@Evelien: Nieve is vandaag 6 dagen dus volgens mij met vandaag erbij hebben ze dan nog drie dagen kraamzorg? Ik hoop dat mn beeb gaat luisteren naar je.... het is aardig afgezakt hier :-s @Lafo: Jammer dat je nietzelfin de hand had wanneer je wakker was vnacht hihi/.... Dit is dan idd niet wat je noemt free will! (sorry will ) @Askim: Jij hebt een heerlijke dag in het vooruitzicht! Heel veel plezier vandaag en laat je lekker verwennen! Hier hoop ik ook dat het doorzet Zou leuk zijn als de beebiemarathons uit zouiden komen! Moeten maar weer een nieuwe starten voor 11 mei! Hier schijnt het zonnetje af en toe tussen de wolkies door .....
Goedemorgen allemaal! Anna hopelijk gaat jou kleintje zich aankondigen vandaag! ik duim voor je! Hannah wat super dat je eindelijk naar huis mag! Welkom thuis en heeel veeel geluk! anastasia hier gaat t wel prima! ben redelijk gewend geraakt aan de bovenburen... savonds iriteer ik me er nog wel is aan.. hebben ze de tv nog wel is keihard aanstaan... maarja.. je raakt er wel een beetje aan gewend gelukkig! als ze lawaai maken snachts slaap ik er gewoon doorheen! en hoe is het verder met jou....? verder alweer alles vergeten! erg erg erg! hoop op snel leuk babaynieuws! Will wat spannend! moest wel alchen dat je dan de brandweer moet bellen haha!
ik ga me eens ff aankleden en wat te eten maken Arjen slaapt nog het is een wonder... hij was er vanmorgen al heel vroeg weer uit.. maar papa heeft hem terug gelegd in zijn bedje en nu slaapt ie nog heerlijk!
Goeiemorgen meiden, Lafo, ah bah ik ruik de knoflook hier, hihi . Of heb je de peterselie al gegeten? Uit bad komen gaat hier ook echt veeeeeel moeilijker, maar het lukt nog net. Balen dat je weer zo'n gebroken nacht hebt gehad. Hoe bevalt de boomhut? Gezellig dat je vanmiddag gaat oppassen! Anna, nu zijn je al je buddy's weer loslopend, dus je mag echt beginnen meid. Je hebt al wel flinke weeen gehad vannacht, zo te horen. Ik hoop zo dat het doorzet. Jvtje, super leuk idee van je mannetje! Evelien, jij bent dus ook al flink begonnen met het voorwerk. Ik ben benieuwd of je 11 mei gaat halen. Mijn moeder zegt ook al de hele zwangerschap dat ik 11 mei ga bevallen, ik zelf heb al vanaf het begin 17 mei in mijn hoofd. Maar als ik tot mijn trouwdag moet wachten, komt er denk ik wel een 16-ponder uit , dat is nl 25 augustus. Zullen we maar niet doen he?! Hier geen puf of weeendans vandaag hoor, zal ook wel niet lukken met die koeienpoten van mij. Witte reus, GEFELICITEERD met je 39 weken! Zoooooo dat gaat snel. Gina, tuurlijk doe jij mee aan de marathon vandaag. Ik had niks anders van je verwacht. Het mag nu wel komen. Geweldig dat alles goed was bij de vk. Echt perfect man! Will, geen verandering dus. Dat wordt dan geen brandweerbevalling in ieder geval. Katje, nouja een beetje van ikea en een beetje van katje. Hannah welkom thuis meid En nu echt genieten! Askim, geniet van je tutdagje! Goeiemorgen Onsukkie en Deentje. Hier weer de hele nacht wakker gelegen. Verschrikkelijk zeg. Maar ik voel me wel redelijk uitgerust. En vanmiddag kan ik als het goed is een dutje doen. Tenzij jullie allemaal spontaan gaan bevallen natuurlijk. Om half 11 komt mijn schoonmoeder hier de keukenkastjes schoonmaken. Dat is wel nodig. Maar dan is alles volgens mij ook echt gedaan. X Neia
Goedemorgen Deentje en Neia en Evelien @ Neia lijkt me niet verstandig om te wachten tot je trouwdag Nou helaas woont m'n moeder iets te ver weg van me en ze heeft geen rijbewijs dus moet ik het zelf doen M'n man z'n moeder die is niet zo heel erg netjes om het zo maar te zeggen dus daar heb ik niks aan en m'n man z'n stiefmoeder zit in Spanje en is ziek dus er zit niks anders op. Ben wel een beetje jaloers hoor Nou het klauteren in m'n boomhut valt vies tegen, moet ook maar eens een opstapje hebben denk ik.
@ Eerlijkbeertje: Echt super dat het in elk geval geen zwangerschapssuiker is... pak van je hart denk ik! Dat je ukkie vrij groot is hoeft niet echt wat te zeggen... ze zitten er zo vaak naast wat gewicht betreft en dan zegt het alsnog niets over de geboorte. Ik ken iemand die werkte in 6 uur een tienponder eruit zonder 1 scheurtje of knip. @ Daphne: Die UWV is echt irritant, hoe moet je je maand nou rondkomen... blegh! @ Neia: Ik heb (gelukkig) nooit een miskraam gehad, maar in deze zwangerschap wel wat bloedverlies en heb wel een moment gehad dat ik dacht (was wel na de 25 weken) van: hop kom er maar uit, dan kunnen ze tenminste ingrijpen als er wat mis gaat. Erg he... gelukkig is ie blijven zitten. @ Lindatjuh: Ik heb enkel nog het geboortebord, en dat is nog niet eens af (ik mag wel opschieten). Heb wel beschuit met muisjes al, 1 pak hoor, maar voor net na de geboorte is dat wel zat en de rest halen we later gewoon. Wil eigenlijk nog zo'n "hoera een..." slinger en misschien wat balonnen. Moest maar es een lijstje gaan maken met dingen die ik nog moet. @ Will: De brandweer bellen? Raar land, hihi. Hoe is het nu?
Wegen zegt ook niets over de gezondheid van het kindje, hier doen ze het ook niet meer. Urine hoef ik alleen mee te nemen als m'n bloeddruk te hoog is, en dat is ie niet, dus geen urine.
Ik word wel elke keer gewogen en dat vind ik niet leuk en Ik heb maar 1x keer mijn urine gebracht voor een blaasontsteking en dat had ik gelukkig niet.
Ja zoiets ja Ik heb je toegevoegd bij hyves (als je het okay vind) Ik ga nu even douchen en rommelen in/om het huis, of eerst rommelen en dan douchen...ik zie wel even. Tot laterzz
Deentje en Neia thanxmeiden! Ga zodadelijk ff reageren,nu eerst in bad Baal van alle herhalingen van de vk prqaktijk :-s
Zo, ik ben weer bijgelezen, 10 pagina's ofzo... jullie hadden wel erg veel gekwebbelt! Helaas is het buiten wat minder geworden qua weer, hopelijk breekt straks de zon nog door. De buren zijn nog altijd aan het verbouwen, moet zeggen... erg gezellig, haha. Sta de halve middag te kletsen. M'n vader heeft gister een hotfill boilet geïnstalleerd, dus nu hebben we binnen 2 seconde brandblaren in de keuke in plaats van een minuut wachten op minimaal heet water. Oh wat zijn we blij (flauw). Verder hier steeds vader harde buiken en soms met lopen wat steekjes in m'n onderbuik. Merk wel echt dat ik aan het eind kom. Maandag alweer 36 weken en dan nog 1 weekje tot ik thuis mag bevallen. Wat een raar idee! Gisteren heeft m'n vader ook nog in de babykamer 2 dingen opgehangen en een nieuwe lamp tegen het plafond. Ik zal hem een dezer dagen ff goed schoonmaken en opruimen en dan wat foto's plaatsen. Ben er erg blij mee.
morgen meiden hier een weer een rotnacht gehad veel wakker!word nu echt irritant! ik moet nu ook genieten eigenlijk van de zwangerschap opdracht van de vk!maar blijf er toch wel een beetje over in zitten (stiekum dan) maar de gyn had zelf al gezegt dat de echo niet echt heel betrouwbaar is en dat ie er zou een dikke pnd of kleine kilo naast kan zitten wat idd wel een een heel groot verschil is maar ja zo zei het wel... wat ik wel vreemd vind is dat de vk totvorige week dan vond dat mijn buik mooi past bij (toen 34 wkn) en de buik helemaal niet te groot vond en ik moet me maar niet meer druk maken en me maar een beetje aan dat van de vk vast houden of niet? hier komt de zon er nu door ik hoop dat ie er wel bij komt want kan ik vanmiddag lekker in de tuin zitten! hannah en nieve wat goed dat jullie naar huis mogen!
eerlijkbeertje, toen ik 30 weken zwanger was, was mijn ukkie volgens de echo al 2 weken verder, eerst dacht ie van diabetes, maar na de test de 2 waarden waren genoeg, moest ik toch op dieet, omdat ik veel aangekomen was. Hij zei het is voor mijn eigen bestwil. Ik krijg ook een grote baby, ben benieuwd hoeveel hij bij gaat wegen met 37 weken. Maar ze zeggen dat het een schatting is
Goedemorgen! Will: spannend hoor... slijmprop in combinatie met rommelen zal wel geen weken meer duren! Eerlijkbeertje: ik zit een beetje met hetzelfde, maar ga uit wat de vk zegt. Die voelt met de hand vaak nauwkeuriger dan de gyn met zn mooie apparatuur. Een pond verschil lijkt heel weinig, maar is natuurlijk erg veel voor een baby. Hannah: Fijn dat jullie nu lekker naar huis mogen, kun je eindelijk echt gaan genieten! Het lijkt hier ook wat grijs, maar is wel een lekker temperatuurtje. Zodra de zon echt doorkomt wordt het echt heerlijk weer denk ik! Askim en Katje, zal jullie zo ff in de buddylijst zetten (als ik de lijst ergens kan vinden ) Hier is het afhankelijk van welke vk je hebt bij de controle of je gewogen wordt. Maakt mij niet zoveel uit, houdt het zelf thuis wel bij want vindt het wel interessant. Urine hier ook vanaf je een hoge bloeddruk hebt... Maar vanaf nu moet ik het iedere keer meenemen tot aan het eind. Ach, het is ff rot in dat potje plassen... Hier zijn alle slingers etc in huis. Heb ook al beschuiten ingeslagen en van beide pakken muisjes 1. Geboorteborden heb ik al wel uitgezaagd maar moet ze nog schilderen. Misschien kom ik er vanmiddag aan toe en anders moet dat het weekend echt gebeuren!