen van over de hele wereld mensen. Nou heeft hij dus gevraagd of mensen de voorpagina's van hun lokale/nationale kranten willen bewaren van de geboortedag van ons kleintje en die naar ons opsturen, zodat wij een plakboek kunnen maken van wat er overal in de wereld gebeurde die dag :D

9. evelien69

evelien69 VIP lid

Sep 16, 2007
    5,531
    3
    38
    verzorgende
    Oh, wat een leuk idee, jvtje, heel origineel.

Daam, gelukkig dat alles goed was, jij krijgt dus ook een groot kindje zo te lezen. Want lig je echt voor op schema? Ik den k dat je kindje gewoon groot is maar dat je uitgerekende datum niet wordt aangepast of vergis ik me?

Will, jvtje en anna, zet hem op , we lezen het morgen wel!

Hier ook weer voorwerk vandaag, het word wat pijnlijker. Ik heb nog mooit eerder last van voorwerk gehad, werd altijd overvallen door de bevalling door het breken van de vliezen. Had wel af en toe een harde buik maar niet zo als bij deze zwangerschap, verlies ook wat wittig slijm steeds. Maar opzich zegt dat niet. Als het de slijmprop zou zijn kan het nog gerust duren eer de bevalling begint, ik las ook steeds bij de andere maand mama's dat je een slijmprop weer opnieuw aan kunt maken, lekker dan, denk je dat je eraf bent.....

Neia, nog even 6 daagjes wachten, als het kan nog iets langer! We gaan samen voor 11 mei! Ik roep 11 mei al vanaf het begin van de zwangerschap, is mijn trouwdag ( al 15 jaar getrouwd) en moederdag dus een mooie datum, ik ga hannah nadoen, bevallen op de trouwdag. Ben zelf net 2 dagen voor de trouwdag van mijn ouders geboren, hihi.

Hier ook giga olifantanten poten, is dan ook niks vrouwelijks meer aan je benen te bekennen he. Pas mijn schoenen ook allemaal niet meer, loop op sandalen die zo nu en dan openspringen ( klitteband).

Morgen ochtend op kraamvisite bij een collega, ze hebben een meisje, maud. Vind ik ook een leuke naam, maar heb nu al 2 collega's met een maud, dus dat word niet onze naam.
    Morgenavond met het clubje vasteavonddiensten uit eten gezellig!
    's middags ook nog naar de logopedie met KIm, dus een gevuld dagje, zal er niet zoveel zijn ben ik bang! Maar controleer natuurlijk wel op babynieuws. Er is ten slootte een marathon gaande, spannend.

Anna, hoop dat je als nog kan slapen.

Ik ben om 20.30 op de bank gaan liggen voor de tv, Erwin was weg, heb de hele avond geslapen. Ben nu dus klaarwakker, lekker handig, niet dus.

Will, ik heb mijn mobiel paraat, succes!
    Ik hoop dat je het zh haalt en dat je niet bij de brandweer mannen hoeft te bevallen :confused:

Ik ben op het moment weer wat rustiger, vk vind mij zo soepel in mijn gewrichten, ze denkt dat ik het er zo uit wurm, hoop dat ze gelijk heeft.Ze moet ook altijd erg lachen om mijn zwangere buik, ik heb een heel eigen buik zegt ze, ze kan heel goed merken dat alles meebuigt etc . om de baby zoveel mogelijk ruimte te geven. Als ze geblinddoekt zou voelen zou ze denk ik mijn buik herkennen, volgende week eens testen misschien, zou een leuke geweest zijn voor wedden dat vroeger!

Mijn bed staat ook op klossen, heel erg stabiel, maar wel erg hoog, kan er nauwelijks opklimmen, vk gaf aan dat ik voor een opstapje moest zorgen, anders geeft het problemen tijdens de bevalling, dan klim je niet meer zo handig ;)

Friendly, had ook niet verwacht hoor dat je gisteravond nog zou plaatsen, had tegelijkertijd ook hier al gepost, wilde alleen even checken of het smsen werkt.

Eerlijkbeertje, fijn dat je gee zwangerschapssuiker hebt, je krijgt ook een flink kindje zo te lezen!

Fijn dat Nieve bij hannah komt liggen, is echt genieten maar ook heel belangrijk bij het hechten! Je kan je kindje niet genoeg in je armen nemen de eerste weken, is heel belangrijk.

Tessa heeft de vorige keer ook bij mij naast mijn bed gestaan, ik kon mmijn ogen er niet van afhouden. Af en toe lag ze lekker bij mij in bed en dan weer een tijdje in haar wiegje. Ach ja, wat nachtrust betrefd, ik moest toch ook aanleggen en in het zh slaap ik tocha al niet zo best. Maar ik had ook steeds zo'n gevoel van droom ik nou of is het echt. Ik vond het ook gewoon heel intiem. Want eenmaal thuis heb je ook de andere kinderen, toen alleen kim nog , weer en is het toch anders, dit was echt een nachtje voor ons 2en! Dus daphne, vanuit mijn ervaring zou ik zeggen zet het ook s'nachts lekker bij je, maar is natuurlijk van meer factoren afhankelijk, onder andere, hoe ging de bevalling en hoe voel je je !

Wij hebben ook gesnackt vanavond, geen mac, maar wel de gesnackte bar, was ook errugg lekker!

Nazli, ik vind isa ook een mooie naam, waistniet sta het een turkse jongens naam was, ik heb er ook over nagedacht, maar vind het toch te dicht bij tessa liggen, bij ons geen naam die op een a eindigt.

Nou, ik ga er toch maar even eind aan brouwen, ben benieuwd hoe het bij ntombi is!

Groetjes en welterusten, evelien!

10. witte reus

witte reus Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    1,789
    0
    0
    goede morgen lady's.

jeeuuh ik ben ook een keer de 1e?
    enne anna en de rest zijn jullie al aant bevalllen ;)

hier werkelijk een klote nacht gehad.
    heb echt elke minuut weg zien tikken. ben van ellende maar op de bank gaan liggen. opeens een lawaai boven. is mijn vriend wakker geworden en zich rot geschrokken * oeps sorry *

@lafo ik erger me ook soms meer aan sommige mensen. hoef niet altijd aan de hormonen te liggen. is wel een makkelijk excuus maar vind dat niet altijd terecht :D

@evelien. veel plezier op kraamvisite. Maud heeft bij ons lang op 1 gestaan. alleen ik vind Maudy leuker en vriendlief niet. dus nu hebben we een andere naam.

hoe zal het met diegene gaan waar de vliezen bij gebroken waren ? ben ff dr naam kwijt :oops:

hmmm schijnt overal te rommelen. alleen ik hoop dat het vandaag niet bij mij begint. :D

meiden met een weekje erbij gefeliciteerd, ik geloof dat we dat wel iedere dag tegen iemand kunnen zeggen :D

11. witte reus

witte reus Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    1,789
    0
    0
    oeeehhh ik heb de senseo chocomel gekocht. en net maar eens uitgeprobeert, mjummie :D..

12. witte reus

witte reus Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    1,789
    0
    0
    is wel erg saai en stil zo. voel me kei alleen :(

13. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

Aug 3, 2007
    2,899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

Er is weer lekker veel geschreven.. heb ook lang niet alles onthouden, sorry!

@Anna, hoe kun je me nou vergeten in de marathon? We gingen toch naast elkaar op de baarkruk hihi ;)

@Daam, jeetje meid, dat was ff schrikken. Gelukkig is alles goed! Enne.. 38 weken? Dat schiet lekker op dan ineens!

@Eerlijkbeertje.. ach meid, vervelend he die hormonen! Iedereen leest hier wel over dingen heen helaas.. dat kan ook niet anders! We zijn wel blij dat je geen zw suiker hebt meid! Nog ff genieten van de laatste periode!

@Neia, nog een weekje volhouden meid! 4 namen? Hahahaha... dat is een hoop! Wij lekker 1tje.. niks vernoemen! :)

@Voorwerk, pff volgens mij hebben we er allemaal last van, wordt echt vaak wakker snachts van pijn in mn onderrug en onderin mn buik.. en dan weer bovenin en aan de zijkant.. is in ieder geval niet rustig!

@Lafo, hahahaa, oversexte man.. leuk toch! Mijn man heeft helemaal geen periode gehad dat ie niet wilde.. ik heb wel mindere periode gehad maar nu weer back on track. zeker met idee dat het op zou kunnen wekken hihi!

hier gister bij de vk geweest, die was helemaal tevreden. bloeddruk weer 120/60, buik was mooi, kindje wordt op uitgerekende datum op 7 a 7,5 pond geschat en ik ben totaal 11 kilo aangekomen en dat was super zei ze (sta al drie weken stil) urine ook schoon, dus ik mag van haar hahaahah!

ik zal wel heleboel vergeten zijn meiden, sorry...

Kus

14. witte reus

witte reus Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    1,789
    0
    0
    wat ik zo gek vind is dat jullie het vaakover urine mee nemen hebben. heeft dat een medice oorzaak of gewoon standaard controle. want ik heb dat nog helemaal niet gehoeven..

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

Aug 3, 2007
    2,899
    1
    0
    Nederland
    Ik moest vanaf week 34 elke controlle urine meenemen, dit is standaard, kijken ze naar eiwitten en blaasontsteking geloof ik...

16. witte reus

witte reus Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    1,789
    0
    0
    wat gek dat dat bij iedere vk anders is dan.
    want ik ben daar ook nog nooit gewogen.

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

Aug 3, 2007
    2,899
    1
    0
    Nederland
    oke dan.. nou ja dat doen ze ook niet overal omdat het niet heel veel uitmaakt. Bij ons doen ze het omdat veel aankomen in korte tijd op zw suiker zou kunnen wijzen..

18. witte reus

witte reus Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    1,789
    0
    0
    op die manier. is natuurlijk wel goed die extra controle. :D

ben je altijd zo vroeg wakker?

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

Aug 3, 2007
    2,899
    1
    0
    Nederland
    yep, half zes elke dag... mannetje gaat er dan uit en dan word ik ook wakker helaas hahaah... maar snachts ben ik er ook al regelmatig uit of wakker hoor... smiddags haal ik uurtje soms twee in!

20. witte reus

witte reus Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    1,789
    0
    0
    ik val dan meestal terug in slaap als hij gaat werken. :D heb ik lekker een groot bed voor me alleen.

Share This Page